+++ENSIKOT PERJANTAINA+++
Kommentit (26)
Sullahan pukkaa ihan vallan piinailua. Täällä peukut ja varpaat pystyssä!!! =)
Niinhän tämä vähä piinailuttaa nyt.. Mutta jotenki ei vain uskalla taas toivoa liikoja kun sitten se taas tuntuu vaan entistä pahemmalta jos täti tulee..
Hitsi kun ei edes nukuta nyt ollenkaan, ajatukset vain pörrää ympyrää ja masua koko ajan kiristelee.. Hulluksi tässä vielä tulee :)
mitkäs kp:t sulla on? Joko on oviksen metsästyksen aika?
Ymmärrän tosi hyvin ton " jäitä hattuun" meiningin. Vaikka meillä tää projekti on näin kin uus vielä, mut jo(!?!) kahdessa kierrossa saa itsensä ihan käsittämättömään olotilaan, kun kuullostelee kehoaan enemmän kuin tarkasti. Täällä vasta kp8 ja viimeks ovis vasta kp 19, joten ei mitään kiirettä mihinkään suuntaan. Kierrot vielä heittelee: olleet lokakuun jälkeen 29-33, joten aloitan tikuttelut joskus kp 13 tai sinnepäin.
Voi kun ois ihanaa, että tuo tammijuna ottais vielä muutaman kyytiläisen!
Haa, ei vieläkään väsytä..
Olisko pitäny pistää jo valmiiksi vvikonloppupinkka pystyyn??
Se on tosiaan jännä että miten sitä saa omat ja miehen hermot näin tiukille tämän asian suhteen.. Mitään ei pysty tekemään ku keskittymiskyky on ihan kavonnu... Ääh..
Nyt lähen nukkumaan. Ja yritän olla testaamatta sunnuntaihin, mut jos en malta niin huomen aamulla toivottavasti on jotain uutisia tällä suunnalla :)
Hyvää yötä kaikille!!
Mä kans oon jo hetken tehnyt lähtöä nukkumaan. Jospa sitä nyt... Öitä vaan! Ja pitkää pinnaa piinailuun! *sädettää edelleen plussia!!!*
Mieki ennätin taas linjoille :)
Täällä oli uusia tulokkaita sitten viime viikonlopun.. Hmm.. Nicejä en taida muistaa, mutta tervetuloa kaikille tasapuolisesti!! Mukaan kyllä mahtuu, tuntuu välillä aivan että alkaa vajaus vaivaamaan meijän pinoa kun kaikki plussaa.. Ei sillä, onneksi plussaavat :) Ihan heidän oman mielenterveyden kannalta ;)
No mutta.. Mitäs täällä onkaan tapahtunu? Onko tullut uusia plussia? Olen silloin tällöin pikapikaa selaillu, mutten ole ainakaan huomannu että mitään sellaista olisi ollut.. Oikaiskaa jos olen väärässä!
Enkä muuten huomannut missään Q:n ja pepsin kuulumisia! Taidankin lähteä odotuspuolelle vakoilemaan :)
Dio ja naksu ainakin näyttivät olevan vahvasti vielä mukana! Hyvä niin, vaikka toivoisin teille kumpaisellekin plussaa :)
Naksu muuten, itsekin testasin tässä kierrossa tuota punkun vaikutusta kiinnittymiseen, saas nähdä miten käy :)
Täällä oltiin käyty keskustelua Lostista/24:sta... Tulipa itselläkin katsottua Lost, mutta olin kyllä ihan hukassa missä siinä oli oikein kysymys.. Onko siellä metikössä nyt joku hirviö vai onko se jotain yliluonnollista?? Tosin puhuin kyllä puhelimessa puolet sarjasta joten onko mikään ihme jos ei kärryillä pysy ;)
24:sta en oo enää seurannu kun maku meni ekasta tuotantokaudesta. Liian paljon toimintaa minun aivoille :)
Ja sitten oli keskustelua myös allergia jutuista.. Meillä on kaks koiraa, ja ikinä ei ole mitään ongelmia ollu. Ainut että mulla on atooppinen iho, mutta ei ole kyllä ärtyny erityisesti hauvoista.. Minustaki toi ylipuhtausjuttu on aivan älytön.. Yks tuttuni ei voi koskea koiraan, koska siinä on niin paljon " pöpöjä" , tietty se minua kummastuttaa.. Mutta taustalla voi olla myös pieni koirapelko, jonka sitten verhoaa tuolla hygieniajutulla.. Ota nyt siitäkin selvää..
Ja kaarros omaan napaan. Nyt kp21/20-? Jos ovis oli niin se oli kp8 joten huomenna tulee kaks viikkoa oviksesta.... Toisaalta edellisessä kierrossa täti tuli 21. päivänä.. Eli periaatteessa tänään olis ehkä pitäny alkaa.. Voi kun olen niin hermostunu nyt tästä asiasta...
Koko ajan on vaikka ja mitä oireita, mut siltiki pelottaa että täti kaartaa tänne. Iik.............. Katsellaan nyt sunnuntaihin asti, tapahtuuko mitään. En vain haluais TAAS pettyä.
Plussaonnea kaikille!!