Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKALAHJOJEN tiistaipino!!!**

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltu jo viiden jälkeen hereillä.Ja muuteskin pitkä yö takana.Aadalla sai eilen siis neuvolassa rokotteen ja yö meni kitisten.Illalla annoin supon,mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta,sai ehkä unen päästä kiinni paremmin.

Meillä alotettiin eilen soseitten syönti.Kylläpäs meni Aadalla suu virneeseen kun sai perunaa.Sitä muutaman päivän ja sit kokeilis jotain hedelmää.Tosin vaihtoehtoja ei ole kun pitäs välttää niitä mille itse olen allerginen ja se lista on pitkä.

Kuinkas moni meistä jo antaa sosetta?

Taidan lukasta tuota eilistä pinoa ja kommentoida sitten myöhemmin.Luin kyllä eilen,mut en mä mitään muista:)Lahopää!

Onkos muuten laihislista päivitetty,jotta voin jaella niitä risuja/ruusuja?

Kahville mars!

johannu ja aada

Vierailija
2/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole lukassut loppuun eilistä -ilmeisesti taas hyyyyyyyvin pitkää- pinoa, vaan päätin suoraan tänne porhaltaa! Meillä kanssa oltu hereillä jo 5:30 jälkeen kun Juhana alkoi jutella itsekseen. Enhän mä enää unta saanut. Nyt toinen nukahti sitteriin, joten rauhallinen hetki.

Arvatkaas muuten tytöt pelästyinkö toissapäivänä. Olin kantamassa sitteriä olkkariin ja laskemassa sitä maahan (vauva kyydissä) kun se jotenkin tarttui mun housujen vyötäröön ja keikahti. Vauva tippui lattialle melkeen pää edellä. Luojan kiitos siinä oli matto eikä pudotus ollut korkea, mutta pelästyin kyllä ihan hirveästi ja niin taisi pelästyä Juhanakin :( Onneksi sen alku itkun jälkeen ei ole ollut mitenkään epätavallinen, että liene ei syytä huoleen.

LAIHIKSESTA..mulle saa antaa ruusuja :) Nimittäin tosi hienosti tippuu kilot, vaikka olen syönyt kunnolla (täysimetän vielä). Viikossa oli pudonnut 1,8 kiloa (tämä on siis 4.laihis viikkoni) ja yhteensä niitä on lähtenyt 4,6 kiloa tänä aikana. Syön siis säännöllisesti kevyttä ruokaa (kalaa,kanaa,salaatteja jne) ja olen jättänyt yhtä herkuttelupäivää lukuunottamatta kaiken makean pois sekä aloittanut kävelylenkit ja kerran viikossa jumpan. Enää on 3,2 kiloa tavoite painoon!!! Jippii!! Eikä ole ollut edes hirveää kituuttamista!

Niin eilen tosiaan lähetin meistä kuvaa useammallekin ihmiselle, mutta ei vissiin ole kaikille tullut perille. Harmillista, mikähän siinäkin on. Mutta kiitokset teille, jotka lähetitte takaisin. Suloisia vauvoja j kauniita äitejä :)

Mutta nyt sen enempää kommentoimatta painun aamupalalle. Palataan taas asiaan kun olen saanut eilistä pinkkaa uettua ja kurkattua yhteisönkin puoleen mikä meisinki siellä :)

Sinilainen ja Juhana 2,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on soseita syöty jo kk.n verran..

aloitin päärynä soseella,sit oon antanu kuningatar sosetta, ja sitä nestlen lasten kaurapuuroa..nykyään syödään puuro ja lumusosetta aamuin illoin, ja päivällä sit hedelmä sosetta..eilen ostin omena-porkkana,-ja peruna-porkkana soseita joita kokeillaan loppuviikosta..peruna-porkkana velliä olen kans antanut nyt muutamana päivänä..tulee tytöstä kivan oranssi..

isommat tytöt mulla aikoinaan sai parin kuukauden iästä asti maitoa ja peruna-porkkana velliä..muita vellejä eivät edes huolineet..

olivat sit kesällä tosi ruskeita..(mut talvella todellakin tosi oransseja..)

no tuli nyt tuota ruokailua kommentoitua ni en muista enää mitä muuta piti..

pitää aamukahvit juoda nyt ku pienimmät nukkuu vielä..

äippäli& tytöt

Vierailija
4/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on laihislista päivitetty, kaikilta ei vielä uusia tietoja tullut mutta joiltakin kyllä. Vielä tännekin mainitsen että [b]Kaisa[/b], ottaisitko sä sen päivityksen niskoilles?

Mullekin saa niitä ruusuja antaa, oli kuudessa päivässä paino tippunut 1,3kg! Eikä tosiaan enää tunnu niin kituuttamiselta, kuten [b]Sinilainen[/b] kanssa sanoi.

[b]johannu[/b], ootko ihan varma että Aadan kitinä johtui piikistä eikä siitä perunasta? Tuli vaan mieleen.. :)

Hui sentään [b]Sinilainen[/b], mua kanssa usein pelottaa että Pinja putoaa lattialle sitteristä, kun siirrän sitä. Siis kun joskus törmään sillä vaikka tuoliin tai pöytään tms.

eikä vyöt tietty oo kiinni... *hyi mua*

Onneksi ei kuitenkaan teillä sen kummempia sattunut vauvalle!!

Nyt on onneksi päivä uus, ja eilinen unohdetaan ihan kokonaan. Ja minä ootan vielä että [b]Blackamus[/b] karkottaa mut sieltä yhteisöstä :)

Nopsaa se laski tuo lämpötilakin, eilen aamulla oli vielä [b]-20[/b] ja nyt [b]-0,4[/b] :-O

[color=red]♥[/color] Emppu ja Pinja [color=red]♥[/color]

Vierailija
5/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin nyt jo pinoilemaan. Ensin omaa napaa...

Eilen oli pojan 3kk neuvola ja sai myös rokotteen. Pelkäsin, että on kiukkuinen koko illan. No, eipäs tullut mitään oireita. Tavallista hyväntuulisempi oli koko illan. Saatiin jopa nukkumaan omaan sänkyyn ilman kitinöitä ja itkua! WOW! Jonkin aikaa palpatti omiaan ja sitten nukahti harson kanssa. Voi kun jatkuis näin *bd*

Samoin nyt laitoin vaan pojan pinnikseen, niin nukahti sinne. (on heränny aikasin tänä aamuna)

Onpas kiva kuulla, että SINILAINEN ja EMPPU on saanu painoa tippumaan. Ojennan siitä eestä kimpun ruusuja kummallekin mammalle :)

Johannu78 kyseli soseista: mä en vielä ole antanut kiinteitä. Ajattelin odotella vielä, kun paino nousee korvikkeella+tissillä hyvin ja ne on toistaseks riittänyt pitämään nälkää. Mutta mietintäasteella ollaan :)

Meillä tosiaan tissittely alkaa olla aika tuskaa nykyisin. Ei meinaa millään syödä tissiä enää. Se on sellasta : ote tissiin, irti, ote tissiin, irti jne. Sitten itkua ja kiemurtelua ja tiedän, että nälkä on. No, sitten vaan korviketta pullosta. En viiti pumpata, ku oon aatellu, että imetys saa luvan olla loppusuoralla.

Ihana ilma ulkona! Kävin jo aamusta labrassa kävellen ja olo on virkeä.

Mutta mä en nyt tarinoi omasta enempää. Muillekin tilaa pinoutua ;)

T: Hemulii_i

Vierailija
6/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suosiolla vastaan risuja. Tähän varmaan ei tän enempää tartte kommentoidakaan...

Mulla lähtee kohta järki, oikeesti. Meillä ollaan kohta viikko heräilty tunnin välein ja vaan ähistään. Mikähän ihme nyt on vialla? En kyllä ole syönytkään mitään sellaista, mikä Eemilin masun saisi kipeeksi. Ja maitoakin on. Puuh, ei oo helppoo ei.

