Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitko alaikäisenä seksiä? Ihmetyttää vain tuo tapaus isossa britanniassa.

Vierailija
14.02.2009 |

Välikysymys: Kirjoitetaanko iso britannia Iso-Britania, Iso-Britannia vai Iso Britania (Britannia)?

Mutta pääkysymys siis oli, että minkä ikäisenä sinä harrastit seksiä?

Miten nuo brittiläiset on onnistuneet sitä seksiä harrastamaan niin, että niille tuli jopa lapsikin?

EI meillä vaan alle 15 vuotiaana muuta kuin pussailtu.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös etuliitettä taivutetaan, kuten mantsanope kertoi: Ison-Britannian, Isossa-Britanniassa.

Erinomainen paikka tarkistaa oikeinkirjoitusta on Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen sivuilla oleva hakupalvelu. Sieltä löytyy jopa tätä liippaava artikkeli: http://www.kotus.fi/index.phtml?s=2752

Vierailija
42/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tullut minustakaan jakorasiaa, ovatpa nuo muut ehtineet jaella tiuhempaankin tahtiin meikeläistä kiinni ottaessa...On noita miehiä jokunen ollut. Ei silti jäänyt hyvä mieli siitä, enkä pidä edelleenkään mistään yhden yön suhteista, en ole koskaan pitänyt. Ne seikkailut lopetin jo kauan ennen kuin tapasin aviomieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi oli jo seurusteltu ja ehkäisyä käytettiin alusta asti. Muutaman kerran kondomi kyllä petti ja sitten paniikissa jännitettiin.

Ja 34:lle, ei kaduta! Toki olisimme voineet odottaa kauemmin, mutta tuosta vakiintumisjutusta voi olla eri mieltäkin. Me nimittäin olemme olleet yhdessä siitä lähtien (20 vuotta), naimisissa ja neljän lapsen vanhempia. Vaikka seksielämä kohdallamme aikaisin alkoikin, ei kumppaneita ole ollut muita, eikä seksitaudeista pelkoa :)

Vierailija
44/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka Lipsanenkin oli lehtitietojen mukaan asialla 14-vuotiaana. Ja niistä ajoista alkaen se on kai ollut enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
45/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai kukaan tosissaan oleta, että kun 13-vuotias tulee/joutuu isäksi, se rupeaa vähintäänkin käymään töissä elättääkseen lapsensa? Eikö oo aika selvää, että kun tää lapsen isä on itse vielä ihan lapsi, että rahallinen ja muukin vastuu tässä lankeavat loppujen lopuksi vauvan isovanhemmille ja varmaan jossain määrin yhteiskunnan tukien varaan? SItä mä en tiedä, miten tuossa pääsi käymään niin kuin kävi, mutta onhan toi vastuu kaikin puolin aivan liian iso lapselle kannettavaksi. Mä en ainakaan osaa ymmärtää tuota rahakysymystä minään muuna kuin poikaparan kiusaamisena. Toki olen myös sitä mieltä, että ehdottomasti liian nuori, mutta eihän luojan tähden lapsi edes saa käydä töissä missään ja miten muuten sitä nyt yleensä rahaa ansaitaan?

Vierailija
46/47 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastin ekan kerran seksiä poikaystäväni kanssa 15vuotiaana, olimme olleet noin 7kk yhdessä. Täytän tänä vuonna 16 ja olemme ensi kuussa olleet vuoden yhdessäKaikki menevät hyvin eikä ole tullut mitään ongelmia.

Vierailija
47/47 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kait 20v, kun harrastin ekan kerran seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi