Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti

Vierailija
09.08.2015 |

Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!

Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.

Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D

Kertokaapa!

Kommentit (1652)

Vierailija
741/1652 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskin pikkulapsena mulla oli paita, jossa pupu soitti kitaraa ja siinä kitarassa oli joku punanen nappi. Mulle kerrottiin, kun kateltiin myöhemmin lapsuudessa kuvia, missä mulla näkyi sittemmin jo pieneksi jäänyt paita, että siitä napista painamalla paita soi. Senkin hoksasin vasta aikuisena, että ei kai se soinut, miten olisi normaali pikkulapsen paita 80-luvulla voinut soida ilman koneistoja. Taisi olla kyse siitä, että lapsi oli se joka "soi" nauramalla, kun navan kohdalla olevasta paidan napista painoi :)

Luulin myös pitkälti yli parikymppiseksi, että morsian kirjoitetaan morsiain ja kouriintuntuva kouriintuva.

Minulla on ollut samanlainen paita ja kyllä, se soi ihan oikeasti. Itse kerrankin protestoin neuvolakäyntiä auton takapenkillä ränkyttäen kyseistä paitaa taukoamatta ja säestäen sitä itkuisella ulinalla ;D

Vierailija
742/1652 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että mäkihypyssä mitataan hypyn korkeutta eikä pituutta.

Ja ei mitään kelloja soittanut ne tulokset... 120 m esim?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1652 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että virtsa tulee ihan eri reiästä...olin varmaan 20 vee, kun tää kumma juttu selvisi mulle! Luulin, että mulla on vaan yksi aukko tuolla alapäässä.

Vierailija
744/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mullon taskussa kakskytä senttiä vaan" ei tarkotakkaan mitään kolikkoa :( Vasta kolmekymppisenä tajusin. Tarkoittaa siis penistä.

Tuota en kyllä ymmärrä. Jos mulla on kakskytä senttiä taskussa niin kyllä sieltä kolikko/kolikoita löytyy. Miten naisella se voisi tarkoittaa penistä?

"Olen ennenkin heittänyt kravatin pois

Varaa vyötäkin pikkuisen säädellä ois

Kun on pohjalla näin, suunta ainoa on ylöspäin

Mullon taskussa kakskytä senttiä vain

Sinä siihen et suostu edes vilkaisemaan

Pari kymmentä vaivaista senttiä vain

Se sut saa tuskin naurahmaan

Parikymmentä senttiä vain

Mullon taskussa kakskytä centtiä vain, siinä on kaikki sen luojalta sain

Sillä pärjännyt oon jumalaa ei oo vain, sillä totta tein unelmistain

Parikymmentä centtiä vain"

Ja biisin laulaa mies, Pate Mustajärvi.

Hassu väärinkuulema tuossa eli oikeasti on: Sillä pärjännyt oon jumalaare jo vain! :D

Olis muuten hassua, kun laulais "sen luojalta sain, jumalaa ei oo..." tietty se on "jumalaare jo vain"

En siis kirjoittanut tuota lainausta, mutta en kyllä tajunnut tuota virhettä ennenku nyt, ihmettelin kyllä että jotenkin ehkä kuulostaa oudolta nuo sanat, biisin kuullut niin monesti...

Vierailija
745/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:05"]Luulin, että miehet saa aina erektion kun niillä on pissahätä.

Mutta kyllähän niillä miehillä aina muna seisoo pissatessa, vaikkei se seksuaalisesti kiihottava tilanne heistä ole. Eikä seiso! :)

Ettei vaan olisi ollut juuri  tällä palstalla joku lääkäriksi itseään väittävä naikkonen joka väitti että se on fysiloginen mahdottomuus, että mies voisi virtsata ergektion aikana.

Itse olen aina luullut että voi virtsata vaikka seisoo, ja luulen edelleen.

M46

Hankalaa se kyllä on jos on liian pieni vessa. Tulee peräseinä vastaan jos ei jätä ovea auki ja seiso itse kynnyksellä.

M 56

Vierailija
746/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 22:40"]Eikä, joku toinenkin paljasti anjovis-luulonsa ihan samaan aikaan! :D 

t: 122

Hyvä ajoitus :D ! Pakko kyllä todeta että anjovis on oikeasti tosi harhaanjohtavan kuuloinen nimi kalalle ;D t.121

Anjovis on se kalasäilyke, tehty useimmiten kilohailista. Eli merissä ei uiskentele anjoviksia:D

Höhlä nimi se kilohailikin sormen pituiselle kalalle on.

Vierailija
747/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]

Tajusin vasta joskus aikuisiällä mistä pissi oikeesti tulee. Pissanäytteen ottaminen on huomattavasti helpottunut kun en enää sitä kuppia tunge pimppireiän kohdalle vaan ylemmäs.

Se on KUSI, eikä mikään vauvojen PISSIIIII!

Jos jotain suomen kielessä inhoan, niin sanaa "pissi". Siis mitä helvettiä, ja miten siitä on tullut niin yleinenkin? Se on "PISSA", ihmiset.'

Ja paskat, kusi se on.

Vierailija
748/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkainen -> verkkarit. verkkareissa urheillaan niin verkkainen on tietenkin reipas ja nopea sana! :D

Ennen vanhaan  oli sarkahousuja ja ajattelin, että verka on jotenkin sama asia. Niinpä loogisesti ajattelin, että sarka- eli verkavaatteet kuuluvat hitaille verkkaisille ukoille.

Vierailija
749/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkainen tarkoittaa eri asiaa eripuolilla Suomea. Itselleni se tarkoittaa nopeaa. 

Pitäkää kiinni omasta käsityksestänne!

Vierailija
750/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]Luulin pitkään että Kiera Knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson ovat yksi ja sama henkilö. Samoin Se alkuperäinen Vares ja Jussi Lampi

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 23:53"]Luulin pitkään että Kiera Knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson ovat yksi ja sama henkilö. Samoin Se alkuperäinen Vares ja Jussi Lampi Natalie Portman ja Kiera Knightley ovat niin samannäköisiä, että edes äitinsä eivät erota heitä toisistaan :D Olivat testanneet Phantom Menacen kuvauksissa. Tästä oli levyn lisädokkarissa juttua...
Tää on vähän sama juttu ku lätkänpelaaja Henrik Zetterberg, näyttelijämuusikko Jared Leto ja näyttelijä Jake Gyllenhaal. Iha shitlookalike keskenään :D

No ei kyl kukaan oo yhtään samannäkösiä.. siis ehkä Henrik ja Jake jos molemmilla parta, mut ei muuten.

Vierailija
751/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi vasta jotain 18v että naisilla on erikseen reikä josta tulee pissa. Siihen asti luulin, että naiset pissaa vaginasta.

M28

Vierailija
752/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus ala-asteella mainittiin Jeesuksen esinahan ympärileikkaus enempää avaamatta niin luulin iät ja ajat että se tarkoittaa että koko iho revittiin irti vauvalta. Aikuisuuden kynnyksellä, kun tiesin jo suurin piirtein mitä se tarkoittaa, kävi sama kuin jollekin toiselle täällä että en tunnistanut että poikaystäväni on ympärileikattu. Aloin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen keskustella hänen kanssaan jostain tyyliin miltäköhän mahtaa tuntua niistä ihmisistä jotka on ympärileikattu, varmaan on elämä hankalaa ja näin. Olin vähän monttu auki kun hän vastasi että eipä tässä mitään, en koe elämääni mitenkään hankalaksi. Olin ollut siinä uskossa että ympärileikkauksia tehdään vain juutalaisille.

Vierailija
753/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuulin kauan, että Tsekki sijaitsee itä Euroopassa, mutta sehän onkin aika keskellä sitä euroopan "lohkaretta". Samoin olin mielessäni sijoittanut puolan paljon idemmäksi, kuin se oikeasti on. Myös Hampuri oli paljon lännempänä kuin luulin.

Vierailija
754/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuulin ja käytin sanoja usein väärin. Robotti oli rokotti, vetoketju vetokettu, lauantai lauvantai (tamperelaisittain). Mutta pari sanaa opin oikein vasta aikuisena. Olin lähes pari kymppinen, kun tajusin että appelsiini ei olekaan appensiini ja kolmikymppinen tutkistella ei ole tutkiskella. Kukaan ei myöskään korjannut näistä viimeksi mainituista. Tiedä mitä vääriä sanamuotoja on vieläkin käytössä.

Vierailija
755/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuulin kauan, että Tsekki sijaitsee itä Euroopassa, mutta sehän onkin aika keskellä sitä euroopan "lohkaretta". Samoin olin mielessäni sijoittanut puolan paljon idemmäksi, kuin se oikeasti on. Myös Hampuri oli paljon lännempänä kuin luulin.

Ennen roikkui Euroopan kartta koulussa melkein koko ajan näkösällä. Nykyään kartat ovat peruskoulun käyneille ilmeisen tuntemattomia.

Vierailija
756/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkainen -> verkkarit. verkkareissa urheillaan niin verkkainen on tietenkin reipas ja nopea sana! :D

Hyvä vitsi, mutta joo. Verkkarit tulee tietysti sanasta verryttely, verryttelypuku tai verryttelyhousut.

Verryttely nyt yht'äkkiä tuntuukin humoristiselta sanalta. Verryttelyssä ilmeisesti laitetaan veret kiertämään.

Vierailija
757/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että naisetkin pitävät miesten tapaan seksistä ja haluavat sitä. Nyt tiedän, että ette te naiset halua sitä koskaan.

Vierailija
758/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kuuluukin. https://fi.wikipedia.org/wiki/It%C3%A4-Eurooppa

Vierailija
759/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pienenä sain kuulla, ettei maantiekiitäjiä ole olemassa.. Totuus selvisi vasta muutama vuosi sitten, kun päätin Googlettaa, ja ovathan ne todellisia :D vähän vain erilaisia mitä siinä Kelju Kojootti ja Maantiekiitäjä piirretyssä :D

Vierailija
760/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että lassie on sen koirarodun nimi. Olin jo yliopistossa, kun kaverini selvitti, että rodun nimi on skotlanninpaimenkoira ja vain sen elokuvan koiran erisnimi oli Lassie. Minusta olikin aina ollut häiritsevää, että siinä elokuvassa koiran nimi oli sama kuin rodun nimi, heh.