Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas te " ei itsestään huolta pitävät" naiset...

Vierailija
17.04.2008 |

Eli, kun kadulla ja uimahalleissa;) tapaa näitä naisia, jotka eivät meikkaa, pukeudu kovinkaan siististi saatikka muodikkaasti, sheivaa ja vielä mitä, niin mitä te ajattelette, kun näätte itsestään parempaa huolta pitävän naisen. Mietittekö, että onpa pinnallinen tms. Eikö käy mielessä, että mies saattaa innostua enenmmän ko. naistyypistä? Eikö tule olo, että haluaa itse näyttää myös hyvältä ja mikä on syy siihen, ettette halua näyttää?

En tarkoita mitään vaivoja, ongelmia ja sairauksia, mille ei voi mitään vaan sitä yleistä hompsuisuutta, johon pystyy halutessaan vaikuttamaan.

Kiinnostais todella, toivoopi yksi itsestään, lapsistaan ja miehestään;) hyvää huolta pitävä 2 lapsen äiti.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja miten mies/lapset voivat olla tyytyväisiä vaimoon/äitiin joka käyttää kaiken ajan töiden ulkopuolella itsensä puunaamiseen ja laittamiseen? Ehkä se mies kaipaisi kunnon kotiruokaa tai lapsi apua läksyihin, mutta ei -äiti on töiden jälkeen kynsiä korjauttamassa/kampaajalla/kuntosalilla/kauneusunilla tai muuta vastaavaa -kärjistäen;)-

Asioilla on tietty tärkeysjärjestys. Jos ylimääräistä aikaa on, niin ihan sama mitä sillä tekee. Mutta harvalla lapsiperheen äidillä (varsinkaan työssäkäyvällä) aikaa liiemmilti on! Jos päivässä tunnin pakkeloi itseään tmv. niin se on viikossa 7 tuntia... Tuon ajan voisi käyttää ystävien tapaamiseen, tai johonkin muuhun järkevämpään...

Vierailija
42/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Karpela antaa itsestään melko pinnallisen kuvan kun taas Sari Sarkomaa vaikuttaa älykkäämmältä ja avarakatseisemmalta. Näissä naisissa yhteistä on se, että molemmat ovat kauniita, laitettuja ja tykkäävät vaatteista sekä koruista. Joten kyllä se kokonaisuus vaikuttaa mitä ihmisestä ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse niihin naisiin, jotka eivät paljon vaivaudu meikkailemaan muutoin kuin juhlatilaisuuksia varten. Pukeutumisessa mukavuus on tärkeämpää kuin muodin viimeisin sana, mutta siisti ja puhdas olen aina. Tuo " itsestään huolta pitävä tai pitämätön" on hiukan painottunut käsite.

Mutta. Jos näen " itsestään huolta pitävän naisen" , ja tämän pukeutuminen noudattelee sitä linjaa, mitä itse pidän tyylikkäänä ja jos tämä kantaa itsensä ryhdikkäästi ja huokuu hyvää oloa ja itsetuntoa, niin varmasti mielessäni ajattelen, että siinäpä komea nainen. Kateus on minusta täysin hyödytön tunne ja vielä turhempaa on alkaa spekuloimaan sitä, että mies ehkä kiinnostuisi jostain " eri näköisestä" kuin minä. Jos kiinnostuu niin kiinnostuu, se on asia, johon minä en loppujen lopuksi pysty vaikuttamaan ollenkaan. Niinpä en sellaisesta murehdi.

Vierailija
44/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kohtaan laittautumalla ja pynttäämällä haluaisin sanoa, että oletko tyhmä vai sokea? Menepä tuonne kaupungille katselemaan ja kerro sitten miten paljon miehet naisia kunnioittavat, jos niiden ulkonäkö todella kertoo kunnioituksesta naisia kohtaan.

Vierailija
45/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan totta. Valehdellako olisi pitänyt?

t:64

Vierailija
46/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitaa yleensä vielä kodin ja lapset työpäivän päälle. Ihmettelen syvästi jos joku tällainen nainen ehtii vielä hoitaa ulkonäkönsäkin viimeisen päälle. Eri asia jossain Venäjällä, jossa ne laitetut naiset ovat kotirouvia joilla ei muuta tekemistä olekaan kuin laittautua. En silti vaihtaisi osia.

Vierailija
47/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi? Mitä minä siitä saisin, että joku pitäisi minua hyvännäköisenä? Ihan oikeasti: mitä iloa/ hyötyä siitä on? Eri juttu, jos on joku juhlatilaisuus tms, mutta että jossain marketissa haluaisi olla hyvännäköinen. Mieluiten olen huomaamaton ja sulaudun taustaan.

