Listataan taas asioita joita et "ymmärrä"
-mansikoiden pakastaminen. Menee hyvät marjat pilalle, ne maistuu kuitenkin aina "pakastimelta". Mieluummin syön tuoreina ja talvella ostan pakastealtaasta (vadelmia ja mustikoita ennemmin silloinkin kun mansikoita).
-Emmaljunga-vaunujen hienous, ihan samperin rumia ja kömpelön näköisiä kärryjä. Ja voiko olla rumempia kun ne SV:t tuplana.
-Kymppitonni(e)n häät lainarahalla tai vuosikausien säästämisen jälkeen, yhteen päivään ihan perkeleellisesti rahaa.
Kommentit (191)
Lihavuus (siis sellainen, mikä ei johdu mistään sairaudsta tms.)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:13"]
Ohis, mutta onko sulla joku preferenssi, miehieä, naisia kohtaan? Entä oletko ite mies vai nainen?
[/quote]
Miehet ja pikkutyttömäiset/poikamaiset naiset. Olen mies.
- Lapset liian vähissä vaatteissa ulkona. Siis sen ikäiset, jotka vanhemmat vielä pukevat (tai pitäisi pukea).
- Citymaasturit kantakaupungissa. Siis niin epäkäytännöllisiä muutenkin ahtailla kaduilla ja taskuparkeissa.
- Perässä vedettävät ostoskorit. Pitävät kauheaa räminää, hankala kurotella ostoksia niin alas ja kahva jää aina jumiin enkä saa sitä kasaan siinä kassalla :D
Miksi humanitaarisia maahanmuuttajia otetaan.
Merkkivaatteet ja -laukut: miksi joku maksaa merkistä. Esim.laukut musta kaikki samannäköisiä.
Uskonnot: miten joku voi ottaa totena vanhat horinat? Ja isoin ihmetys liittyy uskontoon. Miten jossakin uskonnoissa ja lahkoissa ei sallita tv:tä mutta tietsikka kyllä- samaa juttuahan niissä on???
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:20"]
[quote author="shatteredK" time="23.07.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:13"]
Ohis, mutta onko sulla joku preferenssi, miehieä, naisia kohtaan? Entä oletko ite mies vai nainen?
[/quote]
Miehet ja pikkutyttömäiset/poikamaiset naiset. Olen mies.
[/quote]
Olet siis homo pedofiili?
[/quote]
En ole homo, mutta jos olisin, niin olisiko se jokin ongelma sinulle? Jos olisi, niin en ole pahoillani.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:21"]Merkkivaatteet ja -laukut: miksi joku maksaa merkistä. Esim.laukut musta kaikki samannäköisiä.
Uskonnot: miten joku voi ottaa totena vanhat horinat? Ja isoin ihmetys liittyy uskontoon. Miten jossakin uskonnoissa ja lahkoissa ei sallita tv:tä mutta tietsikka kyllä- samaa juttuahan niissä on???
[/quote]Anteeks, tarkoitin alapeukun!!
Miksi äidin paikka on kotona, ja omaa aikaa saa hyväksytysti harrastaa vain jumpassa. Illanvietot (alkoholin merkeissä) ystävien kanssa ei saisi enää kiinnostaa, muuten olet alkanut äidiksi liian aikaisin. Vaikka näitä illan istumisia tapahtuisikin vain parin-muutaman kk välein ja lapset eivät mitään vauvoja enää.
Vähävaraisten perheiden pienten lasten pukeminen kalliilla uusilla muoti vaatteilla.
Sit valitetaan ,että ei ole rahaa. En kertakaikkiaan voi tätä ymmärtää.
Seksielämästä yksityiskohtaisesti avautuminen. Vaikka oltaisiin miten hyviä ja läheisiä ystäviä, tämä asiat eivät kuulu ulkopuolisille. En avaudu siitä ja toivon myös, ettei kukaan avautuisi myöskään minulle. Seksistä yleisellä tasolla juttelu on ihan ok, mutta yksityiskohdat eivät.
Minulla on eräs tuttu, joka kertoo jokaikisen panonsa yksityiskohtia myöten (asennot, kesto, esileikki, mihin mies laukesi yms) ja yrittää udella myös samoja asioita muilta ihmisiltä ja suuttuu, kun sanoo ettei se kuulu hänelle.
En ymmärrä, miten kantaväestön työttömien työttömyysturva ja tuet velvoittaisivat ilmaistöihin, MUTTA mamujen ei tarvitse tehdä mitään kaiken sen valtaisan ylläpidon kattamiseksi, tai yleensä edes kotiutumisensa hyväksi, kun siten jo oppisi kieltäkin. Mielestäni kuitenkin jokaisen pitäisi kantaa kortensa kekoon, eikä vain ottaa ilmaista rahaa vastaan. Ja muutenkin tuo valtava epäoikeudenmukaisuus, esim. asuntojonot ym. Sori, jos hävitän ketjun :(
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:30"]Seksielämästä yksityiskohtaisesti avautuminen. Vaikka oltaisiin miten hyviä ja läheisiä ystäviä, tämä asiat eivät kuulu ulkopuolisille. En avaudu siitä ja toivon myös, ettei kukaan avautuisi myöskään minulle. Seksistä yleisellä tasolla juttelu on ihan ok, mutta yksityiskohdat eivät.
Minulla on eräs tuttu, joka kertoo jokaikisen panonsa yksityiskohtia myöten (asennot, kesto, esileikki, mihin mies laukesi yms) ja yrittää udella myös samoja asioita muilta ihmisiltä ja suuttuu, kun sanoo ettei se kuulu hänelle.
[/quote]
Ainiin ja tällä ihmisellä on myös aina seksilelut ja liukkarit ynnä muut levällään kämpässä milloin missäkin sohvilla, lattioilla, tasoilla yms ja näyttää olevan vaan ylpeä siitä, että saa esitellä miten vilkas seksielämä hänellä onkaan (tottakai leluihin liittyy tarina, että miten käytetty ja kenen kanssa).
Lienee sanomattakin selvää, että yritän hieman vältellä hänen seuraansa :D
Sitä, miksi huippu-urheilijat, kuten useat jääkiekkoilijat ja jalkapalloilijat hankkivat miljoonia, kun taas hoitoalalla työskentelevien, ihmishenkiäkin pelastavien ihmisten palkka on heidän palkkaansa verrattuna täysi nolla.
Ei ymmärrä tätä "Mies ottaa ja nainen antaa"-filosofiaa. Mun mielestä molemmat saavat. Samoin maineen suhteen nainen huora ja mies velikulta, ja tämä retostelevan kehuskelun tehostamana. Kyllä ihminen voi olla sika!
Mä en tajua miksi ruokakauppojen pitää uudistua niin, että kaikkien tuotteiden järjestys on aina uusi. Ja miksi tämä uudelleenjärjestely pitää tehdä niin usein. Etenkin isoissa kaupoissa kestää ainakin minulla aikansa ennenkuin oppii uuden järjestyksen, ja ei enää melkein kassoilla huomaa jonkun puuttuvan ja se on siellä ihan perällä kaupassa jossain sadan kilsan päässä :/
Pienten lasten pukeminen muotivaatteisiin.
En ymmärrä ihmisen pohjatonta vihaa ja väkivaltaa!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:18"]
- Lapset liian vähissä vaatteissa ulkona. Siis sen ikäiset, jotka vanhemmat vielä pukevat (tai pitäisi pukea). - Citymaasturit kantakaupungissa. Siis niin epäkäytännöllisiä muutenkin ahtailla kaduilla ja taskuparkeissa. - Perässä vedettävät ostoskorit. Pitävät kauheaa räminää, hankala kurotella ostoksia niin alas ja kahva jää aina jumiin enkä saa sitä kasaan siinä kassalla :D
[/quote]
En ymmärrä sitä että vaatteita pitää turata liikaa päälle, että on tukala olla.
Oletko jotenkin liikuntarajoitteinen tai todella sairaalloisen ylipainoinen kun et kykene käyttämään edes perässävedettävää ostoskoria?
Pitäisikö ihmisillä olla useita autoja, joilla ajella sitten erilaisissa paikoissa?
Miksi feministit eivät näe Islamisaatiossa ongelmaa?