Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja kotityöt

Vierailija
05.08.2015 |

Minkä verran mieheltä voi olettaa/pyytää osallistumista kotitöihin? Mun päivät menee pitkälti kodinhoitamiseen ja lasten tarpeiden täyttämiseen. Mulle on tärkeää, että koti on siisti. Mies ei pyytämättä tee juuri mitään. Viime aikoina on katsonut jotain älytöntä sarjaa Netflixistä ja nyt tekee jotain työjuttua, vaikka on vielä lomalla. Kun pyydän tekemään jotain, hän suuttuu. Ollaan keskusteltu asiasta, mutta ei vaan muutosta tule. Eli jos mä haluan kodin olevan siisti, niin se on yksin mun homma, vai? Haluaisin, että tämä perhe ja koti olisi meidän yhteinen juttu, josta yhdessä huolehditaan. Miehelle tuntuu olevan omat jutut tärkeämpiä. Jos tekee jonkun kotihomman tai hoitaa pienintä hetken, niin sillä voi sitten ratsastaa kevyesti pari päivää, kun on osallistunut. Miten tämä menee muissa perheissä?? Onko teidän miehet paljon koneella/tv:n ääressä?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote] Jaa mistäs tollasia koneota saa, jotka napin painalluksella lataa likaiset tiskit/pyykit koneeseen, annostelee pesuaineet ja pesee, tyhjentää koneen kaappiin tai pyykkinarulle? [/quote]   Oijjjoiijjjjoiiiii! Raskasta! Pyydä sossusta apua ? [/quote] Apua mihin? Kysyin vaan että mistä noita mainostamiasi koneita saa. Itse aika harvoin pyykkään/tiskaan mutta uskoisin että vaimoa vois kyllä tuollaiset koneet kiinnostaa.

[/quote]

Voi jeesus. Pidätkö pyykinpesua jonain saavutuksena? Newsflash, kaikki tekee sitä.
[/quote]

Paitsi monet miehet

Vierailija
62/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jaettu kotityöt siten, että kumpikin saa mieleiset hommat. Eli minä hoidan pyykit ja imuroinnin ja mies ruuan ja tiskit. Toimii, eikä tarvitse riidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote] Jaa mistäs tollasia koneota saa, jotka napin painalluksella lataa likaiset tiskit/pyykit koneeseen, annostelee pesuaineet ja pesee, tyhjentää koneen kaappiin tai pyykkinarulle? [/quote]   Oijjjoiijjjjoiiiii! Raskasta! Pyydä sossusta apua ? [/quote] Apua mihin? Kysyin vaan että mistä noita mainostamiasi koneita saa. Itse aika harvoin pyykkään/tiskaan mutta uskoisin että vaimoa vois kyllä tuollaiset koneet kiinnostaa. [/quote]   Voi jeesus. Pidätkö pyykinpesua jonain saavutuksena? Newsflash, kaikki tekee sitä. [/quote] Paitsi monet miehet

[/quote]

Juu, miehet käyttää kertakäyttövaatteita. Töissäkäyvän miehenkö pesukone täytyy tyhjentää, jos kotiäiti loisii kotona ja laulaa muumilauluja?

Vierailija
64/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote] Jaa mistäs tollasia koneota saa, jotka napin painalluksella lataa likaiset tiskit/pyykit koneeseen, annostelee pesuaineet ja pesee, tyhjentää koneen kaappiin tai pyykkinarulle? [/quote]   Oijjjoiijjjjoiiiii! Raskasta! Pyydä sossusta apua ? [/quote] Apua mihin? Kysyin vaan että mistä noita mainostamiasi koneita saa. Itse aika harvoin pyykkään/tiskaan mutta uskoisin että vaimoa vois kyllä tuollaiset koneet kiinnostaa. [/quote]   Voi jeesus. Pidätkö pyykinpesua jonain saavutuksena? Newsflash, kaikki tekee sitä. [/quote] Paitsi monet miehet

[/quote]

Juu, miehet käyttää kertakäyttövaatteita. Töissäkäyvän miehenkö pesukone täytyy tyhjentää, jos kotiäiti loisii kotona ja laulaa muumilauluja?
[/quote]

Luepa nyt vielä yhden kerran, ap käy töissä ja tienaa enemmän ja tekee kaikki kotityöt. Mietipä sitä

Vierailija
65/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote]   No sittenhän miehet voivatkin ryhtyä tekemään ne kotityöt, kun niistähän pääsee pelkällä napinpainalluksella. [/quote]   Näin teenkin. En ulise ja ruikuta siitä. Millainen urotyö pyykinpesu on omasta mielestäsi?   [/quote] Teetkö sen pyykinpesun lisäksi jotain muuta? Huomaa että ap hoitaa KAIKKI kotityöt. Pyykinpesu on vain yksi pieni osa... [/quote]   Ihan normaalisti hoidan kotityöni. Miksi sinä ja aloittajan kaltaiset kitisjät teette siitä niin ison numeron? Naisena on niin ihanaa uhriutua? Mitenkähän isoäitisi on mahtanut selvitä kotitöistään? Uhriutuiko mummosikin? Nyt teet samat kotityöt nappia painamalla. Byhyy, pitää ihan pesuainekin annostella. Julma ja rankka elämä sulla. [/quote] Mitähän nämä "normaalit kotityöt" ovat? En pidä itseäni kitisijänä, mutta muutaman koti-isä vuoden jälkeen tajusin millainen homma siinä kodin pitämisessä oikein on. Ennen luulin tekeväni paljon, mutta ollessani päävastuullisena kotitöistä, tajusin että ihan lurto-osanhan minä silloin niistä hoidin. Ja edelleen ole kiinnostunut tuosta, että mistä noita kodinkoneita löytyy jotka hoitaa "nappia painamalla" kaiken.

[/quote]

Jankutijankuti. Olen oppinut kotitöiden tekemisen jo lapsena. Sinäkö teit kotitöitä ensimmäisen kerran vasta lapsen saatuanne? Lapsen tuloon asti ostit aina uusia kalsareita joka päivä ja söit kertakäyttölautasilta?

Mikä helvetin uhriutumis-glooriaa haette kotitöitänne liioittelemalla ja itseänne ylistämällä?

Ja mies et muuten varmasti ole.

[/quote]
Jaa siksikö että osaan myöntää sen, että kyllä niitä kotitöitä aika paljon on :D Tiedoksi sinulle, koska et selkeästi ole vielä perheellinen: on hieman eri asia siivota yksiötä, tiskata ja pyykätä yhden ihmisen tavarat kuin hoitaa koko huushollia ja siivota kaikkien muidenkin sotkut. Edelleen voisitko kertoa, mitä nämä sun "normaalit kotityöt, ovat?

Vierailija
66/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:31"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"]Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote] Jaa mistäs tollasia koneota saa, jotka napin painalluksella lataa likaiset tiskit/pyykit koneeseen, annostelee pesuaineet ja pesee, tyhjentää koneen kaappiin tai pyykkinarulle? [/quote]   Oijjjoiijjjjoiiiii! Raskasta! Pyydä sossusta apua ? [/quote] Apua mihin? Kysyin vaan että mistä noita mainostamiasi koneita saa. Itse aika harvoin pyykkään/tiskaan mutta uskoisin että vaimoa vois kyllä tuollaiset koneet kiinnostaa. [/quote]   Voi jeesus. Pidätkö pyykinpesua jonain saavutuksena? Newsflash, kaikki tekee sitä. [/quote] Paitsi monet miehet [/quote]   Juu, miehet käyttää kertakäyttövaatteita. Töissäkäyvän miehenkö pesukone täytyy tyhjentää, jos kotiäiti loisii kotona ja laulaa muumilauluja? [/quote] Luepa nyt vielä yhden kerran, ap käy töissä ja tienaa enemmän ja tekee kaikki kotityöt. Mietipä sitä

[/quote]

Niinhän se väittää tekevänsä. Mutta ihanaa sunkin uhriutua täysin tuntemattomien puolesta?

Koetko olevasi uhri sukupuolielimesi perusteella?

Sinkkunaisetkaan eivät joudu tekemään kotitöitä?

Haluatko mitalin pyykinpesusta?
[/quote]
Kyllä nyt on jollakulla osunut arkaan paikkaan :D

Vierailija
67/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:14"]

25, peset omat vaatteesi ja JOITAIN lasten vaatteita.

