Kertokaas te " ei itsestään huolta pitävät" naiset...
Eli, kun kadulla ja uimahalleissa;) tapaa näitä naisia, jotka eivät meikkaa, pukeudu kovinkaan siististi saatikka muodikkaasti, sheivaa ja vielä mitä, niin mitä te ajattelette, kun näätte itsestään parempaa huolta pitävän naisen. Mietittekö, että onpa pinnallinen tms. Eikö käy mielessä, että mies saattaa innostua enenmmän ko. naistyypistä? Eikö tule olo, että haluaa itse näyttää myös hyvältä ja mikä on syy siihen, ettette halua näyttää?
En tarkoita mitään vaivoja, ongelmia ja sairauksia, mille ei voi mitään vaan sitä yleistä hompsuisuutta, johon pystyy halutessaan vaikuttamaan.
Kiinnostais todella, toivoopi yksi itsestään, lapsistaan ja miehestään;) hyvää huolta pitävä 2 lapsen äiti.
Kommentit (140)
-suihku joka aamu
ja hiusten pesu
- hiusten leikkuu- ostatukan voi leikata itsekin maalarinteippiäa avulla tule suora keittiösaksilla
- hiusten sävytys/blondaaminen (itsekin onnistuu esim. polycolor anttilasta best)
- kainalo- ja säärikarvojen leikuu ( miehen partakonehöylällä esim.)
-hajuvesi ( voi la luomuakin kuten bodyshopMYSKI)
- vedenkestävä ripsiväri
- peitepuikkoa silmien alle:)
ja menox
Arkimeikin tekee 5-10 minuutissa, ainakin jos opettelee hyvän tekniikan. Hiukset voi leikata ja värjätä niin ettei ne vaadi tuntikausien laittoa ollakseen hyvännäköiset. Salaatin syöminen ei vie sen kauempaa kuin pizzankaan, ja liikkua voi yhdessä lasten kanssa tai kun he nukkuvat joten tämäkään ei ole pois lapsilta.
Plösöt mammat viettää 70% hereilläoloajastaan netissä mutta eivät löydä vuorokaudesta kolmea varttia liikuntaan, koska " panostavat lapsiinsa" . Who do they think they' re kidding?
Vierailija:
Vierailija:
No jos pahki kävelee, voin ajatella, etteikö tuollakaan vitun kantturalla ole silmiä päässä.Miksi nämä " itsenäiset, luonnolliset ja en-tarvitse-meikkaamista-itsetuntoni-kohotukseen-koska-olen-älykäs-ja-syvällinen" -tyypit lähes poikkeuksetta kiroilevat, käyttävät ihan kauheaa kieltä muutenkin ja ovat vihamielisiä? Miten se heidän sisäinen kauneutensa ilmenee jos eivät osaa muodostaa lausetta ilman v-sanaa?
ja laitetut sätkää vetävät nuoret äidit hiekkiksen laidalla.
Mitä tähän kauneuden ja älykkyyden vastakkainasetteluun tulee, monissa johtotehtävissä on minimivaatimus että on edustavat vaatteet, kampaus ja ehostus. Tähän asemaan ei kananpersetukalla olisi mitään asiaa. On kertakaikkiaan mieletöntä väittää että kaunis ja huoliteltu olisi automaattisesti tyhmä.
Luonnollisestihan molemmat varmaan suihkussa käyvät jne.
Kerropa millä alalla ei voi menestyä lyhyellä tukalla, niin saamme kaikki ällistyä.
Ihan vakavasti ottaen et taida tietää, mitä kananpersetukalla tarkoitetaan, eiks niin?
(asuna tuulipuku, ei meikkiä, ylipainoa ja punainen kananpersetukka) ja laitetaan omana, ihanan luonnollisena itsenään työpaikkahaastatteluun vaikkapa asiakkuuspäällikön tai talousjohtajan hommaan. Voin luvata, että paikkaa ei irtoa.
maailmassa ole miellyttää miehiä aina ja kaikkialla. Onneksi. Kivahan se oli nuorena ja nättinä viehättää miehiä, mutta aika aikaa kutakin. Mukavaa, että nyt kun on kypsempi, ei ole enää sellaisia ulkonäköön liittyviä suorituspaineita. Jos mies jättää sen takia, että joku on laitetumpi, niin adios vaan!
1. En mieti toisten ihmisten ulkonäköä kovinkaan paljon. Muut asiat kiinnosatavat enemmän.
2. Saatan itse näyttää miltä sattuu, käytän energiani muuhun, mutta harrastan liikuntaa en ulkonäön vuoksi ja omasta mielestäni näytän kuitenkin viehättävältä. En haluaisi näyttää miltään muulta. Jos haluaisin, varmaan tekisin asialle jotain.
3. En ole pohtinut haluaisiko mies että värkkäisin itseäni kovastikin. Jos olisi halunnut tällätyn puolison, olisi varmaan ottanut sellaisen.
Vierailija:
(asuna tuulipuku, ei meikkiä, ylipainoa ja punainen kananpersetukka) ja laitetaan omana, ihanan luonnollisena itsenään työpaikkahaastatteluun vaikkapa asiakkuuspäällikön tai talousjohtajan hommaan. Voin luvata, että paikkaa ei irtoa.
Lukaisin noita teidän tälläyksiänne. Jos tuo on tälläämistä, niin olen ihan yhtä tällätty itsekin.
Kuvittelin sen olevan vielä jotain muuta. Siis
- kynsissä naturellilakka, hoidetut siistit
- hiuksissa hyvä leikkaus
- suikhut ja saunat 3-4 kertaa viikossa joko muuten tai aina treenin jälkeen
- kulmat ojossa
- hiukset sipaistu ojennukseen, kevyen kevyt ehostus
- kivat vaatteet
- - - luulin että tarkoitatte jotain oikein ITÄTÄLLÄYSTÄ PIIKKIKENKINEEN =D
Ensinnäkin, teepä tutkimus, että 80% suominaisista on kuvailemasi kaltaisia ja tule sitten vasta väittämään, että asia on näin.
Toiseksi, kukaan ei mene tuulipuku päällä hakemaan mitään päällikön paikkoja.
haluaisin. Ihmisen ulkonäkö on yhdentekevää. Älykäs ja viisas ihminen on aina kaunis.
Vierailija:
Homssuisuus on kunnioituksen puutetta kumppania kohtaan. Minä minä minä, paskat minun täytyy ketään miellyttää (mutta miehen on miellytettävä minua)
" Kukahan tuotakin on pannut?"
Keskustelijoina oli 2 miestä ...
Jos tuo mitä hoette eli ulkonäöllä ei mitään väliä, vaatteilla hienostelu on turhaa, älykäs ihminen on aina kaunis etc. pitäisi paikkansa, minkä takia liike-elämän pukeutumisetiketti olisi päässyt edes syntymään? Jos todella ulkoisella habituksella ei ole mitään väliä, silloinhan voisi mennä vaikka säkki päällä työhaastatteluun ja saada paikan.
paikka jo lupailtiin, mutta kun meni paikan päälle ja näkivät miltä näytti, keksittiin syy, ettei saanutkaan paikkaa.
Kyllä ulkonäöllä on todellakin merkitystä!
Kyllä niitä on kuulkaa luuviuluissakin niitä meikkaamattomia.
Ja meikkaaminen ei todellakaan ole sama kuin itsestään huolehtiminen, voihan sitä sanoa siivoavansakin ja lakaisee roskat maton alle.
Eikä hän voi sille mitään, mutta sinä kuulut olevan miesten kanssa samaa mieltä, ettei oikein olisi elämäänkään oikeus, kun on rumaksi syntynyt. Painolleen toki voi, mutta ei piirteilleen ja niitä tosiaan ei meikeillä paikkaa.
- 119
Vierailija:
" Kukahan tuotakin on pannut?"
Keskustelijoina oli 2 miestä ...
Ps: Yhden repliikin lausuminen ei ole keskustelua.
Vierailija: