Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JKL

26.01.2006 |

Missäs kaikki jyväskyläläiset luuraa??

Miten helmiina sujui toinen vyöhyketerapia kerta?Saanko udella paljon se maksaa kerralta?Voisin ehkä itekin käydä jyväskylässä kun ei siellä anopilla pääkaupunkiseudulla niin usein kumminkaan käydä.

Jedelede:Sulla kans kierto ihan alkumetreillä vai?Mä tässä oottelen ovista, mut ihan tyhmää kun mies lähti päiväks työmatkalle ja huomenna kun se tulee takas niin mun serkku on meillä kylässä koko viikonlopun..ei vissiin kehtaa kauheesti puuhailla vaikka i se siellä meidän makkarissa nukukkaan...pitääpä passittaa se aamujunaan sunnuntaina niin päästäs vielä puuhailee:)Tosin en yhtään tiiä et millon ovis ois odotettavissa kun kierrot on ollu vähän mitä sattuu..peukut pystyyn kumminki että nyt vihdoin tärppäis.

Mitäs muuta?Ei tuu nyt muuta mieleen, mutta kirjotelkaahan kuulumisianne!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, alkumetreillä täälläkin mennään, kp8 menossa.. Boooring! :D

Ei kyllä oikeestaan ole mitään uutta kerrottavaa, ensi viikolla pitäisi sitten olla otolliset hetket, joten niitä odotellessa... ;)

Juu, pistähän Beijaflor vieras junaan ajoissa, niin että ehditte miehen kanssa sitten vielä rauhassa puuhailla... tai sitten täytyy hommailla hipihiljaa... ;D (meilläkin joskus niin käynyt.. tosin ollut kaksi ovea sentään välissä, eikä ihan viereisessä huoneessa ole kukaan nukkunut... ;D)

Tosiaan ei mitään uutta tänne, eikä nyt keksi tikustakaan asiaa, kun pää on ihan tyhjä. Mutta muiden kuulumisia??

-jedelede

Vierailija
2/5 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua ja kuten tehtyä. Kp 11 ja mies niin väsynyt ettei muka jaksa... *kirottua* Pitänee kaivella netistä jotain mukavia ja kiihottavia juttuja niin jospa se siitä. Ensi viikon on jälleen työmatkalla jossain päin eurooppaa...

Esikoinen on jo rauhoittunut taas hetkeksi. Kyllä se on rasittavaa kun tuo " minä itse" kasvaa... Kaikki tuntuu yhdeltä suurelta tappelulta. Nyt onneksi on tosiaan tilanne taasen rauhoittunut ja luovitaan eteenpäin. Tulin taas ostaneeksi lisää kestovaippoja, alkaa nuo meidän vaipat käymään pieniksi... ;)

Ja harmittaa kun jouduin ilmoittamaan kissat näyttelyyn ihan viime tinkaan ja tietenkin juuri tässä minulle tärkeässä näyttelyssä meni lauantai täyteen ja pääsen näyttelyyn vain sunnuntaina. Se siitä ilosta sitten. Olin jo varautunut siihen että saisin KOKO viikonlopun omaan käyttööni... :(

Toisaalta, saanhan maksamani rahat lauantailta takaisin.

Eilen lueskelin ovulaatiotesteistä. Hieman skeptinen olen niiden suhteen, onkos teillä kellään kokemusta? Onko siitä hyötyä?

Ja sitten hahtuvia kutomaan. Ei niitä olekaan kuin HIIRRRVEE kasa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=Salmon]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [b] JYKYLÄN KUUMEILIJAT[/b] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size][/color]

[size=2][color=Chocolate]Terveisiä Keski-Suomesta! Paikkakunnan lisäksi meitä yhdistää vauvakuume.. ;) Uudet kuumeilijat ovat tervetulleita joukkoomme! [/color][/size]

[color=SandyBrown][b]Me olemme:[/b][/color]

[color=DarkOrange2][b]*Beijaflor[/b]: [color=Coral]

olen 22, mies 24, esikoista ollaan yritetty alkuvuodesta 2005 asti. Lutakossa asutaan. Naimisiin mennään 1.7.06!

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Helmiina-80[/b]: [color=Coral]

minä olen 25v ja mies 28v. Esikoista ollaan toivottu ja yritetty 01/03 alkaen. Tutkimuksissakin ollaan käyty ja mitään " vikaa" ei meistä kummastakaan löytynyt. Matkan varrella on tullut yksi plussa, mutta se jäi tuulimunaksi. Hoidotkin ollaan jo laitettu alulle, takana on kaksi inseminaatiota ja kolmas on suunnitteilla.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Jedelede[/b]: [color=Coral]

Molemmat 26v.Naimisissa ollaan oltu useampi vuosi jo. Kolmannen yritys aloitettu 11/05, ennestään pojat 5/02 ja 3/04. K-pellolla asustellaan, minä kotona lasten kanssa.

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Kathy@[/b]: [color=Coral]

oon 26v ja mies 27v. Esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2005 lähtien, asustellaan Lohikoskella kahden kissan kanssa, muutettu Tampereelta Jyväskylään joulukuun 2004 lopussa eli noin vuosi siten. Avoliitossa/kihloissa (hääpäivää ei olla viä päätetty, siis naimisiin joskus tulevaisuudessa)

[/color]

[color=DarkOrange2][b]*Thalassa[/b]: [color=Coral]

Ikää löytyy 29 vuotta, miehellä 28 vuotta. Itsellä opinnot valmistuivat syksyllä ja mies jatkaa vielä puolisen vuotta. Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta ja esikoista yritetty jo vuosi.Ilmoittauduinkin tuonne lapsettomuuspalstalle, koska tutkimuksiin ollaan menossa vaikka jonot naistentautien polille näyttävät olevan aika pitkät. Yksityinen gyne määräsi mulle sekä clomit että terot ja nyt niiden voimalla jatketaan.

[/color]

[color=Salmon][size=2]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Vierailija
4/5 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elfling - 27v.aviomies 28v. ja esikoinen 4/2004, Perheeseen kuuluu kaksi koiraa (Näpsä ja Velmu) sekä neljä ocicat rotuista kissaa (Inesis, Tötsä, Lucie ja Immu). Kasvatan ko. rotua nimellä Hiutaleen...

Asumme Korpilahdella. PikkuKakkosta olemme yrittäneet vuoden ajan, mutta kiertoni heitti niin pitkää häränpyllyä että vasta nyt alkaisi toivo elää... Kestovaippailu on lähellä sydäntämme, mieheni nauttii sen halpuudesta ja minä siitä ilosta ettei meidän roskis haise.

Vierailija
5/5 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vyöhyketerapia kerta meni oikein mukavasti.. jopa nukahdin hoidon aikana. :) Terapeutti kertoi, että tilanteeni näytti jo hieman korjaantuneen ensimmäisestä kerrasta.. joten toivorikkaana pienin askelin eteenpäin tässä mennään. Ensi viikolla on vielä yksi aika vyöhyketerapiaan ja sitten odottelenkin niiden kuukautisten tulevan.

Vyöhyketerapiahoito kerta maksaa 40 euroa ja yksi kerta kestää tunnin, ainakin tuolla minun terapeutilla.. en tiedä sitten vaihteleeko hinnat ym. systeemit paljonkin, kun en kyllä yhtään ole vertaillut.

Hyviä " puuhailu saumoja" vaan kaikille!