Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan taas asioita joita et "ymmärrä"

Vierailija
23.07.2015 |

-mansikoiden pakastaminen. Menee hyvät marjat pilalle, ne maistuu kuitenkin aina "pakastimelta". Mieluummin syön tuoreina ja talvella ostan pakastealtaasta (vadelmia ja mustikoita ennemmin silloinkin kun mansikoita).
-Emmaljunga-vaunujen hienous, ihan samperin rumia ja kömpelön näköisiä kärryjä. Ja voiko olla rumempia kun ne SV:t tuplana.
-Kymppitonni(e)n häät lainarahalla tai vuosikausien säästämisen jälkeen, yhteen päivään ihan perkeleellisesti rahaa.

Kommentit (191)

Vierailija
41/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä matematiikkaa!!!!! En myöskään sitä, miksi se on ainoa älykkyyden mittari?

Vierailija
42/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisautoilu kun julkisetkin kulkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]Yksityisautoilu kun julkisetkin kulkis.
[/quote]
Mä en ainakaan tykkää julkisilla kulkea, kauheasti ihmisiä, ehkä myös spugeja tai narkkareita, kalliit liput ellei mene täyteen tupatulla hikisellä tarjousmatkalla ja joutuu lähtemään ainakin puoli tuntia aikaisemmin kuin mitä omalla autolla joutuis ja yleensä matka myös kestää pidempään kuin omalla autolla. Mulla superhalpa pikkuauto, joten on paljon halvempi ja mukavempi kuin julkinen liikenne.

Vierailija
44/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:41"]Mä en tajua miksi ruokakauppojen pitää uudistua niin, että kaikkien tuotteiden järjestys on aina uusi. Ja miksi tämä uudelleenjärjestely pitää tehdä niin usein. Etenkin isoissa kaupoissa kestää ainakin minulla aikansa ennenkuin oppii uuden järjestyksen, ja ei enää melkein kassoilla huomaa jonkun puuttuvan ja se on siellä ihan perällä kaupassa jossain sadan kilsan päässä :/

[/quote]Se on sitä kokonaiskuvan parantamista, halutaan näyttää ,että täältä löytyy kaikki mitä haet. Kaupankäynti ei menesty ilman kilpailua.

Vierailija
45/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse. Siis se englannin vai minkä lie latinan termi "per se", itsessään. Siis häh?

Vierailija
46/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matti Loirin faneja.

Vierailija
47/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]Yksityisautoilu kun julkisetkin kulkis. [/quote] Mä en ainakaan tykkää julkisilla kulkea, kauheasti ihmisiä, ehkä myös spugeja tai narkkareita, kalliit liput ellei mene täyteen tupatulla hikisellä tarjousmatkalla ja joutuu lähtemään ainakin puoli tuntia aikaisemmin kuin mitä omalla autolla joutuis ja yleensä matka myös kestää pidempään kuin omalla autolla. Mulla superhalpa pikkuauto, joten on paljon halvempi ja mukavempi kuin julkinen liikenne.

[/quote]

Minä en taas tykkää kulkea likaisessa ilmassa, jonka yksityisautoilijat jättävät jälkeensä, kun osaavat ainoastaan painaa poljinta, eivät siivota jälkiään.

Vierailija
48/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="shatteredK" time="23.07.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:20"]

[quote author="shatteredK" time="23.07.2015 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:13"]

Ohis, mutta onko sulla joku preferenssi, miehieä, naisia kohtaan? Entä oletko ite mies vai nainen?

[/quote]

Miehet ja pikkutyttömäiset/poikamaiset naiset. Olen mies.

[/quote]

Olet siis homo pedofiili?

[/quote]

En ole homo, mutta jos olisin, niin olisiko se jokin ongelma sinulle? Jos olisi, niin en ole pahoillani.

[/quote]

Mutta olet pedofiili? En ymmärrä pedofiilejä.

49/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaista materiaalia kadulla jakavia uskovaisia ja erityisesti sellaisia uskovaisia jotka kailottaa mikrofoniin jotakin. Ei kukaan tule uskoon kuultuaan mikrofonista huudetun Raamatun pätkän, jota kuulee parhaassa tapauksessa ehkä 10 sekuntia.

Vierailija
50/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pikkulasten ja vanhempien pukeutuminen tekstiilikaksosiksi
- Ylitälläytyminen häihin (mitä järkeä, kun sitten kukaan ei tunnista hääkuvasta?)
- Vanhempia, jotka antavat murkkulastensa olla ulkona yöllä
- Teinejä, jotka pummivat tupakkaa
- Ihmisiä, jotka välittävät päihteitä alaikäisille

Vierailija
51/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pettäjiä ja pettämistä en ymmärrä. Miksi olla toisen kanssa jos haluaa olla muiden kanssa?
- Tuolla jo joku sanoikin tämän: miten ihmeessä ne lentokoneet pysyy ilmassa?
- Alinopeuden ajaminen. Siis jos et pysty 100-alueella ajamaan kuin 80km/h kannattaisi myydä auto ja vaikka pyöräillä. Olen yrittänyt etsiä näiden kuskien välillä yhtäläisyyttä mutta siinä ohitettavassa autossa istuu niin miehiä kuin naisia, vanhoja ja nuoria. En vaan ymmärrä miksi pitää körötellä.

