Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♦♦KESÄKUUNKERTTUJEN PE-SU PINO♦♦

27.01.2006 |

huomenta...

nyt on ajatukset vielä niin hukassa,että avaan vaan tämän aloituksen ja tulen himppusen myöhemmin katsomaan kuulumisianne

krisse, Alli/u 19+6 (huomenna puolväli JEE) :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Fantastista lukea teidän kaikkien fiiliksiä, tuntemuksia ja kokemuksia potkuista ja masuista sekä raskaudesta yleensä:-) Esikoista odotellessa kaikki on niin uutta, että tieto, ainakaan tässä vaiheessa, ei lisää tuskaa:-)

Edelleen odotellaan ensimmäisiä potkuja tai edes jotain signaalia masusta:-) Ei jaksais millään odottaa! Oon voinut niin hyvin ja raskaus on edennyt omalla painollaan ns. huomaamattomasti eteenpäin, että välillä olen miettinyt, onko siellä masussa ketään vai onko se vain omaa ylimääräistä syöntiä;-)) Onneksi on ultrakuvat todisteena masun asukista. Meillä on rakenneultra reilun viikon päästä, eikä sitäkään malttaisi odottaa. On tämäkin malttamonta toimintaa aikuiselta ihmiseltä.

Vatsakaan ei ole kasvanut kovinkaan paljon ennenkuin tällä viikolla vähän lähtenyt puskemaan. Joku sanoikin, että kylläpä olen pieni vielä, vaikka jo kohta puolessa välissä.

Mulla on sellaiset fiilikset, että vauva on tyttö. En osaa sanoa yhtään järkevää selitystä siihen, miksi tältä tuntuu. Mutta päässä pyörii vaan tyttöjen nimet yms. Mies pitää sitä varmana poikana. hehe. Meillä on jo entisten asukkaiden jäljiltä toinen makuuhuone eli tuleva lastenhuone " ihanan" vaaleanpunainen sydänboordeineen, joten ehkä se henkii jotain tulevasta;-) Mies tarttuu kuulemma ensi töikseen maalipurkkiin, jos poika tulee. Mikä miehillä on vaaleanpunaista väriä vastaan?

Mullakin on ollut valkovuoto tavallista runsaampaa, niin että välillä hysterian vallatessa kuvittelen sen olevan verta, kun tuntuu lähes samalta kuin kuukautisten kanssa. Oon lukenut, että se taitaa olla aika normaalia ja teidänkin viesteistä päätellen täysin normaalia:-)

Hysteriaa juontaa varmaan juurensa sieltä alkuraskauden ajalta, jolloin mulla oli valtava hetkellinen verenvuoto yhtenä aamuna. Lääkäri epäili ultraa katsottuaan, että mun raskaus oli alkanut kaksosraskautena, ja toinen olisi silloin tullut ulos... Onko kellään vastaavaa kokemusta? Tosin mulla ei siihen liittynyt ollenkaan vatsakipuja ja verenvuotokin tyrehtyi päivän jälkeen. Noh, turha noita on miettiä, pääasia, että masussa on ainakin yksi asukki!

Anteeksi tämä novelli.

Hyviä vointeja kaikille ja nautitaan aurinkoisesta viikonlopusta:-)

Riksu + unski rv 18+2

Vierailija
22/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näköjään on tällaiset valkovuotoviikot siis meneilläään ja loppuun asti kestänevät.

Gabrielalle kiitos joogajutuista. Huomenna aion siis suunnata kokeilemaan sitä äitiys-versiota. Taitaa siis olla hatha-joogaa parempi vaihtoehto.

Tuo on minulle vain se oman itseni hemmottelujuttu kun ajattelin, että olisi hyvä löytää jokin lempeä liikuntamuoto keholle ja taas saada vähän uusia tuntemuksia. Normaalit venyttelyt tuntuvat jääneen ja keho on jotenkin jumissa. Vaikka raskauden aikana venyvyyden pitäisikin olla lähes parhaimillaan... Mutta kun perus-venytysliikkeetkin tuottavat jo osittain hankaluuksia. Niin se on pienikin masu jo tiellä.

Olen onneksi säästynyt noilta supistuksilta liikunnan aikana tai heti sen jälkeen ja muutoinkin ne ovat kovin vaatimattomia vielä. Kurjaa jos olet joutunut niistä kärsimään ja liikuntaakin lopettelemaan.

Se olisi minulle kauhistus, sillä (jos nyt jotakin itsestäsi uskallan paljastaa) normaalin 9-17 työni lisäksi aerobickailen sellaisen vajaan 10 tuntia viikossa ;) Toistaiseksi sekin on luonnistunut.

Jos lääkäri sen ensi viikolla kieltää (ja siis sairaslomaa määrää,) on pakokeinona edes tuo jooga :) jollei sitäkin kiellä. Katsotaan nyt. Kertoilen viikonloppuna tai viimeistään maanantaina lisää jooga-kokemuksistani.

Reipasta viikonloppua kesämasun kasvattelijoille

Aapeli 20+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..päivästä toiseen näyttää vaan jatkuvan! Välillä käy mielessä se lapsivesikin, mutta ainakaan tiistain rakenneultra ei mitenkään vähää vettä näyttänyt. Eli kai se valkkaria on, vaikka ihan kirkasta onkin. Housuihin kuivuu kyllä valkoiseksi. Näitä eritejuttuja.. ;D

Rakenteet oli siis ihan kunnossa, ja kohti puoliväliä mennään täälläkin.

Liikkeet tuntuu jo tosi tosi hyvin, potkii minkä ehtii, eritoten öisin. Yritä siinä sitten nukkua.. Välillä näkyy ulospäinkin ja kädelle osuu aika useinkin, jos kättä mahan päällä pitelee. Taitaa tulla temperamenttinen lapsi! :)

Sukupuoli on mysteeri, eikä oikein tunnu vieläkään kummaltakaan..

Makea ja hedelmät maistuu, eli tyttöön viittaisi (samoin syke neuvolassa), mutta jotenkin tuntuu enemmän pojalta omat fiilikset.

MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

Miona kirjoitti niin ihanasti, että halatkaa masujanne.. Sen teen!

Hermione 19+0

Vierailija
24/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vaihtuu jo viikko 22, jee! Eli ensi viikon neuvolan jälkeen voi sitten jo hakea äitiysrahaa yms.

Rosa: Kiva kuulla - jos näin nyt voi sanoa - että jollakin toisellakin on tuota painontunnetta. Mulla on ollut nimittäin lähes alusta (siis viikolta5/6) asti kova painontunne. Ja se tuntuu ihan tohon " ulos" asti, niin että mietityttää välillä vessassa, että joko se vauva sieltä tulee ;) Osasyy mulla on nyt nähtävästi se, että kohtu on niin alhaalla ja siksi vauva puuhailee koko ajan pikkulantiossa.

Toi vauvan potkuttelu virtsarakkoon kuulostaa myös tutulta. Ja yöllä tuntuu joskus, että on ihan hirveä hätä, mutta ei sitten olekaan kun vessaan menee.

Kun vaan flunssa helpottais niin kyllä tämä tästä.

Hyvää viikonloppua kertuille!!

t äitimiia

Vierailija
25/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hieno pino tänne kertynyt päivän aikana. Mukavaa kun on uusia kirjoittajia ja toki " vanhojenkin" jutut on tervetullleita.

Keräilin itseni tuolta sängynpohjalta, kun yötä varten latasin varastoon. Voin luvata, et seuraava juttu on hauska.... Laitoin siis koneen päälle ja aloin latailla sivuja. Ihmettelin et miten tuo kone noin ääntä pitää ja miten se saa tän tuolinkin tärisemään:-) No eipä tullu ehkä mieleen et ois joku muu..... Traktori ja kuormaauto tossa talon ulkopuolella täyttää kaukolämpökuoppaa. Että nainen ja naisen aivot raskausaikana. Tietysti toi mieskin tuli siinä samaan aikaan just kotiin ja sai hyvät naurut.

Paljon oli kysymyksiä ja niihin oli vastailtu, joten suokaa anteeksi sivuutan ne nyt. ja sitten rakenneultrasta kuulumisia.

Masusta löytyy.....isin kulta:-) Ei asukki vilauttanut edes vahingossa. Hetki sitä tiirailtiin, mut sai kätilö tuntea pienen voiman, kun kaveri alko monottaa niin et anturi ja kätilön käsi hyppi mahan päällä tahdissa. Olihan hauska katsella. Muuten kaikki rakenteet olivatkin näkyvissä ja kunnossa. Vauvan koko vastasi viikkoa 19 tasan eli otimme takapakkia viikon verran, mutta LA ei alettu vaihtamaan. Tyttöähän meillä seurattiin viikolta 30 viikottain hitaan / pienen kasvun takia. Katsotaan nyt miten käy neuvolan kanssa jos sf mitta ei ala kasvaa tulee se lähete kuitenkin. Nyt äitipolin puolesta tavataan vkolla 37 tehdyn sektion takia.

Lytte taas

Vierailija
26/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on taas ollut tavallinen päivä kotona.

Vaavi on ollut vähän rauhallisempi tänään kuin eilen illalla. Mutta se aina iltaa myöten innostuu joten voi olla että se saa vielä vauhdin päälle.

Mulle on kans toisaalta aivan sama kumpi paketti sieltä tulee,kun olen sen haalarin jo hankkinut. Mulle tehdään tosiaan ne kelan paperit vasta viimeisellä hetkellä joskus rv:llä 26 tai jotain sellasta. Ei keretä kuulemma tehdä aikaisemmin. On toisaalta jännää nähdä kumman paketin saa sitten joskus kun se tulee.

No joo eipä tässä sitten muuta kuin viikonloppuja!

Lilli81 22+1

Vierailija
27/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puolinunessa naureskelin tuota pesu pinoa kesäkuisille... ; )

Päivä olisi paremminkin voinut mennä. Sokerit on nyt jostain ihmeen syystä pompanneet korkealle ja siellä tuntuvat pysyvän, vaikka mitä tekisin. Syön tai en, niin ovat korkealla. Melkein tuli nyt illalla itku kun ennen ateriaa oli komeat 9.2 lukemat. Taitaa olla edessa päivän ero vauvasta kun syntyy. Arvelen että insuliinille laittavat ja TAYSsissa se tietää vauvan menoa lastenosastolle/teholle. No, eiköhän sen just ja just kestä. Tai sitten ei...

Viimeisinä kolmena yönä on tullut nähtyä ihmeellisiä unia. Ensiksi mies meidän hääpäivänä päättikin ottaa jonkun toisen, ja siinä seisoin puvussa ja katselin miten mies taluttaa toisen alttarille. Seuraavana yönä mies sitten muhinoi jonkun toisen kanssa ja viime yönä äitini yritti lyödä minua mahaan ja mies ei kuullut avunhuutojani. Mitähän ihme painajaisia sitä tulee nähtyä, ja miksi... Mitähän sitä ensi yönä nähdään unta... : (

Niin ja tietysti niiden vaunujen tilaamisen kanssa on nyt sitten ilmennyt ongelmia. No, ne vaunuthan minä hankin vaikka olisi viimeinen tekoni.

Vauveli voi hyvin, viimeyön unista en voi olla varma potkiko vauva vain unessa vai tuliko vauvan melko napakat potkut oikeasta elämästä uniini. Ja kotitekoisesta pizzasta tuntui mussu tykkäävän kanssa : )

Huomenna odotan sormet ristissä että pääsen vaatteiden ostoon. Vihdoin jotain tyylikästä ja juhliinkin sopivaa käyttövaatetta! Helmikuun ensimmäisenä lauantaina on oikein kutsuvieras juhlat, joten kiva vähän pynttäytyä uusin vermeisiin heti Tukholman risteilyn jälkeen. Ja esikoinen mummon hoivissa sen juhlaillan. Ollaan huonoja jättämään tyttö hoitoon risteilyjen ajaksi. Nyt tulossa neidin kolmas risteily, vai oliko se neljäs... No, risteilystä tykätään paljon!!

Nyt on luvassa luksusta elämään, kun pääsen ihan yksin suihkuun. Yleensä käyn tytön kanssa kahdestaan, mutta tänään saan kaunistautua ihan omissa oloissa : ) Huvinsa se on kullakin.

Mukavaa viikonloppua kaikille, katostaan josko shoppailun jälkeen supistuksilta kykenee. Ovat alkaneet vaivihkaa vaivaamaan.

Jamesiina ja MasuVauveli rv. 22 tasan

Vierailija
28/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja ensin kivat uutiset: poika potkutteli kaikkineen sormineen ja varpaineen..kaikki muutenkin ok poijan kohdalla, mutta minulla jo kuukauden kestänyt sairasloma jatkuu loppuun asti..poika niin pää alhaalla että joudun makaan sitte loppu ajan jos vaikka sais meneen sen yli 30rv.. nyt 21rv! oli niin alhaalla että lääkäri sisätutkimuksen teossa sano et tuossa olisi sen pää eli tunsi sormilla sen...kohdun kaula oli kyllä normaali veillä mut joudun erikoistarkkailuun jne...

Vierailija
29/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vastaavaa? Ultrassahan ei vauva suostunut näyttään sukupuoltaan. TÄhän saakka on ollut ihan tyttöolo, mutta nyt sitten se on muuttunut. Olen parina yönä nähnyt unta, että meille tulee poika, ja nyt alan jo uskoa siihen, että tulokas olisi poika. Mutta edelleen ainoa nimi mitä voisin edes harkita on tytön nimi. Muutoin on sellainen fiilis, että poika se on tälläkin kertaa. No, ihan sama kumpi, toisaalta salaa toivon, että ois tyttö ;) Toisaalta taas alkaa tuntuun niin vahvasti pojalta, että jos sieltä tuleekin tyttö, niin menee pian pasmat sekaisin ;) Olen kuitenki henkisesti valmistautunut toiseen poikaan koko ajan.

No sen sukupuolen näkee sitten kesäkuussa. Mitäpä sillä päätään sitä ennen vaivaamaan. ostin sinisen kantoliinankin, jotenkin vain oli olo, että jos se on tyttö, niin voi kantaa sinisessä liinassa, mutta poikaa ei vois kantaa punaisessa;) Jotain alitajuntajuttuja?

Eipä tässä kummempia. Valkovuoto on täälläkin melkoisen runsasta, mutta mulla nyt on taas hiivakin puskemassa päälle :( Ainakin siltä tuntuu - limakalvot on todella herkkänä.

Eggis ja olio rv 21+1

Vierailija
30/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työpäivä takana ja vihdoin kotona. Olipas kivasti kerttuja pinoutunut, kui ollakkaan ku ite päivällä kirjotin siitä viikonlopun hiljasuudesta.

Joku puheli siitä valkovuodosta, mulla on sitä normaalistikin tosi runsaasti et joudun käyttämään pikkuhoususuojaa koko ajan ja nyt sit on sitten IHAN VALTAVASTI!! Mulla on kans tutkittu just noi hiivat ym. et jos se jostain siitä johtuis mut eipä oo mitään sellasta löytynyt. Mua se ei muuten haittaa ku kahdessa asiassa: nyt joutuu välillä päivällä vaihtaan suojaa ku housut tuntuu suorastaan märältä ja toinen on et sekstailuista on tullut ns likasta touhua, vähän niinku olis menkat mut tää on vaa valkosta/kirkasta. YÖK.

Nyt lähen saunaan lämmitteleen ku oon taas koko päivän palellut.

Ai nii, oon koko päivän leijunut pelkästä ajatuksesta et nyt oon tuntenut vauvan liikkeitä kunnolla, pyörähteli taas tänään tossa rakon päällä ennen ku alotin työpäivän!!! (kyllä vielä on juhlatuuli ku ei mitään vahinko lirahteluita tapahdu) =)

Odottavaparturi

Vierailija
31/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi mukavasti kun olin tikkien poistossa terveysasemalla ja olin oikein ihmetyksen kohteena siellä. Haettiin oikein toinen sairaanhoitaja katsomaan kuinka vaikeasti poistettavat tikit siellä päässä olikaan. Ja vielä paikalle eksyi leikannut lääkäri (neuvolalääkäri samalla). Oli niin ihana kun hän oikein otti kädestä kiinni ja sanoi ystävällisesti hei ja kertoi että haavat on hyvin parantuneet. Samalla keikauksella kävelin neuvolan läpi ja päätin, että jos näen th:n niin kysyn verikokeiden tuloksia ja olematonta painonnousua. Hemoglobiini vielä hyvä, mutta suositteli että sitä alkaisi jo nyt syömään 100mg päivässä niin ei tule sitten myöhemmin ongelmia. Olemattomaan painonnousuun hän sanoi, että vauva kyllä pitää huolen itsestään. Onneksi reilun viikon päästä on rakenneultra.

Täällä vietetään jänniä aikoja! Mies menee työhaastatteluun maanantaina meidän kotipaikkakunnalle. Jos tarjous on hyvä, niin muutto tulee eteen (ja lähemmäksi mummoja)! Omakotitalokin on katsottuna johon ainakin alkuun pääsemme käyttökustannuksin asumaan ja nyt syyhyttäisi kovasti ostaa talo itselle omaksi. Katsotaan kuinka sitten käy! Olisi niin ihana päästä takaisin pikkukaupunkiin asumaan. Itsellekin tänään soitettiin sijaisuudesta jonka aloitan jo helmikuun lopulla ja saan olla siellä töissä vähintään 7 viikkoa. Ihanaa saada hieman rahaa tienattua!

Täällä kanssa valkovuotoa, nyt hieman vähentynyt. Alkuun mulla olikin hiivatulehdus johon sain lääkekuurin. Nyt mietin että pitäisikö mennä jälkitarkastukseen, mutta neuvolalääkärin kanssa keskusteltuani hän uskoi sen olevan ihan normaalia kun ei ole lisänä mitään kutinaa, kirvelyä tai pahaa hajua.

Mutta nyt katsomaan mustikkakaurapaistosta uunista pois! Nam! Rupesi niin kovasti tekemään mieli jotain hyvää!

Venla82 ja Eppu 18+3

Vierailija
32/49 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]niin laittakaanhan jos haluatte sukupuolen arvaus viestillä tuonne esittely pinoon :))

listalla ovat kesäkuussa -06 pienokaisiaan syntyväksi odottavien äitien arvaukset lapsen sukupuolesta ja tulevasta syntymäpäivästä.

eli

nimimerkki:

päivämäärä milloin luulet syntyvän

sukupuoli

ja tämän hetkiset viikkosi

niin ja jos sukupuoli on selvinnyt ultralla ja haluat sen kertoa meille niin siitäkin saa laittaa viestiä esittely pinoon :D

mahoton kun näitä kaikenmaailman listoja on hirmusti,mutta on nämä sitten kivoja xD

illan jatkoja!

krisse rv19+6

Vierailija
33/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Aivan ihana ilma ulkona...ja siellähän on ihan valoisaakin :O

kesä tulee kovaa vauhtia...vielä muutama kuukaus kun maltetaan :))

olipa tosi erilainen pino eilen kuin yleensä, täällä oli niin paljon uusia kirjottelijoita (tai sellasia ketkä kirjoittavat harvemmin) ettei meinannut mukana pysyä :DD

hienoa! jatkakaas samaan malliin. keskusteluun tulee aina uutta väriä ja eloa kun on paljon mammoja kertomassa mielipidettään :)

MIONA: ihanasti kirjoitit taas eilen :) ihan teki oikeesti mieli mennä halimaan masua :DDD

RIKSU:kyllä ne potkut sieltä vielä tulee! muistan itekkin miten turhauttavaa oli odottaa esikoista kun ei tiennyt miltä ne liikkeet tuntuu.

mutta ihanaa se on :) ja joka kerta synnytyksen jälkeen ainakin milla on tullut heti mieletön ikävä niitä liikkeitä ja potkuja!

joku kyseli aiemmin äippäpaketin ottamisesta tms... no me ei oteta kun on tallella vielä perus jutut siitä ekasta äippäpakkauksesta

&hears;

JER: lähetän aimo kasan tarrasukkia pikku masuasukillesi ♥

muista halia masuasi paljon ;) (niin kuin miona sanoi) jos vaavi pysyisi kauemmin masussa :DD

EGGIS: mulla poikaolo muuttui tyttöoloon :) ultran ja kätilön juttujen takia oon aika varma että tyttö sieltä sitten paukahtaa maailmaan kesällä.

nyt täytyy taas mennä mutta,uskokaa tai älkää...taidan tulla uudemman kerran myöhemmin ;)

krisse, Janina-02, Mimosa-04 ja Alli/u rv 20+0 Wauuu puolet enään

Vierailija
34/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lostista ei voi jättää yhtään jaksoa kattomatta muuten putoaa kärryiltä. oon nähny ekan tuotantokauden.. suosittelelen kyllä kaikille.

Vierailija
35/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei krisse kuka kumma se sinä olet.? avaatko sinä tuon keskustelun tai pinon aina.Jaksat niin mukavasti vastailla kaikille että sydäntä ihan lämmittää.

Taidat olla ollu täällä sivuilla jo kauempaa etkä vain tämän raskauden aikana.

Onko se esittely pino homma sinun käsialaasi.?

Kysymys: onko normaalia raskauden aikana että pissalla käynnin jälkeen, kun on saanut vedetyä housut ylös alkaa hirmuinen pissa pako? en tarkoita mitään muutamaa tippaa vaan ihan niin että housut kastuu.

Ennen en ole itselläni virtsankarkailua huomannut.

Ongelmana on myös se että rakko ei tyhjenen kunnolla kun saatan joutua 10 min päästä uusiksi vessaan.. nyt varsinkin vaivaa kun vaavi kasvanut senvarran isoksi että painaa rakkoon.

vaavini myös tykkää tunkea päätään oikein kunnolla tuonne jalkoväliin kamala paineen tunne ja tuntuu että lörähtää.

ultrassa kätilö ei meinannut saada pää mittoja kun on niin alhaalla. ei kuulema tarvitsisi olla ihan niin.

onko muille sanottu ultrassa että on vähän turhan hoikka vauva.laiheleeini!

mistäköhän voisi johtua. kakki oli kuitenkin muuten hyvin.

Vierailija
36/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] nonii täällä taas...harmi kun täällä on viikonloppuisin aina ihan " kuollutta" , mutta ihan ymmärrettäväähän se on että on muutakin elämää kuin odotus-palsta :D

meillä kun ei viikonpäivät eroa toisistaan mitenkään kun kotosalla kökkii päivästä toiseen..

tuo esittely pino on MARIEELAn käsialaa, joka reippaana otti pestin vastaan kun ensimmäiset kesäkuun odottajat täällä huhuili ja minä sitten marieelan pyynnöstä aloin varapäivittäjäksi ihan vähän aikaa sitten.

Mulla vaan on näitten tietokoneitten kanssa niin että aina kun opin jotain uutta, niin olen siitä niin pasmat sekaisin että voisin olla tekemässä vaikka joka päivä sitä päivitystä vaikkei tarttiskaan :DDD

oon ollut aiemminkin täällä lukemassa muitten juttuja (siis aiemmissa raskauksissa) mutta nyt vasta olen kirjoitellutkin...ja jäänyt pahasti koukkuun :D

ihan niinkuin BigBrotherin kanssa...ei sitä voinut enään jättää päivääkään kattomatta kun vauhtiin oli päässyt!

alussa tuntui ettei keksi täällä mitään sanottavaa...mutta nyt kun on ollut täällä lähes päivittäin käymässä sellaset 10viikkoa tuntuu ettei edes kehtaa kirjoittaa niin paljon kun olis aina asiaa ...nytkin tulee taas mieletön kasa tekstiä...

pissavaivoista: mulla on vaan ollut tota onkelmaa että joskus saa käydä koko ajan vessassa lirauttamassa pari tippaa...vaikka sinne mennessä on ollut kauhea pissahätä...

nyt meen taas...ukkokultakin tulee kohta punttikselta kotia,moro

krisse rv 20+0

Vierailija
37/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koko päivänä mitään tapahtunut...

eli nostellaan...

Vierailija
38/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä meni jääratakisoissa, nähtiin Mika Kalliokin taas. Hauskaa oli mutta eipä paljon ole muuta ehtinyt tekemään.

Täällä oli jotkut nähneet outoja unia, no sama täällä. Eli olin raskaana viimeisillään ja sitten seuraavana päivänä en enää ollut. Esittelin kaikille että tässä vielä eilen oli iso maha vaan nyt on ihan tasainen. Meidän suloinen tytär oli sellaisessa kantokopassa (se autoon laitettava). Sitten menimme ydinlaskeumasuojaan joka oli saunassa, pienessä saunassa jonne ahtautui ainakin seitsemän ihmistä (arvatkaa kuka katsoi Terminaattorin eilen?). Että sellaista, unet ennustaa siis myös tytärtä. Jotenkin haluaisinkin että olisi, ja nyt kun haluaisin että olisi, niin todennäköisesti onkin sitten poika. Yhtä toivottu toki, mutta alkaa vain jotenkin tulla meidän esikois-tytär kuvitelmiin.. Niin ja tyttöjen nimiä meillä on hurjan monta, eikä ainoaa pojan nimeä..

Sain eilen kaverilta ison pinon vanhoja Vauva-lehtiä, pitää ryhtyä lueskelemaan mitä mielenkiintoista sieltä löytyy. Meille tuleekin seuraavasta numerosta lähtien sitten ihan uusiakin, eli pitäisi vanhat lukea ennen sitä.

Saunakin laitettiin lämpiämään, ostin kaupasta I-oluen itselle saunaolueksi. Teki niin mieli.. Ei kai yhdestä tavallisestakaan mitään harmia olisi, mutta kun nyt ei tehnyt alkoholia mieli, ainoastaan sauna-olut yhdistelmää niin ei ole merkitystä löytyykö prosentteja vai ei.

Palajan myöhemmin.

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 21+0

Vierailija
39/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tuntia koko perheen voimin kaupungilla eikä supistuksen supistusta! No ehtii tuo kroppa olla huomenna sitten kankea oikein urakalla.

H&M:llä käytiin ja mukaan löytyi melkein 90euron edestä vaatteita; kahdet housut ja paita. Miehelle ostosten jälkeen totesin että ensimmäinen kerta kun sieltä mitään ostin, ja samaan hengen vetoon totesin etten muuten ostanut nytkään kun mies maksoi : ) Tytölle -70% alennuksesta löytyi toppahousut ja kestovaippa tarvikkeitakin tarttui mukaan. Kyllä se tästä pikkuhiljaa etenee tuo vaippa -projekti.

Ja äänestys asiakin selvisi kaupungilla ollessa. Tyttö on ollut kuin aurinko suurimman osan loppupäivää kun sai Halos -ilmapallon. Niinistöllä ei ollut, joten ilmeisesti ei lasten ystävä...

Nyt pitää lähteä pelastamaan lohi uunista ja syömään. Kiljuvaa sorttia taitaa olla koko perheen nälkä.

Jamesiina ja MasuVauveli rv. 22+1

Vierailija
40/49 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin ollut hiljaisempaa. Viime yö olikin sitten töissä rauhallista niin etten muista, koska viimeksi olis ollu. Vielä ensi yö ja sitten pitäis mun yövuorot olla tässä. Unet on kyllä ihan mahdottomia. Kaksi kertaa olen nähnyt saavani pienen poikavauvan. Hauska juttu, koska tyttöä odottaessa oli ihan sama juttu. Pidetään tätä jännitystä yllä tuonne kesäkuun loppuun. Onneks oon kaikille kyselijöille vastannut jotain epämäärästä juhannuksesta, kun on LA:sta tullut puhe:-) Viittaan eiliseen ultrareissuun, jossa kaverilta otettiin koon mukaan viikko pois. No itse luulen et on vaan pienikasvuinen kuin siskonsakin oli.

Nyt ollaan siis laskennallisessa puolivälissä - olen tätä ennenkin tuumaillut, kuinka harhaan johtavaa tuo on. Eka 4 viikkoahan menee ns. ilman odotusta ja sitten tuolta lopusta menee hyvässä lykyssä se 2 viikkoa yli eli missäs se " todellinen" puoliväli olis. mitäs sanotte viikko 22-23 heh heh. Taidan vaan yrittää kuluttaa tota aikaa pikkasen nopeammin. Eli meillä kääntyi tänään aamujuna.... klang klang tuut!

Pistäkää edellinen vaikka yötyön piikkiin:-) Massu potkii minkä kerkiää. Äitin rytmit tais pientä ihmetyttää, kun melkein koko yön potki. Raukka parka, nukkuakin pitäis.

Lytte ja Masukki 20+0