Vierailija
48/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja hoitaa yleensä vielä kodin ja lapset työpäivän päälle. Ihmettelen syvästi jos joku tällainen nainen ehtii vielä hoitaa ulkonäkönsäkin viimeisen päälle. Eri asia jossain Venäjällä, jossa ne laitetut naiset ovat kotirouvia joilla ei muuta tekemistä olekaan kuin laittautua. En silti vaihtaisi osia.

Vierailija
49/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eri asia jossain Venäjällä, jossa ne laitetut naiset ovat kotirouvia joilla ei muuta tekemistä olekaan kuin laittautua. En silti vaihtaisi osia.

Itse asiassa Venäjällä naiset pyörittävät koko yhteiskuntaa: käyvät töissä ja lisäksi hoitavat huushollin ja lapset, milloin nyt eivät pakene ryyppäävää aviomiestä pakkaseen. Ja silti näyttävät ihan törkeän hyvältä.

Joten se iänikuinen väite, että naisen ulkonäkö kohentuu mitä enemmän mies tekee kotitöitä, on ihan tuulesta temmattu. Italialaismiehistä 99% ei ole koskaan vaihtanut vaippaa ja silti kummasti heidän naisena, myös äidit, ovat laitetumpia kuin suomalaiset.

Vierailija
50/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalossa kasvaa karvat mutta kun olen menossa jonnekin jossa kainaloni näkyvät ajan ne kyllä. Mieheni ei niistä piittaa.

[size=3] ASIAAN SIIS [/size]

Miksi minun pitäisi katsella muita ihmisiä ja miettiä mitä he ajattelevat minusta? Tai toisinpäin.

Aika surkealta ap valitettavasti viestin perusteella kuulostaa. En tarkoita sitä että laitat itsesi kuntoon, sehän on hieno juttu mutta se että luulet että kaikki katsovat ja arvostelevat/ihalevat sinua kertoo kyllä jotain.

Jatka sinä omalla mallillasi ja minä omallani mutta älä kuvittele että kaikki katsoisivat sinua jotenkin kateellisella silmällä.

Vierailija
51/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa miehet tekee enemmän kotitöitä kuin Suomessa? No, ehkä Ruotsissa mutta siihen se jääkin.

Ne kotitöitä painavat hissukkamiehethän juuri joutuvat kestämään satakiloisia suohirviöitä.

Vierailija
52/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ymmärrä miksi pitäisi? Mitä minä siitä saisin, että joku pitäisi minua hyvännäköisenä? Ihan oikeasti: mitä iloa/ hyötyä siitä on? Eri juttu, jos on joku juhlatilaisuus tms, mutta että jossain marketissa haluaisi olla hyvännäköinen. Mieluiten olen huomaamaton ja sulaudun taustaan.

Vierailija
53/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne turistit joita suomessa näkee (tai Venäjällä isompien kaupunkien keskustoissa) turkeissaan hyvin laittutuneina ovan PIENI osa venäläisistä! Se rikkain/hyvin toimeentuleva osa.

Asiaa voisi verrata siihen että japanilainen käy pikaiseen Helsingin keskustassa, liikkuu lähinnä kalliissa kaupoissa ja hyvissä ravintoloissa, ja sitten hehkuttaa kotonaan miten kauniita ja hyvin pukeutuvia suomalaiset ovatkaan...!

...Ihmiset kun ovat ihan eri tavalla pukeutuneet&laittautuneet jossain pikkupaikkakunnilla/lähiöissä jne.

Ja ihan sama juttu on Venäjällä...! Pikkusen kun menee isojen kaupunkien keskustojen ulkopuolelle, niin vastaan tulee ikäistään vanhemmilta näyttäviä, lihavia ja ryppyistä tätiä, joilla tukka sekaisin ja päälle heitetty ties mitä.

Toki veänäläiset ehkä meikkaavat enemmän mitä suomalaiset, mutta en pitäisi paikallisten lähiöruusujen meikkejä kauniina, kauniimpia olisivat ilman!;)

Vierailija
54/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ja on edelleen paljon venäläisiä (entisen NL:n alueelta) työkavereina. Kaikilla on kauniita ja siistit vaatteet. Meikkejä käytetään aika vähän, joillakin on enemmän, mutta silti ei mitään kamalaa määrää.

Yksi venäläisistä työkavereistani ihaili äskettäin puseroani, jota monikaan suomalainen ei ihailisi. Pusero oli äitini tekemä jostain halpakankaasta. Se on siis niin suomalaiselle kuin myös ulkomaalaisellekin erikoinen pusero kankaan laadun ja värin takia. Tämä oli vain esimerkkinä, että vaatemaku on jonkin verran erilainen useimmilla suomalaisilla. En tiedä, mistä äitini saa ideat vaatteisiin, joita hän tekee, mutta yleensä ne enemmän miellyttävät ulkomaalaisten silmää kuin miellyttävät suomalaisten silmää.

Vierailija
55/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pahemmin naiset on orjuutettu. Sitten ne joutuvat vielä tälläämäänkin miestensä painostuksesta. Sääliksi käyvät ne italiaset hyvännäköiset naiset, jotka ovat kotiorjia ja sitten vielä ilmeisesti seksiorjiakin...

Vierailija
56/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on vakituisessa parisuhteessa, annetaan itsensä lösähtää ja siihen päälle hoetaan kuin itsensä puunaaminen on orjuuttamista ja este tasa-arvolle sekä pinnallisten kananaivojen hörhötystä.

Tuleekin avioero ja PAM! Tämä tasa-arvon kukkanen laihtuu, laittaa hiustenpidennyksen, alkaa meikata ja käyttää korkokenkiä sekä kuluttaa hirveän määrän rahaa kosmetiikkaan.

Miksei tuota voinut tehdä parisuhteen aikana? Ja jokuhan, kenties alitajunta, kertoo naiselle että näin kannattaa tehdä ja näin hän on viehättävämpi. Miksi hän sitten parisuhteessa kieltäytyy hyväksymästä tätä tosiasiaa? Ja jos hän löytää uuden parisuhteen, tapahtuuko sama rupsahdus taas muutaman vuoden sisällä?

Minusta tässä palataan taas kunnioitukseen: mies ei kunnioita miestään jos voi mielestään olla kuinka hirvän näköinen tahansa (ja tämän ainoa vaihtoehto ole hysteerinen tälläytyminen). Kun tulee ero ja nainen haluaa uuden miehen, hän haluaa tehdä tähän vaikutuksen, ja siis panostaa ulkonäköönsä. MIKSI hän ei halua tehdä vaikutusta omaan mieheensä, vaikkakin yhdessäoloa olisikin takana useampi vuosi? " kun se rakastaa mua tällasena kun mä oon" ...

Vierailija
57/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs on vaan kaksi vaihtoehtoa; itseään kokopäiväisesti puunaava seksiorja ja luonnontilainen kotiorja.

Kaikki taidetaan kuitenkin olla jotain pikemminkin siltä väliltä. (Toivottavasti ei orjia kuitenkaan).

Jokaisen tulee tietty olla sen näköinen kuin tuntee omimmakseen ja olonsa hyväksi omissa nahoissaan.

Mä koen niin että tämä " puunaaminen" ja itsensä hoitaminen saa olon tuntumaan paremmalta. Jos vertaa niitä aamuja kun on kiireessä lähtenyt töihin tukka likaisena ja ilman meikkiä, tahra paidassa sellaisiin aamuihin, jolloin on vähän panostanut hiustenlaittoon, meikkiin ja vaatteisiin niin ero on selvä. Jälkimmäisessä on kyllä paljon itsevarmempi ja ryhdikkäämpi olo. Mutta taidan sitten olla pinnallinen...nyyh

Vierailija
58/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. joku johanna tukiainen on varmasti omasta mielestään kaunis ja huoliteltu, jonkun toisen silmissä hän näyttää sotkuiselta. ja takuulla huolehtii ulkonäöstään päivittäin.

minun mielestäni vaikka sarjakuvapiirtäjä kaisa leka on tyylikäs ja hyvännäköinen. ihailen hänen vaatemakuaan, jalkojaan en kadehdi.

Vierailija
59/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Edes kampaa hiukset ja käy pesulla säännöllisesti. Monet noista edellisistä vastaajista jotka eivät pitäneet laittautumisesta, harrastivat kuitenkin esim. urheilua niin että vartalo on timmissä kunnossa. Kysymys kai kuuluu että mikä on sitten on itsestään huolehtimista ja mikä ei?

J

Ja kroppa on pidettävä timmissä kunnossa tulosten takia.

Oletko koskaan nähnyt lihavaa naismaileria, joka juoksee lujaa?

Vierailija
60/140 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitunkarvansa voi ajella, tukkansa voi värjätä, ihoa voi kuoria ja rasvata, naaman meikata - mutta kun lääkäritkin tietävät, että raskausarpien tuloa ei voi estää, jos on sellainen kudostyyppi, niin miksi niistä pitää haukkua ja syyllistää naisia?? Sama asia riipputissien suhteen. Ne tulee kelle ne tulee, siinä ei rasvaukset eikö elämäntavat auta. Pitääkö mun lakata käymästä uimahallissa, kun mulla on sekä riipparit että arpia? Vai riittääkö, että osoitan kunnioitusta ja ihailua naisille, joilla niitä ei ole? Pitääkö mun erota miehestäni, koska se kuitenkin salassa haluaa kaikkia muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi