Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMOJEN torstai***

26.01.2006 |

Aika hiljasta oli eilisessä pinossa... No joo... päätin tässä TAAS kerran :) aloittaa pinon. Ja vois kai sitä jo nyt mennä nukkumaan et jaksan huomenna siivota.

Ton laihis pinon pitäminen onkin aika kivaa puuhaa =D Aika kannustavaakin mulle tavallaan!

Juu hyvä kun sanoit [b]EMPPU[/b] et Nelliina on siellä etelässä. Ihan jo unohdin sen :) Vai menikö nikki nyt edes oikein? Siis oliko se nyt edes Nelliina?...Ööösljljljfsms ... Meen nyt NUKKUUN !!! Zzzzzzz

=D

Kaisa ja Niko 3kk (tänään synt. kuukauspäivä ... tai jotain sellasta)

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti juuri töihin, Aukusti taitaa vielä nukkua (jotain ähinöitä kyllä välistä kuuluu), minä en enää malttanut nukkua, kun oli miehen keittämät kahvit tarjolla ja muutenkin ehdittiin vielä jutella (tai oikeastaan kinastella...) ennen töihin lähtöä.

Nyt poitsu heräsi, jotenka jatkan myöhemmin...

-Miumau

Vierailija
62/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs täällä ollaan puhuttu? Yö myöhäänkin osa kupanneet 8-)...

[b]Seksistä:[/b]

[b][color=green]MITÄ SE ON???![/b][/color]Aika hiljasta on tällä saralla. ' Erosimme' miehen kanssa sinä päivänä kun miehen isyysloma loppui ja hän palasi töihin. ' Ero' tarkoittaa sitä, että mies nukkuu tytön kanssa lastenhuoneessa ja minä Eemilin kanssa makkarissa. (Näin ollen kummatkin herätään VAIN toisen lapsen älinöihin, ei tarvi kummanki kukkua koko yötä) Joo, sillon kun SITÄ ollaan yritetty harrastella, niin yleensä jompi kumpi lapsista herää tms. Mutta eiköhän tuokin asia vielä aikaa myöten korjaannu, jos vaan mies jaksaa sinne asti odotella :D....

[b]Sinilaiselle:[/b]

Onnea asunnon myymiselle! Toivottavasti saatte hyvät rahat ;). Meilläkin kävi arvioija tässä joku aika sitten ja ihan hyvän hinnan tästäkin saisi. Harmi kun ei vielä voi laittaa myyntiin, ku ekaksi pitäs tontti löytyä, että pääsis rakentaan. Ihan huvikseen en ainakaan halua vuokralle muuttaa, jos nyt vuokralle etes pitäs...juu nou?! ;)

[b]Emppuraiseni:[/b]

" .. nukahdan, pieraisen, herään, imen tissiä, nukahdan, röyhtäisen ja herään taas, kitisen ja vääntelehdin, syön, puklaan, kitisen, nukahdan, syön Nalle Puhin nenää, ölisen itsekseni, nukahdan, Nalle Puh katoaa, herään ja itkeskelen, missä äiti, missä tissi, äiti tulee, lupsuttelen taas, nukahdan, enpäs nukahdakaan kun vakoilen ettei äiti jätä.... ;D

IHANA!!! Vitsi pissat meinas tulla housuun, repesin niin totaalisesti :D!!! Tuotahan se joskus on, mutta meillä onneksi harvemmin. Eemil syö tissinsä ja nukahtaa sille ja sitten laitan omaan sänkyyn. Yöllä em. on enemmän :-/ ja siksi otankin sen mieluusti sillon viereen. Tosin viime yönä keppuroi niin *elvetisti, että meinasin jo kapaloon iskeä. Tosin se kapalo on Eemilille ku pakkopaita, repii ja riuhtoo siinä sinipunasena karjuen ihan ku joku skitso pakkopaidassa kun suljetulle viedään ;D. Mutta oli kyllä pojalla niiin levottomat jalat, että kävi mielessä! Nyt nukkuu tyytyväisenä tuolla meidän sängyssä, eikä tila lopu...

[b]Pullis:[/b]

Pöh, sulle oli jotain vaan mitä! Ei tosiaan ois pitäny näyttää sulle kaikkia temppuja, ettei tää kurkku ois näin kipeex äityny. Keuhkot huutaa apua ja silleen.......ihan ku ois askin vetässy yöllä tupakkia! :))

[b]Laihislaiset:[/b]

Mitkä on fiilarit?! Mulla meni eilen hiukka persiilleen, piti aukasta tuo viiminen joululta jääny vihreä kuula rasia. Käskin kuitenki miehen viedä sen sitten lopulta piiloon, tosin ehinhän mä melkein puoli rasiaa lopsia ja vielä ISO rasia olikin!

