Onko kokemuksia shopping4net -firmasta??
Tilasin 10.2 ko. firmasta kosmetiikkatuotteita, eikä ne ole tulleet vieläkään. Olen laittanut viestiä ja vastauksena sanottiin vain, että tavarantoimittajalla vaikeuksia...aina vain tulee uutta päivämäärää, että tilaus toimitetaan silloin ja silloin...alkaa usko mennä koko firmaan. Onko muilla siis kokemuksia??'
Luojan kiitos en ole maksanut ennakkoon mitään...
Kommentit (46)
Minulle kävi samoin , ostin jouluksi pelin 18,80 toimitus ok, mutta sitten laskutus. Siinä putoaa pois pelistä.
eräpäivä oli 19.12.2021 ja maksoin 3.1.2022
siitä alkoi kierre tuli 2 myöhästymismaksua á 5 eur ja ihmeellisesti 7,91 euroa oli alkusaldo josta en päässyt perille. Maksoin 12,91 ja sitten tuli vielä myöhästymismaksu 13,10 euroa. Maksoin, mutta näiden kaikkien välissä otin yhteyttä ja kohtelu oli ala-arvoista.
Maksoin siis 18,80 euron pelistä 44,81 euroa.
Uhkailin jo kuluttajaasiamiehellä.
No itsellä on aina sujunut kaikki kyseisen verkkokaupan kanssa. Nopea toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu :)
Olen maksanut ennakkoonkin. Tuotteet ovat tulleet perille.
Edellen kyseessä firmassatodella outoa ja töykeää kohtelua . Tilasin B 1 vitamiinia ja yhdessä purkissa sinetti auki , ei mitään hyvitystä !!! Sanoivat vaan se on tehtävänsä tehnyt kun aukesi kun korkin aukaisin... eipä auennut muut sinetit purkeista joita oli useampia, kyllä sinetit pitää pysyä paikoillaan kun purkki avataan en uskalla käyttää sellaista tuotetta missä sinetti valmiiksi auki.
mistä maasta lähettävät ja puhuvatko suomea?
Kannattaa valita lasku/tili jos mahdollista.