Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveet syksyyn 2007 vk 8

20.02.2007 |

Mitähän mahtaa kuulua syystoivelle? Meillä on kovaa kiirettä ja harvoin ehdin palstailemaan. Piinisviikko on hyvää vauhtia menossa. Oireita ei oikeastaan ole, eikä kyllä yhtään semmonen tunne että olis plussatulossa.

Piinistellen Tepa kp 24/28

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille Tepa ja Katka kuuluu?

-kärttyli-

Vierailija
2/7 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään ihmeitä, paitti väsymystä, mutta sekin johtuu siitä että esikko ei juuri nukkunut viime yönä, en tiedä mikä valvotti, huusi, huusi vaan...

Mä täällä odotan menkkoja alkavaksi, kun ei se plussa tullut vieläkään...

katka 40/33-41 (huoh, tapahtuis ees jotain!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätihä olen se tuli ja jytinällä, taukoa tässä olen palstailussa pitänyt....jotenkin ei pääse nyt uuteen yritykseen kiinni...

mites k@tk@ joko plussaa näkyy?

ja kärttyli tulen moikkaamaan teitä sinne toiselle puolelle, kunhan vaan taas alkaa piinisajat lähestyä...

Vierailija
4/7 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites k@tk@n tilanne?

Vierailija
5/7 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piinaviikko alkaa lähestymään vaan en kovin suuria odotuksia tälle kierrolle aseta, kaikki on nyt menny silleen huonosti että tuskinpa tästä vauvelia alulle on saatu. Seuraavaan kiertoon voiskin sitten satsata taas täysillä.

Vierailija
6/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan tuolta odotuspuolelta ja samalla toivottamaan tervetulleiksi kirjoittelemaan sinne. Täältä alkaa olla jo väki vähissä.

Tepa pääsetkin kohta testaamaan, ei mullakaan niitä oireita ollut, eikä ole juuri vieläkään. Niiden varaan on siis turha laskea ;) Mitäs Katkalla kuuluu?

-kärttyli-

Vierailija
7/7 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taidan pysyäkin, viimeiseksi siis jään, byää!

Nyt menossa kp32/33-41, iiks! Mutta jotenkin mulla on vaan tunne että se tätiprkl tulee tänne taas...

Mutta tänne ei muuta ihmeempää, mä oon alkanut valmistautumaan jo syksyllä alkaviin hoitoihin... Ei tästä vaan tuu muuten mitään!

katka