Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on KALOREITA NUUDELISSA?

Vierailija
26.01.2006 |

Haluaisin nyt selvyyden tähän asiaan, kun toisaalla väitetään että nuudelissa olisi kauheasti kaloreita ja toisaalla taas sanotaan ettei nuudeli sisällä juuri lainkaan kaloreita. Mistä saisi varmaa tietoa asiaan?? Nuudelit ovat herkkuani mutta jotenkin niitä söisi rauhallisemmalla mielellä jos tietäisi ettei niissä ole sitten kahden aterian edestä kaloreita ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko niitä valmiiksi maustettuja nuudeleita. Muistan, että sellaisista yksi pussi sisältää vain jotain 80-90 kcal, en tarkkaan muista, ehkä vähemmänkin, sillä pussi sisältää vain noin 60 g annoksen.

Vierailija
2/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketeissa (ainakaan mamaksessa, mikä on ainoa hyvä valmisnuudeli) ei ole energia määriä ilmoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietty se, että ne ovat hiilihydraatteja, se ei ole kovin hyvä kauniista muodoista haaveilevalle. Itselleni proteiini ja kasvikset pitävät kropan seksikkäänä

Vierailija
4/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.santamariafoodservice.se/servlet/product?language=fi&a=view&…

mutta noissakin on paljon eroja eri merkkien välillä

http://www.tuuli.net/zalk/tuulinet/zalk02/10852.php tässä myös aiheesta

Ei oel mitn kauhean kevyitä

Vierailija
5/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Yeo' s-nuudeleita olen syönyt aika paljon viime aikoina.

Vierailija
6/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säikähdin jo, että olenko erehtynyt. Just nuo Mamas-nuudelit, niissä todella on se 80 kcal/100 g ja itse pussi on noin 60 g annos. Eli ei paha. Olen syönyt ainoastaan Mamas-nuudeleita, katkarapumaulla. Mutta mausteet ovat voimakkaita ja ne voi tehdä herkälle vatsalle huonoa.

Vierailija
7/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta koska nuo nuudeliannokset ovat usein aika pieniä, niin niihin ei paljon kaloreita tule, vaikka 100g olisi vaikka 400kcal. Valmiit nuudelipussit ovat yleensä alle 100g (ainakin ne mitä itse popsin...).

Tosiaan mitään kovin ravitsevaa tavaraa nuo eivät itsessään varmaan ole...

Mistäs niitä fatfree-nuudeleita saa? :)

Vierailija
8/8 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat tosiaan vähäkalorista tavaraa. Itse jätän aina sen chilipussin käyttämättä kun on minulle liian tulista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi