Apua! Sietämätön ahdistus
Ahdistus tuntuu käsivarsissa sietämättömältä. Onko kellään samaa?
Kestänyt jo pitkään tämä vaiva. Olen kokeillut lenkkeilyä, kylmää vettä, hengitysharjoituksia jne. Auttaa ehkä minimaalisen hetken jos sitäkään.
Mitä teette kun ahdistaa paljon?
Kommentit (15)
Menen peiton alle ja laitan jotain hauskaa telkkarista. Syön suklaata. Yritän rentoutua.
Suun pitäminen auki pitkään on avain rentoutukseen ainakin minulla. Hengitän vaikka minuutin rauhallisesti suu auki niin että oikein leuka putoaa. Kun aloitin tämän, tai löysin tämän tavan, korvissa oikein poksui. Rentoutus alkaa säteilemään sitten takaraivoon , niskaan, hartioihin. Palleahengityksen opettelu vapauttaa hartiat. Kannattaa opetella palleahengittämään. Ryhti kuntoon kaikilla joogajutuilla ja vaikka millä.
ATK-hommissa kiristi olkapäitä ja käsiä. Naruhyppely auttoi ja soutaminen. Vanhemman ihmisen ei kannata alkaa punnertamaan etunojia ainakaan ihan suorana.
Taustalla pakko-oireista häiriötä. Tuo tunne tulee käsiin aina kun ahdistaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Taustalla pakko-oireista häiriötä. Tuo tunne tulee käsiin aina kun ahdistaa.
-ap
Metsään huutamaan
Vierailija kirjoitti:
Kas, ahdistushulluhan se taas linjoilla.
Rasvasitko naamasi perseelläsi niinkuin sinulle edellisissä ketjuissa kerrottiin? Miten koit kokemuksesi? Kerro se meille nyt.
Eikö sulla ole lääkkeitä? Vai haluatko vaan kituuttaa turhaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, ahdistushulluhan se taas linjoilla.
Rasvasitko naamasi perseelläsi niinkuin sinulle edellisissä ketjuissa kerrottiin? Miten koit kokemuksesi? Kerro se meille nyt.
Nyt on pakko todeta että hoidata harhasi, en tiedä mistään edellisistä ketjuista kun tulin palstalle vasta hetki sitten.
Kuuntelen raskasta musiikkia, lujaa. Yritän hengittää ja saada ajatukset pois ahdistavasta asiasta. Viime aikoina on ollut raskasta lapsen takia, kun soittelee itsetuhoisia puheluja (on jo aikuinen). Yritän keskittyä muuhun, vaikka se on vaikeaa.
Tuntuu käsivarsissa?
Mitä on tapahtunut?
Musta tuntuu joskus kun menis kylmägeeliä suonissa. Ei mulla oikeen muu auta kun bentso.