*kirmaa risuja pakoon*

No joo, tää lähtis ny kaffelle. Viettäkäähän mukava torstai ja ulkoilkaa!

Terkuin; Vallu ja sängyssä piereksivä Eemil*

P.S [b]Miten ne pikkukuvat saa näkymään siellä albumeissa???[/b] Ainakin [b]Misulin ja Roopen[/b albumissa näkyy kaikissa!

*kateellisena*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ollut täällä puhetta, meillä itä harrastetaan säännöllisen epäsäännöllisesti..

äp.n kynsisaksiin minä olen tyytyväinen..mut tosiaan v:99 tuli äp.ssä ne oranssipäiset sakset ja on ne paremmat..

onpa kyllä mahdottoman söpöjä vauvoja lokamammat saaneet..

nyt on pakko hehkuttaa: keskimmäinen lapsi eitti toissa päivänä tutit roskiin, eka yön nukku meidän sängyssä, mutta viime yön nukku omassa sängyssä eikä tarvinnu kertaakaan käydä rauhottelemassa sitä..

Aadakin söi vaan yhdesti ni mä sain nukkua tosi hyvin..

enpä muista pitikö muuta kommentoida..

pitää myöhemmin käydä lukemassa pino uusiks..

äippäli& tytöt

Vierailija
64/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli kurja yö taas, ei pitäis mennä koskaan kehumaan kun se kostautuu. Isoveli heitti aamulla tuttinsa roskikseen.. saa nähdä tajusiko mitä teki, mutta pois sitä ei oteta ja saa tulla itse viemään myös pussin roska-astiaan ja katsoa kuinka auto hakee ne kaatopaikalle. Aika olikin yölupsutus lopettaa.

SEILORI -kyllä on tapahtunut juu, kuvia vaihdettu ja yhteisöön liitytty. Sovimme kyllä ettei listan asioita sekoteta yhteisöön eikä päinvastoin.

Omppu_Emppu -sulla on kyl hauskat jutut :) Ja samoin MariJolla yleensä kans aina.. ilo lukea! Tuosta tulikin mieleeni, ellette vielä ole lukeneet BABYBLUESia niin kipin kapin kirjastoon! Ne on huippuja!

MINSKIlle toinenkin vinkki -Oriflamen Tendercare on hyvää suupieliongelmaan. Kuulostaa siltä et voisit vaikka purkillisen b-vitskuja ostaa ja sitte pitää ruokavaliolla yllä tasoa kun suu on parantunut.

Jaahas, ulosmenoa vaille valmiit on aamutoimet. Sämpyläsavotta ja kaalilaatikon teko odottaa. Mukavaa päivänjatkoa.

Äitikolmelle ja todellakin juur 4-kuinen Sampo

Vierailija
65/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINSKI: Musta toi kuullostaa, et sulla olisi b-vitamiinin puute, mulla oli samaa vaivaa ja sit söin muutaman b-vit.tabletin ja meni ohi.

KAISA: Kun saat kotona siivottuu niin täällä olisi toinen huusolli siivousta vailla, tervetuloa;)

SINILAINEN: Paa tännekinpäin pikkusen seksihaluja.... Musta tuntuu et meillä vaan riidellään koko ajan ja ukko ei ole koskaan kotona, harrasta nyt siinä sitte vielä seksiä ja pyh.

SEILORI YM. Jos haluutte kuvia ni s-posti osotetta vaan näkyviin. Mä lähettelinkin eilen kuvia kaikille joiden osoite oli yhteisössä.

ÄITIKOLMELLE: Saatkos sinä " kroko/lisko" puvussa pysymään nepit kiinni? Mä en saanut, aukes vaan koko ajan, vein sit ompelijalle ja hän leittoi vielä tarrat joka nepin alapuolelle, nyt on loistava pakkas asu. Mulla on vielä lisäksi nallepuku. Tää mamma on hurahtanut noihin eläin vaatteisiin. Voi kun jostain löytyisi vielä teräsmies haalari tms. hih

Mä jätin eilen leivän kokonaan pois, annoin cuplatonia ja kapaloin tiukasti. Poika nukkui 22-05.30 putkeen, IHANAA!! Ja nukkuu edelleen. Sais vaan jatkossakin nukkuu noin ja mennä vaikka pikkasen aikasemminkin nukkumaan, toivossa hyvä elää...

