Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saisin estettya kaverini abortin?sanoi,etta haluis ite pitaa lapsen,mut miesystava painostaa aborttiin..heil jo yks vahinkolapsi(joka nyt vasta 10kk),suhde ei-hyva,pelkaa ett

Vierailija
23.01.2006 |

ei jaksa kahden kans jos mies lähtee..ja älkää kysykö minulta miks eivät osaa ehkäistä ...!!!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.turvakoti.net siellä on testi väkivallan kohteille. jos hän tekisi testin ja vaikka tajuaisi, että on henkisen väkivallan uhri omassa kodissaan. Ei ole lapsellekaan hyvä elää moisessa ilmapiirissä.

Vierailija
2/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastettua yhden pienen elämän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein abortin perheeni painostuksesta, vaikka lapsi olisi hyvin todennäköisesti tuonut minulle motiivin elää, jota minulla ei luonnostaan ole.

Pyydä häntä pohtimaan kaikista näkökulmista ja myös pitkällä tähtäimellä. Vaikka aika tuntuisi väärältä nyt, mutta tuntuuko se vuosien päästä?

Vierailija
4/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja abortti ei ole murha, jos olisi tuskin se olisi laillista. Joten tekopyhyys sikseen.

Vierailija
5/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ystävällesi TUKENA äläkä rupea mitään saarnaamaan ja aborttikuvia näyttämään. Todellinen ystävä ei arvostele tai painosta, vaan on tukena ystävälleen teki hän sitten minkä päätöksen sitten tahansa.

Ja epäilen että on taas provo

Vierailija
6/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa pitää lapsen, niin hän pitää! Mies on törkeä kun painostaa aborttiin! :( Lapsihan on myös hänen " verta ja lihaa" . Miksi tuollaisia kusipää miehiä on edes olemassa? Aitan taakse vaan ja kuula kalloon! PRKL!

Toivottavasti kaverisi päättää pitää lapsen.

Vierailija
7/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä EI unohda. muistuta häntä tästä.

Vierailija
8/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ten käytännön asiat hoituu jne..Oon niin varma että tulee sitä katumaan,tunnen tyypin sen verran hyvin!!Mutta mitä voin tehdä??!,sen kusipääukon sanomiset painaa niin paljon..Rv 8 hällä nyt menossa.. ap

Vierailija
9/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän millaista on elää vuosikausia jatkuvien itsesyytösten ja katumuksen kanssa. hän elää itselleen, ei muille ja jos hän sen lapsen haluaa pitää, niin pitää!

ei pidä välittää mitä muut ajattelevat noin tärkestä asiasta. hänellähän on jo yksi lapsi, kyllä hän selviää!

parempi nyt nuorena, kuin vanhempana. nyt voi olla vaikeaa, mutta vanhempana helpottaa ja on tyytyväinen.

sano hänelle, että tulee tänne palstalle juttelemaan vaikka minun kanssani. huutele vaikka MARIA täällä.

Vierailija
10/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole provo niin sitten ei ole

Mutta TUE häntä kuitenkin, äläkä rupea syyllistämään tai niitä aborttikuvia näyttämään. Jos hän todella haluaa pitää lapsen niin tue siinä mutta jos hän haluaa keskeytyksen niin ole hänelle myös siinäkin asiassa tukena äläkä painosta tai syyllistä mitenkään.

Vierailija
11/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein tiedän mistä puhun..Hetkeäkään en oo lastani katunu,päinvastoin hän on parasta mitä mulla on.Mut kaverini on niin " tossun alla" ,oma tahto miltei tukahdutettu :(( ap

Vierailija
12/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt että hän sen päätöksen tekee, et sinä.

Vierailija
13/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa niin paljon kuin pystyt.

Vierailija
14/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että aborttia katuu aina, mutta lasta ei koskaan.

Mistäs sä tommosta keksit? Jos sä et kadu ni ei se sitä tarkoita etteikö muut katuisi.

Enkä nyt tarkoita et kovinkaan yleistä olis, mut varmasti sellastakin sattuu.

Vierailija
15/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehoita ystävääsi hankkimaan ehkäisy.

Vierailija
16/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen tekee päätöksen abortista, ei mies!

En osaa muuta sanoa (enkä jaksanut lukea muita vastauksia, sorry).

Vierailija
17/17 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tue joka tapauksessa