[b]Sinilainen[/b]: Mä pelkään kans tuota, onneksi ei käynyt pahemmin. Silloin, kun siskon poika oli vauva (vuosi sitten) niin hän tiputti pojan sitteristä. Pää kopsahti ovenkarmiin ja lattiaan. Itkua riitti, mutta onneksi tuossakin säikähdyksellä selvittiin! Ehkä pitäis aina kiinnittää ne turvavyöt, mutta minäkin liikaa aina ajattelen, että eihän Eemil vielä liiku ;-O.

Lähden tästä juomaan kahvikupin. Kurkunpäätä kutiaa ikävästi, toivottavasti ei mitään yskää ole tulossa! Illalla jumppa. Nyt tosiaan tarvin hetken omaa aikaa!

*Väsynyt Vallu ja ähinä-Eemil*

Vierailija
7/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut soseita enkä vellejä tms. Meillä mennään vielä ihan vain täysimetyksellä.

Vierailija
8/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias vielä nukkuu joten kirjoittelen pikaisesti tänne...

Meillä ei ole vielä kiinteitä aloitettu, mutta perjantaina tulee tuo 4 kk täyteen joten viikonloppuna varmaan kokeillaan... Millähän kannattaisi aloitella ? Meinaan ihan kaupan soseilla aloitella, esikoinen kun ei mun omista mössöistä koskaan tykännyt ja multa ei lypsämällä maitoa irtoa joten...

Tuo pakkanen on kyllä lauhtunut kovaa vauhtia, eilen aamulla kun lähdin autolla oli pakkasta -17 ja kun olin ajanut 20 min se oli laskenut -12 asteeseen. Ja illalla se olikin jo -2! Mutta hyvä että nuo kovat pakkaset on nyt toistaiseksi ohi. Kevättä kovasti odottelen : )

Mä en ole vielä käynyt punnarilla, käyn kun Elias herää... Saa nähdä mitä vaaka näyttää : )

Palailen varmaan Eliaksen päiväunien aikaan uudestaan : )

Mukavaa päivää kaikille!

T: NikkeH ja Elias kohta 4 kk

Vierailija
9/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikin tänään aamutouhuihin yllättävän kauan, oli kyllä kahvipullaa ja lehti et nautiskelin :) *juoksee risuja karkuun*

Mies lähti poikien kanssa ulos ja mun pitäis siivoo lastenhuone. Ne saa sen kyl sekunnissa taas samanlaiseen kuntoon, mut yritän edes kerran kuussa laittaa kirjat nättiin riviin ja kaikki osaset niihin leluihin mihin ne kuuluu. Pojat kyl reippaasti siivoo tavarat lelulaatikoihin mut siellä ne on hujan hajan. Sit jos tekis sämpylöitä taas; päätin et en osta kaupasta vaaleeta leipää ollenkaan.. hih kauas kestää innostus *epäilee*

Kiitos NASULI ja ANDROMEEDA, että miten nätit tytöt! Ja nasuli; et näyttänyt ikälopulta sinäkään et samiksia ollaan ja huoltsikalla kysytään paparit multa myös :)

JOHANNU -en aio siirtyä kiinteisiin ennen 6kk ikää. Toivottavasti teillä lähtee kuitenkin menemään mukavasti ja kipuitku jää pois.

SINILAINEN -vahinkoja sattuu kaikille.. otetaan näistä opiksi. Sampo punkee itseään kaukalosta pois, kohta on myös pantava vyöt täällä (meillä siis sitterin virkaa tekee satunnaisesti)

_EMPPU Ojennan ruusun, hyvä tyttö!! Mua saa kepittää, kun lankesin pullaan. Tai syyttäkää miestä kun se kantaa niitä kotiin.. mulla ei ole sitä vaakaa, et jos olette kärsivällisiä niin ilmoittelen painoa myöhemmin.

Nyt pitää mennä. Aamun jatkoja my mates!

