**LOKALAHJOJEN tiistaipino!!!**
Kommentit (68)
siis tukka eikä tkka:P...anteeksi virheet.
ja äp:n sakset tosiaan on huonot!
KIINTEISTÄ: annoin tänään neitille luumusosetta kun ei ole kakannut vähään aikaan...annoin pari lusikallista ja neitipä sit suuttui kun ei saanut enempää...onkohan tuo merkki siitä et pitäis kiinteät aloittaa? tietääkö kukaan?
ISOVANHEMMISTA: miehen vanhemmat molemmat kuolleet ja samoin minun isä. minun äiti on sitten mummi.
neiti nukkunut jo yli tunnin vaik yleensä nukahtaa aikasintaa puol kymmenen...saa nähdä milloin herää syömään tai sit herätään aamulla tosi aikaisin. nukkui päiväunet klo 16.30-19 ja sit tosiaan nukahti jo klo 20.15. omituista:) mut sopii kyl tälle mammalle;)
hauskaa tiistai iltaa kaikille! nyt täytyy lähtee laittamaan pyykit kuivamaan.
-äiti 24v, poika ylihuomenna 1½v ja tyttö huomenna 3kk.-
Siis iltaa! Piti vain tullat sanomaan, että odotus puolella jo uudet lokalahjat plussailee, NYYH! Miten tää aika menee niin äkkiä?!!!
Emily haikeena *voih*
tullat=tulla, mitä mä ny kämmäilen, oon kait niin haikeena sitte...
Päivä on taas vierähtänyt nopiasti ja kotitöitä tehdessä. Välissä käytiin muskarissa ja sitten taas kotiin ruoan laittoon. Nyt sitten kerkeää jonkin aikaa istua koneella, kunnes taas on mentävä iltatoimiin.
Meilläkin aloitettiin soseiden maistelu, kun tuota maitoa alkaa mennä jo hurjia määriä. Hyvin näyttää täälläkin sose maistuvan ja napsuttelee jo suutaan kun näkee soselautasen tulevan *ihana!*
Imetyksen kanssa taas taistellaan, kun raivoaa rinnalla oikein urakalla :( Eilen ja tänään Sanni on aloittanut huudon jo hiukankaan rinnalle päin kallistaessa ja huutaa pää punaisena loputtomiin saakka. Pitäisi vaan jaksaa taistella, mutta hurjalta kuulostaa toista huudattaa :( Noh... ne meidän tämän hetkisistä kuulumisista. Meidän tissittely oli muuten alkuun ihan samanlaista kuin Hemulii:lla.
Sinilainen: hui, onneksi ei sattunut pahemmin! Mullekin on meinannut monesti käydä noin, kun sitteri tarttuu helposti kiinni/kolahtelee jonnekin.
Laihiksesta: mä olen ottanut nyt tavaksi tehdä aina jälkiruoan ruoan päälle ja näin hillitä syömästä makiaa pitkin päivää *seliseli* Tänään tein sitten jälkiruoaksi pussista valkosuklaamoussea ja olipas hyvää ja helppo tehdä. Että näin se laihis täällä etenee :)
Waimo72: meilläkin pyllyvako punoittaa silloin tällöin ja sinkkivoiteella ollaan hoideltu.. oiskohan tuo vaan niin piukassa paketissa siellä, että hautuu sitten rikki.. Inha juttu kuitenkin :(
Isovanhemmista: Meillä Sannilla on Oulussa mummu ja vaari, lahdessa sitten vain mummi.
MiuMau79: Aivan valloittavan ihana nimi teidän Aukustilla!
Kynsistä: sormien kynsiä saa olla täälläkin leikkaamassa joka viikko, varpaiden kynnet olen vielä jättänyt rauhaan.
Rauhoitusmusiikista: täällä rauhoitutaan parhaiten mitä rockimpi poppi vaan soi..
Hiustenlähdöstä: lähtee ihan kauhiana! tänäänkin putsasin viemäristä kauhian tukon. Kasvavat kai sitten takaisin ehompana. Harmi vaan kun tuota hiuskuontaloa ei ole suotu alunperinkään niin valtaisasti.
No johan sitä saikin pitkän aikaa kirjoittaa rauhassa.. Nyt päätti meitin neiti että äidin kirjoittelut on nyt loputtava --> huutaa pää punaisena raasu.
Mentävä on..'
- Minski -
Loukkaantuuko teidän vauvat, jos ei heti huomata? Meillä neiti on verisesti loukkaantunut jollei heti huomioida ja nytkin sylissä itkee kyynelehtien.. Äitiä kun katsoo niin vetää suupieliä alaspäin.
Hassu söpöliini..
Tkka se lähtee täälläkin,vaikka täysimetän eli taitaa olla ihaan vaan hormonaalinen juttu.Eli raskaus hormoonit tuuheuttaa karvan kasvua ja hiuksia joten synnytyksen jälkeen luonnollisesti se ylimääräinen tukka lähtee.Meiltä kun tippuu normaalistikin n.100 hiusta joka päivä,mutta samalla kasvaa uusia...eli no panic!
ÄPsakset ovat surkeat:(meillä vuoden 2002 äp.olleet käytössä ja ne on parempia kun nykyiset...vaikka ovat samanlaiset?
Isovanhemmista -miehen vanhemmat ovat mummi ja pappa ja mun äiti on mumma(mun isä kuoli jo kun olin 14).
ok nyt meen pojan kans ilta pesuille ja iltasaduille...tänään on äidin vuoro:)
huomiseen:)
Andromeeda ja potilat.