Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**tammitähtösten alkuviikko**

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset tsemppauksista ja lohdutuksista! ootte kyllä niin ihania!

juu kyllä siinä itku tuli! jotenkin se pieni viivantapainen oli nostanut toiveet ja uskon taas korkealle ja sieltä sitten mäiskähtäen tultiin alas:/

kyllä tuo nyt oli niin selvkeä negatiivinen tulos että täytyy siihen uskoa! ja tätiä kun ei näy...alkaisikin nyt se uusi kierto niin pääsisi yrittämään ja toivomaan, nyt vaan tuntuu niin tyhmälle kun ei ole masussa ketään ja menkatkin hukassa...

ja johku, vaikka tämä olikin eka kierto yritystä, niin on mahdollisuus raskautumiselle kuitenkin ollut jo seitsemän kuukautta kun ehkäisyä ei olla synnytyksen jälkeen käytetty...eli sekin vähän jo vetää mieltä matalaksi.

mutta silti olen onnellinen sinun puolesta s-I!!! ihanaa että pääset nyt masua kasvattelemaan ja odottelemaan sitä pientä tuhisijaa(ja yövalvottajaa;)) tietysti olen iloinen sinun plussasta,älä ymmärrä väärin, oli vaan itselle niin suuri pettymys tuo miinustulos, ja vielä kun samaanaikaan testattiin ja teille se plussa tuli...

toivottelen sinulle oikein paljon onnea!

mites mies otti vastaan uutisen?

elaine: kiva kun sait ajan tuohon alkuraskaudenultraan! kyllä se on käymisen arvoinen..

..ja ehkä miekin pääsee paremmin osalliseksi odotuksee kun näkee ihan ominsilmin tuon pienenpienen ihmisenalun:)

täälläkin yksi omanapainen kirjoittelija...lupaan seuraavaksi keskittyä muuhunkin kuin itseeni:)

fiikuna hieman surullisena

Vierailija
42/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät olevan vallalla tänään täällä.......... olen tosi tosi pahoillani, ettei tällä kierrolla tärpännyt Fiikuna ja oikein lämpimät onnittelut sinulle S-I!!!

Tätähän tämä on, elämä. Rankkaa ja onnellista, mutta kaikki on vastaan otettava....

Tänä aamuna lämpöä 37.1C. Saas nähdä nyt sit.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=MediumPurple]

Ihanaa, että plussanneiden joukko senkun kasvaa! Toivottavasti pääsen itsekin joskus siihen mukaan. Fiikunalle pahoittelut negasta ja toivotaan että täti teille mahdollisimman äkkiä saapuu, jotta pääsette uudelleen yrittämään.

Oma napa: Tällä hetkellä paleltaa ihan älyttömästi, ja tuntuu kun olis flunssa tulossa. Voisikohan tuo olla raskausoire?

Ajattelin että testailen ensi viikon perjantaina, mikäli menkat ei ole siihen mennessä tulleet, koska ajattelin lähteä viihteelle silloin illalla, eikä viitsi mitään riskejä alkon kanssa ottaa. Oletteko tilanneet netistä testejä vai ostatteko apteekista? Olen yrittänyt katsella netistä tilattavia, mutta ne ovat mun mielestä kamalan kalliita. Mikä olis sellainen testi, jolla olis hyvä hinta/laatusuhde? Tällä hetkellä kaapissa odottaa joku apteekin testi.

En nyt millään muista onko esittelylistassa mitä tietoja teistä, siksipä kyselenkin: Kauanko olette miehen kanssa olleet yhdessä? Oletteko naimisissa/kihloissa? Ja monesko lapsi haaveissa?

Meillä ei olla vielä kihloissa. Yhteiseloa takana reilut kaksi vuotta ja ensimmäistä lasta minä kuumeilen.

Mukavia päivänjatkoja toivottaa

Neiti Nokkonen[/color]

Vierailija
44/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkua, Onnee S-I:lle plussasta!

Pahoittelut fiikunalle negasta, tulis nyt edes ne menkat, eikä alkais kuurupiilosille.

Töitä pukkaa ja puhelin soi, joten palaillaan.

Vierailija
45/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori Fiikuna, en tiennyt taustojasi, yritin vain lohduttaa. Luulin, että täällä kaikilla on yrittäminen alkanut vasta nyt tammikuussa.

Neitinokkonen: On meillä aiemminkin ollut puhetta näistä, mutta ihan hyvä vähän palauttaa mieliin toistemme tilanteita, varsinkin nyt, kun kirjoittaporukka on selvästikin vakiintunut.

Me ollaan oltu yhdessä reilu viis vuotta, viime kesästä asti naimisissa. Ekaa lasta täälläkin kuumeillaan. :)

Peukkuja Ohrikselle ja neitinokkoselle, lupaavia oireita teillä ainakin jo on. Plussaonnea!

Johku

Vierailija
46/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kiitoksia kaikille onnitteluista! Oli aivan ihanaa kertoa teille heti kun muuten joutuu pitämään tämän vielä salaisuutena. Tai kyllä me yhdelle ystäväpariskunnalle laitettiin jo aamusti viesti, kun he yrittävät kanssa vauvaa.

Fiikuna: Lohtuhaleja lähettelen täältä. Olisin niin toivonut, että oltais molemmat plussattu. Mulle ei tullut mitenkäään sellainen olo, että et olisi mun puolesta iloinen. Ymmärrän kyllä täysillä sun pettymyksen, olet tosi kivasti kuitenkin onnitellut mua. Kiitos siitä! Onko sulla muuten ehtinyt monet menkat tulemaan synnytyksen jälkeen? Voisikohan kierto olla vielä hakusessa eli onko sulla tietoa, koska ovis oli? Voihan tuo imetyskin vielä ehkäistä, joten älä masennu!

Neitinokkonen: Mulla tuo palelu on ihan selkeä oire. Oletko mitannut lämpöjä? Mulla oli eilen 36,8, mikä on musta aika korkea. Raskauden alussa siis ruumiinlämpö ilmeisesti nousee muistaakseni noin puoli astetta ja siitä palelukin johtuu.

Miehen kanssa ollaan oltu kohta kahdeksan vuotta yhdessä, kihloissa melkein kuusi ja naimisissa 2,5 vuotta. Olin alaikäinen silloin kun tavattiin... baarissa silti. Hyi mua! Meillä oli rakkautta ensi silmäyksellä ja aivan ihana suhde on edelleen. Esikoisen (1,5-v) syntymän jälkeen oli vähän alamäkeä, kunnes hoidettiin asiat kuntoon parisuhdeterapiassa viime keväänä. Nyt ollaan taas onnellisia yhdessä ja tänään aivan mielettömän onnellisia tietystä syystä! Mies oli yhtä hymyä aamusti ja lounaalla kun tavattiin.

Elaine: Millä viikoilla sinne alkuraskauden ultraan voikaan mennä? Tasan 7 vai? Minne sä olet menossa? Kysyitkö hintaa? Mä ajattelin tehdä pientä hintavertailua, kun yksityisillä hinnat kai vaihtelee.

En pääse yths:lle veritestiin, mutta suosittelivat testaamaan vielä uusiksi parin päivän päästä. Kyllä mä nyt luotan, että joku siellä masussa on! En jaksa ottaa stressiä pienistä vuodoista, kun esikoisestakin niitä oli ja terve tyttö tuli. Ja nythän mulla ei ole tullut moneen päivään yhtään vuotoa. Ihan sekaisin olen ollut tänään!

Plussaonnea+++!

S-I

Vierailija
47/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johku:ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi, vaikka kivasti minua tsempitit..

kerroimpa vain miten miellä....

ja on kyllä yritys tavallaan alkanut tässä kuussa kun nuo menkat tuli joulukuussa ja sen jälkeen varsinainen yritys aloitettu..

miehen kanssa oltiin sovittu että joulunjälkeen saa luvan tulla tuo pikkukakkonen, itsellä vaan oli jo alusta asti(siis tämän pojan syntymän) kamala vauvakuume ja pientä toivoa elättelinkin että raskaus olisi jo alkanut aikaisemminkin,kun ei tuota ehkäisyäkään oltu käytetty synnytyksen jälkeen,

mutta meillä siis imetys toiminut täydellisenä ehkäisynä, valitettavasti!

ja ilmeisesti vieläkin...tai sitten nuo kierrot vaan ihan sekaisin, kun siis nyt ensimmäinen menossa.

kiitos kuitenkin kun piristit mieltä...ja vähän hymyilyttikin aamulla tuo juttu synnäriruuhkista, varsinkin kun poikaa synnyttämään mentäessä oli laitoksella ruuhkaa ja mietittiin että mihin tässä joudutaan, silloin ei kyllä naurattanut pätkääkään niiten supistuskipujen kanssa:)

kyselyyn:

miehen kanssa ollaan oltu yhdessä joku viisi vuotta josta naimisissa nyt reilut puolitoista ja toisesta haaveillaan, tämän meidän ihmeen(poika 7kk) seuraksi.

nyt odottelemaan pizzaa, juu tiedän että on pahasta...mutta täytyy vähän lohduttautua syömällä:/

s-I:lle vielä...epäilen itsekin että johtuu tuo kummalisen pitkä kierto ja raskautumattomuus siitä että ensimmäistä mennään synnytyksen jälkeen ja ei siis mitään havaintoa missä tässä oikein mennään...oviksesta ei tietoa...en sitä tunne, välillä kyllä sen suuntaisia kipuja ja muuta mutta varma ei voi olla, en ole tikutellut...

ja imetyksiäkin vielä niin usein, alle neljän tunnin välein , ja öisin noin tunnin välein että se varmaan estää ovuloinninkin...

kunhan nyt vaan alkaisi ne menkat niin pääsisi tästäkin piinasta...

nyt poistun...

fiikuna

Vierailija
48/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt millään mitään järkevää alotusta niin alotetaan nyt sitten vaikka noin.

Vastailen vaikka ekaks gallupiin: yhdessä ollaan oltu pikkusen yli kahdeksan vuotta, kihloissa pikkuisen yli kuus vuotta ja naimisissa 2,5vuotta...ollaan siis kopio teistä S-I! Hassua ;) Niin ja ensimmäinen lapsi on siis nyt (hih) tulossa =) Mies kuumeilee hillityn rauhallisesti kummempia hötkyilemättä, myhäilee varmasti mielessänsä enemmän mitä ulospäin näyttää, tosi ilonen on siis vauvasta :) Jännittää vaan raukka jo nyt sitä että miten sitä voi muka käsitellä niin ettei se mee rikki - hassu!

S-I: Voi vitsi, on kyllä ihanaa että se plussa sieltä tuli! Tarrasukkia ja vauvaliimaa kovasti paljon teille! En tiiä milloin sinne alkuraskauden ultran voi aikasintaan mennä, ite valitsin sen 7viikon kun oon lueskellu ihmisten kirjotuksia siitä ultrasta ja aika moni on sillä viikolla siellä käynyt + jonkin verran oon nähnyt kirjotuksia joissa 6viikolla ei oo vielä kuulunut ne sydänäänet...toivottavasti kuuluis sit kun me mennään - jännää! Varasin sen Koskiklinikalta, hinta-arvioksi sanottiin 85-100¿, en sit tiiä vähennetäänkö siitä kelakorvauksia (vai onko se edes kelakorvattava?). En vertaillu hintoja, aattelin mennä sinne Koskiklinikalle kun oon jonkin verran käynyt siellä muuten lääkärissä ja palvelu on ollut hyvää. Varmasti sillä vertailulla saa säästettyä montakin euroo, ihan mielenkiintosta kuulla jos vertailet et millanen haitari Tampereella on.

Omaa napaa vielä: tänään tuli vihdoin neuvolasta ne postit (soitin sinne eilen kun ei viikossa olleet tulleet). Illalla aateltiin miehen kans niitä täytellä. Siellä kyseltiin kovasti ruokailutottumuksista, suvun sairauksista, alkoholin käytöstä yms. Kävin muuten tänään H&M:lla hiplailemassa mamma-vaatteita, vähänkö olis tehny mieli jo sovitella kun oli vielä alennuksessakin aika paljon tavaraa, mut en sit viitsinyt kun eihän mulla mitään mahaakaan vielä oo - kai :) Joka päivä kyllä peilistä tiirailen että onko muutosta, mut taitaa muuten vaan turvottaa ;) Sellanen turvonnut olo on kyllä joka päivä, välillä kun syö niin tulee tosi nopeesti sellanen olo kun olis kaulaa myöten täynnä, täys ähky siis. Vatsaa jomottaa pitkin päivää, välillä myös alaselkää, sellanen jännä paineen tunne on koko ajan eli kyllä siellä vissiin jotain actionia on käynnissä... Joku muuten kyseli, että millasta asuntoa etsitään (tai siis aletaan etsimään). Rivari neliö olis meillä haaveissa, asutaan nyt kaksiossa ja aateltiin että järkevämpää on ostaa kerralla isompi asunto niin ei tarvi sit heti taas vaihtaa. Varmaan enemmän tosissaan aletaan sen eteen tehdä töitä sitten kun tää asia on täysin julkinen (eli aika pian tod.näk. koska onnistun taatusti paljastaan asian lopuillekin piakkoin :)

Kukas meillä on seuraavana testivuorossa? Minkäs muuten sait S-I lasketuksi ajaksi tuolla vauvalaskurilla?

Nyt täytyy kyllä mennä juomaan, janottaa ihan koko ajan, syötiin nimittäin meilläkin pitsaa - kuulitko fiikuna! ;)

:) elaine + papu 7+1

Vierailija
49/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi ONNEA S-I !!! Aivan ihanaa ja kannustavaa varmasti meille muillekkin kun jo kaksi plussaa tammikuussa!

Fiikunalle pahoittelut negasta, nyt kovasti onnea uuteen yritykseen!!!

Ja nyt täytyy myöntää et en muista olikos muita piinailijoita lähipäivinä, mutta tasapuolisesti plussa säteitä kaikille!!

Mulla oli tänään gyne ja diagnoosi lievä pco ja sain terot ja clomit yhdessä seuraaviin neljään kiertoon! Joten katsotaan mitä seuraavat kuukaudet tuo tullessaan...

Galluppiin vielä vastaus, reilut 2 vuotta yhdessä ja esikoinen haaveena! Mutta nyt illanjatkoja kaikille :)

Vierailija
50/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnitteluhalaukset S-I:lle plussan johdosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Todella hienoa, kun teille tulee vauva. :) Ja Elaine80:llä odotus rullaa eteenpäin hyvää vauhtia - onnea! Kurja juttu Fiikuna toi nega - toivotaan, että menkat alkais pian ja ei tarvitse elää epätietoisuudessa. Eihän sitä tiedä jos vielä vaikka plussaksi muuttuisikin?!

Tyhmänä kysyn mitä tarkoittaa bdbdbdbdbd? Hetkinen - onko siinä raskaana olevat vatsat vastakkain vai mitä?!

En ole viime päivinä juurikaan ennättänyt kirjoittelemaan, niin kiirettä töissä. Sen verran bongasin gallupeja, että vastailen niihin.

Mieheni vauvakuume näkyy hänessä joka päivä - tietynlainen hymy ja hän puhuu usein siitä millaista olisi vauvan kanssa ja miltä näyttäisin raskaana jne... Olen tosi onnellinen että hän on yhtä innostunut tästä projektista kuin minä. :)

Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja naimisissa 8 vuotta. On ollut monenlaisia vaiheita avioliitossa - välillä ihan vuoristorataa. Nykyisin menee oikein hyvin ja aina olemme pyrkineet (ja aika hyvin onnistuttukin) kaikista asioista puhumaan avoimesti, niistä vaikeistakin. Vähitellen ajatus vauvasta on syttynyt sitten kummankin mieleen ja nyt on jo eka yrityskierto takana ja uusi alkoi viime viikon perjantaina. Toivotaan, että pian jo tulisi sitä +++++ pölyä tännekin.

On virkistävää lukea teidän kuulumisia ja ajatusten vaihtoa vaikken itse aina kerkee osallistumaan.

Hyvää yötä!

Vierailija
51/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bdbd tarkoittaa yhtä kuin peukut pystyyn :)

(minä ainakin opin sen tuolta " palstaslangia uusille kuumeilijoille" -pinosta, kun rupesin täällä notkumaan...meillä muuten mies aina naureskelee kaikille uusille " termeille" joita täältä tarttuu mukaan ja joita tietenkin myös hänelle viljelen...;)

Eli ei muuta kun kovasti paljon bdbdbdbd teille uuteen kiertoon!!

Hyvää yötä ja +++++unia!

:) elaine

Vierailija
52/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea onnea S-I!!!! Ihanaa +++++!!! Tosi hieno juttu:) Fiikunalle pahoittelut negasta, toivottavasti ne menkat tulis pian niin pääsisitte uuteen yritykseen.. Ellei nega muutu plussaks vielä:)

En oo taas kerenny tänne kirjotella, mutta lukenut kuitenkin välillä kuulumisianne. Joku kyseli aiemmin miehen kuumeilusta, meillä mies kuumeilee kyllä ja paljon, mutta vähän erilailla kuin minä. Vaikee selittää:) Ite sitä kai oottaa sitä vauvamasua ja kaikkea muuta sellaista, mies ajattelee konkreettisemmin vain sitä pientä ihmistä ja millaista elämä sitten on. Niin ja me ollaan oltu yhdessä 4.5 vuotta, kihloissa melkeen tasan kaksi vuotta. Ja ekaa vauvaa siis kuumeillaan. Kolmen viikon päästä (toivottavasti..) heitän pillerit hiiteen ja sit alkaa meijän yritys ja alan pyöriä täällä ahkerammin. Ootelkaa vähän muakin ja pitäkää johonkin junaan paikkaa, etten ihan yksikseni tänne jää..;)) Ja siis jos mää voin täällä silti hengailla teidän kanssa tammitähtösissä vaikka tuo meidän yrityksen aloitus meneekin helmikuun puolelle..?

