Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harjoitussupistusten määrä

24.01.2006 |

Mikä on ns. normaalimäärä harjoitussupistuksille päivässä. Osa supistuksista on kivuliaita mm. rasituksen aikana osa taas vähemmän kivuliaita.

Kävin neuvolalääkärissä tänään ja tilanne sisätutkimuksessa normaali. Milloin saa yleensä sairaslomaa supistusten takia? Itse joudun kävelemään työmatkalla paljon ja päivittäin tulee kävellessä kivuliaita supistuksia, lääkäri ei kommentoinut asiaa mitenkään eikä myöskään viikon kestänyttä päänsärkyä.

Kiitos vastauksista

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suppareista ei saa sairaslomaa muuten kuin etta ne muuttaa kohdunkaulan tilannetta, eli jos sisatutkimuksessa kaikki ok niin ovat tosiaan vain " harkkareita" eika niissa sen kummempaa syyta sairaslomaan ole.

Vierailija
2/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saa raskaana ollessaan mistä tahansa, kun vaan kehtaa pyytää. Itse en ollut poissa töistä ollenkaan ennen äippäloman alkua, mutta melkein kaikki mun lähipiirissä raskaana olleet on saanu jos mistäkin sairaslomaa. Ei siis sillä, etteikö suurin osa niistä olis ollu ihan aiheellisiakin, mutta esim yks kaveri oikeen naureskeli itse, kuinka helposti sairaslomaa saa...

Jos siis normaali työssäkäynti ei onnistu, voit ihan huoletta pyytää lääkäriä kirjoittamaan sairaslomaa. Mutta ei sitä normaalisti joka hetki tarjota, eli sitä on turha jäädä odottelemaan, että lääkäri oma-aloitteisesti sitä sulle kirjottas jos et kerro että sitä tarvitset.

Nuputus rv 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin tuollainen narutusmentaliteetti ja sitten sille naureskelu on musta todella kypsaa (en siis missaan mielessa viittaa ap:hen vaan edelliseen viestiin) meille jotka oikeasti tarvitaan sairaslomaa (esim. korkean verenpaineen tai liian aikaisin kaynnistyneen synnytyksen takia niinkuin mulla, yhteensa olen ollut nyt sairaslomalla yli 3kk taman raskauden aikana, suurin osa siita vuodelevossa, mika saattaa kuulostaa kivalta muutaman viikon mutta sitten alkaa ihan oikeasti kypsyttaa) raskauden aikana. se tuo vaan meillekin lintsarin maineen vaikka oikeasti saattaa olla vaarallinen tilanne aidille ja vauvalle.