Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolibrien perjantai

27.01.2006 |

Huomenta kaikille, päätin aloittaa uuden pinon, kun en jaksa tuota vanhaa litaniaa enää selata, laiskimus:).

Antzu se taisi vanhan pinon päätteeksi todeta, kuinka jännitys tiivistyy " loppua" kohden. Ja Frillako se oli, joka tänä aamuna testaa, toivottavasti haamu sieltä ikkunasta pilkistää!

Täälläkin alkaa jännitys pikkuhiljaa nousta, nyt kp28 meneillään. Viime kiertohan mulla oli tosin n. 50 mittainen (lopetin pillerit marraskuussa), joten periaatteessa ei kai pitäis piinapäivät olla edes lähellä. Mutta, luulen tosiaan bonganneeni oviksen viime viikon torstaina eli viikon kuluttua pitäis kai periaatteessa testinkin jo jotain näyttää... Ja vaikka kuinka yritän ottaa coolisti, niin kaiken maailman kiinnittymisoireita tulee tarkkailtua, ihan kahjoa! Etenkin kun, jos oikein muistan, viime raskauksissa ei mulla ollut minkäälaisia oireita kuin vasta lähempänä rv 9:ää... Toiveet on nyt vaan korkeella johtuen tuosta mahdollisesta ovisbongauksesta ja siitä, että mulla on tässä kuussa ollut 2 kertaa migreeni (ei kivaa). Nimittäin pillereitä syödessä ja viime kierron aikana ei kertaakaan migreeniä, nyt oli viikko ennen ovista ja tänä aamuna. Rupesin miettimään, että johtuiskohan tuo aikaisempi migreenittömyys nimenomaan siitä, ettei kroppa ole toiminut eli en ole ovuloinutkaan? Ja nyt kun hormonit toivottavasti ovat tässä kierrossa toimineet, niin on tuo migreenikin taas palannut kiusaamaan. Miten teillä muilla migreenipotilailla, onko kohtauksilla yhteyttä hormoneihin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei kai taas mitään uutta... kierto 20/28-35. En ole bongaillut mitään ovikseen viittaavaa tai ehkä hieman enemmän limaisuutta, mutta kun mulla on yleensä ihan selvä oviskipuilu ja nyt ei ole mitään. No ton ovislaskurin mukaan mulla olis vielä ovis tulossa jos siis menis ton pidemmän kierron mukaan ja tietty on mulla joskus ollut yli 40 päivän kiertojakin...eli tiedä nyt sit taas!!! Tosi tylsää tämmönen, pitäis vissiin ostaa ovistestejä kun en ole semmosia ikinä käyttänyt... jos en vaikka ikinä ovuloikaan :(

Muuten kyllä elämä hymyilee...paino laskee mukavasti, taas oli tippunut 600g toissapäivästä. Jos ja kun tuo paino tippuu niin sitten varmaan raskautuminenkin onnistuu varmaan paremmin, ainakin toivon niin!!

Mulla ei onneksi ole migreeni päänsärkyä vaikka sitä suvussa onkin, mutta mä taas kärsin aika usein jännityspäänsärystä, eikä sekään kyllä kivaa ole! Pitäis ihan säännöllisesti käydä hierojalla koska se kyllä jeesaa mukavasti! Eikös onneksi migreeniin ole nykyään aika tehokkaat lääkkeeet. Voimia vaan siilivaimolle ja muille migreeniä poteville!

Hei, Frilla... mikä on tilanne? Joko testasit! Täällä pidetään peukut pystyssä!

Ja kaikki piinailijat tsemppiä, täältä tullaan perässä!

Ja vielä lopuksi plussatuulia puhaltelen ~~~~~~~~++++++

Vierailija
2/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en oikeastaan muuta odottanutkaan. Toivoa en vielä heitä kokonaan, on senverran oudot tuntemukset ollut alavatsalla viime päivinä. Myös selkää särkee ja tänään on lievästi etova olo. Kiva seistä luokan edessä, kun on kuvotusolo...

Nyt en aio viikkoon testata, sitten pitäisi jo tädin olla tullut jos on tullakseen. Kierron pituudesta ei kyllä ole selvää käsitystä, minipillerit taisi sitä ehtiä sekoittamaan, vaikken niitä kauaa syönytkään.

Joko olen onnistunut kuvittelemaan kaikki oireet itselleni (eipä mahdotonta olisi sekään ;) tai sitten täti tulee oikein megaoireilla jo alkuviikosta tai sitten *varovasti toivoo* olen raskaana.

Tänään siis punaviiniä maltillisesti tyttöjen kanssa. :)

Ihan hyvällä mielellä,

frilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannata vielä nakata kirvestä kaivoon...!

Mukavaa perjantai-iltaa!!!

Vierailija
4/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi suuri kiitos kaikille onnitteluista. Nyt alan itsekin uskoa, että olen raskaana, kun tämän aamun varmistustesti oli selvästi tuota edellistä tummempi. Jotenkin vain tuli puun takaa tämä raskaus, kun kierrot ovat heitelleet (nytkin eka haamuplussa tuli vasta kp 45), imetän edelleen ja kierukka poistettiin vasta joulukuussa, eli tämä oli ensimmäinen yrityskierto. Toivotaan kuitenkin, että tämä pikku veijari jaksaisi matkassa loppuun asti.

Frilla, pahoittelut negasta, vaan turha tuota kirvestä on kaivoon vielä heittää. Niin kauan, kun ei vuoda, on toivoa.

Siilivaimo, kyselit migreenistä. Minulla migreenikohtaukset tulivat aina kuukautisten aikaan, eli olivat selkeästi hormonien mukanaan tuomia. Tosin viimeinen kohtaus on ollut ennen kuin aloitin odottamaan esikoista. Sen jälkeen niitä ei ole näkynyt.

vanamo rv lienee 4 ja jotain

Vierailija
5/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilivaimolle hirmusesti peukutuksia ja tietty kaikille muillekkin!

Frillalle pahoittelut negasta, mutta vanha klisee pätee! Niin kauan kuin ei tätiä näy on toivoa! bd

Mä olen vähänlaisesti käynyt viimeaikoina täällä vauvapalstalla.

Kierto kun on niin masentavan alussa kp6/31 ja tuntuu ettei päivät etene yhtään. Mutta ens viikolla hyvässä lykyssä päästään jo puuhastelemaan.

Me ollaan ukon kanssa ihan tohkeissaan, ostettiin uus auto! Ja vihdoin kunnon tila-auto joten kolmoselle ois siellä niin hienosti tilaa, kunhan vaan tärppäis..

Mä oon ollu melkosen stressin pyörteissä viime kuukaudet ja toiveajattelenkin, että kun on murheet (raha yms) vihdoin väistyneet niin tapahtus tärppikin helpommin. Mut saapi nähdä.

Kovasti plussaonnea kaikille kolibreille!

Vierailija
6/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa olikin mennyt ihan ohi noin hieno uutinen!

Vierailija
7/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt limat tuli,mä en kyllä tiedä niistä mitään kun on pakko kysyä. Se venyy sormien välissä n. 5cm. Onko se nyt sitä? Onko ovis tulossa,menossa vaiko jo ohi? Kerkeääkö vielä illalla pupuilla,on ollut niin kiire että edellisestä on jo useampi päivä. Paniikki.. :)

Anteeksi että mun viestit koskee vain näitä limoja,yritän parantaa tapani. :)

Vierailija
8/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vielä ainakaan edes masentunut negasta, taidan luottaa vähän liikaa siihen, että testasin liian aikaisin. Ensi viikolla voi tulla suru puseroon, jos täti tulee.

Mukavaa perjantaita kaikille ja niitä plussatuulia.

frilla kp24/?

Vierailija
9/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sun limasta... eli tarkista tuolta http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm onko se sun lima tuota (siellä on oikein kuva). Siitä alkaa se hedelmällinen aika ( luulisin ) eli ovis on tulossa.

Vierailija
10/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa mitä limoista kerrottiin ja olipa hyvin kiinnostava tietää tuokin...

Eli ilmeisesti täälläkin on vasta hedelmälliset päivät tulossa!

Toivoa on niin kauan kun täti ei ole tullut!

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
11/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että täällä tulee plussauutisia! Toivottavasti meille muillekin pian tulisi.

Frillalle pahoittelut! Älä kuitenkaan luovu toivosta vielä...testaa uudelleen parin päivän kuluttua.

En nyt tähän hätään muista kuka kysyi siitä migreenistä. Minulla on migreeni, ja viimeksi eilen kärsin kohtauksesta. Uskoakseni minulla migreeni liittyy jollakin tapaa verensokeriin ja stressiin, ei niinkään hormonitoimintaan. Enää en onneksi joudu syömään estolääkkeitä kuten joskus (Triptyl, Propral) enkä liiemmin kohtauslääkkeitäkään, pärjään isolla annoksella särkylääkkeitä, joten voisin sanoa, että migreenini on hallinnassa ja taas kerran muuttanut muotoaan, tällä kertaa onneksi lievempään suuntaan.

Minulla on menossa kp16, eikä ole jäänyt yhtään epäselväksi, onko ovista vaiko ei. Lima oli tänään valkoista ja venyvää, alavatsa on ollut todella kipeä. Ovisviiva testissä oli todella tumma. Otan kohta tähän kipuun jonkun särkylääkkeen. Kivut tuntuvat vuoron perään molempien munasarjojen kohdalla. Sellaista voimakasta, tylppää kipua, vähän niin kuin supistukset. On lisäksi sellainen hassu tunne, että tuntisin miten kohtu roikkuu kannattimissaan. Syy lienee varmaan Clomifenissä, jota olen syönyt munasolun irroittamiseksi.

Pelkäsin jo, ettemme saa hyödynnettyä lainkaan tätä ovulaatiota, sillä teen seuraavaksi kaksi yövuoroa töissä. Mieheni oli projektissa sen verran mukana, että käväisi luonani " päiväkahvien" merkeissä kesken työpäivän lounastauollaan. Nyt on tämäkin tilaisuus saatu hyödynnettyä. Seuraavat kaksi viikkoa sitten menevätkin niiiiiiiiin hitaasti...

Nyt pitää mennä tekemään ruokaa, että jaksan olla töissä yön yli. Hyvää viikonloppua kaikille ja malttia piinailuun...

Vierailija
12/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pari pitkääkin pitempää viikkoa, ennenkuin saattaisi olla aihetta testata... kp 20/30 ja tylsiä hetkiä siis elellään.

himppu

Vierailija
13/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin tänään kp 28/26-30 aconilla selvän negan ja nyt on sekavat ajatukset. Vielä olisi purkissa viisi pientä pilleriä eli clomeja on jäljellä vielä yhden kierron verran. En ole vielä päättänyt syönkö vielä ne ja pidän sitten taukoa vai aloitanko tauon nyt heti. Ehkä on hyvä pudottaa kesään mennessä runsaasti painoa ja jatkaa sitten clomeja tupla-annostuksella. Äh, en minä tiedä mitä tehdä. Mietin sitä uudelleen sitten kun on kp 3 jolloin clomit pitäisi aloittaa.

Plussarikasta viikonloppua!!

Vierailija
14/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelen väsymystä ja pahaa oloa vastaan huonoin tuloksin.

Onnea kaikille plussanneille joita toivottavasti on tullut paljon tänä aikana jolloin ei energia ole riittänyt koneelle.

Varasin ensimmäisen neuvola-ajan joka on 6.2 jolloin on rv. 8+5 ja alkuraskauden ultra aika on 7.3. joten tässä niitä odotellaan. Ihmeen aikasin tuo eka neuvola kun ennen on ollut joskus rv 9-10. Tuolla viikolla ei paljon tietoisuus vielä parane miksikään.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
15/17 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitte ole mikään kovin aktiivinen palstailija huomasin:/ Tais olla 2-3 viikkoo sitte kun viimeksi kävin. Miten se aika jotenki lipsuu käsistä ja muka ei mitään kerkee.

No kiva juttu on kuitenkin se, että sain menkkani ihan normaalisti KM:n jälkeen. Keskenmeno oli joulu-pyhinä...Harvemmin sitä näin menkkoja juhlii:) Nyt sitten voidaan aloittaa alusta ja toivoa et pikku kolmonen sais pian alkunsa ja kaikki menisi hyvin.

Onnittelut plussanneille ja tsempit negoille!

Vierailija
16/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teidän viestejänne jo viikon verran selaillutkin, mutta nyt vasta esittäydyn. Harvakseltaan varmaankin kirjoittelen jatkossakin, kun pitävät nuo muksut (-03 ja -04) aika kiireisinä. Lisäksi pitäisi töissäkin välillä piipahtaa...

Meillä siis miehen kanssa nyt eka yrityskierto takana. Kierronpäivä nyt 25/28-29 ja luulen kyllä ettei tärppiä tullut vaika jtp oltiin touhuissa. En ole ihan varma ovuloinko vielä joka kierrosta, koska imetän vielä nuorimmaista useamman kerran vuorokaudessa. Aiemmat lapset ovat saaneet ' ' kertalaakista' ' alkunsa, joten kovasti saan tehdä töitä etten kehitä itselleni stressiä tästä yrittämisestä. Ehkä siksikin koitan olla hieman varovasti tällä listalla...

Itselläni on ollut vauvakuumetta jo pitkään ja ihanaa oli kun mieskin (ihan itsekseen) lämpeni ajatukselle ja kysyi eräs päivä että vieläkö haluaisin syksyvauvaa : D

Mutta siis ihan hissuksiin tässä yrittelemme saada kolmatta alkuun ja sitten vielä pysymäänkin matkassa...

Vierailija
17/17 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä haaveilija-76! Nyt olen sitten paljon viisaampi,en kyllä yhtään tutkinut näitä juttuja kun yritimme edellisiä.

Tervetuloa uusille ja paljon plussatuulia kaikille. Toivotaan että frilla tuo sinun negasi vielä muuttuu.. :)