En kestä! miten suhtautua ilkeisiin juoruihin? Tiedän juorun levittäjän, nyt minulle vieras ihminen
kommentoi asiasta, kaupan pihan juoppolalli. Olin aivan äimistynyt, kun vieraat, juopot ihmiset ajattelee minusta pahaa. Keskenään naureskeli, niin että kuulin. Ihan jähmetyin, olisi pitänyt jotain sanoa :(
En voi enää mennä edes lähikauppaan. Varmaan kaikki paikalliset ihmiset karttaa minua.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kuule ei ne muut ihmiset ole kiinnostuneita juoppolallien jutuista. Ja jospa puhuivat jostain muusta ihmisestä ja käsitit väärin sitäpaitsi.
Kuulin kyllä nimeni mainittavan.
Ahdistaa.
Aika heikosti menee, jos kyläjuoppojen hyväksyntä on noin tärkeää🤣 Nehän puhuu kaikista pahaa, itsetuntoaan nostaakseen.
Miten kylän juoppolallit tietää sun nimen?
Tiedän, miten pahalta sinusta tuntuu! Älä menetä luottamustasi ihmisiin.
T. Sanna
Vierailija kirjoitti:
Miten kylän juoppolallit tietää sun nimen?
Sehän riittä, kun tämä juoru-ukko näyttää Facebookista naaman. Kyse ihan 30v-70v juopoista. Ap
Joo muuta pois sieltä. Se ei tule muuttumaan
Nehän on itse monesti sellaisia sniikkereitä (hiipii heti kuiskuttelemaan, kun poistuu paikalta), kun on niin matala itsetunto, ja luonne on kullakin juomisestakin huolimatta mitä on. Onko jonkun kyläluudan asema joskus kohonnut toiveidensa mukaisesti? Tai edes mieliala pidempiaikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kävi mielessä, mutta lapset tykkää asua täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ne juorut tulee pahenemaan ja vaikuttamaan myös lapsiisi ennen pitkään :( Usko mua, olen elänyt pienessä kylässä. Luojan kiitos, että pääsin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNe juorut tulee pahenemaan ja vaikuttamaan myös lapsiisi ennen pitkään :( Usko mua, olen elänyt pienessä kylässä. Luojan kiitos, että pääsin pois.
Lapset päätyy koulukiusatuiksi ja olet selvittelemässä niitä koulukuraattorin ja reksin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, miten pahalta sinusta tuntuu! Älä menetä luottamustasi ihmisiin.
T. Sanna
Kiitos
T. Pirjo
Miksi välität? Kyllä minustakin pienessä kylässämme puhutaan vaikka ja mitä. Olen itse asian yläpuolella. Toisaalta voisin kuvitella itseni menevän tuon porukan keskelle ja sanovan että antaa nyt tulla päin naamaa kaikki mitä sydämmellä on. Ja sen jälkeen latelisin juoppolalleille jokaiselle erikseen mitä mieltä heidän elämästään olen.
Kaikki tosiasiat, joita vieraat ihmiset sinusta puhuvat ovat kyllä tiedossasi. Muut puheet ovat vain tarinoita, ja jos sinulla on edes kohtalainen itsetunto, et välitä niistä höykäsen pölähtämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNe juorut tulee pahenemaan ja vaikuttamaan myös lapsiisi ennen pitkään :( Usko mua, olen elänyt pienessä kylässä. Luojan kiitos, että pääsin pois.
Kyllä normaalit ihmiset osaavat jättää puliukkojen jutut omaan arvoonsa.
Hyvä sait tietoosi värin toimineen ihmisen tavat. Ymmärät itse hänet jättää taaksesi ja voit itse hyvin ydin.Noita ihmisiä on kaikialla. Joilla ei alkelisa tapoja. Nostavat vain itsensä jalustalle,puhumalla pahaa muista.Älä välitä jatka elämä unohda koko asia. Aina ei pärstä kerta mielitytä ja sille ei voi mitään. Itse en tervehdi ihmisiä joilla ei ole alkeellisia käytöstapoja ja jotka eivät itse kuntele mitä itse suustan puhuvat. Kun jäävät kinni mokansa,lähettävät sanan satajat asialle.Minkä laisesta ihmisestä silloin kyse? Minusta täysi nolla!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sait tietoosi värin toimineen ihmisen tavat. Ymmärät itse hänet jättää taaksesi ja voit itse hyvin ydin.Noita ihmisiä on kaikialla. Joilla ei alkelisa tapoja. Nostavat vain itsensä jalustalle,puhumalla pahaa muista.Älä välitä jatka elämä unohda koko asia. Aina ei pärstä kerta mielitytä ja sille ei voi mitään. Itse en tervehdi ihmisiä joilla ei ole alkeellisia käytöstapoja ja jotka eivät itse kuntele mitä itse suustan puhuvat. Kun jäävät kinni mokansa,lähettävät sanan satajat asialle.Minkä laisesta ihmisestä silloin kyse? Minusta täysi nolla!
Ei ole mikään hyvä ystävä koskaan ollutkaan, kaverin kaveri. Kerroin suht yksityisiä asioita, ja nyt ne on käännetty ihan nurin kurin..
Ap
Itse lähiössä, olen kuullut kun vieraat ihmiset puhuu minusta nimeltä mainiten. Jopa spurgut ovat puhuneet. Eivät ole kuitenkaan tunnistaneet minua kun olen ollut lähellä. Minua henkilönä taas luullaan joksikin toiseksi. Ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikosti menee, jos kyläjuoppojen hyväksyntä on noin tärkeää🤣 Nehän puhuu kaikista pahaa, itsetuntoaan nostaakseen.
Juoppolallilla voi olla laajat piirit, sitä on sitten niitten huutelujen ja herjojen kohteena aina kun lähelle osuvat. Juoppolalli levittää paskapuheensa niin laajalle kuin mahdollista. Raukka se on ja ainoa mihin pystyy on kiusanteko.
Kakarat myös liittyvät kööriin jos hyvin käy. Jos sillä on murkkuikäinen kakara, niin vielä pahempi. Mielisairashan se kiusantekijä on.
Kuulostaa mahdolliselta gang stalking tapaukselta.
Kuule ei ne muut ihmiset ole kiinnostuneita juoppolallien jutuista. Ja jospa puhuivat jostain muusta ihmisestä ja käsitit väärin sitäpaitsi.