Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMOJEN torstai***

26.01.2006 |

Aika hiljasta oli eilisessä pinossa... No joo... päätin tässä TAAS kerran :) aloittaa pinon. Ja vois kai sitä jo nyt mennä nukkumaan et jaksan huomenna siivota.

Ton laihis pinon pitäminen onkin aika kivaa puuhaa =D Aika kannustavaakin mulle tavallaan!

Juu hyvä kun sanoit [b]EMPPU[/b] et Nelliina on siellä etelässä. Ihan jo unohdin sen :) Vai menikö nikki nyt edes oikein? Siis oliko se nyt edes Nelliina?...Ööösljljljfsms ... Meen nyt NUKKUUN !!! Zzzzzzz

=D

Kaisa ja Niko 3kk (tänään synt. kuukauspäivä ... tai jotain sellasta)

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttajatko ne täällä?!

Mitä, missä?? Koskaan kuullutkaan....

*juoksee taas vahtiin popparikattilaa....*

Vierailija
42/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ja Puhille skool* :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Emppu: siis HK:n sinisestähän voi tehdä vaikka makkarakeiton tai kastikkeen... sinä ja sun likainen mielikuvitus, hyi :) * viheltää mennessään ja punastelee*

Vallu: mä en laihduta... saanks mä vielä pätkän HK bleuta???? *anoo makkarankuvat silmissään*

Vierailija
44/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli: Niin just, kun sun ei tarvii

*kateellisena*

Saat ihan koko paketin, ole hyvä!

Tunnustaa:

Minä en koskaan ole oppinut juomaan olutta enkä syömään lenkkiä. Mutta uskokaa huviksenne, kännit saa ilman oluttakin ;-P. Minä suosin siiderii ja vieläpä laittia!

*pöyhkeilee

Nooh, paukutkin kyllä menee, älkää olko huolissanne....Oi niitä aikoja ;D

Vierailija
45/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valencia:

Oi niitä aikoja ;D

SANOS MUUTA!!!

Vierailija
46/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mökki jo ihan hiljanen. Kaikki on menneet nukkumaan, mutta äiti on " käymässä kavereilla" - kannattasko hankkia elämä :-O?! Pakko häippästä nukkumaan, että jaksaa aamulla alkaa huiskiin pölyjä. Eipä muuta kuin jatkakaa ja pitäkää loistokkaat bileet, mä tulen aamulla rääppiäisiin ;-P......

Öitä!

Vierailija
47/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jatkaa syöpöttelyään ja yrittää itsekin löytää elämän (joka tällä hetkellä häärää keittiössä) ;D*

Vierailija
48/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aada lähettää iiiison paranemishalin auroralle!!!!

On täällä hulvatonta menoa,mä meen teetä juomaan ja nukkuu...

Öitä ja huomiseen=)))

Vierailija
49/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä ja huomiseen!

Vierailija
50/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyl tais tulla erätauko :) Mistäs arvasitte et mäki lankesin lenkkiin.. oli kyl kevytversio mut yhtä pitkä, paksu ja mehevä kun aitokin. Tein siit munakkaan ;)

Jatketaan aamusella..

Vierailija
51/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kiitos makeista nauruista näin illan päätteeksi ja hyvät yöt!

Nimim. " Oi jospa oisin saanut olla mukana..."

Vierailija
52/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme päivä...Julius nukku päikkäreitä yhteensä koko päivän aikana vaan 2,5 tuntia!!!!!Normaalisti 4-5 tuntia...

Mut ihmeitten aika ei oo ohi..21.30 rupes sit (ilmeisesti)yöunille!

Hennajo;en oo huomannu pätkisten uudistuneen...oon varmaan niin äkkiä aukonu ja pistelly poskeen että en oo kerenny tajuta:)

Huomenna tulee mun vanhemmat meille,ovat sunnuntaihin asti,ihanaa!!!En varmaan paljoa sit täällä pyöri mut viim maanantaina taas!

Ehkäisynä vielä ainakin kumiukko:)

Mies osallistuu pojan hoitoon yhtälailla kuin minäkin....no imetystä ei oo vielä ruvennu tekemään;D

Laidutukset kaukana tän päivän ruoissa...mm marianne snacks pussi jne...

No nyt en enää muista mitä piti...lähden miehen kainaloon!

Vierailija
53/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*heristää sormea*

Äidit äidit... Täytyykö tässä nuorempien alkaa toppuuttelemaan...? :D

Asiasta moottorisahaan, rikoin sitten selkäni. Tai en mä sille mitään tehny, mutta Lukan nostamisesta varmaankin meni joku fasetti jumiin alaselässä ja nyt sattuu ihan pirusti pelkästään jos koittaa seistä suorassa, nostaa jalkoja tai kävellä. Kivaa. Eikä ensi viikolla ole varmaan yhtään mahdollista päivää (=mies pääsisi vahtimaan Lukaa ajoissa), jolloin käydä niksauttajalla. Sniff.

Luka on muuten nukkunut " ennätyspitkään" yöuniaan jo. Siis kun nyt on ollut viimeisen parin viikon aikana vaikeuksia saada sitä nukahtamaan kunnolla. Jätin telkkarin hiljaiselle makkariin, oliskohan se auttanut? *toiveikas*

Täällä varmaan on sen verran väsyneitä äitejä sotimisen jäljiltä, ettei kukaan enää pinoja pahemmin lueskele, joten en kirjoittele tämän tärkeämpiä ;)

Hyv yöt!

-Selkäpuoli

Vierailija
54/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISULIN letkaus " HK:n siniselle on muuten muutaki käyttöä btw :) " sai hymyn huulille ja kaksimielinen kun olen niin ÄITIKOLMEN viesti " Mistäs arvasitte et mäki lankesin lenkkiin.. oli kyl kevytversio mut yhtä pitkä, paksu ja mehevä kun aitokin" sai minut repeämään täysin :)

Ja täällä taas soditaan unta vastaan :(

Vierailija
55/123 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin sitä pitääkin ajatella...

Joo, eiköhän se lumisota oo jo käyty... tai sitte jatkuu huomenna. Oulussa ainakin loskakeli :)

Jeps, nyt tääki mamma vihdoin painuu pehkuihin.

Öitä

Misuli ja HK:n sininen

Vierailija
56/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin vielä rustaamassa tonne keskiviikon pinoon ja sain loistoidean aloittaa pinon torstaille... Enpäs sitten saanut kunniaa :) Hyvä kun avasit!

Joo, mut nyt nukkuja nakkelemaan

Misuli

Vierailija
57/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis Sanni on jo kiltisti nukkunut yli tunnin, mutta äiti se vain kukkuilee... Ihanaa kun saa olla ihan rauhassa ja lähetellä s-posteja ajatuksen katkeamatta :)

Kertokaas ihmiset mitä ihmettä mä teen mun suupielille? Ne on nimittäin jo viidettä viikkoa auki vuorotellen :( Ensin on siis toinen auki ja sitten muutama hyvä päivä kun taas toinen aukeaa.. Ja tämä siis tullut nyt synnytyksen jälkeen ennen ei suupielet ole auenneet koskaan. Ärsyttävää ja tekee kipiää! (Vai onkohan tää se mun salainen ase laihdutukseen, kun suu ei aukia kuin sentin. Muuten valuu veri suupielestä. *Heh*)

No nyt menee jutut jo niin väsyneeksi, että ei auta muu kuin lähteä metsästämään unta jotta jaksaa taas huomenna olla pirteä.

Öitä mammat/hyvää huomenta!

- Minski -

Vierailija
58/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kukutaan... Eelis valvoo virkeänä ja äiti silmät ristissä. Toinen nukahti yöunilleen jo ennen kahdeksaa, nukkui puoli yhteen-söi-nukkui puoli kolmeen ja nyt siis ei nukahtanutkaan uudestaan syötön jälkeen. Jee!

Ups, nyt unohtui nimimerkki, mutta niistä rikkimenneistä suupielistä... Muistaakseni se on b-vitamiinin puutosta, joten ruisleipää ja olutta vaan napaan ;) Kokeile Bepanthenia haavaumiin, vaikka yöksi oikein reilu kerros. Itsellä se on auttanut.

No joo, jospa yrittäisin saada tuon pienen miehen takaisin yöpuulle.. '

*zzzzzz*

m.elli

Vierailija
59/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa päästäis kohta takasin nukkumaan. On tuota uni velkaa ihan liikaa.

Poika heräs tossa 6.40 ja eipä muuta kuin vaipan vaihtoon ja pulloa lämmittelemään. Oli jo nukahtamassa syötyään kunnes oksensi ja virkeni samalla! Great.

Mulle alkoi sitten tulee jo huono olo ku verensokeri alhaalla ja eipä muuta kuin puuron tekoon ja Niko hetkeksi katsomaan telkkaa et saan syödä rauhassa. Ja tuossa se ihailee Halinalleja ja juttelee niille. Suloista!

En oo muistanut sanoa, mutta nyt sanonkin, että ihanan suloisia vauvoja ja muita lapsia teillä kaikilla!

-Kaisa-

Vierailija
60/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tänään nukuin jopa varttia vailla seitsemään!!! Yleensä kun herään 6.05 miehen herätyskelloon ja siinä samassa herää koko porukka :P No joo ei mulla ole mitään aikaisia herätyksiä vastaan, kun aina olen ollut aamuvirkku! Siis kommentoimaan...

ANNU ihana poika teillä kertakaikkiaan. Suloinen vesseli *puss*

SEKSISTÄ meillä kyllä seksi maistuu. Aina kun sitä vaan ehtii harrastamaan. Joku valitteli olevansa kuiva, mutta mulla ongelma lähes päionvastainen :/ Mutta ei sen tarkempiin kuvauksiin ;) Mutta hyvä että se puoli sujuu...

Meillä on muutenkin joku ihana vaihe ukon kanssa menossa. Ei olla riidelty aikoihin ja tuntuu että tällä hetkellä elämä on aika ruusuista *koputtaa puuta*! Voi kumpa jatkuisi tällaisena ja piiiiitkään... Ei onneksi ole tullut mitään vauva-kriisiä.

Juhanalle ainakin kelpaa ISIN SYLI mitä loistavimmin. Hymyilee niin aurinkoisesti tässä vaiheessa oikeastaan vielä kaikille eikä VIERASTAMISESTA ole näkynyt merkkejä. Eiköhän sekin vaihe vielä koita...

KYNSISAKSISTA on ollut kanssa hieman juttua. Mun mielestäni ne oranssit fiskarsit jotka tuli ainakin -99 ja -00 pakkauksista oli paremmat kuin nämä tästä -05:sta. onneksi on ne vielä tallella ja niitä käytänkin...

SEILORIN Paavolle ja muille pikkupotilaille paljon parannussäteitä~~~~~~~~ kurjaa kun varsinkin näin pienet sairastaa :(

Mutta nyt painuu aamuaskareisiin hän ja sen jälkeen siivoamaan oikein urakalla kun se asunnon välittäjä tulee tänään joka arvioi tän kämpän hinnan ja sitten lähtee myyntiin. Mutta enköhän mä tännekin pääse piipahtamaan välillä *viheltelee*

Sinilainen ja Juhana 2,5kk