Iso kiitos myös multa kuvista!! Ihanaa nähä kaikkien vauvoja ja perheitä.

PS: COPPOLA: Se on sellainen kroko/lisko tms.puku. Edestä näitkin, selässä on " piikkejä" ja pitkä häntä takana;) Aleksin kummitäti osti sen pojalle joululahjaksi.

eipä muuta, ääntelyä makkarista

annu

Vierailija
66/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myös isosisko kipeenä, Lotalle nousi kuume yöllä. Meidän piti lähteä Viherlandiaan tänään, mut katteellaankin varmaan koko päivä muumeja videolta :-\ Onneksi Paavo on ihan pirteä, ei taida korvat enää vaivata. Antibiootin antaminen vaan vähän hankalaa, tuntuu, että pieni mies tukehtuu siihen. Itselläkin otsalohkoa vähän jomottaa ja nenä vuotaa, niin ei jaksa mammakaan olla ihan sunshine.

Kynsisaksista puhetta, mä oon ihan tyytyväinen 04-vuosimallin saksiin. Mutta taitaa olla tilanne, että kun ei tiedä paremmista, niin ei osaa valittaa ;-)

Mutta pää niin täysi, ettei ajatus kulje, annetaan puheenvuoro seuraavalle...

Vierailija
67/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäiskö kukaan laittaa pientä briiffausta, että miten sinne yhteisöön pääsee, on ohjeet varmaan jossain 15 sivuisessa pinossa, niin en viittis lähtee penkoo :-) Eiks niitä kuvia sais sinne ladattua, voisin laittaa Paavostakin muutaman?

Ja suupielien halkeiluun piti kommentoida, että Bevita-voide aivan loistavaa, laitoin kerran illalla ja aamulla oli sit jo ok. Mut kai pidemmällä tähtäimellä sitä b-vitamiinia pitäisi ottaa ihan sisäisestikin.

Vierailija
68/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle piti sanomani, että kuulostaa ihan B-vitskun puutteelta. Itselleni käy silloin samoin. Ala syömään vaikka multitabsia, siinä on kaikkia vit. niin luulen, että pääset vaivasta!

Nyt meen vaipanvaihto hommiin!

Vierailija
69/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä herättiin jo 5.30 herätys kelloon,mut onneks syötön jälkeen nukahdettiin uudestaan.Ja nukkuu edelleen.Oli taas yhtä taistelua nukkumaan meno.Kapalointi auttoi taas kerran.

Eilisestä:oli kiirus päivä en ehtinyt enää koneelle.Siivoilin kun sain aadan ulos nukkuu ja sitten mies tuli töistä niin lähettiin ruokaostoksille.

Ostin tuttipullotermarin näin talvella aika kätsy kun joutuu pitämään maito pulloo mukana ja kun monessa kahvilassa oon törmännyt tohon pullonlämmitykseen kommentein:pitäs varmaan sit ostaa jotain!!!

Hesessä ja mäcissä näyttää olevan mikro ihan yleisessä käytössä et on sekin jotain edistystä.

SEKSISTÄ:meillä kyllä sitä harrastetaan aikasta usein,tuntuu et se puoli suhteessa on vaan parantunut synnytksen jälkeen.Tai sit musta vaan tuntuu,kun loppu ajasta se oli aika kömpelöä=))

KYNSISAKSET:mulla meni jonkun aikaa ennen kuin totuin niihin ja nyt musta tuntuu et ne on ihan hyvät.Vaikka kyllä fiskarssin sakset toimii paremmin.

Mitäs muuta oli puhetta..hm..sama pää kesät talvet!Eipäs tule mieleen.

Jaa,mut oltiinkos me saatu uusia taas mukaan pinoon.Tervetuloa minunkin puolesta.

Aada sai muuten ekaa kertaa maistaa maissi sosetta ja NAM!!!

Kyllä tyttö tykkäs ja hurmas taas tuhannen kerran vanhempansa.

COPPOLA:sinäkö kyselit niistä tapaamisoikeuksista.Katopas tuolta yhteis- ja yksinhuoltajien sivuilta ja sit oli joku ero.fi sivut.

Nyt meen kyllä hörppimään kahveeta ja katsomaan sydämen asialla..tai siis en mene..aada rääkäs..pitää mennä hänet hoitamaan ensin.

johannu&aada-neiti

Vierailija
70/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle voi laittaa kuvia osoitteeseen seilori77@hotmail.com. Onko kellään listaa kaikista sähköpostiosoitteista, jotka ovat halunneet kuvia? Voisin laittaa sit pari kuvaa Paavosta tulemaan.

Vierailija
71/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas sai nauraa: Tosin se kapalo on Eemilille ku pakkopaita, repii ja riuhtoo siinä sinipunasena karjuen ihan ku joku skitso pakkopaidassa kun suljetulle viedään ;D. Hyvä Vallu!!! Tota se joskus vaan on... Meillä tosin ei kapaloa käytetä, mutta kuitenkin. Ymmärrän tunteesi.

Minski: B-vitamiinia nassuun nyt vaan... Tai sitte jotain voideta kuten edelliset ovat ehdottaneet, eiköhän sillä parane...

Seilorin perheelle paranemissäteitä...

Hitsi. kävin yhteisössä katteleen niitä kuvia ja rupes ihan hävettään se oma kuva siellä. Valluki oli niin hienona että... *pohtii kuumeisesti oman hääkuvan laittamista sinne, ei suinkaan kade kauniille naiselle, ei*

Yökukkuilijoiden mammoille voimia, Roope ei onnekseni kuku yöllä, tänään kyllä heräs puoli kasin tienoilla... annoin maitoa ja sippas viel uudestaan, ja nukkuu edelleen...

Siitä seksistä vielä: Sinilainen, sama homma meillä... harrastetaan aina ku voidaan ja jaksetaan. Tänä aamuna repesin nauruun ku mies totes et kortsut loppu ja tekis mieli... no tää mamma totes että tehdäänkö toinen sitte putkeen vai painutko huoltikselle niitä kumiukkoja hakemaan... aiko vissiin käydä hakemassa ku töistä tulee... Heh!

Oliko se minski kenen vauva pulautteli kans paljon??? Mä sain eilen kyllä totaalisen hepulin sen pulauttelun kans (miltei joka päiväistä kyllä noi hepulit)... poikaa röyhtäytin olalla, ja röyhtäski tosi hienosti, mutta... heti perään syöksypuklu ja arvatkaa kuka oli kans siinä maidossa yltä päältä!!! Minä *viittaa innokkaasti*, sohva ja kaikki muu siinä lähimaastossa :) No ei muuta kuin suihkuun ja poika pesemään kans! jep, että silleen. Huolettaa vaan et jos se pulauttelee jo liikaakin... no ens viikolla se kuuluisa 3 kk neuvola... siellähän sen sitte näkee et kasvaako poika tarpeeksi.

No jopas mulla oli muka asiaa... Nyt meen vaihtaan sen kuvan sinne yhteisöön... häpeää tonnilla

Moikka

Misuli

Vierailija
72/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ois taas jaksanu millään nousta!Eilisilta meni oikein kivassa päänsäryssä ja vieläkin tuntuu vähän jatkuvan:(

Ja tänään ois ihan pakko saada siivottua kunon vaan siirtyny koko ajan,hukutaan muuten kissojen karvoihin!

Minski;rasvaa bepanthenilla niinkuin joku muukin jo kerkesi ehdottaa,tarkoitettu nimenomaan haavaumille ym..ja vitamiinit kehiin:)

Annu777;tiiätkö mistä se kummitäti on ostanut sen puvun?Aivan ihana!!

Seksiä meillä harrastetaan aina kun jaksetaan...semmonen 1xvko ois varmaan aika osuva...jos poitsu rupeis aiemmin nukkumaan niin vois useemminkin:)

Nyt en muista mitä muuta oli kun Julius riekkuu sylissä!Palaillaan!

Vierailija
73/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖH!!!!! Kerrankin vaan ollut ammattilaisen käsissä ;D! Ne on niitä havoja kuvia, joihin mut on saanu ikuistettua, se sairaalassa otetukkin on niin selvä ;D. (lue: kaikin puolin selvä ;D!!!)

Vierailija
74/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

havoja=harvoja. Poika sylissä tässä kirjuuttelen

Vierailija
75/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä, seksistä oli ainakin puhetta - meillä kans semmonen yksi kerta viikossa -tahti. Halut ois kyllä kovat, mutta kun usein väsymys on vielä kovempi. :/

Ollaan alusta asti pidetty poikaa molempien sylissä, ja isä saa myös pojan nukahtamaan kuten minäkin, ei siinä mielessä eroa kumman sylissä lököilee. Joskus kyllä jos on oikein kova hätä, on äiti tisseineen helpompi valinta...

Ihan kuin Aukusti ois pikkusen rupeamassa vierastamaan. Ainakin hetken pitää alahuulen väpättää ja huutoakin tulee vieraiden ihmisten lähestyessä, mutta se kyllä menee sitten ohi ja sitten kelpaa vieraampikin syli.

Minäkin kyselisin tuosta yhteisöstä vielä..? Laitoin hakemuksen maanantaina eikä mitään ole vielä kuulunut... mitä pitäisi vielä tehdä, että pääsisin laitteleen kuviani sinne? :)

-Miumau ja Aukusti kohta 3 kk

Vierailija
76/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miumau79: Mullekaan ei tullut mitään s-posteja, mutta kävin vain katsomassa ja niinpä pääsinkin sisään! Ja näyttäisi sinutkin olevan hyväksytty yhteisöön!

Vierailija
77/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinilainen: Mekin myydään asuntoamme, tulee välittäjät käymään ku saadaan siivottua...Tai minä saan, mieshän on töissä aina iltakahdeksaan asti joka päivä ja viikonloppuisinkaan ei jaksa.

Hullun touhua alkaa myydä mutta toisaalta ainut vaihtoehto kun tilaa ei ole, ja lasten hoitojärjestelyt on sellaisia. Ja haaveissa on se sauna ja oma puutarha kt-kolmion sijasta..

nyt ei enempää ku lapset vaatii huomiota ja ulos pitää päästä.

Vierailija
78/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallu: eipäs liioitella! Nyt kävin sitte ite lisäämässä sinne meidän häistä yhden kuvan... ja jälkeenpäin huomasin että valitsin juuri sen väärän... prkle...

Ja muutenkin paljon myös kauniita äitejä lokavauvoilla :)

Coppolalle täytyy erikoismaininta antaa, aivan ihania kuvia teillä otettu ja vielä olet viitsinyt muokatakin niitä.

Vierailija
79/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomentapäivää siskoseni!

täällä on aika ankea ilta ja yö takana;auroralla on ilmeisesti taas korvatulehdus..on ollut pari päivää omituinen,ei iloinen oma itsensä,syöminen ollut nihkeetä jne..sitten eilen illalla repesi itkuun.

ei oo kyllä ikinä itkenyt sillä tavalla,oli oikein kimakkaa eikä auttanut mikään.mulle meinas jo iskee paniikki!llaitoin sitten supon ja se helpotti.voi toista,kyllä harmittaa..nyt on aika lääkärille 14.20,saa nähdä..veikkaan että oikea korva on tulehtunut ainakin.

SEILORIn perheelle myös voimia!!muistahan antaa maitohappobakteereita pienelle,ettei menis masu kovin sekasin.auroralla loppui edellinen kuuri kolme viikkoa sitten ja nyt vasta on masu parantunut.(antibiootti kun tappaa kaikki oravaa pienemmät,myös hyvät bakteerit suolistosta..) :/

COPPOLAn muokkaamat kuvat sai kyyneleet silmiin,ehottomasti olin yli-liikkis.. :' )

ANNULLE kaunis kiitos ihanan nappisilmän kuvasta! :)

MINSKI mulla on ihan sama jutska noiden suupielien kanssa synnytyksen jälkeen!koko ajan vuoronperään toinen auki..

syön kyllä monivitamiinia,mutta ei tunnu olevan vaikutusta.

otan siis onkeeni muiden vinkeistä myöskin!

SEKSISTÄ en juurikaan enää muista mittään.. =/

isäntä parka on varmaan kovat piipussa koko ajan kun ei maistu niin en väkisinkään viiti alkaa..sanoin kyllä sillekin että musta tuntuu että oon niin voimakkaasti symbioosissa tuon pikku-akan kanssa ettei vaan mahdu samaan syssyyn tuo seksipuoli.kyllähän tuo ainakin esitti ymmärtävänsä.. =)

semmosta kaikkee tänne..menen taas ja palailen myöhemmin.

-k-k

Vierailija
80/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]" isäntä parka on varmaan kovat piipussa koko ajan..."

[/b]

Hihiiiiiiiiiiiiii :D *nauraa ja pitelee vatsaa* Taitaa (tai ei taida vaan on) olla meillä sama juttu!! ;D