Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti
Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!
Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.
Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D
Kertokaapa!
Kommentit (1652)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin kun joku ihminen on oikein tökerö ettei hän kehtaa enää toiste.
Sitten oli näitä jotka puhuivat tunteiden kieltämisestä.
???
Että silti täytyy.
Mikä vaikeatajuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Että silti täytyy.
Mikä vaikeatajuista?
Oletko se Aino-mummin hiusneula -tyyppi? :D
Luulin ettö kaikki presitentit ovat Kekkosia.
Luulin,että Suomen LAKI =KAIKILLE SAMA,mutta EI todellakaan ole.
Luulin tähän asti, ettei suurin osa ihmisistä ole aivan helvetin tyhmiä. Nyt huomaan, että olin väärässä.
Doomsday kirjoitti:
Luulin ennen että evoluutioteoria on tieteellinen tosiasia, mutta se on oikeasti ikivanha pakanauskomus vuodelta 600 eKr. Anaximandros Miletolainen kirjoitti että elämä sai alkunsa meressä, kalantyyppiset olennot kiipesi maalle ja muuttuivat vähitellen pitkän ajan kuluessa muiksi eläimiksi ja ihmisiksi. Tätä yritetään todistella ja kritisoijat leimataan tyhmiksi. Apinan ja ihmisen välimuotoja ei ole löytynyt koska niitä ei ole. Pitäisi löytyä pystykävelevä apina, löytyy vain jomman kumman luurankoja. Ja miten elämä muka alkoi ei-elävästä itsestään? Noloa kun koulut tyhmistää lapset ja opettaa valheita. Raamattu kertoo totuuden. Raamatun ennustukset toteutuu silmiemme edessä(Israelin valtion perustaminen ja juutalaisten paluumuutto 1948 alkaen, 2000 vuoden jälkeen, tämän Jesaja ennusti.))Mutta suurin osa ei pelkää Luojaansa eikä edessä olevaa tuomiopäivää vaan hoippuu tyytyväisenä laveaa tietä koska rakastaa valhetta ja syntiä, ei auta järkipuhekaan. Tämäkin on ennustettu: lopun aikana maa on kuin sodoma(homous yleistyy) ja maa saastuu ihmisten ahneuden synnin tähden. Saastainen saastuu mutta pyhä pyhittyy.
Luulin tähän hetkeen asti ettei suomen koululaitoksen läpi voi tulla evoluution kieltäjiä, mutta pakko uskoa kun näkee. Toivottavasti et ole liian ahdistunut ahdasmielisyydessäsi.
Tämä ei ole mikään hauska juttu, mutta luulin ainakin 25-vuotiaaksi asti, että surprise kirjoitetaan suprise.
Olin noin 24-vuotias, kun minulle selvisi että anjovis on kala eikä kasvis.
Minäkin luulin 3-kymppiseksi asti, että anjovis on oliivin sukulaiskasvi.
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään, että tieteellisillä lähteillä ja asioiden huolellisella analyysillä pystyy vakuuttamaan ihmisiä siitä, että näiden nolot ja väärät luulot ovat roskaa. Nykyään tiedän, että naistenlehdet ja peruskoulun opettajien höpinät ja yleisesti toistetty hyminä ovat kovaa kamaa monien tyyppien maailmankuvassa.
Toisaalta peruskoulussa opetettu perustuu tieteelliseen tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Että silti täytyy.
Mikä vaikeatajuista?
Oletko se Aino-mummin hiusneula -tyyppi? :D
Heh heh.
Luulin, ettei Saudi-Arabia ole maa, vaan alue joka koostuu eri maista :D
Olin myös yllättynyt, kun tajusin että esim. nimi Bill ei yleensä ole henkilön virallinen nimi, vaan lempinimi Williamille.
Minulle selvisi päälle parikymppisenä, että kun kampaamon nimi on vaikka Salon tukkataikurit tai Salon Hanna se ei tarkoita että kampaamon omistajan sukunimi olisi Salo. Olin ihan tosissani miettinyt, että onpa paljon kampaamoalan yrittäjiä samalla sukunimellä 😂
vituttaakunpitirekisteröityy kirjoitti:
Että Toivo ja Topi Sukari ovat veljeksiä...
Luulin tähän hetkeen asti että Topi on vain lempinimi Toivo Sukarille :D
Luulin että autossa on vain kaasu ja jarru, en tiennyt kytkimestä mitään ennen kuin aloin ajamaan korttia.
Luulin että anjovis on kasvis
Vierailija kirjoitti:
Ei montaa vuotta sitten, kun minulle selvisi että jos pitää tehdä salmonella-testi, sitä purkkia ei tarvitse paskoa täyteen... ääh nolo minä :D
Ikää en kehtaa sanoa mutta noin 25 😂
No Tillanen on viiskymppinen ja sen piti viedä joku näyte hygieniapassin takia, niin pasko muovipussin täyteen.
Noin 25veenä minua valaistiin siitä että rusina on kuivunut viinirypäle. Olin luullut sen olevan vaan joku oma marja/hedelmä🙄🤥
Minä sitä vastoin olin kauhuissani siitä, että aikuisille tulee jatkuvasti isoja (tuhansien markkojen) laskuja. Miten he pystyvät maksamaan ne?