Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa jo: SEKSI EI OLE IHMISEN PERUSTARVE!!

Vierailija
07.06.2012 |

Perustarve on sellainen, jota _ilman ei voi elää_

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt mää lähären saunaan naimaan tuon mieheni kanssa =)

Vierailija
22/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi luetaan yhdeksi ihmisen fysiologisista perustarpeista yhdessä nälän-, janon- ja unentarpeen kanssa.

Se tulee ennen mitään rakkaudentunnetta tai yhteenkuuluvaisuutta. Seksi on lisääntymistä, puhdasta biologiaa. Ihminen ei voi elää ilman sitä.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että tarpeettomat siittiösolut poistuvat, ole sukupuoliyhdyntää eli seksiä. Ei ole kuukautisetkaan, joissa tarpeettomat munasolut poistuvat.

Miten ihmisillä voi olla noin heikko käsitys biologisista perusasioista?

Vierailija
24/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että tarpeettomat siittiösolut poistuvat, ole sukupuoliyhdyntää eli seksiä. Ei ole kuukautisetkaan, joissa tarpeettomat munasolut poistuvat.

Ootko vähän yksinkertainen?

Vierailija
25/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeriä elukoita.

Vierailija
26/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla eläinlajeilla on voimakas seksuaalivietti. Seksi on terveellistä keholle ja mielelle. Seksi on iso osa ihmisen persoonallisuutta ja luontoa. Luontoaan vastaan on vaikea taistella.

Vierailija
27/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla eläinlajeilla on voimakas seksuaalivietti. Seksi on terveellistä keholle ja mielelle. Seksi on iso osa ihmisen persoonallisuutta ja luontoa. Luontoaan vastaan on vaikea taistella.

mutta kuoleeko ihminen ilman seksiä?? Siis yksilö. No ei kuole! Ärsyttää vaan kun noissa pettämiskeskusteluissa yms. pettäminen oikeutetaan sillä että jos ei kotona saa niin voi hakea muualta sillä SEKSI ON IHMISEN PERUSTARVE.

ap

Vierailija
28/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisellä voi olla noin heikko käsitys seksuaalisuuden perusasioista?

Vierailija
29/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole ihmisen perustarve, ja moni ihminen elää läpi elämänsä ilman seksiä, ilman sen suurempia ongelmia.

Ei kukaan väitä, että paskantaminenkaan on ihmisen perustarve, vaikka paskantamatta ihminen elää huomattavasti lyhyemmän elämän kuin ilman seksiä.

Ja kyllä, olen itsekin hyvin seksuaalinen ja seksiä rakastava ihminen, mutta en mä nyt niin dorka ole, että väittäisin kuolevani, jos en seksiä saisi koskaan harrastaa, yksin tai erikseen.

Vierailija
30/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on olennainen osa avioliittoa tai kenen mies on mennyt naimisiin ajatuksella että seksi ei avioliittoon kuulu?

Vierailija
31/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa kaikki seuraavat 50 vuotta harrastamatta seksiä ja katotaan miten käy. Villi veikkaus - ihmiset kuolevat sukupuuttoon. -> seksi on perustarve, jota ilman ei ole elämää.

seksi olisi perustarve aina siihen asti, kunnes lapset on hankittu. Siis naisen ja miehen välinen.

Mut joo, kyllä mä ymmärrän mitä te ajatte takaa. Kunhan provoilen ainakin kuluksi ;)

t: ei ap

Vierailija
32/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on olennainen osa avioliittoa tai kenen mies on mennyt naimisiin ajatuksella että seksi ei avioliittoon kuulu?

seksi on perustarve vain avioliitossa tai siihen verrattavissa olevassa, elämänpituiseksi tarkoitetussa suhteessa. Seurustelusuhteissa se olisi turhaa, kunnes sormukset tai asuntolaina on hankittu.

t: se provoilija ;)

Vierailija
33/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen elänyt elämässäni vaiheen, missä ei ollut muutamaan vuoteen seksiä ja ei se elämääni hetkauttanut. En kuollut, kuten olisin nälkään kuollut jos en olisi muutamaan vuoteen syönyt.

Seksi on kiva lisä elämässä. Ei perustarve.

Seksi ei ole ihmisen perustarve, ja moni ihminen elää läpi elämänsä ilman seksiä, ilman sen suurempia ongelmia. Ei kukaan väitä, että paskantaminenkaan on ihmisen perustarve, vaikka paskantamatta ihminen elää huomattavasti lyhyemmän elämän kuin ilman seksiä. Ja kyllä, olen itsekin hyvin seksuaalinen ja seksiä rakastava ihminen, mutta en mä nyt niin dorka ole, että väittäisin kuolevani, jos en seksiä saisi koskaan harrastaa, yksin tai erikseen.

Vierailija
34/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yksi sen ilmenemismuoto eli seksi.

En voisi elää ilman mitään noista, eikä kenenkään pitäisi joutua niin elämään!!

Vierailija
35/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen elänyt elämässäni vaiheen, missä ei ollut muutamaan vuoteen seksiä ja ei se elämääni hetkauttanut. En kuollut, kuten olisin nälkään kuollut jos en olisi muutamaan vuoteen syönyt.

Seksi on kiva lisä elämässä. Ei perustarve.

Seksi ei ole ihmisen perustarve, ja moni ihminen elää läpi elämänsä ilman seksiä, ilman sen suurempia ongelmia. Ei kukaan väitä, että paskantaminenkaan on ihmisen perustarve, vaikka paskantamatta ihminen elää huomattavasti lyhyemmän elämän kuin ilman seksiä. Ja kyllä, olen itsekin hyvin seksuaalinen ja seksiä rakastava ihminen, mutta en mä nyt niin dorka ole, että väittäisin kuolevani, jos en seksiä saisi koskaan harrastaa, yksin tai erikseen.

vaikka et olisikaan miehen kanssa yhtynyt.

Vierailija
36/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman seksiä pysyy kyllä hengissä

turhaan vingutte vastaan, kukaan ei ole kuollut seksin puutteeseen mutta janoon ja nälkään on

Vierailija
37/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen aloitus?

On totta, että ihmiset ovat eri lailla seksuaalisia mutta kyllä hyvä seksielämä on yksi parisuhteen peruspilareita. Toki jos molemmille on seksittömyys ok, niin silloin toki pystytään elämään sisko-veli-suhteessa.

Vierailija
38/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on elämänsä elänyt ilman seksiä. Toki yhdynnässä kaikki eivät ole olleet, eivätkä kaikki edes masturboi. Mutta ihmisen aivot hoitavat sitten itse tämän puutteen, ja unessa ihminen saa orgasmeja. Eli mielestäni seksi on perustarve, jonka elimistö hoitaa tavalla tai toisella.

Lisäksi säännöllinen seksielämä tutkitusti pidentää ihmiselämää, joten elämän ja kuoleman kysymys sekin.

Vierailija
39/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä pysyy hengissä, mutta mikäli sitä ei lainkaan harrastettaisi niin ihmiset kuolisi sukupuuttoon.

Vierailija
40/99 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun perustarve! Usko nyt!