Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko näin??

Vierailija
25.01.2006 |

Köyhä= kouluttamaton, sivistymätön, ei huolehdi terveydestään, tyhmä, lapsilla huonot olot ym.

Rikas= akateeminen, sivistynyt, elää terveellisesti, viisas, lapsilla hyvät olot

Onko näin vai olenko saanut täältä väärän käsityksen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jako täällä av-maailmassa. Oikeassa elämässä tilanne on hiukan monimutkaisempi :)

Vierailija
2/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meitä ole moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Olen ollut myyjänä luksustavaroiden myymälässä. Siellä olen törmännyt siihen, että moni rikkaan näköinen on oikeasti sika köyhä ja velkaantunut ja henkilökohtainen hygienia on olematonta (peitetään pakkelilla, hajuvedellä jne.). Tingitään ja valitetaan halvankin tuotteen hinnasta. Ja ollaan vielä todella töykeitä käytökseltään.

Ja moni ns. köyhän näköinen ostaa käteisellä superkalliin tuotteen tinkimättä, ihminen on puhdas ja kohtelias.

Siellä töissä ollessani sain hyvän opin elämään: ei ole aina karvoihin katsomista.

Vierailija
4/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÓRMAALI: kouluttautuu just niin paljon kun itse haluaa ja siihen mikä tuntuu hyvältä, huolehtii perusasioista, hoitaa lapsensa maalaisjärjellä(eli niin hyvin kun pystyy), On just niin fiksu kun on, sivistää itseään elämän koululla, nauttii elämästä!

Onneksi minä kuulun tähän kastiin!