Mutta se omasta navasta:) Vielä kerran mielettömän paljon onnea S-I:lle, ja oikeen paljon tsemppiä fiikunalle, kyllä se + sieltä tulee! Ja kaikille piinailijoille paljon plussaonnea!!!

Vierailija
53/53 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs olette ahkerasti " pinonneet" ja mukaanhan mahtui kivoja uutisiakin :)

S-I: Sydämelliset onnittelut plussasta, aivan ihanaa!! Toinen plussa Tammitähtösille! Eikö ole ihanaa, että alun epävarmuus muuttui noin ihanaksi uutiseksi :) Paljon tarrasukkia alkiopalleroiselle!

Ja vielä, oli mielenkiintoista kuulla siitä sun tuhruvuodosta. Eli ne jutut ¿valemenkoista¿, joita luin piinaillessani ennen tädin myöhäispyrähdystä, eivät ole puppua. Kiva tietää, niin ei heti heitä jatkossa pyyhettä kehään samassa tilanteessa.

Voi Fiikuna, niin kauan kuin ei ole tätiä on toivoa. Lohduttavia haleja. Meitä on vielä iso joukko odottelemassa sitä helmijunaa :) Kyllä täälläkin silloin taannoisen negatestin aikaan oli vähän (lue: tosi paljon) pala kurkussa. Sitä niin kovasti lataa toiveita sen yhden saamarin liuskan varaan. Ja negan tullessa tuntuu siltä, että miten se ikinä voi olla plussa :/ Sulla on varmasti kierto vielä imetyksestä sekaisin, joten hymyä huuleen. Ajattele niin, että todistettavasti kroppasi on kuitenkin toiminut ja siitä merkkinä on ihana pikku-poika. Minua näin ensimmäistä kuumeillessani vähän jännittää sekin, että kuinka raskautuminen ylipäätään onnistuu, kun ei ole vielä mitään takeita asiasta.

Ohranjyvä: Ajapas sinä myös se täti pois äläkä anna tulla teille vierailemaan. Nyt vaan testaat komean plussan niillä ¿kauratesteillä¿ ;)

Pipu: Hyvä kun kävit gynellä, niin sait hyvät tropit seuraavaa kiertoa varten. Eiköhän se pilke isän silmäkulmassa kohta muutu ihan oikeaksi masuasukiksi ;)

Gallup ja omaa: Mies kuumeilee myöskin - osaa vaan peittää sen minua paremmin. Oli molemmille vähän pettymys viikonloppuna se tädin tulo - mies oli jo katsellut mun mahaa ja sanoikin, että kyllä se nyt pömpöttää ihan sen näköisesti kuin olisin raskaana (en viitsinyt sanoa, että turvotusta se vaan on, ei voi vielä raskaudet näkyä). Mies toi sitten tädin tultua mulle lohdutukseksi KaksPlus-lehden (että en lopettaisi haaveilua ja optimistista odotuksen odottamista).

Kovasti on mies puhunut, miten TM:stä pitäisi etsiä numero, jossa on auton turvaistuinvertailu, että osaa ostaa mahd.turvallisen istuimen vauvalle.

Yhdessä on oltu kaikenkaikkiaan noin 8 vuotta (välillä taukoa), kihloissa 1,5 vuotta, naimisissa 0,5 vuotta. Suurin sitoutuminen oli asunnon osto reilu vuosi sitten.

Nyt päätettiin, että pupuillaan jo kierron alusta asti ja vaikka joka päivä, että ehtisi se itse motiivi unohtua siinä kiireessä (meinas tulla makuuhuoneen puolella kummallekin ylimääräisiä suorituspaineita viime kuussa, kun oli vähän liikaa suorituksen makua touhussa). Ihan kuin mä muka voisin unohtaa kuumeilun.. No, mies varmaan elää fantasiaansa näinä päivinä ;)

Leje