Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia shopping4net -firmasta??

Vierailija
01.04.2009 |

Tilasin 10.2 ko. firmasta kosmetiikkatuotteita, eikä ne ole tulleet vieläkään. Olen laittanut viestiä ja vastauksena sanottiin vain, että tavarantoimittajalla vaikeuksia...aina vain tulee uutta päivämäärää, että tilaus toimitetaan silloin ja silloin...alkaa usko mennä koko firmaan. Onko muilla siis kokemuksia??'

Luojan kiitos en ole maksanut ennakkoon mitään...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen vakio-ostospaikka ollut jo vuosia. Ollaan tilattu varmaan jo yli 6 vuotta sieltä 4-6 tilausta / vuosi, ja aina on tullut tuotteet perille, asiakaspalvelu on ollut asiallista ja laskut olleet oikeanlaiset. Kerran yhdet piilolinssit puuttuivat paketista, lähettivät reilussa viikossa uudet tilalle kun lähetettiin asiakaspalveluun reklamaatiota. Muutama kerta on ollut tavarantoimittajalla ongelmia, ja jotain yksittäistä tuotetta on jouduttu odottamaan useampi kuukausi. Ollaan hyvityksenä saatu joku 10% alennus tai joku lahjatuote päälle. Ihan pelkkää hyvää sanottavaa firmasta :).

Vierailija
2/46 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus tuli vajaassa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa tilannut ko. yhtiöstä ja nyt tilauksessa ongelmia ja saan taistella, että saisin omani takaisin. Yleensä tälläiset tilanteet kertovat minkälainen yritys on.. huh mitä asiakaspalvelua shopping4netissä. Muuten ihan ok, jos kaikki pelittää.. Varoituksen sana vaan.

Vierailija
4/46 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut pari kertaa ja toimitukset on tulleet viikon sisällä ja muutenkin kaikki on toiminut moitteettomasti.

Vierailija
5/46 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono paikka

Vierailija
6/46 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu loistavaa! Olette jonossa ensimmäisenä eikä kukaan vastaa...

Vierailija
7/46 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele myöskään, tosi paljon ongelmia! Samaa mieltä, huono paikka.

Vierailija
8/46 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullu piilarit aina moitteetta pari päivää tilauksesta. 

Vierailija
9/46 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...parin päivän päästä tilauksesta ja olen ollut tyytyväinen tuohon puljuun :) Ainoa että välillä häiritsee se "hoono suami".

Vierailija
10/46 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut tuotteeni. Meili tulee,jos tilaus viivästyy ja myös milloin ovat lähteneet sieltä.

Vierailija
11/46 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään viestiä ennen kuin 3 viikon päästä itse tiedustelin tilaukseni kohtaloa...

Nytkään ei ole kuulunut 2 viikkoon mitään...

Ihme touhua :(

ap

Vierailija
12/46 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustetta tulostimeen ja ne tulivat heti seuraavana päivänä.

Vierailija
13/46 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mun tilausta eivät nyt sit toimita...ei mulla luottotiedoissakaan ole mitään merkintöjä ollut ikinä, ei voi siis siitä johtua. Kai mä sit vaan odottelen uutta parfyymiäni ja pojan suihkusaippuaa..

ap

Vierailija
14/46 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella byrokraattinen ja ynseä yhtiö vaikka julkisivu näyttää lupaavalta ja houkuttelevalta. Sehän on Ruåtsalainen jo asenteellisestikin. That`s it !

Vierailija
15/46 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lähettivät vääriä tulostimen mustekasetteja. Kun ilmoitin asiasta pyysivät palauttamaan ne. Maksamani postimaksu luvattiin palauttaa kuittia vastaan. Todellisuudessa en saanut postimaksua takaisin, vaikka monta kertaa heitä reklamoin. Eli minä maksoin heidän mokansa.

No. Eipä tarvitse enää heidän "palveluitaan" käyttää.

Vierailija
16/46 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa. Tilasin syksyllä 20 eurolla pari ihonhoito tuotteita. Tuli 9 arkipäivän päästä. Lasku tuli 2 viikon päästä ja en heti maksanut ja viikon päästä tulo 44e lasku ja kuulema myöhästymismaksu oli ton verra ku soitin. Tiesin kyllä että iha kusetustahan toi on mut aattelin et maksan nii ei tuu isompii ongelmii enää. No vetutti sen verra ja en jaksanu selvittää vaa maksoin vaa. No sit tuli 2 viiko päästä taas lasku ja kk päästä. No sit soitin että mitä helvettiä tää on olevinaa ku oon jo maksanu. Tosi kärttynen ämmä oli siellä puhelime päässä ja oli nii töykee ettei mitää rajaa. No saatii sit selvitettyy asia mutta KAIKKI TOSSA NETTIKAUPASSA ON TÄYTTÄ KURAA. toimitus, laskutus, asiakaspalvelu. En tilais enää ikinä tuolta mistää hinnasta. Jäi niiiin katkera olo koko paskapaikasta. Tässä vähä varotusta teille jotka tilaamas.

Vierailija
17/46 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä shopping 4net aivan käsittämättön firma alunperin tilasin yhden pullon hiusvaahtoa ja kunnolin unohtanut maksaa laskun ajoissa tuli myöhästymismaksua tilinhoitomaksua ym en siis koskaan aiemmin ollut tilannut mitään. En tiedä miksi oli jokin ihme tili tehty mulle.

No kuitenkin maksoin myöhässä 15,90

Sitten tuli uusi lasku ka siinä oli 13,10 e en tajunnut mikä se oli , se palvelukin on alaarvoista pitäsi osata hyvin englantia kun soittaa asikaspalveluun.

En saanut mitään tolkkuanjoten maksoin nuo myöhästymisestä aiheutuneet kulut 13,e.

Ei siinä mutään tuli uusi lasku koska myöhästymislaskukin oli maksettu myöhässä , tää on älytöntä en ole koskaan törmännyt tälläiseen ensimmäistä kertaa elämässäni olen 54 v

Todella en koskaan tilaa sieltä mitään ja nuo myöhästymismaksut ihan älyttömiä summia mutta en ole aikaisemmin törmännyt tälläiseen en voinut tajuta että ne ovat todella myöhästymismaksuja. Eikä mitään muuta kun en ollut tilannut kuin yhden pullon jonka hinnaksi tuli 45 e alun oerin se maksoi 15;90

Vierailija
18/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaukseni piti lähettää 12.2.2018, no kun mitään viestiä ei tullut että lähettivät sen niin laitoin sähköpostia ja kyselin asiasta. Sitten ilmoittivat, että toimitus myöhästyy>toimitus vasta 20.2.. Tottakai närkästyin, laitoin negatiivista palautetta sähköpostilla ja sen takia peruvat tilaukseni (vaikka en missään nimessä halunnut perua). En enää ikinä tilaa sieltä. Laitan rahani muualle.

Vierailija
19/46 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa teillä ollut huonoja kokemuksia! Itse tein pienen n. 30€ tilauksen maanantai-aamulla, ja paketti oli postissa noudettavissa perjantaina. Maksoin paypalilla. Paketissa oli tilaamani tuotteet ja kaupanpäälle oltiin laitettu pari tosi hyväntuoksuista hajuvesinäytettä. Eli omalla kohdallani meni ainakin nappiin :)

Vierailija
20/46 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää Shopping4nettiä kuin ruttoa. Tavarani tulivat vasta kuukauden jälkeen tilauksesta. Lasku oli päivätty ajoissa, joten myöhässähän se tuli ja muistutusmaksu ja viivästyskorot seuravasivat myöhemmin kaupan päälle. Eivät kuulemma voi ottaa vastuuta, kun Suomen posti toimittaa miten toimittaa. Syy on kyllä ihan heissä itsessään eivätkä ota vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän