**LOKALAHJOJEN keskiviikko-pino**
Kommentit (64)
[b]äitiliini29[/b]:lle *moips*
Minäkin oon sua usein vaklannu, jos oon nickisi nähnyt *hih, tunnustan*
Vakoilin Vauvakuumeella, Odotuksella ja jopa täällä Vauvoissakin ;D
[b]Vallu:[/b] Parantelehan itseäsi *lähettää virtuaalirohtoja*
[b]Puh:[/b] Kiitos :) [color=red]♥[/color]
Sullekin on tulossa, jahka kerkeän :)
Emppu
Nyt kun alkuun päästiin, niin pinoudutaanpa jo toistamiseen. Ensiksi Nasulille, en ainakaan kuvasta sinua tunnistanut, mutta katotaan kun on nassukkani saan sinne laitettua, josko sä olisit ehkä mut jossain nähnyt.
Toiseksi, meitin pojulla päällä tällä hetkellä ne äippäpakkauksen siniset puolipotkarit ja se norsu-body. Yleensä pojalla on päällä body ja puoli- tai kokopotkarit. Harmittaa kun tuli osteltua muutamia söpöjä collegeasuja kirppiksiltä, eikä niitä oikein tuu koskaan käytettyä. Kotona on sen verta kuuma, ettei niitä tuu laitettua päälle. Ja eikä me pahemmin missään kylässä käydä. Mites te muut ootte tykänny niistä äippäpaketin vaatteista? Mun lemppari on ollu ne body ja potkarit, joissa on se mansikka ja lukee maiskis. Sekä toi norsubody. Niistä raidallista mulle tulee mieleen jotkut kalsariasusteet. En tiedä miksi, mutta... (ehkä se on mun korvienvälissä)
Hi hii... Ihan pakko viä semmonen kertoa. Oli niin hassua. Tuo meitin poika on hokannu noi kätösensä ja on tunkemassa niitä koko ajan suuhunsa. Sattuipa sitten eilen kun poika oli isänsä sylissä, niin oli hänen oma etusormensa jääny sinne ikenien väliin. Oli vaan poika purrut lujempaa ja samaan aikaan yrittänyt huutaa sattumista. Lisäksi oli kattonut isäänsä tosi syyllistävänä ihan kuin hän nyt olis jotain tehny. HEH! Hassuja nuo tenavat.
T:nuuskis76
Ihan hyvin on mennyt täällä lapsenvahtihommissa. Onneksi on tuo veljen poika rauhallinen 1,5 vuotias. Harmi vaan ettei tästä makseta palkkaa ;)
KAISALLE sinne tsemppiä. Mahatauti ei kyllä ole kiva, mutta tiedä häntä sitten kuinka plussaan suhtautua tässä vaiheessa...kai :) Ihan hullua ajatella että tästä 1,5kk lisää niin plussasin meidän kakkosen kanssa. Tai siis esikoinen oli silloin 4kk vanha. Ikäeroa tulikin sitten vaivaiset 1v ja 29päivää.
MENKAT ei ole vielä alkaneet. Mutta tuskimpa alkavatkaan ennen kuin imetys loppuu? Mun puolestani ei olekaan mikään kiire. Pysykööt poissa vaan päiväjärjestyksestä ;)
Mä olen kanssa tykännyt äippäpakkauksen niistä valeansinisistä puolipotkareista ja siitä mansikka-setistä :) Tällä hetkellä Juhanalla päällä henkka/maukan raidallinen body ja vaaleansiniset puolpotkarit!
Jaa mistähän muusta liene täällä olikaan juttua. Yksi lahopää ilmoittautuu kanssa :) Pitäisi varmaan pikkuhiljaa alkaa siivoilla. Huomenna meille tulee asuntotarkastaja joka arvioi tän kämpän arvon ja kunnon, kun ollaan siis muuttoa tekemässä. Kämppä jo haussa ja viikonloppuna mennään kattoo yhtä neljän huoneen rivaria. Yleensä inhoan koko muuttohässäkkää, mutta nyt en jaksa odottaa :)
Jatkakaamme
Vastaillaanpa taas ajankuluksi, kun on masu täynnä ja Sanni päivänokosilla..
Vauvamahasta: kaiholla katsellaan kuvia, mutta kun tarkemmin muistelee loppuaikoja niin tunne hälvenee :) Mies kyllä eilen jo puheli, että Sannin täytyisi saada leikkikaveri niin ettei ikäeroa tulisi kuin parivuotta.. Katsastellaan nyt kuitenkin ihan rauhassa ja nautitaan Sannin seurasta täysin rinnoin.
NUUSKIS76 tervetuloa! Onpa pienellä miehellä riittänyt mutkia alkutaipaleella :( Mutta onneksi nyt kaikki on hyvin :)
Tämän hetkinen vaatetus: neidillä on päällä Espritin t-paita (työkaverit ostivat, itse en olis raaskinu) sekä potkarit. Ystävät on ostellu kaiken maailman hienoja vaatteita, hametta ja haalaria, mutta kyllä tämän ikäisellä body+potkuhousut on kätevimmät. Niin ja sukkahousut on ihan ehdottoman hyvät, lämpimät ja helpot pukea päälle.
MAMIKO: Ojentaa nipullisen punaisia ruusuja. Vau mikä pudotus!
KUUkupista: Itsellä ei kokemusta, mutta käytössä kuulemma kätevä. Itseäni vain ajatuksena puistattaa.. Kestositeet on kanssa kuulemma käteviä ja niitä tekisi itsekin mieli kokeilla.
Olikohan siinä taas kaikki.. Kun puhuitte noista äp:n mansikkapotkareista niin meikäläinen on unohtanut ne kokonaan laatikkoon. Lähdenpä siis niitä kaivelemaan :)
- Minski -
Johan on ollu päivä! Kertakaikkiaan.. no ainakin aika menny äkkiä :) Reippaasti aamutoimet, kerhoon, kylään ja juur kotiuduttiin. Keskimmäinen oli helppo saada nukkumaan päiväunet, hih. Ja kerrankin myös vauva nukkuu samaan aikaan kun jaksoi valvoa tosi hienosti. Oon niin ylpee mun kiltistä vauvelista, kun kesken kerhotouhujenkin nukahti lattialle itsekseen. Viimeyönä oli ennätysvähän syöttöjäkin, vain KAKSI. Miten se on niin ihana.. ku ei sais tulla kuumetta enää ;)
Sit onki paljon asiaa kun ehtii koneelle ensimmäistä kertaa tänään. Mukavaa NUUSKIS että jaoit tarinasi, hurja alku pojalla. Hauska nähdä oikeasti :)
TYTTILII -on Joelillakin kokoa! Hyvät mitat vesselillä :)
PÄIPPY -meidän keskimmäinen oli mahdoton kinuamaan ruokaa vauvana kun muut oli pöydässä. Hän käytännössä aloitti kiinteät maissinaksuilla kun ne oli helppo antaa käteen kun muut söi.. ite yritän 6kk ikään täysimettää mut jos poika tahtoo ruokaa niin kyllä jotain keksitään antaa. Varsinaiset soseet kuitenkin lykätään.
Hassua miettiä vuosi sitten-aikaa; testijännitystä, kuvotusta, piinaavaa kutkutusta mahan pohjassa! Ja nyt on uudet lokamasut pinoilemassa odotuspuolella, aatelkaa..
Tervetuloa myös SUZUlle! Kyllä se äidin syli on paras :) Ei vielä silti muita vierasteta eli mielellään on myös kavereilla ja sukulaisilla sylissä.
JOHANNU -Samaa mieltä! Hyvä että toit esille. Kyllä pitää voida kaikki tunteet näyttää lapsille, oppivat käsittelemään omiaankin paremmin.
KUUkuppi-ajatus kiehtoo. Kokeilen varmasti kyllä mutta toivottavasti vasta reilun 6kk päästä on tarve :)
PUOLUKKA -meidän häiskällä on sisävaatteena nyt lyhythihainen body ja puolipokarit, niiden päällä oli kerhossa makee tappara-potkupuku.. on raikas yhdistelmä tumma sininen, valkoinen ja oranssi! Ite suosin kyl Ilvestä =D
KAISA -mullei oo vaakaa!! Odotatteko että saan punnittua itteni.. lupaan tulla heti kertomaan. Voi hitsi oisin voinu kylässä tänään mut empä muistanu.
Siinähän sitä oli lukemista. Lähden seikkailemaan kuvagalleriaan et olisko y-h-t-ä-ä-n kelpoa nähtäville meikäläisestä :/
Äiti kolmelle ja Sampo koht 4kk joka nukkuu ku tukki (toppatakkipäivystys on ohi..)
Joku kun niistä menkoista kysyi että ei kai en tule ennenkuin imetys loppuu...no meillä mennään täysimetyksellä ja ekat menkat tuli jo 5 vkoa synnytyksen jälkeen...
Se on niin yksilöllistä:)
Meillä käytetään pojalla paljon sukkahousuja,pysyy paljon napakammin jalassa kuin puolipotkarit ja muutenkin hyvät!
Tällä hetkellä päällä keltainen body ja valkoiset potkarit+ulkokamppeet kun nyt nukkuu tuolla pihalla:)
Juu mut minä lähden nyt makoilemaan ja yritän saada ärsyttävän päänsäryn pois!
Äiti3:lle: ei täälläkään enää päivystetä takki päällä, vaikka Roope nukkuukin nyt ulkona... Jostain syystä nyt luotan et nukkuu... Katotaan vaan niin kohta tulee lähtö heh!
Vaatekyselyyn: Roopella päällä sininen body, sukkahousut ja sukat ja kollegepuku. Ja sitten tietty ulkovaatteet.
Kaisalle: kaikki siis hyvin vaikka testitulos negatiivinen? No kuten kerroit et ole valmis uuteen raskauteen. Joten onnittelut negasta paikoillaan?
Tervetuloa Suzu ja Nuuskis76! Nuuskiksen pojalla aika rankka elämän alku. Pääasia että kaikki hyvin nyt!
Nyt pittää mennä
Moi Moi!
äitiliini29:lle:
Vilkutus!!!
Kiitti parannussäteistä! En mä vielä onneksi ihan kipee oo, kurkku on tosin ikävän karhee ja kipee :(.
*aska, nyt tuo poika alko itkeen, lähenpä vaipan vaihtoon! Meillä päällä tyypillinen sisävaatetus ;D: body ja puolipotkarit.
Palataan mammat, pitäkää keko korkeena!
Hei kaikille,
vihdoin viimein saan aikaiseksi liittya seuraanne, vaikka olen jo jonkin aikaa lueskellut juttujanne. Eli meille mieheni kanssa syntyi tytto lokakuun 8., kyseessa ensimmainen lapsi. Hyvin on aika mennyt, tytto kasvanut ja kehittynyt hienosti. Nyt tosin murheena ollut parin viikon ajan tukkeutunut kyynelkanava ja sen seurauksena tulehdus. Nyt ab-voiteet menossa eika tuo tulehdus nayta kovin paljoa tytsi menoa haitata.
Minulla muuten nappiksesta puuttuvat nuo " suomalaiset" kirjaimet, joten alkaa ihmetelko hieman vaillinnaista tekstia ;)
Voisin tahan heti pistaa kysymyksen juoksurattaista. Eli onko joku ehtinyt jo sellaiset hankkia, jos on niin minka merkkiset, ovatko hyvat ja mita ominaisuuksia juoksurattaista kannattaa sevittaa? Paino ainakin, muuta?
Teveisin,
babytalk + tytto
Mitäs tänne.. Raskaustestiä ja vaklaajia :D Siitähän vois tulla vaikka elokuva, hehee.
Vaatetuksesta on puhuttu ainakin, täällä menossa jo monesko lie kerta tälle päivälle, mutta tällä hetkellä rinsessalla vaaleanpunainen body ja punainen mekko.
Meillä on aika kylmä tää asunto, tai lattialla vetää joten ollaan pidetty villasukkiakin sisällä pakkasilla. Joskus tuntuu että kun itsekkin suihkun jälkeen tuolla lattialla leikkii vaavin kans, että hiukset jäätyy kiinni mattoon *ei liioittele* :)
Äiti3:n kirjoituksesta pisti silmään tuo Sampo kohta 4kk!! Apua, että tää aika menee nopsaa!! Ekat lokalaiset on 4kk, missä ne meidän pikkukääröt on????
Wallu, juo kuumaa kovasti - tee rommitoti ;) Toivottavasti ei pahene..
Meniköhän se muuten kipeeksi siitä kun pyörit lattialla??? ;D
Ja mitä muuta *pinnistelee* äääh, ei muista.
Puh
Täällä mä tällingissä vieraita oottelen, ja arvatkaas mitä? ROOPE NUKKUU VIELÄKIN ULKONA!!!! Nukkunu piakkoin 3 tuntia! Tää ei oo todellista, herättäkää mut tästä unesta!!!
Meinasi tylsyys iskeä ku ei enää ollukkaan mitään tekemistä ja poika posottaa ulkona uniaan. No saipahan sitä kuuluisaa omaa aikaa ja tulihan tuossa lumityötkin tehtyä, sekä omat että naapurin...
Joo, ei mulla tän kummempia... menen nyt ja tervetuloa babytalk.
Misuli
Mä en saa tota yhteisön kuvan laitto hommaa toimimaan. Muitten kyllä pääsen kattelee, mut en laittaa omia kuvia. IHANIA vauvoja teillä, noi perhekuvat varsinkin on loistavia. Olihan siellä yksi rinsessakin(morsein).
Niille joitten osoitteet löysin yhteisöstä ni laitoin meilinä kuvan Aleksista. Viittittekö tulla tänne kertoo kun kuvat on tullut siis JOS tulee, tai laittaa meilii takasin. Koska olen maailman *askin tietokoneen käyttäjä ni haluisin tietää tuliko yksikään perille.
Aleksi on huutanut nyt kaksi yötä, pierii kovasti, et masu vaivoja kait. Kyllä täs muutaman yön jaksaa valvoo, mut toivottavasti menee pienen vaivat ohi. Lähettiin puol yksi vaunuilemaan, kello on jo puol kuusi ja nukkuu edelleen, äsken kävin hakemassa sisälle, tuossa eteisessä jatkaa uniaan. Nii-i jaksaa sitte yöllä huutaa, hih.
Onnea KAISA negasta, olis se ollut aikas shokki.
Nyt on nicit hukassa, mut sinulle joka lapsettomuudesta kärsit: Ihanaa kun saitte viimein vauvan ja alku vaikeuden jälkeen kaikki hyvin, *halit*
Meillä päällä body, puolipotkarit ja college haalari, sukat, töppöset ja nallehaalari.
Ei ole menkkoja vielä kuulunut, jee!!
Onko teitä muita joita seksi ei vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä, me ei olla n.4kk sekstailtu, ei vaan tee kummallakaan mieli. Kerran koitettiin, mut mä olen niin kuiva ettei tullut mitään:( Kait sitä sit ehtii. Tiedän vaan kokemuksesta, et se tekis molemmille hyvää ja laukasis tän pattitilanteen, eli ainaisen tappelemisen. Kyllä se tästä helpottuu kunhan aikaa kuluu.
Nyt on pää tyhjää täynnä
annu
[b] [color=red]..täällä halutaan tähtiä. :)
[/b] [/color]
Paino on tippunut. VMP oli 64,3. Laitoin sen tuonne maanantain pinoon, mutta se oli niin pitkä, että et varmaan huomannut.
Tiistai aamun tentti meni kait kohtuullisesti paitsi tiedä noista monivalinta tehtävistä kun vähennetään pisteitä jos vastaa väärin :(.
Ensi tiistaiaamuna myös tentti. Mistähän saisi inspistä avata noita kirjoja. :(
joko teillä hekotellaan ja kutistaan? täällä tulee tytöltä jo vähän naurua kun kutittaa kainaloista.
Tytöllä päällä punaiset sukkikset + lindeksin puna-valko-kelta-vaaleansini+raita body + samanlaiset housut.
Käyttikö/käyttääkö kukaan äp:n keltaista potkupukua? Meillä jäi täysin käyttämättä. Itse kun en pidä kauheasti keltaisesta.
j+beibi
Sun Aleksis oli aivan valloittava *halaa pikkumiestä*!!!! Mulla kuva näkyi hyvin, aivan syötävän suloinen poika!
Yhteisön kuvien lisäämiseen saat ohjeet sieltä yhteisön sivujen ylälaidasta > ohje
Tämmöset tekstit siellä ylälaidassa:
Yhteisöjen kotisivu | Omat yhteisöt | Kieli | Ohje
Ohjeista haet kuvien lisääminen.
*Nyt äkkiä saunaan juoksee hän*
Kiitos, tuli kuva perille. Mikä ihmeen puku sillä suloisella pojalla oli päällään?! :D
Meilläkin tuo seksipuoli vielä vähän hakusessa. Kerran viikossa-tahdilla mennään, mutta ei mua oikein huvita. Tai siis haluaisin haluta, mutta kun ei vaan haluta. Kyllä se kivaa sitten on, kun siihen ruetaan, mutta mua saa aina houkutella. Ei vaan jotenkin inspiroi. Koko raskausaikana ei huvittanut vähääkään, nyt jo sentään vähän enemmän, mutta ei ole vielä entisellään tosiaan.
Asiasta viidenteentoista, kuulin tänään että pikkuveljieni isä (entinen isäpuoleni siis) aikoo vaatia lapsia itselleen. Äitini joutuu siis sotimaan nyt, ettei siltä vietäisi poikia. Mun ymmärtääkseni siinä täytyy olla tosi vankat perusteet, laiminlyöntiä tms, että äitiltä lähdettäisi lapsia viemään. Tietääkö joku aiheesta enemmän? Mistähän löytyisi lisätietoa...?
Jep, ei sen kummempia tällä erää. Lähden penkomaan googlella, jos löytyisi jotain. Kun vaan keksisi millä sanoilla hakisin...
Kyllä ANNU kuvat saapuivat, kiitän! Olisin lähettänyt vastinetta mutta tää kone ei suostunut laittamaan sun osoitteeseen, onko sulla muuta? Mulla kans vaikeuksia niiden kuvien kanssa siellä, jatketaan harjoituksia.
SAKSISTA piti sanomani, että minkäslaiset ne nykyään onkaan jos kerta huonot kun v.01 ja 03 pakkauksien sakset oli hyvät! Nyt en ottanut, joten beibillekään en osaa sanoa puvusta :) Kynsiä pitää kyllä alituiseen leikata.
Ja ne HAAMUPOTKUT.. kas että tuli puheeks kun mä jo luulin sekoavani :) Aina kun tulee puheeks synnytys niin mun kohtu supistelee myötätunnosta hirveästi ja sit potkujakin on tosiaan välillä. Karmivaa! Tää oli pikapika, nyt meen.
Kiitokset ANNU:lle söpöstä kuvasta!
*poistuu kaffen keittoon*
[b][color=darkviolet]beibi0905[/b]
LP 65kg TP 60kg VMP 64,3 ***
[b][color=fuchsia]blacka[/b]
LP 87kg TP 65-70kg VMP 85,5kg ***
[b][color=darkviolet]Emily78[/b]
LP 106,4kg TP 90kg VMP 102,1kg ***
[b][color=fuchsia]Emppu[/b]
LP 67kg TP <60kg VMP 65,3kg ***
[b][color=darkviolet]hennajo[/b]
LP 62,1kg TP 55kg VMP 62,6kg #####
[b][color=fuchsia]Kaisa1977[/b]
LP 82kg TP 65kg VMP 83,6kg #####
[b][color=darkviolet]mamiko[/b]
LP 66,1kg TP 55kg VMP 62.9KG ***
[b][color=fuchsia]Minski-78[/b]
LP 60kg TP 55kg VMP 57,7kg ***
[b][color=darkviolet]Nelliina05[/b]
LP 81kg TP 65-68kg VMP
[b][color=fuchsia]NikkeH[/b]
LP 66,3kg TP 60kg VMP 65,4kg ***
[b][color=darkviolet]Päippy71[/b]
LP 70kg TP 65kg VMP 69,0kg ***
[b][color=fuchsia]Sinilainen[/b]
LP 62,8kg TP 55kg VMP 58,2kg ***
[b][color=darkviolet]Vallu[/b]
LP 72kg TP n. 60kg VMP 71,0kg ***
[b][color=fuchsia]Waimo72[/b]
LP 85kg TP 65kg VMP 83,9kg ***
[b][color=darkviolet]äitikolmelle[/b]
LP 68kg TP 60-63kg VMP
[color=blue]LP=lähtöpaino TP=tavoitepaino VMP=viimeisin maanantaipaino ***=paino tippunut #####=paino noussut (risuja...heh)[/color]
muistin juuri että poikkeuksellisesti jäi eilinen pino lukematta loppuun! Piti siis tulla sanomaan MAMIKOlle et kiinteiden aloittamisessa on tosi vaikea neuvoa ketään :) ihan mutulla vaan! Voi olla että Sampokin jo tykkäis mut ite aion odottaa silläkin uhalla ettei sit puolivuotiaana suostu syömään lusikasta mitään!
MINSKI kysyit loukkaantumisesta.. ehei meillä on t-o-d-e-l-l-a kärsivällinen ja lauhkea poika, on oppinut hyvät tavat :) ei siis katso pahasti vaikka tuleekin tarpeissaan usein viimeisenä! Onhan se aika söpöä että katseet on anovia ja loukkaantuneitakin ;)
Nyt hyvää yötä! Telkusta ei tuu mitään joten unten maille yritetään.
En toivo olevani raskaana!! En oo valmis saamaan vielä toista.