Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua apua, mies tahtoo naimisiin

Vierailija
24.06.2008 |

ja siis niin minäkin mutta en vielä. Mua ahdistaa ihan hirveesti se, että jos menee naimisiin, niin sitten on ihan oikeasti aikuinen ja tarvii varmaan hankkia omakotitalo ja farmariauto ja koira. Tai ainakin kaikki tutut, jotka on menneet naimisiin, on tehneet niin:D Mieheni on aivan ihana ja olen jo ajat sitten tiennyt, että jos en hänen kanssaan pääse naimisiin, niin ketään muuta en huoli. Mutta silti... jotenkin pelottaa ja jännittää. Huh huh

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten syöpä, kuolema, lapsen kuolema....



ihan aikuisen oikeesti.



Kasva ulos murkun nahoistasi. Mitään ei ole elämässä pakko, vain kuolla. Jos sulla on ihana mies, piruako jahkailet. Kultakimpaleita on vaikea löytää.

Vierailija
2/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan se pitää ottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet kimpassa elämäsi miehen kanssa, niin miksi ei? Milloin sitten on oikeampi aika?



Nimim. naimisissa jo seitsemättä vuotta, mutta ei tietoakaan omakotitalosta hurtasta puhumattakaan. Farmari sentään on. :)

Vierailija
4/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin on oltu jo 16 vuotta. Omakotitalon hankimme vuosia myöhemmin kerrostalon ja rivarin jälkeen, koiraa ja farmaria ei ole vieläkään. Avioliitto tuo suhteelle turvallisuutta. Ihan kannatettava juttu.

Vierailija
5/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne ihan oikeasti vihkivalassa pakota sitä farmariautoa hankkimaan.



Teidän avioliittonnehan olisi ihan teidän näköinen, ei sitä mitä esim. teidän vanhempanne tai kaverinne haluavat tehdä.

Vierailija
6/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijästä on aika vaikea hankkiutua eroon sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin täysin kommentillesi=)



Joo, on kai se niinkin niin. En mä muuten itseäni enää miksikään murkuksi miellä, mut jotenkin tuntuu etten silti ole valmis menemään naimisiin. Vaikka tosin ikääkin on jo 27, eli en nyt ihan neitokainenkaan enää ole.



Kävin hakemassa suomalaisesta häälehden ja nyt on jo paljon positiivisempi fiilis;)

Vierailija
8/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asialle aikaa. Naimisiin kannattaa mennä vasta sitten kun itsekin olet niin varma asiasta että vaikka kantaisit kumppanisi alttarille päästäksesi hänen kanssaan avioon.



t. kerran epäröiden avioon mennyt ja eronnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua kerrostalossa vuokralla autotta kantakaupungissa. Noi uhkakuvat on sun omassa päässä. Mene naimisiin, kun kosittu on ja miehestä tykkäät ja on hyvä mies.

Vierailija
10/10 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle oikea!!