Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMOJEN torstai***

26.01.2006 |

Aika hiljasta oli eilisessä pinossa... No joo... päätin tässä TAAS kerran :) aloittaa pinon. Ja vois kai sitä jo nyt mennä nukkumaan et jaksan huomenna siivota.

Ton laihis pinon pitäminen onkin aika kivaa puuhaa =D Aika kannustavaakin mulle tavallaan!

Juu hyvä kun sanoit [b]EMPPU[/b] et Nelliina on siellä etelässä. Ihan jo unohdin sen :) Vai menikö nikki nyt edes oikein? Siis oliko se nyt edes Nelliina?...Ööösljljljfsms ... Meen nyt NUKKUUN !!! Zzzzzzz

=D

Kaisa ja Niko 3kk (tänään synt. kuukauspäivä ... tai jotain sellasta)

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää yhteys on pätkinyt!Yritetään.

Nyt en sit muista puoliakaan mitä kirjotin joku aika sitten..

Täällähän mielenkiintoset jutut on.SEKSI:kovat on piipussa myös meidän isännällä.Eilenkin yritti vongata,mut tais meillä kummallakin tuo uni viedä voiton.Nykyään riittää et kädestä pidetään kiinni ja nekin visusti peiton päällä=))Ja kuinka monennen kerran aada on keskeyttänyt ja ei sitä " virettä" sit enää löydykään enää tai isäntä on nukahtanut!

Joo tohon äp:n liukasteeseen ei sitä ole meilläkään tarvittu.Mä yritin lahjottaa mun veljelle kun eros vaimostaan,et jos ois vaikka käyttöö esim. pumpattavaan..heh..no ei tietenkään huolinut.Nyt se tuubi on onnellisesti kaatopaikalla.Minä kun en ole saharan autiomaa=)

Joo tulipas taas seksistä asiaa,puutteessako?

Asiaan,oletteko muut huomannu saman,kun puetaan vaatteita niin meillä neiti rupee nauraa ihan älyttömästi.Sitä kutittaa.Mut tuo nauru kuulostaa ihan joltain hirnumiselta.

Olikohan tähän väliin enää muuta,no pitänee mennä kahvia keittää!!

Sitä tässä tietsikan ääressä kuluu.

Ai niin mainitaan nyt tännekin ollaan lauantaina menossa katsastaan yhtä kämppää helsingistä,jos on hyvä niin muutto onkin jo ens kuussa.

No nyt lähen.....Moikka!

johannu

ps.on kiva porukka koossa,pidetään lippu vastasuudessakin korkealla!!

Vierailija
102/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miulla olis pari kysymystä...enempää en nyt ehdi kirjoittaa...ehkä sit myöhemmin...

eli eka kysymys ois niille joilla useampi lapsi...minkä ikäisiä lapsenne ovat olleet kun uni tutit on jätetty pois? meillä poika 1½v ja en osais kuvitellakkaan et viel nukkuis ilman tuttia mut kai siihenkin on sit joskus pakko tottua.

sit toka kysymys niille jotka on aloittaneet soseet? minkä ikäinen vauva oli kun aloititte ja millä aloititte? meillä neiti heräilee yöllä kahden tunnin välein ja olen miettinyt et pidentäisköhän soseet yöunia? esikoinen rupes syömään soseita kun oli 3kk...oli kyl pullopoika. nyt ollaan menty täysimetyksellä.

-kyseleepi äiti 24v, poika 1½v tasan tänään ja tyttö 3kk1pv.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvat tulleet teiltä perille, Pepcalta kyllä, ja hänelle laitoin jo pari kuvaa Paavosta. Yhteisöön mua ei oo vielä hyväksytty, niin en pääse sinne kuvia lisäämään. Mut osoite oli siis seilori77@hotmail.com.

Vierailija
104/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun alettiin antaa nannia niin rupes neiti nukkuu yönsä.Nyt ollaan opeteltu soseita syömään niin ei mee sitä maitoo enää niin paljoo.Meillä rupes menee yli litra päivässä maitoo.Th oli sitä mieltä et kun painoo ei kerry vaikka kuinka vetäs maitoo.On aika soseiden.Voithan aina kokeilla sitä maissivelliä antaa iltasella kun on menossa yöunille!

Vierailija
105/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hakemuksen sinne msn:n juttuun, oottelen vastausta administraattorilta, eli oliko se Blacka? Nimimerkiksi tuli jotenkin kummallisesti VEETI3, ilmeisesti, mikäli ymmärsin oikein? Liatan kuvia heti sitten kun se onnistuu!

TA1KA täällä VEETI3 toisaalla

Vierailija
106/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kurkistaa kulmantakaa, heittää lumipallolla, pötkii pakoon ja huutaa mennessään: " lälllällällläääääää...." *

Vierailija
107/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun pakkaset on hellittäneet ja pääsee taas poikien kanssa pihalle! Ollaan joka päivä ulkoiltu ja minäkin olen ruvennut reippaaksi ja lenkkeillyt n.5 kilsaa päivässä... tekee hyvää ja on ollut samalla melkoista hermolepoa!!! Meillä siis esikoinen 2,5 vuotias ja sellanen uhma meneillään että oksat pois! Joka asiasta pitää taistella... mikään ei siis mene jakseluun ja tuntuu että välillä alkaa jo savu noussa korvista.... Olen kyllä huomannut että siinä samalla heijastuu sitä mustasukkaisuutta... on parikertaa meinannut läpsästä pikkuveikkaa ja kerran puraissut sormesta... ja jos vieraita tulee, kamala esitys päällä, ettei vaan kukaan huomaa että meillä asuu myös vauva. Selvästi alkaa taistella kovemmin huomiosta!

Hieman laiskasti olen viimepäivinä lukenut pinoja joten kysäisempä että onko kukaan kuullut, vieläkö RS- virus jyllää jossainpäin? Minulla jo kahden tutun vauvalla se virus ollut ja toinen heistä vielä sairaala hoidossa... Tuntuu kamalalta kun niin pikkuiset sairastaa...

Minkä mittaisia päikkäreitä muiden vauvat nukkuu? Ja miten muilla nukutaan öisin? Meillä päiväunia nukutaan 4-5 tuntia yhteen putkeen, joten nukkuu vain yhdet varsinaist päiväunet. Öisin meillä nukutaan huonommin... parin-kolmen tunnin välein herillään maitoa hörppimään... Nyt on myös nukkumista hieman häirinnyt vatsavaivat. Toivottavasti eivät tule takaisin kun jo kuukauden verran ollaan tultu toimeen ilman cuplatonia...

Mutta nyt kahvin keittoon kun vielä saatan keretä kupposen rauhassa juomaan :)

t. K@tju ja pojat (2,5v ja 3kk8pv)

Vierailija
108/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Pysähtyy hetkeksi

[b]Nasulin[/b]

kohdalla ja huikkaa: " Hauska tyyppi, että kädellä..;D?!, mutta jatkaa samantien pakoaan*

Vierailija
109/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soseista: meillä Sanni on 3,5 kk ja nyt ollaan aloiteltu maistelemaan soseita, sillä NANnia menee jo yli litrapäivässä + se mitä rinnoista irtoo vielä päälle. Soseet näyttää maistuvan jo hyvin, mutta ihan pienillä annoksilla tässä vielä harjoitellaan.

Luinpa tuossa aamusella Pirkka-lehteä ja sattui silmään mainos Emilia nukesta, joka on aivan aidon näköinen nukke hintaan 149 eur!! Siis kenelle tuo nukke on tarkoitettu? Ei jymmärrä ei....

Vierailija
110/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt tuleen uudestaan sulle kuvia. Tuleekohan nää nyt perille?

seilori:

Ei kuvat tulleet teiltä perille, Pepcalta kyllä, ja hänelle laitoin jo pari kuvaa Paavosta. Yhteisöön mua ei oo vielä hyväksytty, niin en pääse sinne kuvia lisäämään. Mut osoite oli siis seilori77@hotmail.com.

Vierailija
111/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tuli mieleen, että jos yhteisössä olevia kuvia täytyy kommentoida pelkästään yhteisössä, niin eikös mailitse lähetettyjä kuvia pitäisi sitten kommentoida yksinomaan sähköpostitse? Ihan yhtälailla ovat " sisäpiirijuttuja" , joista kaikki palstailijat eivät tiedä.

En halua, että mun kuvien muokkauksesta käyty keskustelu ketään hermostuttaa ja saa tuntemaan itsensä ulkopuoliseksi, joten mielelläni lähetän halukkaille nähtäväksi nämä merkillisen paljon puhetta herättäneet otokset.

Ja siitä puheenollen, Pepca ja Seilori saivat juuri postia =)

Vierailija
112/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSISTÄ:

Meillä sitä saa ku ottaa vaan ;) Mies on aina ollut hirveen hidas pyytämään. Nyt ollaan oltu ilman pari viikkoa ja aina ku päätetään aloitella tulee " esteitä" .Meillä on tapana kutsua näitä " esteitä" ehkäsykapseliksi tai välipullaksi...

Huumorilla ollaan toistaiseksi moiset otettu =)

Me ollaan muutenki sellasia kausikaneja ettei sitä tarvii aina saada.

(minä siltikin aktiivisin meistä tälläKIN saralla)

Ehkäsyä ei käytetä eikä tulla käyttämäänkään.Lisää vauvoja saa tulla jos on tullakseen.Nim.lapsia hoidolla ja luomusti tehneenä

NUKKUMISESTA:

Nykyjään neitin päivä unet on kummallisissa pätkissä...tiheään ja mitä ihmeellisimpiin aikoihin.Eilen nukkui 5 päikkärit joista lyhimmät 15 min ja pisimmät klo 17-19 eli 2 tuntia. Kyllä mieluummin ottaisin lapselle kahdet pitemmät päikkärit ku pikkupätkiä *murisee*

Yöt alkaa yhä puolenyön aikoihin ja siihen pitää käyttää jos minkin moisia kikkoja *lisää murinaa* Kun nukahtaa kunnolla saan minäki kömpiä petille (ja seksiä saan vain unissani...*huokaa* tällä haavaa)

Eilen oltiin siellä DIPP-tutkimuksessa *hikoilee vieläkin*. Vaikka äitini oli mukana meinas homma levitä käsiin...siis ihan hirvee päivä! Olin nukkua pystyyn ku päästiin mummolaan iltapäivällä ja sitte illalla... olin ihan sippi etten jaksanu ku lukasta viestit läpi *plääh!*

Jatkan kohta...

Waimo72

Vierailija
113/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, toi sattui :) :D *heittää takas jaa saa napakymppiosuman takapuoleen* heh, siitäs sait.

Johannu: " Joo tohon äp:n liukasteeseen ei sitä ole meilläkään tarvittu.Mä yritin lahjottaa mun veljelle kun eros vaimostaan,et jos ois vaikka käyttöö esim. pumpattavaan..heh..no ei tietenkään huolinut.Nyt se tuubi on onnellisesti kaatopaikalla.Minä kun en ole saharan autiomaa=)

Joo tulipas taas seksistä asiaa,puutteessako?" Heko heko, taas meikä repes!

Kyl on hauska porukka kasassa, ei voi muuta sanoa...

Kyllä on meidänki sohvat täynnä pukliläikkiä... onneks voi kostealla pyyhkiä ku on mikroplyyshiä, mutta entäs se haju??? Febrezeä ei enää taho kaupoista löytyä...

no mä meen taas... * ja nakkaa kaikkia hauskoja lokamammoja lumipallolla pyllyyn*

Vierailija
114/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]

LP 65kg TP 60kg VMP 64,3 ***

[b][color=fuchsia]blacka[/b]

LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg ***

[b][color=darkviolet]Emily78[/b]

LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg ***

[b][color=fuchsia]Emppu[/b]

LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg ***

[b][color=darkviolet]hennajo[/b]

LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg #####

[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b]

LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg #####

[b][color=darkviolet]mamiko[/b]

LP 66,1kg TP 55kg VMP 62.9KG ***

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]

LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg ***

[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b]

LP 81kg TP 65-68kg VMP

[b][color=fuchsia]NikkeH[/b]

LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***

[b][color=darkviolet]Päippy71[/b]

LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***

[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg ***

[b][color=darkviolet]Vallu[/b]

LP 72kg TP n. 60kg VMP 71,0kg ***

[b][color=fuchsia]Waimo72[/b]

LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg ***

[b][color=darkviolet]äitikolmelle[/b]

LP 68kg TP 60-63kg VMP

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]

Vierailija
115/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas pinoon kertyny tekstiä, kun vasta nyt kerkisin tänne.

Kielloista huolimatta.... Kauniita äitejä ja söpöjä vauvoja!

ÄP:n KYNSISAKSISTA: Mä oon tykänny, ihan hyvin oon saanu leikattua niillä pojan kynnet. Esikoisen kynnet leikkaan kans edelleen sen omilla äp:n kynsisaksilla.

SEKSISTÄ: Voisin sanoa kans et mitä se on?!! Mies raukka yrittää lähes joka ilta vietellä, mut on vaan niin väsy. Kiltisti kyllä on malttanu olla, vaikka valitteleekin painoa haarovälissänsä!!! Ehkäisyä meillä ei vielä oo, hormonikierukan resepti odottaa, mut ku se maksaa 150 ¿, niin ei oo huvittanu viä hakea. Kolmatta lasta ei kyllä olla vielä tekemäs. Siis meillä on tosi uhkarohkea ehkäisy, keskeytetään vaan ennen ku ampuu... Mut tosiaan, ei oo usein ammuttu.

Meidän kans pitäis laittaa tää asunto myyntiin ja muuttaa vuokralle. Ei haluta olla kahden omistusasunnon loukus sitten ku uus talo valmistuu.

Nasulin Auroralle tervehtymissäteitä. Inhottavia nuo korvatulehdukset. Meillä esikoisella ei oo ollut kertaakaan ja matiaksellakin vaan rs-viruksen yhteydes, mut mulla ittellä on pienenä puhkottu korvia, auts.

Meillä oli eilen kaikenlaista menoa ja asioita piti hoitaa, et oltiin illalla aivan poikki. Esikoinen meni nukkumaan klo.21 ja me mentiin miehen kans sohvalle. Matiaskin nukahti sitteriin ja siinä me sitten nukuttiin olohuoneessa kaikki. Matias herätti yöllä 2.30 syömään ja sitten siirryttiin koko joukko makkariin. Hih, eli väsy oli.

Nyt en enää muista mistä muusta on puhuttu, mutta palailen kommentoimaan myöhemmin jos kerkiän :D .

Emily

Vierailija
116/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä malta tässä sen enempää kommentoida keskusteluja, kuin että taitaa tuo lähestyvä viikonloppu saada jo väkeä sekaisin :D

Hulllvatonta menoa, tytöt! Keep going...

Vierailija
117/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kuviasi. Oli varmaan maili niin täynnä. Laitas uudelleen, kun jaksat. Siirsin muilta saadut kuvat toiseen s-postiini.

WAIMO72: Kiitos kuvista!

Vierailija
118/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan lumipalloilla roiskitaan toisia!!

*tekee salamana ainakin kymmenen palloa ja heittää ne kaikki Vallua kohti... hih, pari tais osuakin ;D*

Juupasejoo.. Niin, kyllähän niitä s-postikuviakin voi yhtä lailla sitten ihastella henk.koht. sillä postilla. Vaikka loppujen lopuksi mulle on sama missä niistä puhutaan.. :)

Joku -

en enää muista kuka

- kysyi että mites laihiksilla menee? Täällä ainakin tuntuu että ollaan koko ajan vaan voiton puolella! Ihan jo tohkeissani oottelen ensi maanantaita ja uutta punnitusta!!

[b]mamiko[/b]lla oli kysymys tutista. Meidän esikoiselta se unitutti otettiin pois reilun vuoden ikäisenä, päivisin tuttia ei käytetty koskaan (näköjään Pinja tullu isoveikkaansa tuon tutin suhteen..). Musta on jotenkin ihan kammoa kun isot lapset syö tuttia :-/ [b]Ja ei pahalla niitä kohtaan joilla isot lapset syö tuttia :)[/b]

E

lähtee tekee sapuskaa ja viskoo vielä pari hajapalloa kaikkia paikallaolijoita kohti*

Vierailija
119/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lumipallosta nyt on mustelma pyllyssä=)

Pitänee taas mennä neiti raivoo:((

Vierailija
120/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny kynsileikkureita kynsisaksien sijaan. Joku sitä mulle suositteli. En tiiä onko se oikeesti sen kätevämpää, hankalaa se on jokatapauksessa, vaikka laps kuinka nukkuiskin. Mut vinkkinä; kantsii kokeilla.