Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**tammitähtösten alkuviikko**

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sovitaan vaan s-I!!

täytyykin sitten huomenna käydä testi shoppaa valmiiks:)

vaan kyllä pettymys tulee jos ei sitä oikeaa viivaa tule!

minäkin suositttelen elaine, sitä alkuraskaudenultraa!

kyllä sillä saa semmoisen mielerauhan kun näkee että siellä ihan oikesati on joku!

ei sillä etteikö sinun masussa se papu asustelisi, kun asuu, sehän on selvä!

mutta kyllä kannattaa...vaikka se aika arvokas onkin, kyllä sen makssaa siitä mielenrauhasta!

s-I:minä muuten kuuluin siihen " pieni mahdollisuus keskenmenoon" - joukkoon kun sydänäänet löytyi rv9...ja rv 13-14 meidän pieni lapsenalku lensi enkelien luo.

mutta kai se tosiaan on aika epätodennäköistä enää siinä vaiheessa kun ne sydänäänet on löytynyt!

me ollaankin jo miehen kanssa puhuttu,että kun tärppä, niin sinne ultraan kyllä mennään,

kun on nuo kaksi enkelivauvaa, niin haluaa varmistuksen että kaikki hyvin!

nyt käenpesän loppua katsomaan..

fiikuna, taas

Vierailija
22/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikuna: Kimppatesti sovittu huomisaamuksi! Tuosta ultrasta ja keskenmenosta vielä... tuo pieni mahdollisuus keskenmenoon on siis vain mun käsitykseni asiasta ja en tosiaankaan ole mikään lääketieteen asiantuntija. Olen tosi pahoillani, että teille on kaksi keskenmenoa tapahtunut. Tosi rankkoja aikoja olette varmasti elelleet. Halauksia. (Ymmärsin kyllä tuon asian jo aikasemmista viesteistäsi, mutta en rohjennut kysellä enempää kun on varmastikin vaikeasta aiheesta kyse.)

Iloisempiin aiheisiin... Täällä ei näy tätiä, kävi ikäänkuin ovella pe-la, mutta ei astunutkaan sisään :) Tänään pitäisi ostaa testi, mitä suosittelette? Joku herkkä ja halpa ja selkeä käyttää. Mulla oli tänään jo vähän pahoinvointia aamulla tai sitten kuvittelin koko jutun.

:) S-I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiikuna ja S-I: Todella jännäksi menee teillä! Tulkaa sitten heti raportoimaan testitulokset !Täällä on peukut pydessä!

Greippimehusta¿Se alkaa olla uhanalainen herkku. Kävin nimittäin muutama päivä sitten kaupassa, (ei missään lähikaupassa vaan ihan isossa puodissa) ja sieltä oli greippimehut loppu!!! Hieman hymyilytti, kun tietää, mihin tarkoitukseen sitä useimmat meistä hankkii. Greippimehu on aina ollut meidän perheen herkkua. Miten te ette tykkää siitä? Nyt oon vähän toppuutellut miestä, se kun meinaa aina kiskoa mun greippimehut ennen kuin mä saan lasillistakaan.

Pientä väsymystä on täällä tänään ilmassa. Mies on työreissulla ja mä en nuku yhtä sikeästi, kun se on poissa..Onneks enää yksi yö ja se tulee kotíin. Se hyvä puolihan tässä nyt on, että mun mehut saa olla rauhassa. Jep.

Mut nyt tarttee alkaa valmistautua ysin palaveriin!

Palataan!

Johku

Vierailija
24/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signorina-I!!! Vielä on siis mahiksia, että odotat, ihana juttu!! Olen hengessä mukana, ihan täysillä....

Mulla on kotona niitä kauratestejä, joita täällä sivuilla joskus aikanaan suositeltiin..... apteekista en ole aikoihin mitään testejä ostanut.

Vierailija
25/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sekoilin" edellisessä viestissäni: tarkoitin tietenkin VILJATESTIÄ ;0

www.raskaustesti.fi

Vierailija
26/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep testauksesta sovittu, s-I!!

mihin aikaan tullaan tulokset paljastamaan;)?

tuntuu kyllä siltä että turhaa innostun asiasta ja sitten huomenna odottaa iso pettymys kun sinne se nega tuleekin:/ no se selviää sitten huomenna...mutta toivotaan parasta!!!

juu meillä nuo keskenmenot olleet kauhea paikka, niinkuin varmasti kaikilla muillakin... kun mitään syytäkään ei löytynyt.

minun oli jotenkin hirmuisen vaikea hyväksyä koko asiaa, meni kaikki elämänhalut, ja sitten sairastuinkin masennukseen. mutta siitä on nyt jo parannuttu ja nythän meillä on tuo kaikkein ihanin lahja, oma poika, josta olen niin kiitollinen!!

hyvältä muuten kuulostaa tuo pahoinvointi, s-I!!! eikö olekkin kiva kun täällä oikein hurrataan toisten huonolle ololle;)

minä aion ostaa testiksi sen exact surestep.in, kun on tuttu ja niillä olen aina testaillut.

johku:hauska tuo greippimehu-havainto!! juu taitaa olla vauvakuumetta ilmassa:)

se on myös mun herkkua enkä oikein ymmärrä miksei siitä muut pidä, nam.

hyrr kun on kylmä...yritän tässä kehitellär-oireita, paleluhan on yksi:)

(tosin saattaa olla että palelu johtuu siitä että olen t-paidassa ja pikkuhousuissa!:))

hyvää tiistaita kaikille!

nyt valmistautumaan ulkoiluun!

fiikuna

Vierailija
27/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++ säteitä tulossa!

Onnellinen olen teidän puolesta jotka jo testailette huomenna!

TARRASUKKIA!

alisa (kp 24/29)

Vierailija
28/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea teille fiikuna ja s-i,toivottavasti nyt tärppää,piän teille huomenaamulla peukkuja pystys. =)

mikäs se tuo greippimehujuttu oikee on?en oo koskaa kuullukaa...

täällä tuskanen aamu,päätä on jystäny nii,et tuntu ettei sängystä ylös pääse,vaikka pikkujannuki nukku pitkästä aikaa koko yön herättämättä. masu on myös kumman tuntunen,niinku kaksuttais muttei kuitenkaa...mua taitaa jännittäää =) oih! vielä pari viikkoo pitäs kestää, et vois käyä apoteekis...

Vierailija
29/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, ollaan jo tiistaihin asti selvitty!

Galluppiin: Meillä minä kuumeilen meidän molempien edestä. Mies on sitä mieltä, ettei haluu turhia paineita oviksista sun muista. Mut, onneks mulla on teidät. Täällä saa jännätä omia ja muiden tuntemuksia ja nipistelyjä.

Piqulle antoisaa gyne reissua. Vai, voiko se koskaan olla kovin " antoisa" , mut jos kuitenkin mahd paljon asiat selviintyis. Kuulumisia odotelleen, huomenissahan se tais olla..

Aliisalle jaksuja miehen taivutteluun. Kyllä on munkin mies kaikenlaisia sammakoita suustaan päästänyt näinä vuosina kun olen yksin kuumeillu. Kipeetä se tekee =( Jotenkin ei sitä voi vieläkään kokonaan käsittää, et nyt ollaan ihan oikeesti ilman ehkäsyä...

Fiikunan ja I-S jännitys on käsin kosketeltavaa, heti aamullako testaatte? Täytyy ponkasta heti kattomaan!

Ihana toi Ohranjyvän kommentti, testailee " kauratestillä" hih! koska aattelit testailla?

Elainella on ihan selväti pesänrakennusvietti meneillään. Uutta kotia katsastelette. Minkälaista? Mekin sunnuntaina koluttiin näyttöjä, ei nyt mitään kovaa hinkua. Alustavia katseluita, mitä pyydetään minkäkin kuntisista jne. Paritalo tai rivari haaveissa olisi.

Pakko vielä lisätä, et meidän perheessä huomaa raskautumisen varmaan ekana siitä, et uus auto pitää ostaa....hih! Mies kyllä niitä miettii ihan innoissaa, onko lapsiystävällinen jne... Jokainen kuumeilee tavallaan.

Hepeliini kp 6

Vierailija
30/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan vaan. ettei ihan vajota. :)

IIJA *salkkareita odotellessa...*

Vierailija
31/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-I: ostinkin clearblue-testin..ei ollut sitä vanhaa tuttua...

tuon pitäisi ainakin olla tosi tehokas,tai siis tarkka, siinä lukee että voi testailla mihin vrk.n aikaan tahansa ja tulos yhtä tarkka kuin labrakoe...oli kyllä sen hintainenkin! mutta nyt saa asiaan ainakin varmuuden!

nyt jo pelottaa se huuominen nega!!

mites sinun oireet? vieläkö huonoa oloa?

kiitokset tsempityksistä kaikille!

aamulla sitten koittaa se totuuden hetki..toivottavasti on iloista kerrottavaa!

nyt miehen viekkuun appelsiinien ja mustikkapiirakan kanssa, miten niin minä iltasyöppö?!;)

fii

Vierailija
32/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppauksesta :) Tää on ihanaa kun saa täällä jännäillä teidän kanssa kun en viitsi tässä vaiheessa puhua lähipiirille.

Ohranjyvä: Heh nuo kauratestit! Mä ihmettelin vähän, että mikä uusi juttu tuo kauraan liittyvä testaus on...

Rual: tuo greippimehu auttaa jotenkin raskautumisessa, mutta mä en millään muista miten. Osaako joku innokas greippimehuilija kertoa? Tsemppiä Rual piinailuun. Pitkä aika tuo pari viikkoa, mutta nopeasti se menee!

Fiikuna: Mä ostin surestepin kun oli halpa. Itse asiassa ostin tuplapakkauksen, jotta voi sitten varmistella oli nega tai plussa... Olisi se niin hienoa, että molemmat plussattaisiin!!! ++++onnea kovasti meille molemmille ;) Toivotaan parasta, pelätään pahinta -fiilikset mulla on. Sulla on vähän etumatkaa kun sait sen roskishaamun! Mä testaan huomisaamuna varmaan puoli seiskan aikaan kun heräillään. Meillä on sen verran kiireisiä aamut, että pääsen kertomaan teille tuloksia kasin jälkeen kun pääsen yliopistolle. Klo 8.30 mulla alkaa jumppa eli jos musta ei kuulu ihan aamulla, niin tulen sitten jumpan jälkeen tänne. Jännittää!!!

Oireista: Mä palelen koko ajan ihan hirmuisesti, nytkin tärisen vaikka meillä on normaalit 21-22 astetta lämmintä. Mittasin tänään lämmön, oli 36,8, mutta en ole mitannut aikaisemmin lämpöjä, joten ei ole vertailupohjaa. Tuntuu kyllä vähän korkealta. Vatsassa tuntuu välillä kipuja, mutta rinnat on ihan normaalin tuntuiset. Menkkajomotusta on, sitä on ollut jo perjantaista saakka. Toivottavasti ne ei ensi yönä ala!

Tulipas vuodatusta, oman navan ympärillä pyörii nyt ajatukset. Kiitos vielä kaikille peukutuksista ja tuesta, olette ihania!

S-I (Kp 29/28-32)

Vierailija
33/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna, jos mitään menkan tapaisia ei ilmaannu...

eilen lämpöä 37C ja tänään 37.2C, kylmä olo, mutta muuten ei mitään flunssaoireita.... ehkä siis???

Tsemppiä keskiviikkona testaileville piinailijoille!!!! Peukut on pystyssä!!!

Vierailija
34/53 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdattekohan saada S-I ja Fiikuna lainkaan nukuttua ens yönä...?;) Mä testasin (muutaman kerran;) niillä aconin easy detection -testeillä ja sain niillä siitä lauantain roskishaamusta eteenpäin joka päivä haaleen viivan kunnes keskiviikkona siihen tuli selkee punanen " varmistus" (varmistus siis minulle, haalea viivahan on yhtä kuin plussa, viivan värillä ei ole väliä, sanoivat niin apteekin täti kuin neuvolankin). Aconilla tuli siis viiva kaikkina noina päivinä, sehän on yks kaikkein tarkimmista, raskaushormonia ei tarvi olla kuin se 10ml virtsassa kun valtaosassa testeistä tarvii olla se 25ml ennen kun näkyy. Hyvä esimerkki tästä oli kun testasin kalliilla predictorilla lauantain jälkeisenä maanantaina ja sain negan vaikka aconilla tuli haalee viiva eli tää on hyvä esimerkki siitä ettei negan takia aina kannata heittää kirvestä kaivoon :) Jännää!!!! Pakko töissä päästä heti aamulla koneelle seuraan tulosten julkistamista :) Aivan mahdottomasti +++++++++++++++++onnea!!

Varasin muuten tänään sen alkuraskauden ultran, aika on ens viikon tiistaina, sillon pitäis alkaa just 7.raskausviikko - en jaksais oottaa ;) Varasin ajan sillain iltapäiväks että pääsee mieskin mukaan.

Omaa napaa teille kirjoitteli kilometritolkulla;

elaine + papu rv 6

Vierailija
35/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites fiikunan kävi? Joko olet testannut?

Nukuin yllättävän hyvin yön, en nähnyt aiheeseen liittyviä unia enkä heräillyt. Tuossa kuuden jälkeen sitten heräsin ja meinasi kyllä mennä pupu pöksyyn, mutta urheasti nousin heti testaamaan. Jotakuta varmaan kiinnostaa miten kävi...

No plussahan sieltä tuli!!! Kaksi viivaa, joista toinen vähän haaleampi, mutta ihan selvä kumminkin :) Vähän mä olen onnellinen, eikun supersuperonnellinen! Mä en ymmärrä miten tää kävi näin helposti, esikkoa kun yritettiin se neljä kiertoa, joten ajattelin, että tässä menee vähintään saman verran aikaa. Pikkuisen mua huolestuttaa mun viikonlopun vuoto, ei niinkään se ruskea tuhru, vaan se kirkkaanverinen lima, mitä tuli kerran pyyhkiessä. Ajattelin käydä kysymässä Yths:ltä, jos pääsisin sinne vielä veritestiin, niin näkisi sen hcg(?)-tason. JÄNNITTÄÄ! Mä en vielä ihan käsitä tätä, että meille olisi tulossa lokakuussa vauva. Iik!

Ohriksella lämmöt on tosi lupaavia! Seurailen jännityksellä, että pääsetkö mun ja elainen kanssa vielä tammijunan kyytiin. Paljon ++++pölyä kaikille tammitähtösille!

Onnellinen S-I rv 4+1

Vierailija
36/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-I: Ihanaa!!! Hurjasti onnea!! Varmaan ihan huikea fiilis! Loistavaa, että saatiin toinenkin tärppi tälle porukalle!! Onnea!

Mä oottelen ovista innolla..Josko sitten helmikuussa plussattais me loputkin.

Joku kyseli greippimehusta. Mun käsitykseni mukaan se jotenkin vahvistaa limakalvoja ja siten edesauttaa raskautumisen mahdollisuutta. Tarkempia faktoja otetaan täälläkin mielellään vastaan.

Nyt tarttee jatkaa hommia, mutta tuun kuikuilemaan taas.

Johku

Vierailija
37/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot onnittelut s-I!!!

mua ei tarvii onnitella.

f

Vierailija
38/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi fiikuna! Älähän lannistu! Harvoinhan se eka kierrolla tärppää. Jatketaan me yrittämistä ja koitetaan napata helmijuna, eiks vaan?

Eikä me kaikki yhtä aikaa synnyttämään mahduttaiskaan, loppuis huoneet. Laiha lohtu, mutta kuitenkin. Jaksoiko edes hivenen hymyilyttää?

J

Vierailija
39/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea S-I!!! Nyt olette Elainen kanssa ohjailemassa junaa ja muut toivottavasti jo seuraavalta asemalta pääsee kyytiin. Tosi hieno juttu.

Fii:Halaus!Älä masennu, meitä on täällä pitkä jono ja kyllä se + sieltä tulee.

Joku kyseli miehisestä kuumeilusta..sitä ei täällä ole ja muutenkin hieman nihkeästi on mies mukana. Ekaa kuumeilen ja haaveiltu on yhdessä, mutta luulen, että mies tarvitsee konkreettisia tuloksia ennen kuin tajuaa itse mistä kysymys. " kuume" voi olla liian abstrakti käsite - ainakin mun miehelle tässä asiassa. Mutta se ei ole mua vielä lannistanut. Tosin jos saisin pyytää, niin lähettäkää hieman pirteyttä tuolle mun ukolleni...on vielä talvihorroksessa.

Omanapaisuuden jälkeen mukavaa päivää kaikille,

-m

Vierailija
40/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta S-I!!!!!!!!! Onnea, onnea onnea ja tervetuloa tammijunaan, olenkin pitänyt täällä penkkiä lämpöisenä! :)

Voi Fiikuna miten kurja juttu! Saitko negan vai tuliko täti? Jos sait negan niin bdbdbdbdb että se vielä plussaksi muutuu!

Nyt täytyy rientää työntekoon, työnantaja ei varmaan hirmu mielissään olis jo tietäis että maksaa mulle palkkaa tänne kirjottelusta ;)

:) elaine + papu rv 7+1 *toivottavat S-I:n ja masuasukin tervetulleiksi tammijunaan