-*- ENSIKOT Vkolla 4 -*-
En huomannut uutta pinoa vielä, joten pistetään pystyyn tämä nyt.
Mitä kuuluu ensikoiden tälle viikolle?
Itse kummastelen, että tässä mennään jo 13. viikolla ja mitä ilmeisimmin tämä vaavi tulee maailmaan tosiaankin sitten ensi elokuussa. Todella omituista tämä on yhä vaan... Kohta pitäisi varmaan ruveta hankkimaan vauvatavaraa, mikä tietysti konkretisoisi juttua enemmän. Vielä ei ole hankittu yhtään mitään.
Niameyn ultrakuulumiset oli herkistävät :) Meilläkin mies oli tosi innoissaan (kun taas itse olin lähinnä ihan pihalla tai jotain) - ei tosin kyynelehtinyt vielä.
Kommentit (45)
Vatsakivut hävisivät lepäilemällä eilisen päivän. Nyt taas olo ihan hyvä.
quiero, mulla oli alkuu ihan tyttöolo... kunnes sitten ultrasta saatiin pienen pippelin kuva mukaan =D eli se siitä äidinvaistosta mun kohdallani.
queen, mä tilasin missymomilta juhlahamee ja ainakin vaikuttaa hyvälaatuiselta. En ole tosin vielä tosi toimiin päässyt testaamaan kun kavereiden ja kummitätini häät on vasta edessäpäin. Ensimmäiset helmikuun lopussa ja toiset maaliskuun lopussa. Mutta hame on ainakin sellainen, että menee ihan takuulla päälle vielä silloin maaliskuussakin.
Kävin äsken viemässä auton takaisin vanhemmilleni kun oli äipän auto lainassa ja sain samalla ihanaa kalasoppaa. Nam! Ja äänestämässäkin tuli samalla käytyä.. saas nähdä tuleeko eteen muutto Ruotsiin vai Norjaan =D kun mä sanoin miehelle jo ennen ekaa äänestystä, että muutan Ruotsiin jos Niinistö valitaan ja mies taas ilmoitti että tulee sitten Norjaan muutto jos Halonen valitaan uudestaan. Että näin yksiin osuu meidän perheessä =D
[color=red]pikku-milli & paco 27+2[/color]
Ei mitään uutta tällä rintamalla :) Leivoin tuossa läjän pullaa pakkaseen ni on sit mitä tarjota vieraille. Vielä pitäis lähtä kävelylle ja äänestään...
Eilen tuntu et usko jo loppuu ettei tää ikinä synny mut eipä tuo kenelläkään oo mahaan jääny :) Nukkuminen vaan alkaa tuntuun jo toivottomalta ku ei meinaa hyvää asentoa löytyä!
Marika 40+2
Ihanaa!!!!! Sain tänään vihdoin gradun valmiiksi!!!! Mii jo kyselikin tästä jokunen aika sitten, mutta unohdin kai vastata... Piti saada työ valmiiksi jouluksi, mutta just silloin saatiin plussa ja siitä meni koko maailma sekaisin :) Sitten voinkin huonosti joululoman ja vuoden alusta aloitin uuden työn. Mutta nyt vihdoin ja viimein jaksoin pakertaa pari viimeistä sivua. Huomenna jätän työn proffalle, jihuu!!!!
Tsemppiä Marikalle, kyllä se pikkuinen sieltä pian tulee, ei voi mennä enää kauaa! Tulethan sitten kertomaan meille, miten vauvaperheen arki on alkanut sujua? Tietysti sitten vasta kun jaksat ja maltat irrottaa hetkeksi katseesi teidän kullannupusta :)
Joo Mammu, kyllä mä löysin jo sitä rasvaa, kiitti vaan vinkistä! Ostin samaa kuin sulla :) Nyt jo helpottaa, joten varmasti se oli ihan hyvää.
Ihme kun tuntuu, että nyt on taas tullu takas jotain lieviä ällöoireita ja rinnatkin on kipeytyny uudestaan tosta sivuilta. Kyljellään nukkuessa päällimmäinen käsi tuntuu jotenkin painavan toista rintaa... Yöllä menee muutenkin herrrrrrrmot, kävin viimekin yönä 5 kertaa vessassa!!! Ja sitten ei edes rakko oo todellakaan täynnä, mutta kaamea vessahätä, johon herää. Raivostuttavaa! No, eikös sen pitöis kohta helpottaa, kun kohtu jotenkin nousee, vai miten se olikaan?
Mäkin kävin katsomassa noita missymomin vaatteita, olihan ne ihan kivoja :) Mietin, että tollaset kevyen kesäiset raitahousut vois ainakin ostaa, kun yleensä käytän aina samantyyppisiä pellavahousuja. Niitä voi käyttää ehkä töissäkin keväällä, kun meillä on ihan asu vapaa.
Mihin asti ootte muuten ollut töissä? Eli ootteko aloittanut äitiysloman heti kun mahdollista, vai sinnitellyt pidempään? Mä ajattelin aloittaa juhannuksena tai viimeistään kesäkuun lopussa, jolloin olis noin 32 viikkoa täynnä. Joutuukohan moni sitä ennen jo sairauslomalle? Mä toivon, että en joutuis, kun olis kiva olla töissä, ettei tulis aika kauheen pitkäksi odotellessa.
No niin, kohta alkaa vaalistudio, jännää!
-Q-
Q: Kiitos kannustuksesta, sitä täs jo vähän tarvitaanki :)
Mä jäin saikulle muistaakseni siina rv 28 ja siitä suoraan äitiyslomalle tais olla rv 35, silloin ku oli määrä alkaaki...Lääkärit kyl kirjoittaa saikkua jos tuntee ettei pysty oleen töissä...
pikku-milli: Hyvä et olo parani. Se lepo kummasti auttaa moneen vaivaan!
Marika 40+2
kattelin just eri sivuilta äitiysvaatteita, meinas jo usko loppua kun suurin osa oli niiiiiiin kaukana siitä omasta tyylistä, tylsiä suoraan sanottuna, mutta noi missymomin vaatteet oli aivan ihania:) Tosi monta nättiä paitaa ja kivoja housuja:) hennesissäkin oon jo käyny kurkkimassa ja sielläki pari kelvollista vaatekappaletta näytti olevan..mä en siis vielä oo sortunu yhteenkään vauvan vaatteeseen vaan murehdin omiani;)
Onko kukaan teistä ostanu noita missymomin vaatteita, mietin vaan että onko ne laadultaan minkälaisia?
Aurinko paistaa, ihanaa, tulee ihan keväinen fiilis:) Kävinki jo ulkona koirien kanssa nuuskimassa ilmaa:)
Miten marika jakselee?:)