***LOKAMAMMOJEN torstai***
Aika hiljasta oli eilisessä pinossa... No joo... päätin tässä TAAS kerran :) aloittaa pinon. Ja vois kai sitä jo nyt mennä nukkumaan et jaksan huomenna siivota.
Ton laihis pinon pitäminen onkin aika kivaa puuhaa =D Aika kannustavaakin mulle tavallaan!
Juu hyvä kun sanoit [b]EMPPU[/b] et Nelliina on siellä etelässä. Ihan jo unohdin sen :) Vai menikö nikki nyt edes oikein? Siis oliko se nyt edes Nelliina?...Ööösljljljfsms ... Meen nyt NUKKUUN !!! Zzzzzzz
=D
Kaisa ja Niko 3kk (tänään synt. kuukauspäivä ... tai jotain sellasta)
Kommentit (123)
siis nyt se sota vasta alkaa!!! Kaikki pakoon ellei halua kastua... aseet on kovat... olen nimittäin joka lumipalloon laittanu kiven sisälle!
Pulle: *juokset ihan tarpeeks lujaa, huohottaa ja läähättää* Onko muuten kivan märkä olo *myhäilee itsekseen*
LaihisVallu ei saa niellä vihreitä kuulia hyihyi!!! Se on taas lumipesun paikka!!!!!!!!!!!!!!!!! Juokse kuule niin lujaa ku kintuistas pääset :) :D
Kattokaas muut mallia, ku aikuset naiset ja äidit innostuu lumisotasille!
Heh!
sulkkuja nuo isukit seurata kun hoitavat näitä pieniä..
kyllä meilläkin osallistuu kotona ollessaan mukavasti,täytyy kyllä myöntää että se vaipan vaihto on usein mun hommaa..ehdin vaan ilmeisesti aina ensin kun en tee siitä mitään numeroa.
-nasuli
varohan ettei meikäläisen kumisesta jättipyllystä kimpoa kivi omaan otsaan!! :D :D
mutta nyt täytyy mennä,öitä tytöt!
Oon kuule sen verta vikkelä kintuistani (ainaki 50 m) ettei osu, ja osaan väistää. Vaikken nopeesti liikukkaan * harjottelee hullunlailla väistöjä, vasen, oikea, ylös, alas; huh ku tuli hiki*
Ja taas lähtee...!!!!! Väistäkää ladyt... nyt on tosi kyseessä :D
Misuli, ihanan märkä olo, kerrankin ;D
Pulle: Mäkin söin HK:n sinistä tänään... ihan oikeasti, paljaaltaan!! Ja eikös ookki :) * vääntää omista vaatteistaan litratolkulla vettä*
Valluko luovutti? Lällällää * viskoo lumipalloja kohti oulua, ja miettii saako osumia*
Pallot sinkoavat yksi toisensa jälkeen maalitauluihin: äiti3:lle, misuli, blacka, kaisa, emppu, coppola, nasuli.................
*seisahtuu paikoilleen kuuntelemaan hiiren hiljaa*
" Äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sisälleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Eemilillä on nälkäääääääääääääääää" , kuulee kaksi vuotiaansa huutavan ovelta
*Vilkuttaa ja väistelee palloja juostessaan sisälle imettämään Eemiliä*
*tarjoaa Misulille raakaa lenkkiä*
*heittää HK:n sinisellä Pullea, Nasulia, Vallua ja Misulia*
[b]Minski[/b] - hassuja noi miehenketaleet :D
Pulle&Misu: Tääkin söi tänään lenkkiä ;D
varohan ettei meikäläisen kumisesta jättipyllystä kimpoa kivi omaan otsaan!! :D :D
Iiihhiihhiihhiiiiiiiiiii :D
Olikos täällä mitään fiksua aihetta tänään..?! :D
Senkin ryökäle, näähän sitä just on :-P!!! Eemil nukahti, mutta on vielä meidän sängyllä. Menenpä nostaan sen omaansa ja samalla sanomaan tytön kanssa iltarukouksen :).
*lokaäidit lenkkeilee* :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kovasti on kaikki maanantaina laihtuneet... *reps*
Olikos täällä mitään fiksua aihetta tänään..?! :D
_Emppu: olihan täällä vissiin seksistä jotain puutetta... eikö puhetta ja sitte tota tää lumisota :) *Tarjoo lenkin tynkää, empulle* Oikeesti... oli montaki aihetta.
Okei Pullero: rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto! *nakkaa testiksi vielä yhden pallon ja saa napakymppiosuman*** jiihaa!
Nyt äkkiä tieltä ennenku _empulta tulee niskaan!
" nauraa kippurassa melkein tuolilta pudoten ja pätkikseen tukehtuen"
*sitten kirmaa kait avaamaan toisen oluen*
Eikös se lenkki ja kalja ollu ehdoton parivaljakko?! :D
*lokaäidit lenkkeilee* Mä kuolen!!!!! :D :D :D
nauraen itseensä kipeäksi *auts*
_Emppu: ai sampura sentään, tuli terävä reuna edellä. Hyi kaljaa! terveisiä absolutistilta :)
Pullero ei alkuunkaan siellä röyhtäile, tää oli vasta harjoitusta, HK:n siniselle on muuten muutaki käyttöä btw :)
Bissee ja lenkkii?! ;D
*ei tunnusta syöneensä lenkkiä*
Misuli79:
HK:n siniselle on muuten muutaki käyttöä btw :)
*viskoo lumipalloja minkä kerkiää rukkaset kuumana*