Oikea ratkaisu on, että peset, ripustat, viikkaat ja laitat paikoilleen KOKO perheen vaatteet.

Käsittämätöntä laiskottelua.

[/quote]

Vaimo pesköön omansa. Ei kuulu minulle. Ja enemmän minä pesen lastemme vaatteita kuin vaimo.

Vierailija
68/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:14"]

25, peset omat vaatteesi ja JOITAIN lasten vaatteita.

Oikea ratkaisu on, että peset, ripustat, viikkaat ja laitat paikoilleen KOKO perheen vaatteet.

Käsittämätöntä laiskottelua.

[/quote]

Vaimo pesköön omansa. Ei kuulu minulle. Ja enemmän minä pesen lastemme vaatteita kuin vaimo.
[/quote]
Mites kaikki kodin tekstiilit? Vaimo hoitaa ne ilmeisesti yksinään kun sinä et ymmärrä niitä edes ajatella...

Vierailija
69/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote]   No sittenhän miehet voivatkin ryhtyä tekemään ne kotityöt, kun niistähän pääsee pelkällä napinpainalluksella. [/quote]   Näin teenkin. En ulise ja ruikuta siitä. Millainen urotyö pyykinpesu on omasta mielestäsi?   [/quote] Teetkö sen pyykinpesun lisäksi jotain muuta? Huomaa että ap hoitaa KAIKKI kotityöt. Pyykinpesu on vain yksi pieni osa... [/quote]   Ihan normaalisti hoidan kotityöni. Miksi sinä ja aloittajan kaltaiset kitisjät teette siitä niin ison numeron? Naisena on niin ihanaa uhriutua? Mitenkähän isoäitisi on mahtanut selvitä kotitöistään? Uhriutuiko mummosikin? Nyt teet samat kotityöt nappia painamalla. Byhyy, pitää ihan pesuainekin annostella. Julma ja rankka elämä sulla. [/quote] Mitähän nämä "normaalit kotityöt" ovat? En pidä itseäni kitisijänä, mutta muutaman koti-isä vuoden jälkeen tajusin millainen homma siinä kodin pitämisessä oikein on. Ennen luulin tekeväni paljon, mutta ollessani päävastuullisena kotitöistä, tajusin että ihan lurto-osanhan minä silloin niistä hoidin. Ja edelleen ole kiinnostunut tuosta, että mistä noita kodinkoneita löytyy jotka hoitaa "nappia painamalla" kaiken. [/quote]   Jankutijankuti. Olen oppinut kotitöiden tekemisen jo lapsena. Sinäkö teit kotitöitä ensimmäisen kerran vasta lapsen saatuanne? Lapsen tuloon asti ostit aina uusia kalsareita joka päivä ja söit kertakäyttölautasilta?   Mikä helvetin uhriutumis-glooriaa haette kotitöitänne liioittelemalla ja itseänne ylistämällä? Ja mies et muuten varmasti ole.   [/quote] Jaa siksikö että osaan myöntää sen, että kyllä niitä kotitöitä aika paljon on :D Tiedoksi sinulle, koska et selkeästi ole vielä perheellinen: on hieman eri asia siivota yksiötä, tiskata ja pyykätä yhden ihmisen tavarat kuin hoitaa koko huushollia ja siivota kaikkien muidenkin sotkut. Edelleen voisitko kertoa, mitä nämä sun "normaalit kotityöt, ovat?

[/quote]

Kerro nyt, minkälaista pokaalia tai mitalia odotat? En tietenkään pese paskaisia perseitä, mutta se on taas oma valintasi.

Kotini on takuulla siistimpi kuin yhdenkään av-mamman.

Vierailija
70/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette naiset ole onnellisia, että teillä on suhde jossa saatte seksiä! Mulle ainakin riittää se seksi palkinnoksi, että jaksan töiden lisäksi tehdä kaikki kotityöt. Mies istuu tietokoneella vapaa-aikansa, ehkä se on ihan reilua ettei miehenkin tarvitse jakaa tätä tylsää aikuistenelämää. Musta on kiva että edes se on onnellinen :)

Vierailija
71/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ja mulla on erilainen kodinhoitotapa. Hän ei ihan samalla tavalla ärsyynny pienestä liasta tai muusta epäjärjestyksestä. Usein pyydän auttamaan, hän ei välttämättä oo huomannut, että likakaivo pitää tyhjentää. Astiat laittaa aina ym. Mutta yritän muistaa, ettei ole ajatustenlukija. Niin ihana mies, ettei likainen sukka väärässä paikassa ärsytä.(paitsi jonain katastrofipäivänä voi räjähtää...)

Vierailija
72/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote]   No sittenhän miehet voivatkin ryhtyä tekemään ne kotityöt, kun niistähän pääsee pelkällä napinpainalluksella. [/quote]   Näin teenkin. En ulise ja ruikuta siitä. Millainen urotyö pyykinpesu on omasta mielestäsi?   [/quote] Teetkö sen pyykinpesun lisäksi jotain muuta? Huomaa että ap hoitaa KAIKKI kotityöt. Pyykinpesu on vain yksi pieni osa... [/quote]   Ihan normaalisti hoidan kotityöni. Miksi sinä ja aloittajan kaltaiset kitisjät teette siitä niin ison numeron? Naisena on niin ihanaa uhriutua? Mitenkähän isoäitisi on mahtanut selvitä kotitöistään? Uhriutuiko mummosikin? Nyt teet samat kotityöt nappia painamalla. Byhyy, pitää ihan pesuainekin annostella. Julma ja rankka elämä sulla. [/quote] Mitähän nämä "normaalit kotityöt" ovat? En pidä itseäni kitisijänä, mutta muutaman koti-isä vuoden jälkeen tajusin millainen homma siinä kodin pitämisessä oikein on. Ennen luulin tekeväni paljon, mutta ollessani päävastuullisena kotitöistä, tajusin että ihan lurto-osanhan minä silloin niistä hoidin. Ja edelleen ole kiinnostunut tuosta, että mistä noita kodinkoneita löytyy jotka hoitaa "nappia painamalla" kaiken. [/quote]   Jankutijankuti. Olen oppinut kotitöiden tekemisen jo lapsena. Sinäkö teit kotitöitä ensimmäisen kerran vasta lapsen saatuanne? Lapsen tuloon asti ostit aina uusia kalsareita joka päivä ja söit kertakäyttölautasilta?   Mikä helvetin uhriutumis-glooriaa haette kotitöitänne liioittelemalla ja itseänne ylistämällä? Ja mies et muuten varmasti ole.   [/quote] Jaa siksikö että osaan myöntää sen, että kyllä niitä kotitöitä aika paljon on :D Tiedoksi sinulle, koska et selkeästi ole vielä perheellinen: on hieman eri asia siivota yksiötä, tiskata ja pyykätä yhden ihmisen tavarat kuin hoitaa koko huushollia ja siivota kaikkien muidenkin sotkut. Edelleen voisitko kertoa, mitä nämä sun "normaalit kotityöt, ovat?

[/quote]

Kerro nyt, minkälaista pokaalia tai mitalia odotat? En tietenkään pese paskaisia perseitä, mutta se on taas oma valintasi.

Kotini on takuulla siistimpi kuin yhdenkään av-mamman.
[/quote]
En odota mitään mitalia vaan kuten olen jo kolme kertaa sanonut (sun kannattaisi ehkäpyytää tukiopetusta lukemiseen joltain), haluan tietää että missä myydään noita kodinkoneita jotka tekee kaiken nappia painamalla.

Vierailija
73/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote]   No sittenhän miehet voivatkin ryhtyä tekemään ne kotityöt, kun niistähän pääsee pelkällä napinpainalluksella. [/quote]   Näin teenkin. En ulise ja ruikuta siitä. Millainen urotyö pyykinpesu on omasta mielestäsi?   [/quote] Teetkö sen pyykinpesun lisäksi jotain muuta? Huomaa että ap hoitaa KAIKKI kotityöt. Pyykinpesu on vain yksi pieni osa... [/quote]   Ihan normaalisti hoidan kotityöni. Miksi sinä ja aloittajan kaltaiset kitisjät teette siitä niin ison numeron? Naisena on niin ihanaa uhriutua? Mitenkähän isoäitisi on mahtanut selvitä kotitöistään? Uhriutuiko mummosikin? Nyt teet samat kotityöt nappia painamalla. Byhyy, pitää ihan pesuainekin annostella. Julma ja rankka elämä sulla. [/quote] Mitähän nämä "normaalit kotityöt" ovat? En pidä itseäni kitisijänä, mutta muutaman koti-isä vuoden jälkeen tajusin millainen homma siinä kodin pitämisessä oikein on. Ennen luulin tekeväni paljon, mutta ollessani päävastuullisena kotitöistä, tajusin että ihan lurto-osanhan minä silloin niistä hoidin. Ja edelleen ole kiinnostunut tuosta, että mistä noita kodinkoneita löytyy jotka hoitaa "nappia painamalla" kaiken. [/quote]   Jankutijankuti. Olen oppinut kotitöiden tekemisen jo lapsena. Sinäkö teit kotitöitä ensimmäisen kerran vasta lapsen saatuanne? Lapsen tuloon asti ostit aina uusia kalsareita joka päivä ja söit kertakäyttölautasilta?   Mikä helvetin uhriutumis-glooriaa haette kotitöitänne liioittelemalla ja itseänne ylistämällä? Ja mies et muuten varmasti ole.   [/quote] Jaa siksikö että osaan myöntää sen, että kyllä niitä kotitöitä aika paljon on :D Tiedoksi sinulle, koska et selkeästi ole vielä perheellinen: on hieman eri asia siivota yksiötä, tiskata ja pyykätä yhden ihmisen tavarat kuin hoitaa koko huushollia ja siivota kaikkien muidenkin sotkut. Edelleen voisitko kertoa, mitä nämä sun "normaalit kotityöt, ovat? [/quote]     Kerro nyt, minkälaista pokaalia tai mitalia odotat? En tietenkään pese paskaisia perseitä, mutta se on taas oma valintasi. Kotini on takuulla siistimpi kuin yhdenkään av-mamman. [/quote] En odota mitään mitalia vaan kuten olen jo kolme kertaa sanonut (sun kannattaisi ehkäpyytää tukiopetusta lukemiseen joltain), haluan tietää että missä myydään noita kodinkoneita jotka tekee kaiken nappia painamalla.

[/quote]

Liibalaaba. Ihan kamalaahan se on kun ihan pitää vaatteet viikata ja pesuaine annostella?

Sulla on todella raskas elämä ja todelliset ongelmat. Jaxuhali!

Vierailija
74/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:20"] Tiskikoneen ja pyykkikoneen napin painaminen on tosi raskasta? Byhyy. Nainen on aina uhri! Äitimyytti perään!     Miten te jaksatte vinkua tästä aiheesta? [/quote]   No sittenhän miehet voivatkin ryhtyä tekemään ne kotityöt, kun niistähän pääsee pelkällä napinpainalluksella. [/quote]   Näin teenkin. En ulise ja ruikuta siitä. Millainen urotyö pyykinpesu on omasta mielestäsi?   [/quote] Teetkö sen pyykinpesun lisäksi jotain muuta? Huomaa että ap hoitaa KAIKKI kotityöt. Pyykinpesu on vain yksi pieni osa... [/quote]   Ihan normaalisti hoidan kotityöni. Miksi sinä ja aloittajan kaltaiset kitisjät teette siitä niin ison numeron? Naisena on niin ihanaa uhriutua? Mitenkähän isoäitisi on mahtanut selvitä kotitöistään? Uhriutuiko mummosikin? Nyt teet samat kotityöt nappia painamalla. Byhyy, pitää ihan pesuainekin annostella. Julma ja rankka elämä sulla. [/quote] Mitähän nämä "normaalit kotityöt" ovat? En pidä itseäni kitisijänä, mutta muutaman koti-isä vuoden jälkeen tajusin millainen homma siinä kodin pitämisessä oikein on. Ennen luulin tekeväni paljon, mutta ollessani päävastuullisena kotitöistä, tajusin että ihan lurto-osanhan minä silloin niistä hoidin. Ja edelleen ole kiinnostunut tuosta, että mistä noita kodinkoneita löytyy jotka hoitaa "nappia painamalla" kaiken. [/quote]   Jankutijankuti. Olen oppinut kotitöiden tekemisen jo lapsena. Sinäkö teit kotitöitä ensimmäisen kerran vasta lapsen saatuanne? Lapsen tuloon asti ostit aina uusia kalsareita joka päivä ja söit kertakäyttölautasilta?   Mikä helvetin uhriutumis-glooriaa haette kotitöitänne liioittelemalla ja itseänne ylistämällä? Ja mies et muuten varmasti ole.   [/quote] Jaa siksikö että osaan myöntää sen, että kyllä niitä kotitöitä aika paljon on :D Tiedoksi sinulle, koska et selkeästi ole vielä perheellinen: on hieman eri asia siivota yksiötä, tiskata ja pyykätä yhden ihmisen tavarat kuin hoitaa koko huushollia ja siivota kaikkien muidenkin sotkut. Edelleen voisitko kertoa, mitä nämä sun "normaalit kotityöt, ovat? [/quote]     Kerro nyt, minkälaista pokaalia tai mitalia odotat? En tietenkään pese paskaisia perseitä, mutta se on taas oma valintasi. Kotini on takuulla siistimpi kuin yhdenkään av-mamman. [/quote] En odota mitään mitalia vaan kuten olen jo kolme kertaa sanonut (sun kannattaisi ehkäpyytää tukiopetusta lukemiseen joltain), haluan tietää että missä myydään noita kodinkoneita jotka tekee kaiken nappia painamalla.

[/quote]

Liibalaaba. Ihan kamalaahan se on kun ihan pitää vaatteet viikata ja pesuaine annostella?

Sulla on todella raskas elämä ja todelliset ongelmat. Jaxuhali!
[/quote]
No niin, että eihän ne hoidukaan ihan vaan sitä nappia painamalla :D Ja ongelmahan tässä ei ole se että täytyy laittaa pesuaine ja viikata vaatteet, vaan se että kahdesta työssäkäyvästä puolisosta vain se toinen tekee kaiken.

Vierailija
75/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]

Mites kaikki kodin tekstiilit? Vaimo hoitaa ne ilmeisesti yksinään kun sinä et ymmärrä niitä edes ajatella...

[/quote]

Tämänkin on ihan älyttömän vaikea homma. Petivaatteet pois sängystä --> pesukoneeseen --> kuivasurumpuun --> takaisin sänkyyn. Omaa työtä tarvitaan noin 10 min.

Mutta tämänkin naiset saavat kuullostamaan joltain vuorenvalloitukselta...

Vierailija
76/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerta olet itse joku hygienia/siisteysfriikki nii se todellakin on SINUN hommasi puunata koko talo joka päivä. Miksi miehesi pitäis siivota jotain sellaista joka on JO hänen mielestään siisti. Ylihygienisyydellä aiheutat myös lapsillenne kaikenlaisia allergioita ja muita sairauksia... Tässä on ohje teille (tai oikeastaan miehellesi): jätä se valittava ämmä...

Vierailija
77/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:46"]

Teetkö sen pyykinpesun lisäksi jotain muuta? Huomaa että ap hoitaa KAIKKI kotityöt. Pyykinpesu on vain yksi pieni osa...

[/quote]

No mutta ilmeisesti AP on suostunut tähän rooliinsa. Ei kovin fiksua mielestäni. Ja veikkaan, että miestä ei paljoa haittaa tilanne. Kumpi tässä on se fiksumpi osapuoli?

Vierailija
78/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Tämänkin on ihan älyttömän vaikea homma. Petivaatteet pois sängystä --> pesukoneeseen --> kuivasurumpuun --> takaisin sänkyyn. Omaa työtä tarvitaan noin 10 min.

[/quote]

Näinpä. Tästä hyvästä pitää saada mitali!

Vierailija
79/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, mitä kotitöitä teen, kunhan vaimo muistaa antaa persettä. Se on ainoa, mitä häneltä olen vailla. No ei se osaa ruokaa laittaakaan ja siivouksenkin kanssa on vähän niin ja näin.

Vierailija
80/115 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:36"]

[/quote]

[/quote]
No jos se ei ole tuon kummoisempi homma, niin miten se on sitten miehelle niin ylivoimaista tehdä? Ja tiedoksi vaan: viiden hengen talouden kaikki lakanat ei mahdu yhdellä kertaa koneeseen. Tuon "10 min homman" saat tehdä 2-3 kertaa. Lisäksi kodintekstiilejä ovat myös mm. kylpy- ja käsipyyhkeet. Noistakaan sulla ei tainnut olla aavistustakaan, että nekin pitäisi joskus pestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme