Onko kokemuksia shopping4net -firmasta??
Tilasin 10.2 ko. firmasta kosmetiikkatuotteita, eikä ne ole tulleet vieläkään. Olen laittanut viestiä ja vastauksena sanottiin vain, että tavarantoimittajalla vaikeuksia...aina vain tulee uutta päivämäärää, että tilaus toimitetaan silloin ja silloin...alkaa usko mennä koko firmaan. Onko muilla siis kokemuksia??'
Luojan kiitos en ole maksanut ennakkoon mitään...
Kommentit (46)
Minut blokkasi facebookissa, etten vain anna heille negatiivista palautetta sinne!! Eli, jos sieltä ei löydy ollenkaan negatiivista palautetta, niin tässä syy! Blokkaavat/poistavat kommentit!!
Ei kannata tilata täältä
Toimitusajat mitä sattuu
Nyt olen odottaut linssejä jo yli viikon, eikä mitää vastausta kyselyihin
Luottofirma, aina tulee toimitukset nopeasti ja asiakaspalvelusta vastataan melkein heti.
Kerran sain vääränlaisen tuotteen ja sain pikaisesti oikean tuotteen tuplapakkauksena.
Olen ollut vakiasiakas monen monta vuotta, outoa että näin paljon huonoja kokemuksia. No minä jatkan edelleen tilauksia.
Olen tilannut täältä jo n. 10 vuoden ajan piilolinssejä ja ikinä...tai ainakaan vielä ei ole ollut mitään ongelmaa. Linssit ovat tulleet aina 3-4 päivässä ja laskutus on ollut oikein. Toivottavasti homma toimii jatkossakin moitteettomasti. En tiedä onko sitten eri tuoteryhmien välillä ongelmaa? Itse en tuolta muuta tilaa kuin piilolinssejä.
Huippu mesta!
Viikon verran voi joutua esim. näin kesällä odottamaan tavaroitaan, mutta aina olen saanut mitä tilannut.
Hyvässä kunnossa ja hienosti pakattu.
Olen ollut asiakas n. 5 vuotta.
Älkää oikeasti tilatko täältä mitään!!! Ennen minullekin tuli tuotteet nopeasti mutta viime tilaukset ovat kestäneet todella kauan ja heillä kun on 15pv maksuaikaa niin tuote tulee joko päivä ennen eräpäivää tai juuri eräpäivän jälkeen. Heidän maksumuistuksensa ovat järkyttäviä kuten edellisetkin kommentoijat ovat kertoneet! Minulla meni maku tähän yritykseen, joten en täältä enää aijo tilata yhtään mitään. Sain s-postiini tilausnumero jonka avulla pystyi seurata pakettia. Vaikka minulle tuli postista lappu että paketti on noudettavissa näytti tuo ”seurantanumero” että paketti olisi edelleen matkalla.
Tein tilauksen heinäkuussa ja sain paketin parissa viikossa- se vaan, että lähetys oli täysin väärä. Tilasin kosmetiikkaa, mutta sain discopallon, lasten palapelejä, laulavan kissapoikanuken ja muita leluja. Laskusta näin, että lähetyksen olisi pitänyt mennä Pohjois-Ruotsiin, ei tänne Etelä-Suomeen. Tein reklamaation ja minulle lähetettiin heti osa oikeasta tilauksestani. Kyselin, mitä teen väärällä lähetyksellä ja minulle vastattiin, että lähetä takaisin, saat meiltä lipukkeen sähköpostiin, jolla voit tehdä palautuksen ilmaiseksi. Odottelin lipuketta 2 viikkoa ja reklamoin uudestaan. Lipuke luvattiin taas, mutta viikkoa myöhemminkään sitä ei vielä tullut ja ei, ei se ollut mennyt spämmiinkään. Reklamoin jälleen ja nyt lipuke luvattiin postittaa fyysisesti. Parin päivän päästä sain postissa palautuslapun ja ei kun vihdoin palauttamaan lähetystä... tai sitten ei. Minulle sanottiin, ettei Suomesta voi palauttaa mitään postnordin laskuun, lähetys pitää kuitenkin itse maksaa. Otin taas yhteyttä puljuun, mutta vastaus oli tällä kertaa kaikkea muuta kuin ystävällinen, vinoiltiin siitä, että eikö teillä Suomessa posti osaa hoitaa enää hommiaan? Ennen kuulemma yleensä osasi ja palautukset hoitui. Nyt minun pitäisi palauttaa lähetys ihan omaan laskuuni. En tee sitä, olen saanut raahata paketta (joka ei ole ihan pieni) jo ympäri kaupunkia moneen otteeseen. Ei se mitään, ettei asiakaspalvelussa osattu kovin hyvin suomea, mutta kun olisivat osanneet edes englantia- ei ollut hääppöiset enkun taidot asiakaspalvelijoilla.
Palautusoikeutta ei ole. Jos haluat palauttaa tuotteen, paketin pitää olla avaamaton ja sinetöitty, ja silloinkin maksat itse postikulut (kuka nyt palauttaa pakettia tuotetta näkemästä). Kysyin asiakaspalvelusta, voinko palauta tilaamani tuote, koska heikkolaatuinen tuote. Paketti avattu, tuote nähty, näytä heiveröiseltä, tuskin kestäisi takuun aikana enkä jaksaisi ko. puljun kanssa taistella takuu asiassa. Muttei voi palauttaa, avasit paketin. Ensimmäinen ja viimeinen tilaamani tuote tästä kaupasta.
Monta vuotta toiminut tulostusmusteiden toimittajana ok, mutta nyt jotakin tapahtunut. Maksoin laskun 2 (kaksi) päivää myöhässä, koska Korona oli sulkenut lähipostin ja pakettia piti etsiä + järjestää kuljetus kauemmas toiseen postiin ym. Lisäksi osui samaan se Nordean käyttökatko jälkiongelmineen. Tuli lasku, jossa viivästysmaksu. Maksu oli varmaan silloin jo perillä, mutta leikittiin tietämätöntä. Asiakaspalvelusta tuli tympeä ja ylimielinen vastaus, mutta ymmärsin, että viivästysmaksua ei tarvitse maksaa. No nyt tulikin paperilasku, jossa sekä musteet että viivästysmaksu merkitty ja eräpäivä huomenna. Tietenkään en maksa, koska musteet jo maksettu ja viivästysmaksu todettu aiheettomaksi, ei asiakkaan syytä olevana. Varmastikaan asia ei jää tähän heidän puoleltaan, kiskonta jatkuu. Se nyt on selvää että firmalle voi sanoa adjö.
Todella epämääräistä touhua! Tilasin tuotteen ja maksoin Visalla. Tuotetta ei kuulunut mutta shoppin4net ilmoitti että tuote on lähetetty. Kuljetusfirma seurannassa oli ilmoitus että lähetys on kirjattu ja kuljetusfirma odottaa pakettia. Kun viestitin asiasta minulle ilmoitettiin että paketti on lähetetty erikoiskirjeenä eikä seurantaa voi tehdä. Käskettiin tiedustelemaan omasta postista josko kirje olisi siellä? Ei oikein ammattimaista myyntitoimintaa mutta ammattimaista kusetusta koko firman toiminta!!l Tuotetta en ole saanut ja tilauksesta on jo 10 päivää. Odottelen jokusen päivän ja sitten jos tuotetta ei ole vieläkään tullut laitan ison pyörän pyörimään eli vaadin rahani takaisin Visan kautta!
Onko lisää kokemuksia tältä vuodelta?
Tätä verkkokauppaa ilmeisesti tarkoitatte:
Olen tilannut tuolta piilarit jo monta vuotta eikä ole ikinä ollut ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Palautusoikeutta ei ole. Jos haluat palauttaa tuotteen, paketin pitää olla avaamaton ja sinetöitty, ja silloinkin maksat itse postikulut (kuka nyt palauttaa pakettia tuotetta näkemästä). Kysyin asiakaspalvelusta, voinko palauta tilaamani tuote, koska heikkolaatuinen tuote. Paketti avattu, tuote nähty, näytä heiveröiseltä, tuskin kestäisi takuun aikana enkä jaksaisi ko. puljun kanssa taistella takuu asiassa. Muttei voi palauttaa, avasit paketin. Ensimmäinen ja viimeinen tilaamani tuote tästä kaupasta.
Tottakai sen POSTIpaketin saa avata, mutta ei TUOTEpakettia varsinkaan, jos sinetti.
Itse tilannut kerran aletuotteen (2019) ja ei ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Tuotteeseen saa tutustau kuten kaupassakin. Kormettiikatuotteita tms ei tietenkään saa avata.
- - - -
12. Vastuu vastaanotetusta tavarasta ja tavaraan tutustuminen
Kuluttajalla on kuitenkin oikeus avata tai purkaa pakkaus, tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus ja tutustua siihen samaan tapaan kuin myymälässä ilman, että se vaikuttaa peruuttamisoikeuteen. (HE 157/2013)
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tietoa-ja-ohjeita-yrityksille/kulutt…
Vierailija kirjoitti:
HÖPÖHÖPÖ TAAS
Tavaraa ei katsota otetuksi käyttöön, jos kuluttaja on käsitellyt tavaraa vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. (KSL 6:18.2)
Kuluttaja oli asentanut sinetöimättömänä toimitetun CD-kartan GPS-paikantimeen ja koekäyttänyt sitä. Kuluttajariitalautakunta katsoi, että toimenpide oli edellytyksenä sille, että paikantimen toimintaa oli voitu kokeilla, eikä kyse ollut käyttöön ottamisesta. Pelkästään tuotteen pakkauksen purkaminen ei myöskään vaikuttanut peruutusoikeuteen. Kuluttajalla oli peruutusoikeus.
(KRIL 451/36/07)
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tietoa-ja-ohjeita-yrityksille/kulutt…
Palapelejä tilasin sieltä ja laitoin tilin maksutavaksi. Tulivat perille ja hyvässä kunnossa. En uskaltanut ennakkoon maksaa, kun oli ensimmäinen tilaus tuolta.
Ei kannata tilata yhtikäs mitään! Asiakaspalvelu ala-arvoista, eivätkä ota mitään vastuuta tuotteen virheistä tai sen palautuksesta.