Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti

Vierailija
09.08.2015 |

Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!

Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.

Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D

Kertokaapa!

Kommentit (1652)

Vierailija
981/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:37"]

Luulin 23v asti, että pingviinit on ihmisen kokoisia, kiitos Aku ankan

Ja minä luulin vuosikymmeniä, että mangustit ovat takajaloillaan vajaan metrin mittaisia, kiitos television. Asia selvisi valokuvasta, jossa mangusti seisoi kuvaajan vaelluskengän vieressä.

Minä taas luulin että gnut on hirven kokoisia, mutta sitten näin täytetyn gnun museossa Helsingissä kun olin melkein 40 v, ja se olikin säkäkorkeudeltaan jotain max. 150 cm!

Vierailija
982/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin vasta parikymppisenä että olvin logossa lukee olvi :D siihen asti se oli vaan tynnyri.

Myöhäisteininä sain kaverilta kuulla, että luuli Olvin logoa jonkinlaiseksi kinkuksi tai paistiksi!

Harmitteli ja ihnetteli kun ei kasvissyöjänä voi Olvia juoda kun siihenhän liittyy se paisti siinä logossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin melkein nelikymppiseksi kimalaisia mehiläisiksi. Oma lapseni oikaisi tämän asian minulle...

Vierailija
984/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sivua jotain kulli ja kusemisjuttuja mutta tuli sitten omakohtainen kokemuskin mieleen. Että orgasmin jälkeen heti pissaaminen on jostain syystä hankalaa. Pissa ei lähde tulemaan.

Vierailija
985/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta sivua jotain kulli ja kusemisjuttuja mutta tuli sitten omakohtainen kokemuskin mieleen. Että orgasmin jälkeen heti pissaaminen on jostain syystä hankalaa. Pissa ei lähde tulemaan.

Ja nyt vasta tajusin että ei tässä edes kysytty tähän aiheeseen liittyviä kokemuksia vaan ihan muita

Vierailija
986/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan aikuiseksi asti, mutta olin jo lähes täysi-ikäinen kun minulle valkeni, että virvoitusjuoma 7up eli olekaan Zup. t: teininä 80-luvulla

Vierailija
987/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, lapset, työ ja omakotitalo.

Vierailija
988/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulun sanoja: pitkän aikaa ihmettelin Laura Voutilaisen laulun kertosäettä "Lupaa siihen en saa". Ajattelin, että onpas kumma laulu kun Laura laulaa "kuka sienen saa, kuka sienen saa". Olin aikuinen.

Todella pitkään - aikuiseksi asti - luulin, että Rauli Badding Somerjoen laulussa "Ikkunaprinsessa" ei lauleta, että "Oi Glendora", vaan "open door, ah". Ihmettelin, että miksi ihmeessä suomalaisessa laulussa pyydetään jotakuta englanniksi avaamaan ovi (ja mikä ovi?). Vieläkin kuulen alitajuisesti sanat väärin.

Heh, määkin oon luullut tähän saakka että siitä lauletaan "open door ah" 😂

N34

Hei mitä helvettiä, mäkin olen aina kuullut sen "oppendoora" ja ihmetellyt.

N46

Vierailija
989/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään että kihlakunnan oikeudesta saa kihloihin mennessä todistuksen. Se todistus tarvitaan sitten kun mennään naimisiin. Voi häpeä!

Vierailija
990/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]Luulin pitkään että Kiera Knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson ovat yksi ja sama henkilö.

Samoin Se alkuperäinen Vares ja Jussi Lampi

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]Luulin pitkään että Kiera Knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson ovat yksi ja sama henkilö.

Samoin Se alkuperäinen Vares ja Jussi Lampi

Natalie Portman ja Kiera Knightley ovat niin samannäköisiä, että edes äitinsä eivät erota heitä toisistaan :D Olivat testanneet Phantom Menacen kuvauksissa. Tästä oli levyn lisädokkarissa juttua...

Vaikea uskoa.. Portman on upea ja KEIRA on vähän vähemmän upea.

Ei ne kovin erinäköisiltä näytä tämän jutun kuvassa. Molemmat upeita.

https://www.tvovermind.com/star-wars-proof-yes-keira-knightley-natalie-…

Vierailija
991/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin melko pitkään, että naisetkin pitävät seksistä ja että minäkin voin joskus päästä seksuaaliseen kanssakäymiseen naisen kanssa. Vasta joskus 2-3 vuotta sitten tajusin täältä palstalla, ertä niin ei tule tapahtumaan koskaan.

Vierailija
992/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syrjäkylällä nuorena asunut en ollut koskaan käynyt missään konsertissa.  Luulin, että "konsertti" on

aina vain klassista musiikkia hienossa paikassa, kuulijat viimeisen päälle juhlapukeutuneita.  Myöhemmin

ymmärsin, että konsertteja on tosi monenlaisia.

Vierailija
993/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla keskustelin kumppanini kanssa protestanttisuudesta. Olin tähän asti kuvitellut, että se on oppijärjestelmä, kuten ortodoksisuus, luterilaisuus, baptismi, katolilaisuus... Kysyin sitten, että mihinkäs ne protestantit sitten uskoivatkaan, mitä eroa heillä on esimerkiksi evankelisluterilaisuuteen? Sain selvennystä asiaan.

Siis sehän on yksi päälahkoista ortodoksisuuden ja katolilaisuuden kanssa.

Vierailija
994/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kun joku ihminen on oikein tökerö ettei hän kehtaa enää toiste.

Sitten oli näitä jotka puhuivat tunteiden kieltämisestä.

Vierailija
995/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin surullisen pitkään, että Afrikka on yksi iso maa.

No onhan se. Afrikkka, sarvikuonojen maa.

Vierailija
996/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkälle aikuisuuteen, että Kouvola sijaitsee Oulun tietämillä.

T. pk-seutulainen

Vierailija
997/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aikuisuuteen asti että miehetkin on aikuisia. Että ne ymmärtää asioita yhtä paljon kuin naiset ja pystyy samaan kuin naiset ja olisi jopa vahvempia henkisesti kuin naiset. Niin kuin jokainen nainen ymmärtää, olin ihan väärässä tässä asiassa ja todella, todella hyväuskoinen. 

Me miehethän juuri olemme aikuisia ja te naiset pysytte ikuisesti lapsina.

Vierailija
998/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin melko pitkään kaikkia tyhmiä asioilta mutta nyt tiedän, että esim. lapset syntyvät peräaukosta, maapallo on oikeasti litteä, kuu on tehty juustosta, avaruudessa ei olla koskaan käyty ja että naiset eivät ole ihmisiä.

Vierailija
999/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin kun joku ihminen on oikein tökerö ettei hän kehtaa enää toiste.

Sitten oli näitä jotka puhuivat tunteiden kieltämisestä.

???

Vierailija
1000/1652 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ennen että evoluutioteoria on tieteellinen tosiasia, mutta se on oikeasti ikivanha pakanauskomus vuodelta 600 eKr. Anaximandros Miletolainen kirjoitti että elämä sai alkunsa meressä, kalantyyppiset olennot kiipesi maalle ja muuttuivat vähitellen pitkän ajan kuluessa muiksi eläimiksi ja ihmisiksi. Tätä yritetään todistella ja kritisoijat leimataan tyhmiksi. Apinan ja ihmisen välimuotoja ei ole löytynyt koska niitä ei ole. Pitäisi löytyä pystykävelevä apina, löytyy vain jomman kumman luurankoja. Ja miten elämä muka alkoi ei-elävästä itsestään? Noloa kun koulut tyhmistää lapset ja opettaa valheita. Raamattu kertoo totuuden. Raamatun ennustukset toteutuu silmiemme edessä(Israelin valtion perustaminen ja juutalaisten paluumuutto 1948 alkaen, 2000 vuoden jälkeen, tämän Jesaja ennusti.))Mutta suurin osa ei pelkää Luojaansa eikä edessä olevaa tuomiopäivää vaan hoippuu tyytyväisenä laveaa tietä koska rakastaa valhetta ja syntiä, ei auta järkipuhekaan. Tämäkin on ennustettu: lopun aikana maa on kuin sodoma(homous yleistyy) ja maa saastuu ihmisten ahneuden synnin tähden. Saastainen saastuu mutta pyhä pyhittyy.