Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitko alaikäisenä seksiä? Ihmetyttää vain tuo tapaus isossa britanniassa.

Vierailija
14.02.2009 |

Välikysymys: Kirjoitetaanko iso britannia Iso-Britania, Iso-Britannia vai Iso Britania (Britannia)?

Mutta pääkysymys siis oli, että minkä ikäisenä sinä harrastit seksiä?

Miten nuo brittiläiset on onnistuneet sitä seksiä harrastamaan niin, että niille tuli jopa lapsikin?

EI meillä vaan alle 15 vuotiaana muuta kuin pussailtu.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten täysi ikäinen.

Vierailija
22/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin täyttää jopa 15 kun esikoinen syntyi.. Mitään en toisin tekisi vaikka valita saisin=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kertomassa kokemuksenne aborttiblogin pitäjälle - sieltä löytyy sopivia paikkoja. Hän varmaan ilahtuisi osaanotostanne. Yrittää yksinään pelastaa tätä maailmaa, jossa aikuiset eivät tee tarpeeksi. On laittanut nimensä ja kaikkensa likoon, jotta abortteja tulisi vähemmän ja tieto menisi lapsille/nuorille ennen kuin katastrofi on jo käsillä. Hän varmaan todella välittää nuorista.

Googlettakaa suomi24 abortti niin löytyy tai blogi ja abortti

Vierailija
24/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat ottaa vastuun lapsistaan eli näistä nuorista jotka abortteja eniten tekee. Syynä usein rahapula eli ei ole rahaa ostaa pillereitä. Ongelmahan on tyttöjen, ei poikien! =(

Vierailija
25/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen kyllä pussailua ja pettingiä. Suurin osa ystävättäristäni koki ekan kerran n. 15-19-vuotiaana. Varsinkin pojat vasta 18-20-vuotiaana.

Vierailija
26/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei harrastanut seksiä alaikäisenä.

Se oli mielestäni pelottava asia ja pelkäsin myös tulevani raskaaksi.

Pussailtiin vaan.

Mieheni ei myöskään harrastanut seksiä alaikäisenä ja kertoikin kuinka tytöt aina jätti hänet, kun ei sänkypuuhat ei kiinnostaneet. Hänkin jännitti liikaa.

Meillä on 14v poika, joka on ikäistään nuoremman näköinen ja pituutakin vain vajaa 150 cm. Tietääkseni ei ole seurustellut kenenkään kanssa vielä. Eikä seksiäkään harrastanut.

Hänellä on harrastus joka vie hänen aikansa ja mielenkiinto on siinä tyttöjen iskemisen sijaan.

Vierailija
27/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mun kaveri oli ollut 11 v.

Vierailija
28/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä jotka olette "harrastaneet" seksiä jo nuorena, ole kaduttanut koskaan??

Itse olin juuri täyttänyt 17v ja jälkikäteen ajatellen olin vielä tunne-elämältäni lapsi, en ollut valmis seksiin ja toivon että olisin malttanut odottaa vuoden,kaksi.

Uskoisin että 13v ajattelee sitten tuossa kolmekymppisenä että hiukan pidempään olisi voinut se lapsuus kestää...kyllähän sitä ehtii vuosia noita juttuja puuhastelemaan vaikka aloittaisi hiukan vanhempana.

Seksiin kuuluu mielestäni ollennaisena osana parisuhde ja kumppanin läheisyys, noilla 13-14v nuorilla ne poikaystävät ei vielä ole kovin vakiintuneita eikä niitä tunneta niin hyvin, ihastumisten ja kädestäpitämisvaiheen läpikäynti on tutkimusten mukaan tärkeää ihmisen tunne-elämän kehittymiselle ja aikuistumiselle.

Sukupuolitauditkin leviää juuri siksi että noita seksikumppaneita on niin paljon.

Vierailija
29/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuitenkin ollut poikaystävän kanssa 16-vuotiaasta mutta emme olleet yhdynnässä ennen kuin olimme olleet yhdessä yli vuoden. Poikaystävä oli tuolloin 19v.

Ihan hyvä ettei ennen tuota tapahtunut mitään. OIkeasti ei pitäisi tapahtua kuin vasta täysi-ikäisenä tai jotain.

Vierailija
30/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsi vielä, en missään nimessä halua että tyttäreni tekee niinkuin minä tein. Poika oli ihana ja olen hänen kanssaan edelleenkin ystävä. Liian nuori olin kuitenkin.

Vierailija
31/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nimittäin tunnen jopa naisen, joka menetti neitsyyden vasta 25-vuotiaana, eikä siitäkään kovin kauaa ole.

Mun käsityksen mukaan 9-luokalla vain harvat ovat harrastaneet seksiä, mutta lukion ekalla/amiksessa jo melko monet. Muutos tapahtuu tässä välillä, usein jopa sillä kesälomalla.

Vierailija
32/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mut sen verran paljon vanhempien miesten kanssa, että osasivat käyttää kortsua.. joku hyöty siitäkin.

Vierailija
33/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni ihan kakaraksi. Tosin tunnen vieläkin vaikka ikää on 27.

Vierailija
34/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menetin neitsyyteni. Ihan ok ikä.

Ja taivutus menee Isossa-Britanniassa. Kukaan ei matkusta Uusi-Seelantiin, vaan lippu on ostettava Uuteen-Seelantiin. t. maantiedon ope

Vierailija
35/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin erittäin harva ollut harrastanut seksiä 14-vuotiaana tai siitä alle. Jopa ne kaikkein villeimmät ja rohkeimmat pahikset eivät harrastaneet seksiä vielä 14-vuotiaina. Jos harrastivat niin ovat tänäkin päivänä aikamoisia jakorasioita.

Vierailija
36/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poika oli 16. Hän oli myös ensikertalainen.

Vierailija
37/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ja poika muistaakseni 13. Onneksi en tullut raskaaksi. Muutamaa vuotta myöhemmin tulin, koska en edelleenkään osannut huolehtia ehkäisystä tarpeeksi hyvin.

Mun mielestä kannattaa ihan avoimesti ja kunnolla kertoa näistä asioista jo ala-asteikäisille. Mun kaveripiirissä ikähaitari seksin aloittamiselle on ollut n. 12-18 v, ne joita on kiinnostanut seksi, ovat kyllä sen aloittaneet riippumatta vanhempien kielloista.

Vierailija
39/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä musta tullut jakorasiaa, eka kerta oli "yhen yön juttu", mut toka jo tuleva aviomies, jonka kanssa edelleen :)

Vierailija
40/47 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksen tänään Daily Mailin sivuille aiheesta mutta tuskin sitä siellä julkaistiin. Kommentoin vain miten sanomalehtien raportointi tällaisista aiheista on erilaista eri maissa. En voisi kuvitella että Suomessa olisi samanlaista juttua 13-vuotiaasta jossa paljastetaan kaikki elämästä nimeä ja kuvia myöten todella alentavaan sävyyn. Olen asunut useita vuosia Lontoossa ja olen asiaa ennenkin ihmetellyt. Ketään ei ole kai tapettu mutta jos olisi niin 13 vuoden ikä olisi lieventävä asianhaara eli mitigating circumstance.

En hyväksy enkä suosittele saamaan lapsia alaikäisinä ja kasvattamaan ne käytännössä kokonaan sosiaaliavun varassa mutta en kyllä lainkaan tiedä mitä minulle olisi tapahtunut jos olisin itse saanut pimppiä 12-13-vuotiaana. No, onneksi en saanut vaikka silloin oli aika vaikea ajatella oikeastaan mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän