Käykääpä lukemassa Lapsettomuus-palstalla tämä!
Eli club30-ketjua siinä heti etusivulla, tällä hetkellä on ko. ketju ensimmäisenä. Eikö vaan ole karmiva tyyppi tuo "kissanainen", w-alkuisella nikillä siis...
Kommentit (78)
Onkohan w:llä pelko, että geneettinen äiti jossain vaiheessa alkaa penätä oikeuksiaan. Vai mikä lie syynä tuollaiseen epätoivoiseen huijausyritykseen.
Minä myös ottaisin välittömästi yhteyttä klinikkaan, poliisiin ja lakimieheen. Tästä voisi tulla suomeen ennakkotapaus. Toisekseen H voi vaikeuttaa W & miehen elämään koska hänellä on nimi ja osoite tiedot. W tilanne on suht hankala ja jos olisin hänen asemassa maksaisin vaikka lainarahalla. Kurjaa jos menettää lapsen tuon sotkun takia!!!
Mulla on se käsitys, että luovuttajalla ei ole oikeuksia munasoluihinsa sen jälkeen, kun ne on otettu pois. Ihan turha siis sen takia Winterangelin on tuollaista vedätystä ollut järjestää. Mutta voihan olla, että W:tä on ahdistanut pelkästään se ajatus, että luovuttaja (kai) tietää heidän perheensä ja voisi haluteessaan paljastaa asian lapselle.
Se, mikä tuossa mahdollisesti on tapahtunut, on sopimusrikkomus = Winterangel ei ole maksanut h:lle sitä, mitä on on luvannut. Siitä ei kuitenkaan missään oloissa voi seurata, että vauva otettaisiin W:ltä pois. Mutta huijatun luovuttajan mielialan kannalta se, että W pitäisi sanansa ja tieto siitä mihin loput luovutetut munasolut menivät, on ihan ensiarvoisen tärkeää,
Laki on hyvin yksiselitteinen; lapsen äiti on hän, joka lapsen synnyttää. Piste.
Onkohan w:llä pelko, että geneettinen äiti jossain vaiheessa alkaa penätä oikeuksiaan. Vai mikä lie syynä tuollaiseen epätoivoiseen huijausyritykseen.
No eikö sitten kaiken järjen mukaan olisi kannattanut kiltisti maksaa? En ymmärrä logiikkaasi.
Ja 29, veit sanat suustani. Ihan horror-pariskunta se taitaa olla.
Ja vielä sille joka kuvitteli ap:n olevan w niin mietipä uudelleen. Ei kai w nyt tulisi tänne huutelemaan, että hei tällaista olen tehnyt, mitäs sanotte! Saman tienhän se näyttää kadonneen maan alle, ei ole muijasta moneen viikkoon mitään kuulunut.
Mun mielestä oli ihana plussa uutinen, koska aika useat tuolla lapsettomuuspalstalla ovat pitkään odottaneet sitä plussaa! Minä ainakin koin viestin vain itselleni kannustimeksi, että jos toikin niin kyllä minäkin!
Löytääkö kukaan näitä wintterin aiempia postauksia, ihan mielenkiinnosta.
Kävin jo korjaamassa viestini! Eli en ole sitä mieltä että olis winterangel oikein tehnyt! T: 9 ja 17
Toivottavasti se luovuttaja ei jätä asiaa tohon!
Ensin se W selittää, kuinka ovat etsineet luovuttajaa VUOSIA, ja sitten niillä onkin muka vara valita noin...
JA vaikka olisikin ollut toinen niin
a) millainen ihminen hoitaisi asian noin? Se luovuttaja olisi voinut sitten luovuttaa ne munasolut muille halutessaan/ylipäätään päättää mitä niille tehdään
b) jos on sovittu maksusta, niin se maksetaan, vaikka itse tuotetta ei käytettäisikään.
OIKEASTI OKSETTAA ETTÄ TUOLLAISIA LEHMIÄ KUIN SE AP: ON EDES OLEMASSA...
Kävin jo korjaamassa viestini! Eli en ole sitä mieltä että olis winterangel oikein tehnyt! T: 9 ja 17
menit lukemaan uusiksi, etkä nähnyt syytä korjata viestiäsi. Olit siis sitä mieltä, mitä laitoit viestissä 9
meni mielenrauha. Jär-kyt-tä-vää. Mitenköhän se luovuttaja jaksaa eteenpäin elämässään? Mua ahdistaa.
Mut miten kukaan ryhtyy ventovieraalle luovuttajaksi, siis tietenkin eri juttu jossain klinikalla, mutta että näin jonku palstan kautta vaan sovitaan jne.
Surullinen tarina. Sympatiat H:lle.
Kun wintteri eikä heepo ole kumpikaan käynyt laittamassa mitään jatkokommenttia tuohon ketjuun. Olisi kiva tietää miten tämä juttu etenee. Ja kuulla ne wintterin selityksen selitykset miksi on toiminut noin. Ei tainnut tajuta ettei voi noin vaan lakaista maton alle tätä juttua.
Kai te kuitenkin ymmärrätte, että IHAN kaikkea mitä täällä netissä kirjoitellaan, ei kannata ottaa kovin tosissaan....
mutta toisaalta tuollahan se pällistelee irc-galleriassa ihan omalla nimellään, joten joko se on melko outo tapaus kun kehittelee tuollaisia tarinoita, tai sitten tämä tarina on totta.
Tuon wintterin kommentit heepolle kyllä paljastaa että jotain mätää tässä on. Ja vielä se että aikoo häipyä vähäksi aikaa pois palstalta. Olisi muotoillut asian jotenkin muuten jos olisi ihan puhtaita jauhoja pussissa.
mutta toisaalta tuollahan se pällistelee irc-galleriassa ihan omalla nimellään, joten joko se on melko outo tapaus kun kehittelee tuollaisia tarinoita, tai sitten tämä tarina on totta.
että yrittää tapausta peitellä pikaisilla hätävalheilla. "Sähköposti suljettu, eiköhän asia ole tässä" -tyyliset kommentit ei kuulosta kovin kivasti hoidetulle asialle.
Voi lapsiparkaa millaiseen perheeseen syntymässä...