Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti

Vierailija
09.08.2015 |

Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!

Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.

Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D

Kertokaapa!

Kommentit (1652)

Vierailija
961/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen tupakoi! Tajusin tuon vasta nyt, eli että on kyse turkkilaisesta koista, eikä tupakoivasta turkkilaisesta. Että sitä tuntee välillä ittesä tosi viksuksi!

Vierailija
962/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin reilusti yli 20-vuotiaaksi asti, että sukupuolenvaihdosleikkaus tehdään vaihtamalla uudet sukupuolielimet kuolleelta luovuttajalta tai toisen leikkaukseen haluavan kanssa. Tuohon aikaan puhuttiin tosiaan vielä vaihdosta, ei korjauksesta, kuten nykyisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta muutama vuosi sitten, että Pohjois-Pohjanmaan maakunta ulottuu itärajalle asti. Olen mieltänyt Pohjanmaan käsittävän pelkästään maan länsiosan. Eipä tuo nyt kovin noloa ollut, mutta so not.

Vierailija
964/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että ambulanssit lähtee liikkeelle sairaalalta.

Niin ne lähteekin. Ainakin Uudessakaupungissa. On lähtenyt jo ainakin neljä vuotta. Joskus lähtivät paloasemalta.

Vierailija
965/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Eino Leino on nainen. Asia selvisi abivuonna, kun katsoimme jotain videota, jossa Eino Leinoa esitti Hissu.

Vierailija
966/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sama roska-auto hakee kaikki roskat. Mietin mitä järkeä lajittelussa oikein on.

Vierailija
967/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin 21 vuotiaaksi että tiimalasi on kiimalasi.

Vierailija
968/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkälle aikuisuuteen, että rakkaus on todellista. Kylläpä nolotti, kun totuus valkeni tyhmälle!

Vierailija
969/1652 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että manna on vilja. Että mannapuuro on tietenkin gluteeniton, koska ei ole vehnää, ohraa, ruista eikä kauraa...

Vierailija
970/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, etteivät kimalaiset pistä. Ja että savusaunassa saunotaan siellä savun seassa.

No eikö siellä muka saunota? Mikäs järki siinä sitten on, jos savut tuuletetaan ulos? Lämpökin karkaa samalla.

Vierailija
971/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini luuli että kunnallinen päiväkoti on ilmainen. Asia selvisi kun hänen oma lapsensa aloitti päiväkodin ja ensimmäisen kuukauden jälkeen tuli lasku, 280e. Oli aivan järkyttynyt, luuli todella että päiväkoti on ilmainen.

Vierailija
972/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi noin kolmekymppisenä, ensi kertaa Lapissa käydessäni, miten pieniä porot ovat.

Olin luullut niitä likimain hirven kokoisiksi.

Samoin mulle oli ylläri se, miten pieniä pandat ovat. Luulin niitäkin aikuisen karhun kokoisiksi.

Vierailija
973/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, etteivät kimalaiset pistä. Ja että savusaunassa saunotaan siellä savun seassa.

No eikö siellä muka saunota? Mikäs järki siinä sitten on, jos savut tuuletetaan ulos? Lämpökin karkaa samalla.

Kiuas (suuri) lämmitetään, se siinä on järkenä..Voi miettiä millainen nautinto olisi saunoa savussa..

Vierailija
974/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, itse luulin teiniksi asti, että Lassie on koirarotu.

Vierailija
975/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin noin kolmekymppisenä, että gluteeni ei olekaan gluteiini.

Kyllä gluteiinia käytettiin aikoinan ihan yleisesti.

T.hoitsu

Vierailija
976/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aikuiseksi asti että anjovis on joku erillinen kalalaji

Hetkone hetkone hetkone! Mikäs se sitte on?? 😂 t n27

Vierailija
977/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että manna on vilja. Että mannapuuro on tietenkin gluteeniton, koska ei ole vehnää, ohraa, ruista eikä kauraa...

Mannasuurimot tehdään vehnästä.

Vierailija
978/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei montaa vuotta sitten, kun minulle selvisi että jos pitää tehdä salmonella-testi, sitä purkkia ei tarvitse paskoa täyteen... ääh nolo minä :D

Ikää en kehtaa sanoa mutta noin 25 😂

Vierailija
979/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vieläkin, että kellojasi on genetiivissä. Ei ole. Vaan monikon partitiivissa posessiivisuffiksin kanssa.

Vierailija
980/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 15:59"]

Mulle selvis vasta pari vuotta sitten, että ananas ei kasva puussa.

Sama homma,joskus Aku Ankassa Roope-setä meni katsomaan ananaspeltojaan,ja pidin sitä samanlaisena hömppäjuttuna kuin esimerkiksi ne ihmisen kokoiset pingviinit :D Tuntuu jotenkin tyhmältä ajatella että hedelmä kasvaa maasta.

Kyllähän se vähän tyhmältä kuulostaa, etenkin kun ananas ei ole hedelmä.