Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**LOKALAHJOJEN keskiviikko-pino**

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en sitten kerinnytkään enää illalla koneelle. Ja nytkin kiirus. Pinon silmäilin äkkiä, joten en nyt osaa kommenttia heittää. *pyytää anteeksi*

Hiustenlähdöstä kyselin eilen ja näköjään muillakin sama ongelma. VALLUhan se meinas jo peruukkia katella, hih hih!! (vähänkö repesin nauruun) Joo, voishan sitä kohta tarvita jotain tekotukkaa.

Mallasuutteen käytöstä kysyinkin erikseen, joten se siitä. o-ou...poika alkoi huutamaan. Taas pitää kiitää pois täältä. Jospa kerkeisin päivällä paremmin *bd*

Pitäkäähän pino pystyssä!

Vierailija
22/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullu uni joten kävin kaikessa rauhassa suihkussa ja panin pyykkikoneen päälle. Ja lisäsinpä muutaman kuvankin sinne meidän kuva-albumiin.

[b]Lokaäiti-05[/b] Siis annatko sä päivässä 20 tippaa D-vitamiiniä??? Vai luinko ja ymmärsinkö mä nyt ihan väärin? =D

[b]Saksista[/b]: Minusta ne on ihan käyttökelpoiset, tosin eipä ole toisia mihin verrata. Ja ihan hyvin saan leikattua, jos vaan poika olis hetken paikallaan ;)

Kamala olo... taitaa olla jokin mahatauti...

Ostin eilen varulta testinkin... kun sisko viikonloppuna pelotteli et olisin taas... sanoin sille et mahassa outo olo/tunne ja siellä mönkii oudosti. No katotaan millon teen. En kuitenkaan usko että edes oon, mut varulta. En kyllä haluaisi nyt heti perään toista, mutta jos olisin niin... HUI !!! No ehkäpä se maha tunne olikin vaan tätä mahatautia?!! Tai sitten menkat alkamassa... [b]Onko teillä kaikilla jo alkanut menkat??[/b]

Jospa meen kuitenkin hetkeksi huilaamaan... kunes Niko herää! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun tekee kahviamieli, mutta ensin nytlukaisen pinon ja kommentoin nopiasti :)

Täällä kun nyt ollaan maisteltu soseita, niin näyttää siltä että hyvin tuo lapsukainen jo ymmärtää mitä varten on lusikka käytössä. Meidän ruokailua tarkkailee jo tiiviisti ja maiskuttelee suutaan samaan aikaan. Ja ainakin meillä soseiden maistatus vaikutti myös rinnalla imemiseen & tuttipulloiluun, sillä vempuilee näiltä syödessä kovasti. Jos täysimetyksellä vauva kasvaa ja kehittyy hyvin niin turhaanpa niitä soseita mielestäni aloittaa.. (vastasinkohan mä ollenkaan alkup. kysymykseen?)

Tervetuloa SUZU! Meillä isin syli kelpaa äidin ollessa kotona, mutta osaa jo protestoidaädin yrittäessä ottaa omaa aikaa. Huuteluksihan tuo oli mennyt, kun viimeksi käväisin pikaisesti kirpparikierroksella.

ÄIPPÄLIn uni, jestas! Mutta kauheeta jos noin tapahtuisi..

Voi KAISA1977 miten myöhään olet unille päässyt. Toivottavasti saat päivällä nukuttua! Ja täälläkin masussa on ajoittain outo tunne ja olen juuri valitellut tuota " mönkimis" tunnetta. Oliko muuten muilla äideillä " haamupotkuja" synnytyksen jälkeen, ainakin täällä muutaman viikon vielä tuntui siltä että vaavi siellä masussa potkiskelisi..

VALENCIAlle paranemista! Ja itsekin olen kironnut nuo ÄP:n kynsisakset, meillä ne on ihan käyrätkin :(

MISULI79 niskat on täälläkin jumissa ja päätä kolottaa harva se päivä. Nyt myös selässä on alkanut tuntua ja huomaa että kanniskellessa selkä on ihan väärässä asennossa, auts! Väsymystä on myös,tulisi jo kevät ja auringonpaiste..

JOHANNU78:lla hyvä kysymys riitelemisestä! Minunkin mielestä lasten aikaan saa riidellä, mutta sovinnon tulisi näkyä myös samalla. Useimmiten ainakin meillä minä mökötän ja sovinto jää myöhemmäksi.. Ja kyllä ainakin meillä vanhemmat riitelivät meidän aikaan ja ei meistä siskoni kanssa ainakaan mitään sulkeutuneita ja pelokkaita tullut :)

Juu tulipas taas turistua..nytlähden sinne kahvinkeittoon japalailen iltapäivällä lukaisemaan venyneen pinon.

- Minski & peukkua imevä Sanni -

(miten muuten saa tuon peukunimemisen pois? Nyt kun tutin laittaa suuhun niin pullauttaa sen pois ja hetken päästä peukku onkin jo suussa)

Vierailija
24/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä mammalta teijän pinoon=) koska haluan lähettää terveisiä mun tutuille,ainakin:emppu,valencia,nasuli,misuli=) jos muistatte mut niin paljon terkkuja ja kävinpä lukemassa teijän kuulumisia=)

t.äitiliini ja Juho-poika 8viikkoa2pv=)

Vierailija
25/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennajo;Joko koneella?Kiitos mukavasta vaunuiluseurasta:)

Julius nukkui sit 2 tuntia näin aamupäivästä normaalin tunnin sijaan!

Viime yönä heräiltiin taas normaaliin tapaan...eka 3,5 tuntia sit tiuhempaan..

Suzu;meillä kans pienet häät ens kesänä:)

Isin syli meillä meillä kelpaa kyllä ihan hyvin,mutta kyllä äitin syli on paras!Ja varsinkin väsyneenä!

Kaisa1977;no teillä on valvottu pitkään...voi ressu,yritä jaksaa!Ja nuku nyt päivällä tosiaan!Ja on mulla alkanu menkat,just parhaillaan menossa....

Misuli79;mulla kans niska-hartiaseutu ja selkä ihan jumissa...ja päänsärkyjä aiheuttaa mullekin...mä käyn fysioterapeutilla nyt joka toinen viikko käsiteltävänä!Ainakin hetken apu!

Meillä Julius loukkaantuu kans jos ei heti huomioida ja kun nyt ei kauheesti itekseen viihdy...

No mut nyt lähden ruokitsemaan itseäni:D

Blacka ja Julius 4kk1pvä

Vierailija
26/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]

LP 65kg TP 60kg VMP

[b][color=fuchsia]blacka[/b]

LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg ***

[b][color=darkviolet]Emily78[/b]

LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg ***

[b][color=fuchsia]Emppu[/b]

LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg ***

[b][color=darkviolet]hennajo[/b]

LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg

[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b]

LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg

[b][color=darkviolet]mamiko[/b]

LP 66,1kg TP 55kg VMP 63,5kg ***

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]

LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg ***

[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b]

LP 81kg TP 65-68kg VMP

[b][color=fuchsia]NikkeH[/b]

LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***

[b][color=darkviolet]Päippy71[/b]

LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***

[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg ***

[b][color=darkviolet]tyttilii[/b]

Vielä ilman vaakaa :)

[b][color=fuchsia]Vallu[/b]

LP 72kg TP n. 60kg VMP 71,0kg ***

[b][color=darkviolet]Waimo72[/b]

LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg ***

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b]

LP 68kg TP 60-63kg VMP

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut[/color]

Vierailija
27/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni vielä su-pinon aiheeseen: itse olen enimmäkseen taustailija kuin pinoutuja. Aikani ei yksinkertaisesti aina riitä kirjoittamiseen asti, hyvä kun ehtii pinot lukea läpi. Meidän neiti ei nuku päivisin kuin 2-3* 30min nokosia ja sillä välin kun tyttö nukkuu yritän pitää huushollia edes jonkinmoisessa järjestyksessä. Hereillä ollessaan viihtyy kyllä yksikseenkin, mutta tarvitsee myös paljon syliä eikä kirjoittaminen silloin minulta oikein luonnistu.

Hyvä kuitenkin, että lokalaisten pino edelleen säilyy; on mukava lukea toisten kuulumisia.

HIUSTEN LÄHDÖSTÄ: hiuksia lähtee, mutta on kyllä tosi vähäistä. täysimetyksellä mennään.

KIINTEISTÄ: Olen ajatellut aloittaa kiinteät aikaisintaan 4kk iässä. Imetän kuitenkin niin kauan kuin maitoa riittää. Hyvin neiti on pelkällä maidollakin kasvanut.

RINNALLA RAIVOAMISESTAkin oli puhetta: meillä alkoi rinnalla huutaminen tuossa joulun aikaan ja nyt vasta on alkanut helpottamaan. Tosin kyllä huutoa vielä silloin tällöin on, mutta ahkerasti lypsämällä ennen syöttöä, on huudot saatu vähäisemmiksi. Parhaiten syöttäminen onnistuu öisin ja juuri neidin herättyään, silloin ei huudeta. Joskus joutuu imetyksen alussa kanniskella ympäri kämppää, jotta tyttö suostuu syömään. Raskastahan tuo on toisinaan ollut ja tosissaan miettinyt, että nyt kyllä loppuu imetys. Mutta jostain sitä voimaa on siihenkin touhuun taas saanut.

3KK ROKOTUKSESTA: tyttö rokotettiin maanataina. Pikkasen tuli itkua, mutta rauhottui nopeasti. Luulin, että itkee silmät päästään. Mitään jälkioireita ei rokotuksesta tullut; neiti nukkui kuin enkeli. Paitsi, että silloin päivällä alkoi tosi kova höpöttäminen joka jatkui aivan iltaan saakka eikä äippä meinannu saada suunvuoroa ollenkaan. Iski siis jonkinmoinen puheripuli. ;)

NUKKUMISESTA: meillä neiti yleensä nukahtaa rinnalle, mutta nukahtaa myös syliin. Herää tosin aina 30-50min päästä ja vaatii tisua. Nukahtaa sitten syötyään ja nukkuu 5-8 tuntia putkeen. Nukuttamisen aloitan jo 19-19.30, koska juuri näiden heräilyjen ja syöntien takia, yöunien aloittaminen venyy. Nukuttamiseen menee siis keskinmäärin parituntia! Toivottavasti tilanne parantuisi kiinteiden myötä. Syö yön aikana 1-2 kertaa. Aamulla herätään 8-9 maissa.

MISULI79 kyseli harti-niskajäykkyydestä: jep, täältä kans löytyy! Etenkin silloin, jos tyttö on yösyötön jälkeen jäänyt nukkumaan kainalooni. Ei olis hieroja pahitteksi!

SAKSISTA: itse en ole kokenut äitiyspakkauksen saksia huonoiksi. Hyvin olen sanut kynnet leikattua, joka tosin pitää tehdä silloin, kun tyttö nukkuu. Muuten ei tule koko touhusta mitään.

RIITELYSTÄ: kyllähän sitä meilläkin riidellään ja joskus tahtoo se äänen volyymi valitettavasti nousta. Hyvähän se on lapsen oppia ja nähdä erilaisia tunteita.

MENKOISTA: ei ole alkanut enkä niitä kyllä kaipailekaan. Ehtiihän noita rättejä sitten housujen välissä kanniskella, kun on sen aika.

Nyt tyttö jo sen verran hermoilee, että joutuupi lopetella. Palailen pinolle vielä päivän aikana.

-Pepca ja typy 3kk-

Vierailija
28/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallulle paranemis säteitä~~~... ja tuskin sä nyt sentään peruukkia tarttet...

Riitelemisestä: olen samoilla linjoilla muiden kans, eli lapsi saa olla paikalla kun riidellään, kunhan sitten on myös läsnä kun riita sovitaan. Muistan omilta lapsuuden ajoilta riitoja vähän liikaakin... enkä muista sovintoa nähneeni. No vanhemmat eros ku olin jotain 5 vuotias.

Kaisalle jaksuja ja koita tosiaan levätä...

Äippälillä hurja uni... kamalaa, mutta toivotaan että kukaan ei ole " feikki" .

Ja kaisan kysymykseen menkoista: joo mulla ainaki, se ihan luonnollista kun en imettäny lainkaan.

En muista että olisin tuntenut haamupotkuja synnytyksen jälkeen... olin kyllä niin kipeä ne pari kolme viikkoa tuon häpyliitoksen takia, etten varmaan ois huomannukkaan.

Selvennän vielä tuota Lokaäidin d-vitamiinin suurta määrää: kyseessä Deetipat- merkkinen tuote jota tosiaan täytyy antaa 20 tippaa päivässä!

Jahas, lähempä kattoon oisinko saanu sähköpostia...

Misuli

Vierailija
29/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli haamupotkuja synnytyksen jälkeen. Aivan niin kuin vaavi olisi siellä vielä köllinyt.

Jälkeen päin, mulle on tullu ikävä vauvamahaa ja niitä liikkeitä. Kaipailen sitä tunnetta, kun vauva möyri masussa.

Onko muilla ollu näitä tunteita?

Vierailija
30/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs lupasin eilen tamperelaisten tapaamispinossa kirjoittaa tännekin itsestäni. Eli lähinnä olen taustaillut, mutta odotusaikana (ja lähinnä alkupuolella) kirjoittelinkin jonkin verran, mutta tuskin mua kukaan sieltä muistaa.

Eli olen 29v (kohta 30), mieheni on 40v ja yhteinen poikamme 3kk+3pvä (synt.221005). Miehelläni on myös kaksi tytärtä (16v ja 18v), mutta he asuvat äidillään. Emme vielä ole naimisissa, vaikka miehestäni puhunkin miehenäni. Eikä meillä ole edes kiirettä naimisiin, yhdessä ollaan oltu 9,5vuotta.Asutaan Itä-Tampereella kerrostalossa vuokralla. Työkseni olen ohjaaja päihdetyössä ja mieheni on työkyvyttömyyseläkkeellä (paljon sairauksia). Meillä ei paljon ole isovanhempia, elossa ovat vain minun isäni ja mummuni (tosi dementoitunut, ei tajua maailmasta mitään) sekä mieheni mummo.

Poikamme alkutaipaleesta. Takana oli neljä vuotta lapsettomuutta ennenkuin poikamme ilmoitti tulostaan ICSI-hoidon tuloksena. Raskaus meni hyvin, ilman pahoinvointeja ja pahoja kolotuksia. Pojan arvioidun suuren koon vuoksi synnytystä aloitettiin käynnistellä rv40+3 tuloksetta, vain lapsivedet meni, mutta paikat ei auennut. Rv40+5 poika sitten syntyi kiireellisellä / hätäsektiolla, koska pojan sydän pysähtyi pari kertaa ja muutenkin syke oli epätasainen. Ensimmäiset 1,5viikkoa poika oli vastasyntyneiden teho-osastolla tutkimuksissa. Sillä hänellä oli todettu jo sikiöaikana muutoksia munuaisissa. Hänellä on molemmat munuaisaltaat laajentuneet. Toisessa virtsajohtimessa on takaisinvirtausta ja toisessa virtsajohtimessa oli ahtauma. Tuo ahtauma pojalta leikattiin hänen ollessa 5viikkoa. Takaisinvirtauksen toivotaan loppuvan iän myötä. Lisäksi poika oli joulukuun puolivälissä flunssan takia sairaalassa (ei ollut RS-virus, vaan kurkunpääntulehdus ja perinteinen räkätauti). Tästä jälkitautina tuli silmätulehdus, joka vasta kolmansilla eri tipoilla parani. Eli tässä poikamme alkutaipaleesta. Muuten on mennyt pojan kanssa hienosti. Tissiä hän ei koskaan ole oppinut imemään, joten maito ei noussut kunnolla. Alkuun yritin rintapumpulla saada jonkin verran omaa maitoa pojalle, mutta koska se alkoi trosi nopeasti hiipua, niin lopetin sen kokonaan. Nykyään poika syö pelkkää NANia. Vellejä ja kiinteitä aloitellaan vasta 4kk ikäisenä. Yöt poika nukkuu ihanasti, nukahtaa 22-24 ja herää noin 7-8 syömään ja sen jälkeen vielä tunnin kahden torkut. Kääntyile poika ei eikä muutenkaan leluista juurikaan piittaa, mutta omat nyrkit on in. Niitä on kiva mutustella ja niiden ali voi kurkkia.

Mitähän vielä... En nyt osaa enempää kertoa meistä. Kysykää ja kertokaa, mistäö haluaisitte vielä tietää. Lupaan yrittää vastaisuudessa kirjoitella meidän kuulumisia enemmänkin ja laitan niitä kuviakin sinne yhteisöön kunhan vain saan ne taas pienennettyä. Tosi hankala toi HP:n oma ohjelma.

T:nuuskis76 ja poju 3kk+3pvä

Vierailija
31/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muistaisi mistä kaikesta pitikään kommentoida.

Kaisalla menty tosi myöhään nukkumaan, yritä nukkua päiväunet.

Meillä myös menee tuossa nukuttamisessa joskus melko pitkään, rinnalle siis nukahtaa mutta saataa herätä hetken kuluttua ja sitten takaisin tissille... Sen jälkeen nukkuu kyllä 5-8 tuntia ja sitten tankataan taas.

Kuten olen aikaisemmin tuosta kiinteistä sanonut, niin meillä kokeillaan niitä nyt viikonloppuna vaikka hyvin ollaa pärjätty maidolla. Meidän Elias on perjantaina 4kk.

Hiusten lähdöstä, mulla lähtee todella paljon hiuksia. Siksi pidän hiuksia kokoajan kiinni, sillä niitä hiuksia löytyy joka puolelta kämppää... Ei kiva! Ehkä tämä jossain vaiheessa lakkaa : )

Mulla ei ole menkat vielä alkanut, enkä niitä ole tosiaan kaipaillut. Saa nähdä millon alkaa, esikoisen kohdalla alkoi kun lopetin imetyksen.

Nyt on pää ihan tyhjä : ) Palailen myöhemmin, jos vain kerkeen!

Mukavaa päivää kaikille!

t: NikkeH ja Elias kohta 4 kk

Vierailija
32/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä kehuin, että maissivellillä nukutaan sellaset 8-9 tuntia putkeen, niin viime yönä sit herättiin pari kertaa syömään. Et se siitä.

NUUSKIS76:lla ollut aika hankala alku vauvan kanssa... Meillä oli myös alkuhankaluuksia kun pojalla todettiin laitoksella VSD, eli reikä sydämessä. Se oli kuitenkin umpeutunut itsestään kun kuukauden kuluttua syntymästä käytiin uudessa kontrollissa. Nyt sitä ei enää seurata - kun ei ole mitään seurattavaa - ja koko asia on jo lähes unohtunut mielestä.

MENKAT on tullut pari kertaa ja ensimmäiset oli niin runsaat, että oikein tulvi! Toisetkin normaalia runsaammat mutta ei niin pahat kuin ekat. Toivottavasti siitä tasaantuu. Käyttääkö kukaan teistä KUUKUPPIA? Luin siitä tämän päivän Etelä-Suomen Sanomista. Kuukuppi on sellainen... ööhhh... kuppi joka laitetaan sisään tamponin tavoin, mutta sitä voi käyttää vuosia. Veret vain tyhjentelee pois. Kovasti sitä kehuttiin ja kävi itseäkin kiinnostamaan. Jos jollain kokemuksia niin ois tosi kiva kuulla. Mä aina hurahdan ostamaan kaikkea mahdollista ja sit jää kuitenkin käyttämättä...

HIUKSET lähtee täälläkin päästä. Mulla kun on vielä pitkät hiukset, niin se tuppo kädessä näyttää tosi isolta!!! Jotain tällä kahnalle ois tehtävä, mutta kun ei keksi mitä. Aina vaan hiukset ponnarilla tai leteillä tai jollain ihme sykeröllä :)

Poitsu tossa hymyilee sormet suussa ja piereskelee. On aika mahtavan tuoksuisia paukkuja nykyään... siis sanoisinko miehekkäitä!

Mitäs teidän naperolla on päällä just tällä hetkellä? Meidän pojalla on valkoinen tutan body ja siniset sukkahousut joissa vaaleammansinisiä ja punaisi raitoja + iso ankan kuva takamuksessa. Käyttääkö muut sukkahousuja? Pojilla? Ovat lämpimämmät kuin puolipotkarit ja siksi tykkään niitä käyttää.

Nyt jotain lounasta napaan itselle! Heissan!

Vierailija
33/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko tuohon laihis pinoon miun uudet mitat kun ehdit ja jaksat...eli ne on LP 66.1KG, TP 55KG JA VMP 62.9KG. eli laihduttu on:)

Vierailija
34/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväisin hikivaunulenkillä! Huh, että tulikin kuuma. Liikaa mulla vaatetta päällä. No, mutta asiaan.

m.elli: mun käsittääkseni kun pissavaippa on edes jonkin verran märkä, se lasketaan mukaan. Ja jos se nyt on melk.kuiva niin ehkä sillon ei. En tiiä kyllä tarkemmin.

Suzu: kyllä iskän sylikin kelpaa, mutta loppupelissä äidin syli paras syli :)

Vallu: toivottavasti ei kunnon tauti iske!

Kaisa: Millonkas testaat? kerrohan meillekin...*jännittää*

Misuli79: Mulla kans hartiat jumissa, auts!

Minski: sama juttu täällä, peukku parempaa kuin tuti. Eipä ole meillä ainakaan keinoa estää syömästä sormia.

pepca: kiva kuulla sinustakin :)

Nuuskis76: Mukavaa kun pinoudut sinäkin ja kerroit itsestäsi :)

Puolukka77: Tällä hetkellä sisävaatteina päällä Nalle Puh body ja puolipotkarit. Kuten aina kotona samantyyliset vaatteet (body+puolipotkarit)

Mä lähden nyt päiväkaffen keittoon ja vähän syömään jotain. Pitäkää edelleen pino pystyssä :)

Hemulii_i

Vierailija
35/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]

LP 65kg TP 60kg VMP

[b][color=fuchsia]blacka[/b]

LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg ***

[b][color=darkviolet]Emily78[/b]

LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg ***

[b][color=fuchsia]Emppu[/b]

LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg ***

[b][color=darkviolet]hennajo[/b]

LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg #####

[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b]

LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg #####

[b][color=darkviolet]mamiko[/b]

LP 66,1kg TP 55kg VMP 62.9KG ***

[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]

LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg ***

[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b]

LP 81kg TP 65-68kg VMP

[b][color=fuchsia]NikkeH[/b]

LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***

[b][color=darkviolet]Päippy71[/b]

LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***

[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b]

LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg ***

[b][color=darkviolet]tyttilii[/b]

Vielä ilman vaakaa :)

[b][color=fuchsia]Vallu[/b]

LP 72kg TP n. 60kg VMP 71,0kg ***

[b][color=darkviolet]Waimo72[/b]

LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg ***

[b][color=fuchsia]äitikolmelle[/b]

LP 68kg TP 60-63kg VMP

[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]

Vierailija
36/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö sai myös alkunsa ICSI-hoidolla. Syntyi 21.10.05. Synnytys käynnistettiin 39+2, koska mula kohosi paineet ja vauva ei enää hyvin kasvanut. Tyttö painoi syntyessään 2540g ja pituutta oli 46cm. Nyt on hyvin kasvanut.

Raskaus onnistui heti ensimmäisellä tuoresiirrolla. Lapsettomuutta meillä on takana 4 vuotta.

Raskas alkutaipale teillä on pojan kanssa ollut, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa parane.

-Pepca-

Vierailija
37/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien kun kirjauduin sisään unohdin autuaasti kaikki mitä piti kommentoida. Sama pää kesät talvet...

Ainakin vauvan VAATTEISTA oli juttua. Tällä hetkellä herralla on pitkähihainen, valkoinen body ja vaaleansininen potkupuku lenskareiden kuvilla. Bodyn ja potkupuvun taidan kaikkein mieluiten hälle aina pukea. Alussa käytettiin puolipotkareita ja kietaisupaitoja, kun poika ei ollut vielä tarpeeksi iso potkupukuihin.

Joku oli testaamassa, nimi meni hukkaan. Onnea matkaan kuitenkin!

Jaha, nyt alkaa kiljahdusten sävy tuolla puuhamatolla kääntyä kyllästyneeksi. Jokos muuten muiden vaavit kiljahtelee?

Palaillaan!

-Coppola ja Luka-kiljunen, 14 viikkoa ja risat

Vierailija
38/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän on paino [color=red]tippunut/noussut[/color] seuraavilla nimimerkeillä;

[b]beibi0905

Nelliina05

äitikolmelle[/b]

[b]tyttilii:

poistut nyt listalta, kunnes tulee paino tiedot :)

[/b]

Vierailija
39/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaako toivot,masutautia vai plussaa..?

jännitetään nyt sitten oikein urakalla! :)

mulla ei ole ainakaan menkkoja näkynyt..vaikka välillä on ollut sen suuntaisia tuntemuksia kyllä.KUUKUPISTA olen kuullut kehuja,mutta en itse ole kokeillut,kun tuntuu jotenkin hankalalta..(vaikka tuskin edes on sitä!)sitä kun täytyisi tietysti pestä..jotenkin se hygieenisyyskin epäilyttää. :/

onko muuten kellään kuumemittaria jolla kuume mitataan otsasta?

nyt on ollut siitäkin paljon juttua,ja mietin mahtaako olla kuinka luotettava ja tarkka?

NUUSKIS:laitoinkin sulle tuonne meitin tapaamis-pinoon että mekin ollaan itä-tampereelta!ehkä jo tuttuja kasvoja ennestään..? :)

on teillä ollut aika taival kyllä kun tarinasi luin..onneksi kaikki on kuitenkin mennyt hyvin!

MISULIA piti kiittää Roopen suloisista kuvista,olivat kyllä lutusia! :)

ÄITILIINI kiva kun hyppäsit pinoon!!kävinkin odotuspuolella vakoilemassa mitä sulle kuuluu,kun itse olin jo siirtynyt tänne..

tosi kiva oli kuulla!! :)

mutta nyt taas muihin puuhiin,aurora nukkuu ja pisti jo epäilyttämään onko korvissa taas tulehdusta,kun on ollut tavallista rätysempi ja raapii kovasti nassuaan..ei kyllä ole nuhaa tms.täytyy seurata.voi pientä.

-nasuli

Vierailija
40/64 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pojalla päällä beige body ja beige potkupuku (tollanen pehmeä samettimainen) ja sukat jalassa.

Yleensä pojalla on kans body ja potkuhousut jalassa, josku myös ne puolipotkuhousut. Ja aina sukat, kun on jalat aika viileet muuten. Joskus joudun pitään sukkia myös käsissä et lämpenee varsinkin öisin. Lapaset kun tuppaa tippumaan helpommin! =)

Saa nyt nähdä koska teen sen testin... Pidän teidät jännityksessä! ;)

Kaisa ja Niko (joka huomenna tasan 3kk)