Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****SYYSKEIJUT TORSTAIHIN*****

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma-ke vuoti, tänään ei vielä. Maanantain vuoto oli vaaleaa ja jäi vain paperiin, ti ja ke vuoto tummanruskeaa ja pari länttiä ihan pikkareihin asti. Mihinkään ei satu. On mulla ollut sama ilmiö edellisissäkin, mut en (tietenkään) muista kestoa. Soitin jo eilen gynen polille ihan vaan kuullakseni sen joltain fiksulta ;) Ei hätää. Vielä.

Tosin pahan olonkin olen riesakseni saanut ja aivan järkyttävän janon tunteen. Mikään tuolta jääkaapista ei tunnu uppoavan. Lisäksi mies mainitsi rintojen kasvaneen (nämä herneet mihinkään kyllä kasva..) eikä farkutkaan (miun lempparit) oikein mahu. Vatsa ei pömpötä, vaan tuntuu levinneen. Katoin, et Lindexillä ois aika sievät mammafarkut, taidan tilipäivänä mennä ostoksille ;)

Meidän neiti tulee syksyllä olemaan 2v2kk ja aattelin sitten vasta hankkia tuplarattaat, jos tulee ehdoton tarvis. Saa nyt nähä, millainen " mie ite" -kävelijä tytöstä tulee.. Voi olla, et hankitaan ehkä kakkosrattaiksi tuplat. Toisaalta nään jo painajaisia syksyllä karkuun polkevasta isoveljestä, maleksivasta isosiskosta ja vaunuissa kitisevästä vauvasta, joten hmm..

Jaksamista jokaisella milloin missäkin vaivassa ja vuotojen loppua pikaisesti toivotellen, -piias- rv 7+3

Vierailija
22/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta myös tarrasukkia teille vuodoista kärsiville, toivottavasti kaikki sujuis hyvin loppuun saakka.

Samat oireet jatkuu kun viime raskaudessakin eli janottaa, väsyttää, masua vihloo välillä kovastikin jos oikein äkkinäisen liikkeen tekee, huonoa oloa ei onneksi ole muuten kuin nälkäisenä. Päänsärkyä ei vielä ole ollut, mutta varmasti muutaman viikon päästä sitäkin on odotettavissa.

Meillä lapsukaisille tulee ikäeroa 1 v 3-4 kk joten olen kans jo päättänyt ostaa tuplavaunut. Neiti nukkuu nykyisinkin vain vaunuissa, joten ei taida olla vaihtoehtoa. Sattui vain hyvä tuuri ja mun yhdellä tutulla on 2003 vuoden Brio Twinettet myynnissä joten saan ne melko edullisesti.

Jaa, ei ne pyykit varmaan itsestään sieltä koneesta käpyttele kuivumaan, pakko lähtä jotain tekeen nyt kun tyttö nukkuu.

Oikein hyviä vointeja kaikille syysmammoille ja vauveleille.

Hemu80 ja neiti n. 8 kk ja hippu 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin lasketaan jo kovasti viikkoja, että päästäisiin huonovointisuudesta eroon. Vain kerran on tarvinnut oksentaa, mutta ällötystä ja yökkimistä tulee välillä. Pitää syödä jatkuvasti ja yrittää välttää sellaisia inhottavia mielikuvia, sillä pelkästä ajatuksestakin voi tulla yökki. :D

Onko kellään muulla syyskeijulla tullut (vielä) liitoskipuja? Mulla oli esikoista odottaessa ihan järkyttävät liitoskivut. Loppuraskaudesta en päässyt enää kunnolla kävelemään, kun alapäähän sattui niin, että meni melkein jalat alta. Ja nyt on siis parin päivän ajan tuntunut jossai oikean nivusen tienoilla samanlaista jomotusta ja vihlontaa. Karseeta, jos tätä jatkuu loppuun saakka! Oikealle jalalle ei voi juurikaan varata painoa ja sitten on tietty hankala pukea housuja päälle ym.

No mutta pääasia on, että Tiitu-pöpö pysyy masussa loppusuoralle asti. Surku tulee, kun ajattelee teitä, joilla isompi hätä kuin nuo mun vihlonnat. Tsemppiä ja voimia kaikille!

Ulpunen, poju kohta 8 kk ja Tiitu rv 8+0

Vierailija
24/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan taas!

