**LOKALAHJOJEN keskiviikko-pino**
Kommentit (64)
Kiitos Annulle Aleksin kuvasta, sinulle on paluupostia...
Seksiasiaa kommentoin: meillä aloitettiin heti kun jälkivuoto loppui, ja siitä asti ollaan touhuttu pari/kolme kertaa viikossa, jos menkat ei sekoita kuvioita.
Joo, mut nyt paketin kimppuun...
Misuli
Mitäs täällä......
Seksiä aina kun vaan kerkee noilta lapsilta (=kuitenkin yritetään vähintään krt/vk). ÄP:n sakset on meillä ainakin ihan toimivat
vai oonkohan sekoittanu ne esikoisen ÄP/03:n saksiin ;-P
. [b]Kaisalle[/b] onnittelut negasta. Kyselit sitä Nelliinan painoa, saat oottaa vielä kaks viikkoa kun hän on siellä etelän lämmössä ;D ÄP:n keltainen potkari..? Miltähän se näyttää? :D Pitäsköhän kaivella huomenna esiin?! Luulen kyllä että jää käyttämättä. Musta ne on niin epäkäytännöllisiä, suosin enempi sukkiksia ja sellasia " tavallisia" housuja! Mutta niistä vihreistä tikrupotkareista mä tykkään, nehän täytyykin äkkiä etsiä, ettei jää käyttämättä
vaikka epäkäytännölliset onkin niin niitä aion pitää
!!
Tjaaah... meillä Pinjalla päällä tällä hetkellä Nalle Puh -yökkäri (terkkuja pulleronah-Puhille, on munkin lemppari tuo Nalle Puh :D). Aiemmin oli viininpuniaset kukkasukkikset ja joku body, sellanen jossa erilaisia sydämiä :)
Tää mamma tosiaan höyrähti kun sai vihdoin oman rinsessan... :D
Vaatteista sit puheenollen, mä tykkään myös tosi paljon siitä ÄP:n norsu-bodysta, ja oonkin pitäny sitä paljon Pinskulla... mutta mä EN VOI mitään sille, että Pinja näyttää ihan pojalta se päällä (ainakin jos satun laittaan vielä ne vaaleensiniset puolipotkarit, jotka on sellaset hätävarahousut :D)
[b]Puh:[/b] Meillä myös tosi kylmä tuolla lattianrajassa (ja vähän muuallakin). Kyllä täällä saa villiksiä jalassa pitää, jos meinaa tareta! Pinjallakin usein sellaset ohkaset tumput kädessä, jos pidempään lattialla makoilee..
[b]Wal:[/b] Unohdin meilissä sulle sanoo siitä pojanketaleesta!! On se kumma kun sillä lailla kitisee, eikä anna mamman olla rauhassa koneella ;D No juuh... tiedän kyllä tunteen.. meillä ainakin tuo eka oli sellanen kitinäkalle että! Mitään ei kyllä saanu rauhassa tehdä! Ja Pinja on sit yks ongelma kun ei meinaa nukahtaa! Tuossa äskenkin meni ainakin 45min ennen kuin simahti KUNNOLLA, kyllähän se nukahti kahdessa minuutissa, mutta sit se loppuaika oli sellasta pilkkimistä..
nukahdan, pieraisen, herään, imen tissiä, nukahdan, röyhtäisen ja herään taas, kitisen ja vääntelehdin, syön, puklaan, kitisen, nukahdan, syön Nalle Puhin nenää, ölisen itsekseni, nukahdan, Nalle Puh katoaa, herään ja itkeskelen, missä äiti, missä tissi, äiti tulee, lupsuttelen taas, nukahdan, enpäs nukahdakaan kun vakoilen ettei äiti jätä....
;D
Tulipas nälkä yhtäkkiä! Ja siitä tuli mieleen että ken sille mamikolle jakeli kokonaisen ruusupuskan, niin ota osa vaan reilusti takaisin, tuo painonpudotus ei tainnut ihan viikossa tullakaan... ;)
Mutta nyt tää läks.
Omppu
ja oon ihan pihalla kuin lumiukko. Täällä on ties mitä yhteisöä ja kuvien jakelua jne. Nooh, kiva, että kuulumiset löytyy yhä täältä.
Meillä Paavolla molemmissa korvissa tulehdus, eilen sai antibiootit, ja sit vetäskin yöunet vain yhdellä tissityksellä. Muutenkin on nukkunut tänään tosi paljon. Toissayön tosiaan itkeskeli, mutta tänään ollut taas oma vehnäinen itsensä. Toivottavasti korvat tulee pian kuntoon.
Paavo tilttas unille juuri, ja painun näin hurjan tekstimäärän jälkeen itsekin nukkumaan, palaan lähipäivinä taas asiaan...
Pojat nukkuu molemmat, katsotaan paljonko ehdin kirjoittaa ennen kuin jompikumpi herää...
Nielurisapotilas ollut koko päivän kivuton mutta kovin hiljainen, videoita katsellut. Nukahti tossa seitsemältä, piti herättää hetkeksi, että sain iltalääkkeet annettua. Osan kakoi pois suustaan, toivottavasti nyt kuitenkin nieli tarpeeksi, että olisi rauhallinen yö.
Akselille puin tänään päälle ensimmäistä kertaa sen äitiyspakkauksen mintunvihreän 70-senttisen bodyn ja se oli jo ihan sopiva! Jalassa on ne pakkauksen raidalliset 60-cm potkarit. Mä kyllä tykkään niistä raidallisista, samoin mansikka-aiheisista. Harmi vaan että alkavat jo olla pieniä, pitää seuraavan pesun jälkeen pistää jo syrjään... Niin ne vaan kasvavat nopeasti. Vuosi sitten meidän lokalahja oli vasta tekovaiheessa...
Menkoista: Ei ole kuulunut eikä toivottavasti tulekaan ennen imetyksen loppumista. Ainakin esikoisen jälkeen menkat tuli vasta kun vihoviimeisestä imetyskerrasta oli kulunut kuukausi.
Seksistä: Täällä on myös yksi pariskunta, joka harrastanut seksiä viimeksi lokakuussa, ja sekin ihan vaan käynnistystarkoituksessa ;)
Ei vaan kiinnosta kumpaakaan niin paljon, et jaksaisi ruveta mihinkään. Kerran tuossa jo sovittiin, että jospa sitten huomenillalla. Ja ilta kun koitti niin mies varovasti sanoi, että nyt ei kyllä oikein jaksais... Ja minä suunnattoman helpottuneena, että ei olis voinu muakaan vähempää kiinnostaa... Katsotaan, kai se siitä taas aikanaan lähtee sujumaan!
Potilaamme tuolla äsken itki vähän unissaan, käsi suulla! Sattuukohan sitä kuitenkin kovasti? Kun nyt saisi nukuttua! Mies on iltavuorossa, pelottaa, jos poika herää kovin kipeänä ja huutaa ja sitten pienikin alkaa huutaa... Sitten mäkin alan itkeä, kun yksin pitäis pärjätä ainakin yhteentoista asti, ennen kuin mies tulee.
Olikohan mulla muita vastauksia tai kommentteja mielessä? En tiedä. Akseli heräsi, joten lopettelen.
Illanjatkoja!
Ninnuli & Aksu