Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTS! ylävatsakipu rv 37?

25.01.2006 |

Eilen alkoi aivan mieletön polte ylävatsalla. Ajattelin, että närästää, ja vedin Rennietä kunnon annoksen. Yöllä en pystynyt nukkumaan kuin istualtani ja kipu jatkuu edelleen. Jos tulee supistus, kipu nousee potenssiin sata. Kipua tuntuu ajoittain myös kyljissä ja selässä. Onkohan tämä ihan normaalia närästystä vai mitä? Rennie ei ole auttanut _yhtään_, terkka suositteli vielä magnesiamaitoa, jota juuri nappasin annoksen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista sellaista lääkettä närästykseen kuin Gaviscon. On kuulemma paljon tehokkaampaa kuin Renniet ym. Itseäni ei ole koskaan närästänyt, mutta lähipiirissä ihmisiä sitäkin enemmän ja tämä on todettu tehokkaaksi. Sitä saa tablettina ja nesteenä.

T: Linda (rv 31+3)

Vierailija
2/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en yhdistä sitä närästykseen. Mulla on pikemminkin sellainen kiristävä " panta" tossa ylävatsalla, joka iltaa kohden pahenee jopa sellaiseksi, ettei löydy kans mitään sopivaa asentoa. Yritän välttää päikkäreitä ja muutenkin mennä tyyliin 01 nukkumaan, et saisin kivuista huolimatta unta. Mulla taitaa olla vauva vielä aika ylhäällä ja iso, painoarvio maanantaina 3500 gr, uskoisin, että näistä johtuvaa.

adalmiina 36+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksensakin ovat laskeutuneet vasta synnytyksessä. Otin vielä toisen satsin magnesiummaitoa (ainakin vatsa toimii hyvin...) ja pari paracetamolia ja olo palautui inhimilliseksi. Kaikenlainen kumartelu on tuskaa, kun ei vaan taivu enää. Toivottavasti tämä vauva tajuaisi jo laskeutua, tai on äidillä tukalat loppuviikot edessä.

Vierailija
4/4 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mulla edellisessä raskaudessa. Kipu on turpoavan maksan aiheuttamaa ja tuntuu siis lähinnä oikealla puolella.

Tietysti yleensä raskausmyrkytyksessä on muitakin oireita, joten ei teillä ehkä hätää....