Jaksamista teille kaikille, jotka elätte ikävän epätietosuuden varassa. Minulla oli pientä tuhruvuotoa tiistaina ja kovia vatsakipuja. Pääsin siksi tänään lekurille. Kaikki oli onneksi hyvin. Saatiin ekat ultrakuvatkin ministä, eli 4mm pituinen pikkuinen sieltä löytyi!

Lääkäri sanoikin, että kun huomenna pitäisi kuukautisten perusteella alkaa jo 8.viikko, niin alkaa koon perusteella vasta nähtävästi 7. viikko.. Aivan sama! Mutta helpotti tieto, että kaikki on hyvin.

Kokopäiväkuvotus senkun jatkuu ja ei hellita kun välillä ehkä vartiksi ja pystyssä en kykene olemaan ollenkaan, eli lekuri kirjotti koko ensi viikon sairaslomaa... että saan levätä ja yrittää syödä.

Jospa tämä tästä! Tsemppiä kaikille!

Taitsi

Vierailija
25/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lotta_mari - 26.01. 19:59 vastaa tähän viestiin (1/1)

Uusi syyskeiju

Heips!

Päätinpä sitten minäkin liittyä mukaan ja kertoa jotain itsestäni.

Olen kohta 25v ja ensimmäistä vauvaa odotan. Vielä en tiedä tuleeko musta yhäiti vai ei. Ollaan miehen kanssa " vähän" kasvettu erileen ja nyt mietitään mitä tapahtuu.

Huomenna on eka terkkarikäynti. Jännittää hirmusti. " Oireita" on jonkun verran ollu, masua nippaa ja tissejä aristaa. Nyt tosin ollu muutama päivä rauhallista masussa. Toivottavasti kaikki on hyvin.

On tää jännää aikaa. Muutamalle ystävälle oon kertonu, mut en vielä tuleville isovanhemmille. Taidan kertoo vasta sitten ku raskaus on pidemmällä ja meidän tilanne on selvinny ees vähän.

lotta_mari ja masuvauva 8

ps. tää tuli nyt kahteen paikkaan, kun en vielä oikeen osaa toimia täällä

Vierailija
26/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin tässä miettiä,kun luin noita raskauden aikaisia menkka-juttuja, että kun mulla alkaa pahoinvointi jo hellittää, itseasiassa jo ollu viikon ihan ok olo. Välillä on ällötystä, mutta hyvin lievänä....kun tuolla kuumeilija puolella minulla oli muutama viikko tosi huono olo, kunnes sitten tein testin ja plussaa näytti. SIIS voiko olla mahdollista, että olisinkin pitemmällä raskaudessa kuin luulen, että olisi ollut raskauden ajan menkat välissä...ne kun oli aika niukat ja ruskehtavaa ei siis punaista niinkuin normaalisti on!! noh, kai se sitten ultrassa selviää... aika oireetonta on nyt kyllä ollut! närästyskin alkaa helpottaa. Finnejä tosin on ihan hirveesti...

Meillä esikoisen ja kuopuksen ikä-ero on 1v 10kk ja hyvin ollaan pärjätty =D ostettiin tuplarattaat ja kovassa käytössä oli n. vuoden verran. Nyt isompi poika on sen verran iso ettei rattaissa enää viihdy, mutta nythän taas nämä pienimmät pääsevät matkaamaan niissä. Ja matkoilla tuplikset on tosi hyvät (meillä sellaset matkatuplikset...)

jaahas, ipanat pitää käydä laittamassa nukkumaan. Huomenna päiväkoti päivä ja mulla piiiitkä työpäivä! mutta sitten nautitaan viikonlopusta =D

*tiitiäinen79, rv.7+1*

Vierailija
27/27 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään vuotoja koskaan raskauden aikana ollut, mutta se mitä olen muilta kuullut niin voihan se hyvinkin olla mahdollista että raskautesi on jo pidemmällä. Käsitykseni mukaan harvemmin raskauden aikana on ihan " kunnon" menkkoja. Moni onkin sanonut huomanneensa raskauden kun menkat on ollu niukemmat ja lyhyemmät kuin yleensä.

Mutta kuten sanoin omakohtaista kokemusta ei ole.

Ehkä jollain on tarkempaa tietoa.

Ja eiköhän se siellä ultrassa selviä.

kirsikka rv6+ ?