Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja ja hauskoja vääriä luuloja, joita sinulla on ollut aikuisuuteen asti

Vierailija
09.08.2015 |

Vastineena tuolle "Lapsena luulin..."-ketjulle! :) Kertokaa hauskoja ja noloja juttuja, joita olette luulleet todeksi/ymmärtäneet väärin aikuiseksi asti!

Itse tosiaan luulin, että miehillä on kaksi kivespussia. Asian oikea laita selvisi vasta 18-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan.

Luulin myös, että lorvikatarri on oikeasti jokin vakava sairaus. Tajusin vasta kuukausi sitten, että eipä olekaan... Hehheh, onneksi tämä ei tullut kenellekään muulle ilmi paitsi nyt teille. :D

Kertokaapa!

Kommentit (1652)

Vierailija
761/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokka-avustaja väitti, että tiskipöytä on oikeasti tiskapöytä.

Johtuisiko murre-eroista? Isäni puhuu myös tiskapöydästä.

762/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 35v kirjoitti:

Luulin, että naisetkin pitävät miesten tapaan seksistä ja haluavat sitä. Nyt tiedän, että ette te naiset halua sitä koskaan.

Aika pitkälti se on naisella siitä miehestä kiinni, että haluttaako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
763/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2677 kirjoitti:

Mies 35v kirjoitti:

Luulin, että naisetkin pitävät miesten tapaan seksistä ja haluavat sitä. Nyt tiedän, että ette te naiset halua sitä koskaan.

Aika pitkälti se on naisella siitä miehestä kiinni, että haluttaako.

Se on ihan täysin miehestä kiinni jos nainen ei pidä seksistä (lesbot erikseen, mutta heitä nyt on vähän... eikä).

764/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin pitkälle parikymppiseksi asti, että kaikki semmoiset fiksut ja normaalisti ajattelevat ja "normaalit" pääsevät parisuhteeseen ja avioituvat ja tekevät lapsia jne. Näinhän se oli minun lapsuudessanikin, kaikki olivat parisuhteessa, kaikkien kavereilla oli vanhemmat ja kaikki siinä ympäristössä olivat pariutuneet, eikä elämäntapaintiaaneja ollut missään. Nyt vanhempana tajuan, ettei näin olekaan vaan todella moni, minä mukaanlukien, tulee ehkä aina olemaan yksin. Kuvittelin ns "kaikille on joku" ehkä liian naivisti.

Vierailija
765/1652 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että harjoittelu on häpeällistä ja lahjakkaille kaikki on helppoa. (Sorry. Tämä oli nolo, mutta ei hauska.)

Vierailija
766/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että medaljonki on medjalonki. Ja espanjalainen kaupunki Zaragoza on Zaragoga. Nämä tuottaa mulle vaikeuksia vieläkin.

Vierailija
767/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Volvo on Volkswagenin lempinimi. Asian oikea laita selvisi vasta, kun isäni kertoi ostavansa Volkswagenin.

Vierailija
768/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei nyt aikuisuuteen asti, mutta siihen asti, kun itsellä alkoi menkat; luulin, että side laitetaan teippipuoli ylöspäin ja mietin, kuinka se tuntuu epämiellyttävälle, kun sen ottaa pois :D

Joudun valitettavasti pistämään pahemmaksi, itse luulin samaa sekä laitoin menkkojen alusta ensimmäiset pari vuotta siteen aina teippipuoli ylöspäin :D ihmettelin tosin kun eihän se teippipuoli "toimi", niin mitäs muutakaan kun sitten rei'itin sitä keskiosaa jonkin aikaa.. Onneksi tämäkin oli asia, jonka tajusi itse ilman väittelyä niin ei tullut nolaannuttua, mitä nyt jälkeenpäin ajatellessa hävettänyt itsekseen :D

Vierailija
769/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Luulin että lassie on sen koirarodun nimi. Olin jo yliopistossa, kun kaverini selvitti, että rodun nimi on skotlanninpaimenkoira ja vain sen elokuvan koiran erisnimi oli Lassie. Minusta olikin aina ollut häiritsevää, että siinä elokuvassa koiran nimi oli sama kuin rodun nimi, heh.

Minäkin luulin joskus lapsena noin. Vanhempani sanoivat tuollaisia koiria lassieiksi vaikka varmasti itse tiesivätkin, ettei se ole oikeasti rodun nimi.

Vierailija
770/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Luulin että lassie on sen koirarodun nimi. Olin jo yliopistossa, kun kaverini selvitti, että rodun nimi on skotlanninpaimenkoira ja vain sen elokuvan koiran erisnimi oli Lassie. Minusta olikin aina ollut häiritsevää, että siinä elokuvassa koiran nimi oli sama kuin rodun nimi, heh.

Minäkin luulin joskus lapsena noin. Vanhempani sanoivat tuollaisia koiria lassieiksi vaikka varmasti itse tiesivätkin, ettei se ole oikeasti rodun nimi.

Löysin vielä tällaisenkin: "Suomessa nimitystä Lassie käytetään lähes synonyymina pitkäkarvaiselle collielle."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lassie

Vierailija
771/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin parikymppiseksi asti, että Volvo on Volkswagenin lempinimi/lyhenne.

Vierailija
772/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta opin että ananas ei kasva puussa..

-30v-

Niin minäkin😂

-N45-

Vierailija
773/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuisena ja valmistuttua mennään töihin. Eipä ole paljon töitä näkynyt, vaikka parikin tutkintoa takana ja ikää yli 40. Hassu minä.

774/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotautiin voi kuolla!

Vierailija
775/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luulin tähän hetkeen asti että se on hirsisääski, en ole koskaan mistään kirsisääskestä kuullutkaan. Sekä isä että äiti ovat aina puhuneet nimenomaan hirsisääskistä, eikä kukaan muukaan ole koskaan mua korjannut. :D Vanhemmat Lapista ja Pohjois-Pohjanmaalta. No sen tiesin että niiden oikea nimitys on vaaksiainen.

Vierailija
776/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, Espoo ja Vantaa ovat yhtä ja samaa Helsinkiä.

Helsinki muutenkin oli kuin Amerikka, unelmamaa jossakin kaukana pikitien päässä, jossa oli Linnanmäki, Korkeasaari ja kaikkea muuta hienoa. Joku siellä oli joskus päässyt käymäänkin.

Vierailija
777/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin todella pitkään, että naisilla virtsa tulee emättimen suuaukosta, eli sieltä mihin yhdytään. Ikään kuin miehilläkin virtsa tulee samasta reiästä kuin sperma. :D

Lisäksi luulin joskus, että rusinat ovat oma hedelmänsä, eivätkä kuivattuja viinirypäleitä. m27

Vierailija
778/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ananakset kasvaa puussa.

Asian oikean laita selvisi lomamatkalla, pensaassahan ne kasvaa.

Vierailija
779/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkälle päälle 25- vuotiaaksi, että Hjallis ja Harry Harkimo on veljeksiä. Harry on se purjehtija ja Hjallis on se Jokerimies. Joskus ihmettelin kun tajusin, että nyt on molemmat nähty jossain Leenan kanssa.. Mutta en silti tajunnut. Kunnes uusi poikaystävä valotti asiaa. Kyllä nolotti.

Vierailija
780/1652 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä saa aina kun haluaa, uskoin siihen niin kauan kunnes itse jouduin työttömäksi yllättäin lopettaneesta firmasta. Ei siihen ihan halu riittänyt, piti tehdä aika paljon muutakin ennen kuin onnistui.