Vierailija
52/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tulosta tehnyt urheilija kadottaa kummallisesti taitonsa. On hyppy hukassa tai tekniikka katoaa.Kuinka voikadota jos sen on io oppinut ?

Mitä jos kirurgi kadottaa taitonsa leikata ? Lentokapteenin tekniikka katoaa ykskaks?

Vierailija
53/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sluibaavia työntekijöitä, jotka väittävät tekevänsä työnsä ja liioittelevat työkuormaansa. Tämä asia saa mut välillä raivon valtaan.

Vierailija
54/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]Yksityisautoilu kun julkisetkin kulkis.
[/quote]
Kuopiossa maksaa 12km matka bussilla 5e. Olisitko valmis kulkemaan näinkin halvalla paikallisliikenteellä?? Oma auto maksaa noilla hinnoilla itsenä takaisin äkkiä.

Vierailija
55/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:57"]

-mansikoiden pakastaminen. Menee hyvät marjat pilalle, ne maistuu kuitenkin aina "pakastimelta". Mieluummin syön tuoreina ja talvella ostan pakastealtaasta (vadelmia ja mustikoita ennemmin silloinkin kun mansikoita). -Emmaljunga-vaunujen hienous, ihan samperin rumia ja kömpelön näköisiä kärryjä. Ja voiko olla rumempia kun ne SV:t tuplana. -Kymppitonni(e)n häät lainarahalla tai vuosikausien säästämisen jälkeen, yhteen päivään ihan perkeleellisesti rahaa.

[/quote]

En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ymmärrä meitä jotka halauamme itse pakastaa mansikkamme. Syön paljon mansikkaa (pakastin 30kg) ja haluan että marjani on laadultaan priimaa. Ja minusta se omassa pakastimessa ollut mansikka maistuu ihan yhtä paljon pakastimelle kuin kaupan pakastimessa ollut marja. En ymmärrä miksi jonkun muun suussa ei maistu samalta.

Vierailija
56/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorapuheisia ihmisiä, joille ei kuitenkaan voi sanoa yhtään mitään takaisin suoraan tai loukkaantuvat verisesti. 

Vierailija
57/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia, jotka myrkyttävät lapsiaan hajusteita sisätävillä pyykinpesuaineilla.

Vierailija
58/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:53"]Yksityisautoilu kun julkisetkin kulkis. [/quote] Mä en ainakaan tykkää julkisilla kulkea, kauheasti ihmisiä, ehkä myös spugeja tai narkkareita, kalliit liput ellei mene täyteen tupatulla hikisellä tarjousmatkalla ja joutuu lähtemään ainakin puoli tuntia aikaisemmin kuin mitä omalla autolla joutuis ja yleensä matka myös kestää pidempään kuin omalla autolla. Mulla superhalpa pikkuauto, joten on paljon halvempi ja mukavempi kuin julkinen liikenne.

[/quote]

Minä en taas tykkää kulkea likaisessa ilmassa, jonka yksityisautoilijat jättävät jälkeensä, kun osaavat ainoastaan painaa poljinta, eivät siivota jälkiään.
[/quote]
Eiköhän sitä saastetta tule muustakin, kuin pelkistä autoista ja jos kaikki hukkaisivat autonsa niin vastaavasti julkiseen liikenteeseen pitäisi ainakin tuplata bussien ym määrät joten varmaan loppujen lopuksi ilmansaastemäärä olisi ihan sama.

Vierailija
59/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:09"]- Pettäjiä ja pettämistä en ymmärrä. Miksi olla toisen kanssa jos haluaa olla muiden kanssa?
- Tuolla jo joku sanoikin tämän: miten ihmeessä ne lentokoneet pysyy ilmassa?
- Alinopeuden ajaminen. Siis jos et pysty 100-alueella ajamaan kuin 80km/h kannattaisi myydä auto ja vaikka pyöräillä. Olen yrittänyt etsiä näiden kuskien välillä yhtäläisyyttä mutta siinä ohitettavassa autossa istuu niin miehiä kuin naisia, vanhoja ja nuoria. En vaan ymmärrä miksi pitää körötellä.
[/quote]

Bensaa säästyy pienemmillä nopeuksilla.

Vierailija
60/191 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä flegmaattisuutta eleissä, ilmeissä ja sanoissa, kun tällaiselle flegulle kertoo minkä tahansa uutisen. Iloisen tai surullisen, ei ole eroa reagoimattomuudessa. Latistavaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan