Kertokaas te " ei itsestään huolta pitävät" naiset...
Eli, kun kadulla ja uimahalleissa;) tapaa näitä naisia, jotka eivät meikkaa, pukeudu kovinkaan siististi saatikka muodikkaasti, sheivaa ja vielä mitä, niin mitä te ajattelette, kun näätte itsestään parempaa huolta pitävän naisen. Mietittekö, että onpa pinnallinen tms. Eikö käy mielessä, että mies saattaa innostua enenmmän ko. naistyypistä? Eikö tule olo, että haluaa itse näyttää myös hyvältä ja mikä on syy siihen, ettette halua näyttää?
En tarkoita mitään vaivoja, ongelmia ja sairauksia, mille ei voi mitään vaan sitä yleistä hompsuisuutta, johon pystyy halutessaan vaikuttamaan.
Kiinnostais todella, toivoopi yksi itsestään, lapsistaan ja miehestään;) hyvää huolta pitävä 2 lapsen äiti.
Kommentit (140)
Niitten mukaanahn kaikki me synnyttäneet ja aikuiset naiset ollaan jo pelimme pelattu. Parikymppiset, isotissiset mutta hoikat ja kaarevalanteiset, huorahtavasti pukeutuvat ja estottomat neitsyet vievät meistä voiton kymmenen nolla. Ketä kiinnostaa? Siellä roikkuu jengiä, jonka ylin tavoite on loukata aikuisia naisia. Miehinä esiintyy myös naisia ja toisinpäin. Etsikää jotain muita lähteitä, jos haluetta miesten mielipiteitä kuulla.
Ainut mies, jonka mielipiteillä mun ulkoisesta olemuksestani on merkitystä, on aviomieheni.
Mutta tätä ette varmaan usko: minun mielestäni luonnollisen näköinen nainen on kauniimpi kuin " värjätty" . Eli meikattu + värjätyt hiukset.
Ei kaikki miehet halua et vaimo on aina " näyttelykunnossa" pakkelinaamoineen kaikkineen. Naurettavan näköistä mielestäni esim. puutarhatöissä jos on viimeisen päälle laittautunu.
minä en ole koukussa mihinkään kauneudenhoitorutiineihin kuten hänen ex-vaimonsa oli. Tyyliin: tukka oli pakko värjätä kerran kuussa, juurikasvusta oli huoli ja stressi, tukka piti föönata joka aamu ja pesun jälkeen, ulos ei voinut lähteä ilman meikkiä, jne. Kaikkeen tähän kului paljon aikaa ja rahaa, rasittavinta oli kuulema se, miten se rajoitti miehenkin elämää (ei voida nyt lähteä reissuun ennen kampaaja-aikaa, en voi lähteä kylään tämän näköisenä jne). Minulla tukka on luonnontilassa, ulos voin lähteä yhtä hyvin maastohousuissa ja puhtaalla naamalla kuin piikkikoroissa ja tällingissä, meikkiin menee kaksi minuuttia, jne. Minusta on ihanaa olla vapaa, itsenäinen suomalainen nainen, jonka ei ole pakko " pitää itsestään huolta" miehen saamiseksi, mutta joka ihan mielellään sitäkin tekee, JA jolla on täysin vapaus valita, haluaako tänään esiintyä kumppareissa vai korkkareissa. Ah.
Vierailija:
Niitten mukaanahn kaikki me synnyttäneet ja aikuiset naiset ollaan jo pelimme pelattu. Parikymppiset, isotissiset mutta hoikat ja kaarevalanteiset, huorahtavasti pukeutuvat ja estottomat neitsyet vievät meistä voiton kymmenen nolla. Ketä kiinnostaa? Siellä roikkuu jengiä, jonka ylin tavoite on loukata aikuisia naisia. Miehinä esiintyy myös naisia ja toisinpäin. Etsikää jotain muita lähteitä, jos haluetta miesten mielipiteitä kuulla.
Eiköhän seksi-palstalla ole ihan samoja miehiä kuin isä-palstallakin. Siellä vaan voi päästellä vähän vapaammin kun ei ole nicki näkyvissä.
Kyllä noita vastaavanlaisia mielipiteitä on missä tahansa foorumilla missä on miehiä. Juuri tyypillistä naisille, ensin kysellään mistä miehet tykkää ja jos vastaa rehellisesti niin alkaa vähättely että mikähän " mies" sinäkin luulet olevasi senkin säälittävä runkkari.
Eihän siinä miehellä jää muuta vaihtoehtoa kuin valehdella että joo, läski ja selluliitti on ihanaa ja kaunista.
ei selvästikään ole siellä muuta tarkoitusta kuin loukata naisia. Ei keskustella seksistä sinänsä, vaihtaa kokemuksia jne, vaan ilkeillä. " Mistä miehet tykkäävät" -tyyppiset aloitukset ovat myös usein niiden itsensä aloittamia. Tuskin kenenkään mielestä läski ja selluliitti ovat erityisen kauniita - silti vaan 80 % naisista on selluliittia, joten mitä sitten? Vaihtoehtoina on hyväksyä tosiasiat, naisen kropan muuttuminen lasten ja isän myötä, tai jäädä kuolaamaan teinien perään ja haukkumaan aikuisia naisia. Huomautan myös, että suomalaiset miehet ovat keskimäärin ylipainoisempia kuin naiset. Näissäkin seksipalstan ammattivittuilijoissa on luultavasti jokunen ladonseinästä reväiasty, haiseva pikkukikkelinen läskimaha, joka vaan reippaasti on sitä mieltä, että naisen pitää olla hoikka ja isotissinen ja ottaa munaa pyllyyn mukisematta. Mulle tällaisten miesten mielipiteillä ei vaan ole mitään arvoa.
Siihen menee aamuisin max. puoli tuntia. Sen kun pistätte kellon soimaan vähän aikaisemmin. Vaatepuoli taas järjestyy automaattisesti niin, että ostoksilla käydessänne suuntaatte siistien vaatteiden osastolle ja jätätte trikoot väliin.
Jos on puutarhahommissa niin järkevä ihminen vetää silloin kumpparit jalkaan ja työvaatteet päälle. Jos on sauvakävelyllä niin silloin verkkarit päälle.
Mutta jos näitä puutarharytkyjä ja verkkareita käyttää ihmisten ilmoilla niin se on kieltämättä juntin näköistä. Eli jos lähdetään vaikka kauppakeskukseen hengaamaan tuulipuvussa niin kyllä siitä on tyyli kaukana. Enkä nyt tarkoita että kun lähtee kaupoille niin täytyy ihan mielettömästi meikata ja laittautua, vaan että sellaiset ihan normaalit siistit vaatteet päälle ja ripsarit silmään riittää.
Mutta kait se on kiinni loppujen lopuksi asenteesta: itseään ja muita kohtaan. Jos ei välitä niin ei välitä.
ei välttämättä näissä esitetyissä vaan tämä on tullut vastaan ennenkin, että miestä harmittaa kun naiselle on jäänyt synnytyksen jälkeen muutama ylikilo / raskausarpia / löysä vatsanahka / riippurinnat. Tai no harmittaahan aina voi, se on tunne jolle ei voi mitään, mutta aikamoista pokkaa täytyy kyllä olla jos alkaa naista niistä syyttelemään. Lapsethan nimenomaan ovat yhteinen projekti, joille nainen " uhraa" vartalonsa. Osalle näistä asioista voi sitten synnytyksen jälkeen jotain tehdäkin, mutta kyllä minusta sen halun täytyy lähteä naisesta itsestään. Mies tavallaan joutuu ottamaan sen riskin, jos niitä lapsia haluaa.
Suomessa on tosi vähän kaunispiirteisiä ihmisiä, sellasen kyllä toki huomaa. Mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä laittautumisen kanssa.
En pidä laittautuvia ihmisiä pinnallisina. Jokainen tekee sitä minkä kokee tärkeäksi.
kun olen hyvännäköinen luonnostaan. Toki pukeudun siististi mutta meikkiä en tarvitse, saati hiusten värjäystä. En ole kovin karvainen joten mitään mielipuolista nyppimistä ja sheivailuakaan ei tarvitse harrastaa. Vartalo on hoikka ja lihaksikas myös ihan normaalielämän pohjalta, en jaksaisikaan juosta kaikenmaailman body pumpeissa. Jää aikaa tehdä uraa, sivistää itseään ja olla perheen kanssa kun ei mene kaikki aika puunailuun :D
Meikkaaminen pitää sitäpaitsi osata, että se kaunistaisi eikä rumistaisi. Monella näkee järkyttävän paljon meikkivoidetta/puuteria, korjausväri paistaa meikkipohjasta läpi, pahimmillaan meikki on väärän sävyistä, samoin paksut paakkuripset ovat totaalinen turn-off kuten myös on yksi erittäin yleinen moka: järkyttävän rumasti korostetut kulmat.
Itse meikkaan vain silloin, kun minulla on aikaa tehdä se kunnolla, olinpa sitten lähdössä kauppaan, töihin tai juhliin. Mieluummin olen ilman, kuin lähden suttu naamassa minnekään.
miellyttääkseni. Voin aivan hyvin piipahtaa ruokakaupassa puutarhaverkkarit jalassa samalla kun käyn k-raudasta ostamassa multaa. Minun päivä ei mene pilalle, vaikka kukaan mies ei pitäisi minua seksikkäänä.
Ja aamulla en kyllä viitsi puolta tuntia käyttää itseni puunaamiseen. Naaman pesu ja tukan kampaus ja siistit vaatteet ja menoksi. Meikin peseminen ja puhdistaminen iltaisin on tosi tympeää hommaa. Siksi en meikkaa kuin juhlatilaisuuksiin. Eli töissäkään ei tippaakaan haittaa, vaikka en olekaan miesten mielestä seksikkään ja haluttavan näköinen. Olen mennyt sinne tekemään töitä, enkä miellyttämään miehiä.
Ja muuten olen kai tyhmä kun en huomaa ajatella toisista ihmisistä mitään kummempaa. En nyt muista, että olisi ajatus päässä paljon liikkunut jos näen tyylikkäästi laittautuneen naisen tulevan vastaan. No jos pahki kävelee, voin ajatella, etteikö tuollakaan vitun kantturalla ole silmiä päässä.
Miksi naisten pitäisi jotenkin yrittää enemmän??? En itse ole ainakaan niin heikoilla.
Jos mies kiinnostuu naisesta oikeasti enemmän vahattujen säärten kuin älyn, huumorintajun yms. vuoksi, niin en tarvitse sellaista miestä.
Minulla on pieni lapsi ja loistava työpaikka, keskityn mieluummin niihin kuin itseni puunaamiseen. Jos jää aikaa, teen jotain hauskaa mieheni kanssa, siitä mies tykkää :)
Vierailija:
No jos pahki kävelee, voin ajatella, etteikö tuollakaan vitun kantturalla ole silmiä päässä.
Miksi nämä " itsenäiset, luonnolliset ja en-tarvitse-meikkaamista-itsetuntoni-kohotukseen-koska-olen-älykäs-ja-syvällinen" -tyypit lähes poikkeuksetta kiroilevat, käyttävät ihan kauheaa kieltä muutenkin ja ovat vihamielisiä? Miten se heidän sisäinen kauneutensa ilmenee jos eivät osaa muodostaa lausetta ilman v-sanaa?
En laittaudu, koska olen niin monesta paikasta, varsinkin tältä palstalta, kuullut, että rumilla ei lähestulkoon ole oikeutta elää. Ja en voi mitään sille, että rumana synnyin. Niinpä en ainakaan laittaudu, ettei muut naiset luule, että luulen olevani kaunis, koska senhän te väistämättä sanoisitte, jos kulkisin hienoissa hepeneissä meikattuna " Mitähän tuokin itsestään luulee, noin ruma ihminen" . Enkä muuten sitten koskaan ole oppinutkaan meikkaamaan.
Ja jos näen kauniin laitetun ihmisen, ajattelen, että olis kiva pystyä tuohon samaan. Toisaalta en ole - enkä näissä olosuhteissa voisikaan olla - mikään ulkonäkökeskeinen ihminen ja siksi katson myös muissa ihan muita asioita. Mukavuus ja miellyttävyys tulee esiin yleensä jo ensivaikutelmassa, ja ihan muusta kuin vaatetuksesta ja meikistä olen sen oppinut katsomaan.
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=98&m=12945507&p=1&tmode=1&smode=1