mikä on oudoin sukunimi jonka olette kuulleet
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nostelette näitä hlvetin vanhoja aloituksia tänne?
Nosto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiri
Oikealla suomalaisella ihmisellä
Mä tunnen yhden Hiiren! Siis sukunimeltään Hiiri.
Karjalainen melko yleinenkin sukunimi. Eräs kaukaisempi sukulaiseni on mennyt naimisiin Hiiren kanssa joskus kauan sitten.
moi
Vierailija kirjoitti:
Paksujalka, oikeesti tunnetaankohan sama
Vanha ketju
Mika Waltarin kirjassa päähenkilö on Mikael Karvajalka.
Ehkä tuollaiset nimet oli muutama vuosi sitten okei.
Olin nuorena töissä lounasravintolan kassalla. Pankkikortti höylättiin niin sanotusti. Selkeästi ulkolainen mies, suuri hymy ja sukunimi oli Kulli.
Jossain ranskalaisessa antiikkikauppias-hömppädekkarisarjassa oli lopputeksteissä sukunimenä P*llu...
Hiukka.
Hän oli vastannut joskus puhelimeen kun henkilö jonka nimi vastaavasti juonsi päinvastoin: ei ole täälläkään paljon hiukka vaan.
Ali, Mohammed, Ahmed, Nguyen, Hassan, Hussein, Abdu, Tran, Mir, Nur, Abdikarim, Rah.. Hetkinen... Kysyttiinkö tässä oudoimpia vai tavallisimpia? Nämä olivat kaikki yhden itähelsinkiläisen kerrostalon rapusta.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena töissä lounasravintolan kassalla. Pankkikortti höylättiin niin sanotusti. Selkeästi ulkolainen mies, suuri hymy ja sukunimi oli Kulli.
Ihan tavallinen eestiläinen nimi. Muistaakseni haukka suomeksi. Eestiläisiä mieleenjääneitä nimiä: Kalju Kivi, Tiit Kuninkas.
Vierailija kirjoitti:
Jossain ranskalaisessa antiikkikauppias-hömppädekkarisarjassa oli lopputeksteissä sukunimenä P*llu...
Hollywoodissakin on Lissa P_llu.
Oltiin Euroopassa reissaamassa tyttöporukalla. Tavattiin englantia puhuva nuori mies rautatieasemalla ja hän esitteli itsensä jotenkin että sukunimi oli "Per De Vin", tai jotain hyvin lähelle sen kuuloista. Lotta meidän porukan rääväsuu totesi siihen sitten suomeksi, että "mikä persevittu?". No voit kuvitella että koko tyttöporukka repesi hillittömään nauruun. Mies meni tietenkin aivan hämilleen ja suuttui oikein silminnähden. Ei tietenkään tajunnut mitään siitä suomeksi heitetystä kommentista.
Harmi. Komea mies, mutta se kohtaaminen loppui jäätävästi.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Euroopassa reissaamassa tyttöporukalla. Tavattiin englantia puhuva nuori mies rautatieasemalla ja hän esitteli itsensä jotenkin että sukunimi oli "Per De Vin", tai jotain hyvin lähelle sen kuuloista. Lotta meidän porukan rääväsuu totesi siihen sitten suomeksi, että "mikä persevittu?". No voit kuvitella että koko tyttöporukka repesi hillittömään nauruun. Mies meni tietenkin aivan hämilleen ja suuttui oikein silminnähden. Ei tietenkään tajunnut mitään siitä suomeksi heitetystä kommentista.
Äääk! Eiiiikä! Mä en kestä! *läts*
Orpo