Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisikö joku kanssani paastoamaan?

26.01.2006 |

Tarkoituksenani on aloittaa neljän päivän " mieltä ja kehoa" puhdistava mehupaasto maanantaina. Löytyisikö täältä paastoseuraa, olisi kiva vaihtaa kokemuksia olotilasta (=päänsäryn kovuudesta?) paaston eri vaiheissa? Itse en ole aiemmin paastonnut.

Ohjeita paastoon löytyy ainakin vogelin nettisivuilta, on huomattava että valmistautuminen on aloitettava viimeistään muutamaa päivää ennen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion kuitenkin huomenna aloittaa. Kahvin jätin jo muutama päivä sitten, se ei tuottanut minulle vaikeuksia. Mehut ovat kaapissa odottamassa. Saapas nähdä miten sitä jaksaa töissä ja kuinka kiukkuinen on paastoava äiti kotona.

Vierailija
2/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään illalla siis tulee 2 vrk täyteen.

En ole kestoa suunnitellut, ehkä 4-5 päivää voinnin mukaan. Eilen oli pää tosi kipeä mutta aamulla oli ihan hyvä olo. Nyt taas tänään iltapäivällä vähän aikaa huonompi olo.

Saa nähdä onko tästä jotain iloakin ;) aloitin itse paaston, koska mun vatsa oli stressin vuoksi koko ajan kipeä ja sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täällä toinenkin paastoaja, harmi kun en huomannut aiemmin.

Pidin paastoa suunnitellut 4 päivää ja oli kyllä yllättävän kiva kokemus. Nälkä ei vaivannut ja olo tuntui kevyeltä. Olisin voinut jatkaa vielä, mutta kaverini varoitteli " anoreksia fiiliksistä" , jotka paastossa tulee, eli että ei teekään mieli lopettaa, joten pysyin suunnitelmassani ja lopetin neljään päivään. Totuttelun ruokaan otin varovaisesti, tuntui hassulta kun lounaalla söin puoli perunaa ja palan porkkanaa ja masu oli täpötäynnä.

Kahvia en ole juonut vieläkään, taidan jättää sen kokonaan pois kun ei kerta mielikään tee ja hörpin teetä sen sijaan. Myöskään liharuokia ei ole tehnyt mieli, kasvikset maistuvat hyvin enkä taida liharuokien syöntiin nyt ruvetakaan, vaikka kokkailenkin niitä perheelle.

Lopputulos: Vatsa voi hyvin ja olo on supervirkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi