Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui kun tajusit että nyt tuli sössittyä tosi pahasti

Vierailija
03.08.2024 |

Itse sössin terveyteni. Yhtenä iltana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Mitä tapahtui? Viimeksi taisin kolauttaa otsan puoliskon kovaan nojatuolin päätyyn, kiitin onnea ettei mennyt silmä, ehkä väistin sen verran.

Vierailija
2/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ehdonalaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui. Mitä tapahtui? Viimeksi taisin kolauttaa otsan puoliskon kovaan nojatuolin päätyyn, kiitin onnea ettei mennyt silmä, ehkä väistin sen verran.

Jääköön kertomatta ettei kukaan tunnista. Mutta elämänsä voi todellakin sössiä yhdellä ainoalla virheellä. Ikävää kun sen vielä tajuaa että nyt se sitten oli siinä.

Vierailija
4/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sösittyä, kärsin vain huonosta onnesta kun elämästä puhutaan.

Vierailija
5/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kaupungilla ja pieraisin. Tajusin heti ettei tällä kertaa tullutkaan pelkkä pieru.

Vierailija
6/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin kaupungilla ja pieraisin. Tajusin heti ettei tällä kertaa tullutkaan pelkkä pieru.

Näitä sattuu. Itse pieraisin hotellin vuoteessa.

Vierailija
7/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sössinyt ikinä pahasti ja jos onkin jotain sinne päin tapahtunut, niihin on lähes aina liittynyt joko manipupulointi, sabotointi ja jopa rikokset. Siis muiden. kun itseni taholta. 

Olen fiksu, filmaattinen ja harvinaisen puhdas pulmunen.

Jostain syystä olen joutunut kohteeksi aivan merkilliseen vyyhtiin. Siis rikosten kohteeksi, varsin outojen ja harvinaisten sellaisten, enkä ihan kaikesta voi olla varma miten on, mutta melko varma olen. 

Vierailija
8/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pahasti kännissä pyöräilemään. Mutkassa sitten lensin pää edellä ojaan ilman kypärää. Tajusin että käy huonosti jos osun kiveen. Onneksi en. Mutta kyllä se rajoitti kännäilyä.

Vierailija
9/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sössinyt ikinä pahasti ja jos onkin jotain sinne päin tapahtunut, niihin on lähes aina liittynyt joko manipupulointi, sabotointi ja jopa rikokset. Siis muiden. kun itseni taholta. 

Jostain syystä olen joutunut kohteeksi aivan merkilliseen vyyhtiin. Siis rikosten kohteeksi, varsin outojen ja harvinaisten sellaisten, enkä ihan kaikesta voi olla varma miten on, mutta melko varma olen. 

Mummo luuli kanssa että siltä varastellaan asioita. Lopulta syyksi paljastui skitsofrenia. Me ajattelimme muistisairautta. Mutta lääkkeillä saatinn ihan hyvä mummo.

Vierailija
10/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin talvella katolta. Sääriluu poikki. Mietin että tämän joutuu selittämään nyt äidille.

Vierailija
11/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut, ennekuin pitkän ajan kuluttua. Elämänsä voi pilata kohtelemalla rakkaitaan huonosti.

Vierailija
12/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelin thaimaalaisten marjanpoimijoiden pääsystä Suomeen. Menin jo sanomaan medialle, että poimijat saadaan Suomeen ennen kuin asia oli varmistunut. Sitten Thaimaan työministeri ilmoittikin tulevansa Suomeen tarkastuskäynnille.

Täytyy sanoa että vähän kyllä nolottaa.

Vierailija
13/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo luuli kanssa että siltä varastellaan asioita. Lopulta syyksi paljastui skitsofrenia. Me ajattelimme muistisairautta. Mutta lääkkeillä saatinn ihan hyvä mummo.

Järkyttävää että pumppasitte mummon täyteen lääkkeitä. Ei se ole skitsofrenia automaattisesti, jos on harhaluulo tai epäily.

Vierailija
14/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aloitin tyhjältä pöydältä, nälkää nähden ja velkaisena. Ihmettelen, että miten olen vielä hengissä.

Vierailija
15/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että pumppasitte mummon täyteen lääkkeitä. Ei se ole skitsofrenia automaattisesti, jos on harhaluulo tai epäily.

Omaisethan niistä lääkkeistä päättää?

Vierailija
16/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut sösittyä, kärsin vain huonosta onnesta kun elämästä puhutaan.

joo. ei se sinusta johdu, vaan kaikki on muiden vikaa

Vierailija
17/17 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiva, että saitte mummon rauhoitettua pillereillä ja voitte jatkaa siltä varastelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme