Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hb 115, voi räkä..

Vierailija
24.06.2008 |

Ikinä ei ole ollut noin huono hb raskauden aikana ja nyt sitten romahti.. Pari kk sitten oli vielä 140 ja putosi tuonne siitä huolimatta, että syön täysjyväruisleipää joka päivä, punaista lihaa säännöllisesti ja kasviksia tosi paljon. Mitä ihm.....

Ja tietenkin Obsidania pitäs alottaa.. Ja siitä menee maha tukkoon, söin niitä edellisen synnytyksen jälkeen.

Onko kokemusta niistä Kräuterblutsafteista sun muista verta vahvistavista tuotteista? Vai millä hellävaraisemmalla saan tuon hempan nousemaan? Olikos se C-vitamiini, mikä vahvistaa raudan imeytymistä ruuasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kuuluu asiaan, että odotusaikana hb laskee. Kräuterblutsaftista on monella hyviä kokemuksia.

Vierailija
2/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mulle vielä nlassa määränny mitään rautaa syötäväksi, kun etoo vielä niin paljon. Seuraava nla elokuussa, saa nähä kuin alas on jo kerenny siihen mennessä tippua. kaikissa raskauksissa hemppa on tippunu. ja syön paljon ruisleipää ja kasviksia ja vihanneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan koskaan ollut yli 120

Vierailija
4/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jouduin aloittamaan taas raudan syönnin. Mikään tabeltti ei ole ikinä sopinut mahalle, ja Kräuterblutsaft ei nostanut rautaa (lääkärikin jo sanoi, että alhaista hb:tä ei sillä nosteta) joten nyt on käytössä nestemäinen ferroforte b (niinkuin edellisissäkin raskauksissa). Imeytyy hyvin, koska lisänä on foolihappoa yms. Itselläni sopinut vatsalle, ja nosti arvoja viime raskaudessakin n. kuukaudessa (hb oli 70, kk käytön jälkeen 89)

Vierailija
5/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva painoi 4,500 kg

Vierailija
6/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut hb alle 120, olisko se siitä huolestunut sitten. Mutta mielessäni jo vastasin hänelle, että "en voisi", kaikkeni teen, ettei tarvitse tabuja ottaa.

Katsotaan nyt, jos ensi mittauksessa on vielä pudonnut.

ap

Vierailija
7/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia kun tippuu lähemmäs 60..

Itte oon syöny neuvolan antamia Retafereja jokka sopi mulle. Jos neuvola ei anna toista merkkiä niin ilmota että haet apteekista itse.

Syö kunnolla kasviksia, lihaa ja välillä ihan maksaa ja pinaattia.

Mitään vikaa ei ole ottaa pillereitä. Jos et saa ravinnosta tarpeeksi, pitää ottaa purkista. Mitään järkeä ei ole huonontaa omaa tilannettaan. Koska mitä laimeampaa veresi on, sitä enempi sydämesi joutuu pumppaamaan että riittävä määrä ravinteita kulkeutuu.

Vierailija
8/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä ei mene maha lainkaan sekaisin tai tukkoon. Ja on noussut ihan tuonne 115-120 sillä. Lääkärit ei kai edes saa "kehua" luontaistuotteita eli heiltä ei varmasti tule suosituksia sen käyttöön.

Vierailija
9/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaraja on 117.

Vierailija
10/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia kun tippuu lähemmäs 60..

Itte oon syöny neuvolan antamia Retafereja jokka sopi mulle. Jos neuvola ei anna toista merkkiä niin ilmota että haet apteekista itse.

.

Kyllä mä itse joutuisin ostamaan ne. Ja toki hommaan ne jos huonompaan vielä menee, mutta teidän vastauksia kun nyt luen, niin eihän tuo 115 edes ole huono vielä.. Helpottaa pikkasen.

Ap

Vierailija
11/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä ei mene maha lainkaan sekaisin tai tukkoon. Ja on noussut ihan tuonne 115-120 sillä. Lääkärit ei kai edes saa "kehua" luontaistuotteita eli heiltä ei varmasti tule suosituksia sen käyttöön.

Viimeraskaudessa suositteli Kräuterblutsaftia, ja nyt suositteli ferrofortea koska miulle ei oikein muut käy ja hb on laskenut joka raskaudessa alle 65. Viimeinen vaihtoehto on tietty verensiirto johon on turvauduttu. Mutta miulla on ainakin Kräuterblutsaft, sekä ferroforte nostaneet ihan turvallisille lukemille, eli tuonne 80, enkä ole ainakaan onneks vielä tarvinnu verensiirtoa.

Vierailija
12/12 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äidin ja vauvan verenkierto yhdistyy.

Yli sadan arvot ovat vielä aivan hyviä, vasta sitten jos olo on tosi huono, kannattaa turvautua lääkitykseen (ja silloinkin luontaisjuttuihin, jotka on tosi hyviä! Imeytyvät paremmin jne) kun puhutaan yli sadan arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi