Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMOJEN torstai***

26.01.2006 |

Aika hiljasta oli eilisessä pinossa... No joo... päätin tässä TAAS kerran :) aloittaa pinon. Ja vois kai sitä jo nyt mennä nukkumaan et jaksan huomenna siivota.

Ton laihis pinon pitäminen onkin aika kivaa puuhaa =D Aika kannustavaakin mulle tavallaan!

Juu hyvä kun sanoit [b]EMPPU[/b] et Nelliina on siellä etelässä. Ihan jo unohdin sen :) Vai menikö nikki nyt edes oikein? Siis oliko se nyt edes Nelliina?...Ööösljljljfsms ... Meen nyt NUKKUUN !!! Zzzzzzz

=D

Kaisa ja Niko 3kk (tänään synt. kuukauspäivä ... tai jotain sellasta)

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi: mitä se on? Kun vauvaa sekä uhmaikäistä esikoista yrittää nukuttaa puolille öin, niin ei paljon huvita ei. Siinä parisuhdekin natisee liitoksistaan.

Päiväunet: meillä nukkuu myös ihan liian lyhissä pätkissä. Eikä auta ulkona nukutus yhtään. Syömiset taas, yön edelleen pärjää usein syömättä tai tankkaa illalla nukahtaessaan, ja yöllä ehkä vain kerran, sitten aamulla 6-7 maissa taas, ja nukkuu vielä jotain tunnin.

Ja päivällä tuntuu että päiväunet on yhtä syömistä, kun jos valveilla ei malta syödä. Mutta tämä vaihtelee päivittäin.

Pirkan vauvanukke: minullakin pisti silmään, kenelle se on? Jollekin vauvakuumeiselle aikuiselle, jolla ei vielä ole omia lapsia? ;) Muuta ei tule mieleen, kun ei se sopisi oikein 2-vuotiaan tytön kynsiinkään minusta.

Vierailija
122/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi edes lukemaan saati sitten kommentoimaan.

Hyvä minä, kävin äsken 1,5 tunnin lenkillä vaunuja lykäten. Ostin sitten myös paluumatkalla iiiison pussin suklaata *häpeää* Niitä ihania uusia Marianne-suklaita (jotka mun mielestä kyllä on oikeasti pätkistä, lempparikarkkeja!).

Voisitteko laittaa KUVIA mullekin? Kiitos! Mun sähkis on heleinon@luukku.com Laitan sitten myös itse tulemaan, kunhan mies neuvoo tuon ohjelman kanssa. Pitäis sinne yhteisöön myös laittaa, kunhan vaan osaisin.. Olis tosi kiva nähdä teidän vauvoja ja tietysti myös teitä! Miten se nyt menikään, saiko sinne laittaa kaikki kuvia? Myös me " vähemmän aktiiviset" ? Kun en ole tosiaan ehtinyt lukea ihan kaikkia näitä viime päivien pinoja. Voitte kyllä uskoa, että tosi mielelläni lukisin ja kirjoittelisin enemmän, mutta en tuolta neidiltä saa aikaa. Se ei tahdo millään viihtyä muualla kuin äidin sylissä ja hermostuu heti jos yritän tähän tietokoneen ääreen istua.

Onko OULAISET muuten vielä sopineet tapaamista? Mitenkähän sinne edes pääsis? Miehellä käytössä meidän auto ja oon arka lähtemään bussillakaan. Tuo meidän tyttö on sellainen tulisielu, että jos se päättää alkaa vaunuissa karjumaan niin se myös kans karjuu! Taitaa meillä bussimatkat jäädä sinne saakka kun sille voi työntää vaikka banaanin suuhun äänenvaimentimeksi..

Mitähän täällä oli taas kyselty..

SEKSISTÄ: ukko vonkaa, mutta minä en jaksa millään. Ollaan vissiin kahdesti sähelletty synnytyksen jälkeen, mutta siinä se. Kävi vielä vähän kipeääkin. Mulle tuli synnytyksessä kaksi syvää repeämää sisälle eppariarven lisäksi :( Kortsuja käytetään vaikka tekis mieli jo aloittaa pillerit, nyt on kuukautiset menossa ja on aivan älyttömän runsaat. Heikottaa jo :(

PÄIKKÄREISTÄ: meillä nukutaan aamulla 30 min päikät, n.13.00 -> 2-3 tunnin päikät ja iltasella 30 min päikät (nämä nukutaan aina sylissä, jos yrittää siirtää tyttöä niin herää heti). Yöunet on kuitenkin viime päivinä olleet aika heikkoja.

No niin, tähän se taas jäi tää kirjoittelu, tyttö kiljuu vaunuissa niin, että varikset tippuu puista! OLIS TOSI IHANAA JOS LAITTAISITTE KUVIA MULLEKIN!! :) :) :)

Kielo ja Alissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 paivaa ollaan nyt sahlatty sen antibioottivoiteen kanssa. Ei saada millaan menemaan voidetta alaluomen alle. Kaikki on lopulta tyton ripsissa, poskissa, aidin sormessa ja yhtaan ei ole menny itse kohteeseen. Taytyy soittaa ja pyytaa tippoja, silma senkun pahenee vaan.

Niista juoksurattaista: se on mun ainoa mahdollisuus harrastaa liikuntaa ja siksi oon pannu toivoni niihin. Mies tulee niin myohaan kotiin illalla, ettei halua heti lahtea urheilemaan. Toistaiseksi arvostan yhteista aikaa enemman kuin liikuntaa (aika yllattavaa, varsinkin kun se yhteinen aika pitaa useimmiten sisallaan syomista...)

Ihanaa lukea muiden huonoista oista! Meilla aluksi meni uskomattoman hienosti, herattiin vaan kerran yossa. Nyt herataan kolme kertaa syomaan ja sen lisaksi tuhistaan silloin talloin tuttia. Tytto nukkuu omassa huoneessaan, mutta heraan silti jokaiseen aaneen. Eli aamuisin on aika rattivasynyt. Kuitenkin jotenkin kummasti sita jaksaa. Paivisin ei malta menna nukkumaan paikkareita kun pyykkia tarttis pesta,vahan siivota jne. Ja sitten kun voi silloin rauhassa olla netissakin.

Babytalk ja paikkareilla oleva tytsi