Äiti kolmelle ja kohinalla kasvava Sampo kohta 4kk

Vierailija
10/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi immeistä väsyttää :(

Hannan nukkumaan meno on tätä nykyä taistelua... Kitinään,ähinää, itkua,tankkausta ja HIKEÄ (siis lapsi hikoilee että pää on ihan märkä!)

Vaunuista piti hävittää taljaki pois ku hikisenä pyöri siellä:/

Nyt sitte iloisesti vetelee vielä unta palloonsa...

Huomenna mennään DIPP-tutkimukseen kera Hannan ja isoveljen. Tulee olemaan hermoja raastava reissu :( Isovelin atopia puhkes taas kukkaan ja jopa syöminen/ylösnousu on tappelua! Ja nyt vielä kun pojua tuikataan neulalla... Taidampa ruinata äitini mukaan viihdyttämään meitä ;)

Meillä on ekaluokkalaisen koulutus menossa... kävely koulusta kotiin.Lupasin kylläki tänään mennä vastaan koulusta. Yritän maanitella

pojun pulkkaileen mukaan, eihän sitä yksin voi jättää edes hetkeksi:/

Siivotakki pitäs...*huokaa syvään* ja vaihtaa " synkät" köökin verhot pois.Toivotaan että Hanna antaa mun silittää ja laittaa verhot rauhassa.

Ompas muuten kiva kun ei oo pakkasta =) Lunta pukkaa tupaan ihan kunnolla :X

Waimo72 & lapsukaiset

Vierailija
11/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä siivouksen(ja sotkun)keskeltä pinoudun..

aurora nukkuu ulkona vaunuissa ja iskä vei luistelemaan isompia vapaapäivänsä kunniaksi.ah mikä hiljaisuus..

no mutta asiaan!

KIINTEITÄ ei olla meilläkään vielä aloiteltu,täysimetyksellä mennään.

hiukan tekisi jo mieli perunaa maistattaa..taidan silti odotella vielä kun tyttö on suht tyytyväinen.toivottavasti sitten nukkuisi yötkin hiukan pitemmissä pätkissä kun muut sapuskat alotellaan.

SINILAISEN kuvat ei sitten ikinä jostain syystä tullut perille,mikähän lie..laitoin tosiaan eilen hätäseen niille jotka oli jo laittanu mulle,kävi niin helposti.

hui kauhistus,varmaan kamala säikähdys kun pikkuinen muksahti lattialle!meillä on kanssa vauvana tainnut kaikki isommat muksahtaa alas sängyltä kerran,auroran olen ajatellut siltä säästää.. ;)

onneksi ei sattunut pahasti!!

MISULIN kirjoitus eilisen pinon viimeisenä tuntui kovin tutulta..

(kun illalla kuulostelee ja odottelee että nukutaanko siellä pinnassa vai ei..)meillä aurora on kyllä sitkeä sissi!jos omaan sänkyyn saa huijattua niin tuntuu että vielä viimeisillä voimillaan taistelee unta vastaan,torkahtaa ja herää,torkahtaa ja herää..onneksi sitten yleensä tulee se kunnon unikin.

no mutta minä jatkan siivousta ennen kuin porukka kentältä kotiutuu.

_EMPULLE vielä piti sanomani että pysyisit vaan kirjoilla tuolla MEIDÄN JOKAISEN yhteisössä,niin kivoja kuvia on näytillä.kerrassaan syötävän suloisia pikkuisia,äiteihinsä tulleita kaikki. ;)

käykäähän kurkkimassa!yritän itsekin uudelleen tänään laittaa kuvaa aurorasta.

no mutta nyt moikka moi!

-nasuli

Vierailija
12/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saatiin äkkiherätys tänäaamuna, puhelin soi ja miehen eno ilmoitti että ollaan 200 m päässä teidän kotiovelta. Hyvä kun kerkesin vaatteet saada päälle niin ne oli jo sisällä. Tulivat muuraamaan meille takan/leivinuunin pohjaa rakennukselle. Roope heräs siihen samaan syssyyn ja näytti taas parhaat palat vieraille. Hymyili kuin naantalin aurinko :) Nyt sitten on jo uudestaan nukkumassa, ekoja päikkäreitä. Yö meni ilman herätyksiä, pikkuisen kitisi tuossa kuuden maissa muttei jaksanut herätä.

Kiinteistä: pelkällä korvikkeella mennään, mutta vellit otan varmasti kehiin tuossa kunhan 3 kk täyttyy. Neuvolan täti voi olla asiasta erimieltä kyllä... mutta kun korvikkeen kerta-annos on jo 150-180 ml/ kerta niin joskohan se heltyis. Ja pikkuhiljaa aloittelen, maissivellillä ajattelin aloittaa ja siitä sitten siirtyä perunaporkkanavelliin. Ja mallasuutetta taidan hommata jo varalle sillä tiedän että noista voi mennä maha kovalle.

Onnea kaikille painoaan tiputtaneille, täällä taitaa olla noususuhdanne päällä, kun ei osaa pitää näppejään irti noista nameista. Mitäs muuta??? Ai niin käynpä tohon Coppolan galluppiin vastailemassa...

Palailenpas taas, nyt on ukot tulossa kahville...

Misuli ja Dalmis-fleecepuvussa uinuva Roope

Vierailija
13/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti jo eilen kysyä, vaan unohdin: Saitko kuvia meistä, vai jäikö ne jonnekin välille? Laitoin jo sunnuntaina niitä tulemaan :-/.....

Vierailija
14/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti suvaitsi juuri herätä =)

Ja siitä muistinki tulla kysymään... Mikähän neiti pyllyä vaivaa???

Pyllyrako on ihan punainen ja karhea :/ Yks ilta pissan tullessa kuusi aivan hysteerisenä ku kävi kipiää... Sinkkipastaa olen laittanut ja antanut hirveesti ilmakylpyjä (on nytkin tuulettumassa).

Meillä käytetään kestoja päivisin ja öisin kertistä (ainaki vielä). Mutta en usko ainakaan kestojen tuomaan ongelmaan... Pelkään että neitikin osoittautuu atoopikoksi ;(

KIINTEIDEN ALOITUKSESTA:

Eipä olla vielä annettu kuin pikkusen makuja (sormenpäästä luonnonjugurttia). Perunat ym saa oottaa ku kasvaa ihan hyvin tissimaidon ja korvikkeen sekotuksella.

Ja nyt pukemaan toi " hyppyrotta" =)

Waimo72 & pesue

Vierailija
15/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIINTEISTÄ: Toivo täyttää 4kk ens viikolla ja nyt muutamana päivänä vähän kiinteitä maisteltu. Pelkällä korvikkeella ollaan oltu joulusta lähtien. Maissivelliä otetaan iltaisin maidon sekaan ja bataattisosetta olen tehnyt itse ja sitä menee alas n. tl päivässä. Siis todellakin vain maistellaan ja opetellaan lusikan käyttöä.

Bataattia suositeltiin aloitussoseeksi tällä vauva-lehden palstalla ja päätin sitten kokeilla sitä. Makeampaa kuin peruna mutta ei niin helposti allergisoivaa kuin porkkana. Perunan jos ottaisi ens viikolla mukaan soseeseen ja luumun vaikka ensimmäisenä hedelmänä - sitten kun on perunaa viikko maisteltu. Niin, ja mikäli ei ummetusta tule ennen sitä.

Vaikka velliä ei neuvolassa suositella, niin meillä se kyllä maistuu. Yötkin ovat muuttuneet niin, että nukutaan syömättä n. klo 21-5 tai 6. Aika hyvin. Maitoa silti menee se litra vähintään päivässä - ja sehän se on pääasiallinen ravinto siihen 1-v. ikään asti.

KUOLAA tulee ja nyrkki on suussa pojalla aina kuin silmä välttää. Hampaita ei kyllä vielä näy ei kuulu... Eikös täällä jo aika monella ollut ekat hamput puhjenneet? Mun miehelle tuli eka hamman päivää vajaa 6kk. Omista pitäisikin kysyä äidiltä, siis mummilta.

MITEN teillä kutsutaan isovanhempia? Meillä miehen vanhemmat on mummo ja pappa, mun puolella taas on Lahden pappa ja *etunimi mummo sekä mummi ja kummi! Mun porukat on siis eronneet ja äitini miesystävä on pojan kummina.

Onko täällä ketään muuta, jonka äiti asuu kaukana (esim. ulkomailla)? Mun äiti asuu Hollannissa ja välillä se harmittaa tosi kovasti kun ei ole lähellä tukemassa tässä esikoisen kasvatuksessa. Äitiini mulla kyllä on läheiset välit, tämä fyysinen välimatka vain on kurja...

Vierailija
16/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaatko laittaa sun sähköpostin osoitteen uusiksi niin laitan sulle Roopesta kuvia... tai jos pääset yhteisöön käy kattoon sieltä...

_Emppu: ymmärsinkö oikein et oot aiemmin pyöriny vauviksella nimimerkillä nicsu? Jos ymmärsin, niin siinä tapauksessa... ei nimittäin kaukana ollut pari päivää sitten, että oisin kysyny Vallulta et mitäs nicsulle nykyään kuuluu? *salapoliisina seurailin teidän keskusteluja kuume ja odotuspuolella* tunnustaa nolona :)

Sinilainen: onneksi ei käynyt pahemmin, meilläki Roope on alkanu tekemään sitterissä sitä et punkee itseänsä istuvampaan asentoon. Niska kokoajan irti selkänojasta... ja vöitä en muista käyttää...

Joo, no nyt meen...

Misuli

Vierailija
17/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tästä nyt mitään tulee, potkii näppislaatikkoa koko ajan tuonne pöydän alle=)

Kiirusta taas on olevinaan, eilen poikkesin yhteisössä jokusen rivin kirjottamassa, mut täytyy myöntää, et multakin täällä vauvalla homma luonnistuu paremmin. Msn kun on mull ihan outo ennestään eikä tässä hulinassa kyllä pahemmin ehdi opettelemaan. Sieltä voitte kyllä esittelypinosta käydä lukemassa meidän pojan nimen jos jotain kiinnostaa, tänne en sitä julkista.

Wimo72, teidän Hannalla on täysin samat toinen ja kolmas nimi kun meidän eskarilaisella=) Loistava valinta!!

Eilen siellä yhteisössä kyselin mistä voi johtua, että yhtäkkiä ilman mitään muutoksia meidän pojalla on kakkaa melkeen joka vaipassa kun ennen oli kerran päivässä? Vastaan samalla kysymykseen, että ei vielä mitään kiinteitä ole aloitett, ei oikeastaan edes harkittu vielä!

Tänään lyödään uuden talon keittiö lopuulisesti lukkoon, vähän jännittää millaiseen lopulta päädytään kun vaihtoehtoja on vielä kolme!

Ulos tehdään lähtöä ja nyt alkaa poiktsua kiukuttaa, lopettelen lyhyeen

vaimo75 ja poika

Vierailija
18/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman levoton yö takana,mutta onneksi nukuttiin kuitenkin puol kymmeneen!

Nyt pitäs ruveta imuroimaan kun kaveri tulee meille puolenpäivän aikaan.Aateltiin laittaa jotain hyvää ruokaa ja varmaan pikkasen herkutellakin:)

Ulkona ei oo kuin -1,ihan outoo!Toivottavasti nukkus pikkuherra tänään ulkona yhtä hyvin kuin eilen!

Kiinteistä;meillä ei oo aloitettu ja tarkoitus olis jatkaa täysimetyksellä lähemmäs sitä 6 kk....eihän siihen pitkä aika enää ole kun tänään Julius täyttää tasan 4kk:)

Sinilainen;Hui!Varmasti säikytti!Onneks nuo pikkuset on kuitenkin ihmeen " kovaa tekoa" että ei varmaan tartte hätäillä,olis varmaan näkyny jos ois sattunu pahemmin..Mun piti vähän aikaa sit ruveta pitämään vyötä kiinni Juliuksella kun nousee itse siinä istumaan ihmeesti könöttäen:)

Emppuliini;nyt vasta pääsin sinne sut poistamaan...voi harmi....olisithan sä voinu siellä listalla pyöriä muuten vaan ja käydä välillä vilkuilemassa kuvia...

Piti muuten kysymäni että poistanko kaikki viestit,myös itsemme esittelypinon sieltä?

Painonpudotuksesta;mä oon kans ihan tyytyväinen painontippumiseen,tahti ihan sopiva..kolmessa viikossa nyt siis lähtenyt 3,5 kg...ja oon herkutellut enkä muutenkaan ottanut stressiä!

Valencia;meillä oli kans tommonen tunnin välein heräilyviikko vähän aikaa sitten.Oli kyllä rankkaa!Luulen että liittyy jotenkin kasvuspurttiin tms...

Puolukka77;meillä kuola lentänyt ja nyrkit pyörineet suussa jo pitkään..nyt alkanut sormella tökkiä ientään vasemmalle alaleukaan...saas nähdä josko kohta ekaa hampia pukkais:)

Isovanhempia kutsutaan ihan vaan mummo ja ukki:)

Mun vanhemmat asuu vaan 5 tunnin ajomatkan päässä meistä mutta sekin tuntuu pitkältä matkalta!Ihanaa,nyt tuleevat meille perjantaina!

No juu nyt täytyy lähtee imettämään kun rupee huuto olemaan sitä luokkaa:)

Blacka ja Julius tasan 4kk :D

Vierailija
19/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannu78 kyseli kiinteistä, meillä aloiteltiin jo joulun välipäivinä kiinteät; ensin maissivellillä ja kun tottui siihen niin sitten maissisosetta ja eri hedelmäsoseita. Kuten joku jo mainitsinkin se paljon puhuttu peruna ei välttämättä ole paras millä aloittaa, perunassa kun on paljon tärkkelystä. Meillä peruna on nyt vasta tullut kuvioihin. Kasvissoseen muodossa jossa porkkanaa, perunaa ja maissia; hyvin uppoo. Hedelmäsoseista on maisteltu mangoa, persikkaa, ananasta, omenaa ja päärynää. Niin ja päivittäin saa pari lusikallista luumusosetta.

Mikähän olisi paras paikka kerätä noita lokalaisten sähköpostiosoitteita niitä kun rupee oleen ripoteltuna vähän joka pinossa, kauhea homma etsiä....

Lokakuu-05 ja Juho

Vierailija
20/68 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin heräämään seiskalta, kun piti mennä labraan. Nyt on väsy... Atte kun menee nukkumana niin myöhään (12 -1 maissa) ja olen tottunut nukkumaan aamulla ainakin kahdensaan. EI kun päiväunille siis...

SOSEISTA: En ole vielä antanut. Atte nyt siis 3 kk ja viikko päälle.

Luumusosetta ajattelin kokeilla, koska pojalla on tapahtuu kakkaamista hieman harvoin. Jospa luumu auttaisi?

ISOVANHEMPIA kutsutaan mun puolelta mummu ja vaari ja miehen puolelta mummi (miehen isä on kuollut).

Meillä löydettiin eilen käsi. Katseli yhtä lekukaaressa olevaa lelua ja sitten ojensi sormet ja alkoi liikuttelemaan sitä lelua. Ja mä olin ihan haltioissani ja nappasin muutamia kuvia...(joskus sitä on aika höpsö...)

Mutta edelleen kädet ovat välillä todella kovaa nyrkissä ja välillä avautuvat. Eli ollaan alkuvaiheissa käsien löytämisen kanssa.

Miten teillä muilla, onko kädet jo löytyneet ja missä iässä näin kävi?

No nyt niille päiväunille, kun pojukin vielä nukkuu.

Ihana, kun saa pojan taas ulos, nukkuu paremmin kuin " huijattuna" .

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!