***HAAHUT viikko 4***
Kommentit (111)
).( kp 31 vaihtui täällä eilen kp 1, jonka kyllä arvasinkin =( Eilen mieli oli muutenkin tosi maassa, " sain" taas kuunnella tytärpuoleni murrosiän skitsoiluja... mm. että kaikki olisi paremmin, jos muuttaisin takaisin Tampereelle =( Toivotin kyllä hänelle ensin, että hän voisi oikeasti harkita sinne ihanan äitinsä luokse muuttoa *häpeilen tunnustan*, mutta jotenkin ei millään jaksaisi katsella ja kuunnella ilkeyksiä 14-vuotiaalta likalta, jonka oma äiti ei kanna mitään vastuuta esim. tyttärensä syömishäiriöistä, elatuksesta, lääkkeitä vaativasta taudista yms. Tämä maanmainio etä-äiti kyllä odottaa viimesillään (omien sanojensa mukaan perheklubilla) toista lastaan, vaikka todellisuudessa onkin jo neljäs tulossa...
Leomamma, *kiroilee täällä ja häpeää itseään, koska on ilmeisen huono äitipuoli*
Ilmoittelen nyt itsestäni pitkästä aikaa ettette vallan poista minua listasta... Nyt kun on vauva-ajatukset olleet hieman taka-alalla töiden takia. Tavoite on kyllä pysynyt samana eli se plussa tietysti. Uskokaa tai älkää mutta mulla on TAAS lääkekuuri emätintulehdukseen. Jo kolmas peräkkäin. Alkaa mennä hermot jo. Ja nyt on sen lisäksi vielä virtsatietulehdus ja siihen lääkkeet ja edelleen ne samat lääkkeet korkeaan prolaktiiniin. Eli oikein pillerihiiriä tässä ollaan. Kaiken lisäksi luulen että bongasin oviksen juuri samana iltana kun virtsatietulehdus oli pahimmillaan eli eipä tullut petipuuhistakaan mitään. :o( Oikea epäonnenkuukausi. Sen lisäksi olen saanut töihin liittyviä huonoja uutisia ja tapellut rankasti anopin kanssa joten eipä tästä taida enää ole muuta tietä kuin ylöspäin. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Seuraavien kuukautisten aikana menen prol.kontrolliin ja maaliskuun alussa polille, jospa ne siellä osaisivat jotenkin auttaa minua.
Mutta onpa kiva lukea täältä hyviä plussauutisia ja ultrakuulumisia! :o)Onnea kaikille tasapuolisesti ja roppakaupalla suojelusenkeleitä teille ja pikkuisille matkustajille!
Ja tietysti pahoittelut keskenmenon kokeneille. Minulla olisi näinä päivinä ollut laskettu aika jos kaikki olisi mennyt hyvin ja kummasti muistuu suru taas mieleen... :o(
Oikein paljon plussasäteitä että nyt se plussa pysyy eikä karkaa minnekkäään, ehkäpä se oli vain jotain harmitonta vuotoa!=)
Eilen sitten aloitettiin se disperiini ja katsotaan nyt sitten että onko mitään hyötyä, kiva on ainakin ollut lukea muiden positiivisia kokemuksia tuosta disperiinin käytöstä.Mulla tosiaan annostus on 100 mg/päivässä.Kuinka monella muulla on käytössä??
Halauksia ja plussarikasta kuukautta kaikille!!=)
Tuli vain pikaisesti kurkkaamaan, ja voi että on jännittävä tuo tilanteesi. Sydämestäni toivon, että kaikki olisi hyvin!
kuonokas
Olen aina silloin tällöin käynyt lueskelemassa ja jännäämässä teidän puolesta, olette olleet ajatuksissani. Nonnalle lähettelen erityisen paljon plussasäteitä ja tietysti ihan kaikille haahuille.
Oma napa porskuttaa päivä kerrallaan eteenpäin..
Voikaa hyvin ja toivon, että näkisimme pian tuolla o-puolella!
" En tarvitse mitään niin paljon kuin hunajaa..." Sanoi Puh.
Katsoessaan Ristoa ja Nasua. " ..paitsi ystäviä.."
Ystävyys on sitä kun laittaa silmänsä kiinni
ja ajattelee ystäväänsä,
silloin poskilihakset alkavat vetäytyä korvia kohti niin,
että kaikki rypytkin siliävät.
Lämpöisin terveisin wbm rv12+6
Ja ISO ja LÄMMIN KIITOS mua tsempanneille eli teille kaikille!! Te ihanat exätkin olette tänne eksyneet!!! Kyllä olette ihania, kun mä vaan omaa napaa kirjoittelen muutenkin hiljaiselon jälkeen. Rutistus teille kaikille!!!
Kyllä me kaikki oltaisiin jo ansaittu pysyvä plussa ja menolippu exiin! Joskus vaan asiat ei mene ihan putkeen. Ehkä kaikilla vastoinkäymisillä on jokin tarkoitus; aina vaan ei pieni ihminen oikein ymmärrä, miksi..
Sanikos oli ainoa tällä hetkellä piinaileva?? Oikein hurjasti plussasäteitä lähetän sulle!!
Nonnalle lohdutushali, jos se tädin pentele ei vieläkään ymmärrä olevansa ei-toivottujen vieraiden listalla..
Porkkanalle erityistsempitykset ja jaksamista!!
ON -taas, sori! Eli pelko persiissä olen koko päivän ollut töissä ja valehtelematta varmaan 10 kertaa vieraillut vessassa pöksyyn kurkkimassa, mutta ei ole vuotoa tullut ei. Pyyhkiessä yhden kerran ehkä oli aavistuksen ruskehtavaa. Tällä hetkellä hiukan nippailee masussa, mutta en nyt uskalla/halua ajatella sen tarkoittavan mitään huonoa..Huomenna puolen päivän maissa saan hCG-arvot. Äääk, kun jännittää ihan kauheasti!! Torstaina soitan oman gyneni kollegalle, ja ihmetellään labra-arvoja, ja miten edetään, jos vuoto ei jatku. Että näin. Huh. :-/
Taas kerran kaikille hyvää viikonjatkoa ja jaksuhaleja ja onnellisia yllätyksiä:) Palaan huomen illalla kertomaan kuis mamman kävi...
Lämmöllä, Ulriina
Wbm: Kiva kuulla sinustakin. Ihan kivoilla viikoillakin alat jo olla. =)
Ulriina: Toivottavasti kyseessä olisi vain harmiton vuoto. Eiköhän tuokin taida olla melko yleistä, että jotain ruskehtavaa pientä vuotoa saattaa esiintyä. Tai näin siis ainakin muistelin jostain lukeneeni. Tsempityksiä sulle edelleen!!! =)
ON: Nyt on sitten selvinnyt sekin miksi alavatsaa poltteli tuossa päivällä. Menkathan ne oli alkamassa. Kävin tuossa alkuillasta vessassa ja huomasin silloin, että olivat alkaneet. Tällä kertaa lähtikin kierto sitten käyntiin mukavan nopsaan. Kiva kiva. =)
On se kiva kun voi noistakin joskus nauttia. Yleensä tuo tädin vierailu on kaikkea muuta kuin kivaa.
Tosin meillä ei nyt vähään aikaan jännitetäkään, mutta mä sitten jännään kaikkien teidän puolesta, eikös joo?? ;)
Mieskin tuossa jokin aika sitten sanoi, että pitäis varmaan katsoa kumien päiväys etteivät ole menneet vanhaksi käytön puutteesta. ;) Niitä kun ei ole vähään aikaan tarvittukaan. Sitten lisäs vielä, että täytyykin sitten siellä etelässä ottaa joka ilta ruuan kanssa punaviiniä ja sen jälkeen petipuuhiin. ;)
Tässäpä tämä tällä erää. Mukavaa illan jatkoa kaikille!!
ulriinalle ja femmalle ihan megapeukut!! bd bd bd bd bd bd
taas on jotenkin olevinaan kiire, joten pikaisesti (.)
odottelin tätiä saapuvaksi tänään-torstaina välillä. jotain epämääräistä tuhrun tapaista oli vkl havaittavissa, mutta nyt ei havaintoakaan.. tuhrusta eikä tädistä. kivakiva. =(
nyt on menossa piiiitkästä aikaa hormooniton kierto, ja seuraavaan kiertoon olis suunnitteilla inssi, ja olis kiva että menkat alkaisi, niin pääsisi aloittamaan taas hormoonit. nyt täti oikein vedättää taas joo..
raskaanakaan en ole.
eli ei auta kuin odotella että päästään tositoimiin..
malttamaton
-ennis-
Olipa kiva kuulla miten se minidisperiini oikein vaikuttaa:) ollut epäselvää, ajattelin, että se ohentaa verta ja helpottaa kohdun verisuonia. Mitä se niin..mitä se sitten tekeekin. Eli jos hedelmöittyminen on onnistunut hyvin, niin kiinnittyminenkin onnistuisi. Mitä merkkiä alat syömään? Suositteliko gyne jotain erityisesti? Olen myös nyt ottanut 100mg ekassa kierrossa ja mennään kp 26/n29-32. Lämmöt ovat kohonneet implantaatiosta ovat taasen taas 37,2. Nyt alkaa silmät muuttua " lasisksi" . n.kolmas päivä kiinnittymisestä. Plaah..näin käy melkein joka kierrosta..
Hurjaa ajatella, että ensikuussa on tasan vuosi haluttu uutta Lahjaa..vuosi!!! Aaarrggghh!!! Harmittaa..
Mutta on niin lohtua tuovaa ja ihanaa kuulla, miten ne pettymykset käääntyvät hiljalleen iloksi..masunasulla, neronjalla..jne..mutta totuus on, että yhtä huoletta ei seuraava odotus mene, kun esikoisessa..senverran tuo ilkimys pelkopeikko varmasti häiriköi..
Lämmin halaus uusille haahuilijoille..suru on myös lahja sanoi yksi vanha nainen. Surra sydämen pohjasta. Itkeä ikävää ja pohjatonta surua. Se on kokemus. Joka vahvistaa. Ja tekee meistä ymmärtäväisempiä ja nöyrempiä..
Voimia ja jaksamista kaikille:)
Piinaviikot jatkukoot vaikka tuntuu, että hulluuden partaalle niissä ittensä kohta ajaa..
Pahoitteluja uusille haahuille toivottavasti pääsette pian odottajien puolelle!
Onnea kaikille plussanneille! Teitä näyttääkin olevan jo aika paljon. :)
Ulriina: Toivottavasti vuoto ei merkkaa mitään ja pikkuinen pysyy kyydissä!!!
Visakoivu: Pahoittelut menetyksistäsi, toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi täällä haahuissa ja plussaat pian!
ON: Nyt jo kp 40! Ihmeellistä kun kaavinnan jälkeen oli ensin kp 30 sitten kp 20 ja nyt menossa tämä kp 40..... En ole raskaana, sen todistavat lukuiset testailut... :( Tänäänkin acon10 testasin puhtaan negan. Mahaa on kyllä juilinut varmaan viimeisen kuukauden verran. Ovis oli jo 3.1..... Siis sellainen tunne melkein kokoajan, että kohta menkat alkaa mutta eipä ole näkynyt.... Pelkään jo, että onko mulla endoa tai jotain... Mitenköhän nopeasti endo voi kehittyä? Tietääkö joku?!? Tänään varasin ajan jo kunnalliseen lääkäriinkin kun alkaa ahdistaa nämä alavatsa nippailut. Niin ja pari päivää sitten mulla tuli maitopisarakin vasemmasta rinnasta suihkun jälkeen! Siis se oli aivan valkoinen pisara eli ei voi muuta olla kuin maitoa! Imetyksen lopetin 06/2005 kun tyttö itse päätti ettei enää syö tissiä. Eli on siitäkin jo aikaa. Rintoja ei ole muuten kivistänyt yhtään lähiaikoina.... Taidan olla valeraskaana! Pyysin päästä naislääkärin juttusille kun omalääkäri on meillä mies. Ei siinä miehessä muuten mitään mutta jotenkin se on sellainen vasten mielinen kuitenkin ja näitä asioita haluaisin ennemmin naislääkärin kanssa puhua. Onneksi sain ajan heti jo huomiselle. Pitää yrittää saada vaikka lähete naistenpolille tai jotain jos nyt ei selkene mun vaivat. Jotenkin nyt olen vaan tosi huolissani omasta terveydestäni. :/ Voidaanko tälläisissä tapauksissa maha ultrata? Yksityiselle en nyt tällä kertaa raaskinut varata aikaa kun tuo rahatilanne ei ole mikään hyvä nyt. Toivottavasti ne menkat nyt pian alkais!!
Flofer
Hienoa. Nyt pidät kiinni tästä vahvasta plussasta. Lupaathan? ;-)
Masunasulle kiitokset kun selvensit mulle tuota ovisbongailua. Uutta ja ihmeellistä, mutta eiköhän se siitä. Nyt vaan toivotaan, että saan kunnon oviksen bongattua tässä kierrossa ja hyödynnettyä.
Kaksonen: Ja eikun uutta kiertoa kohden. Niin...mä tilasin ne ovistestit sieltä mammaksi.fi:stä. Tänään tein ekan puolitetun aamulla ja toimi ihan ok. Ainut vaan, että jotenkin se mammaksin liuskatesti on vähän vahvempi kun se Aconin liuskatesti ja siksi myös hankalampi saada puolitettua silläin nätisti. Hyvä etten kieleeni aamulla leikannut, kun sitä ovistestiä paloittelin. ;-P
ON: Kävin sitten sielä lääkärissä tänään tuosta kierrostani ja siitä tiputteluvuodosta. Ja niin kun arvelin, niin lämmintä kättä enempää sieltä ei herunut. En jaksa sen tarkemmin edes selittää, mutta erittäin kiukkuiseksi kuitenkin vaan tulin. Olisi kantsinut vaan perua koko homma. Lasketaanko se vuoden raja, minkä jälkeen aletaan puhua lapsettomuudesta, niin siitä vuosi kun on viimeinen tärppi käynyt, vaikkakin olis mennyt kesken, vai siitä kun ylipäätään on alkanut yrittämään? Tänään lääkärin mukaan sain sen käsityksen, että vasta ens syksynä jos nyt jostain syystä ei tärppiä tässä välissä tulis, niin alettais miettimään mitä tehdään. Ens syksynähän me ollaan jo käytännössä katsoen yritetty 2 vuotta sitä lasta. Vaikkakin on 2 km:a, mutta eihän meillä yhtään lasta kuitenkaan elävänä ole, joten musta meillä nyt jo vois puhua lapsettomuudesta. Vai oliko se vaan lääkärin kikka saada venyttämään tuota aikaa pidemmäksi, ennenkö mitään sen tarkemmin tutkittaisiin? Ihme touhua. Toisekseen meinasin repiä peliverkkarini kun tajusin, että se ääliä " neuvolantäti" , jonka kanssa ei oikein kemiat pelaa, niin se jäi sinne mun lääkärinvastaanottohuoneeseen koko sen mun vastaanoton ajaksi. Eihän sielä nyt mitään ihmeellistä keskusteltu, mutta jotenkin se häiritsi mua ja oli tunne, että en oikein saanut edes sanottua kaikkea mitä halusin ja mun mielestäni mulla olis ollut oikeus olla sielä vaan sen lääkärin kanssa. Vaikka se neuvolantäti mun alueen omahoitaja onkin, niin ei kai sen kuulu mun virallisellä lääkärinvastaanotolla istua läsnä. Mua sapetti ihan hirveesti kun tulin sieltä pois. No ainut hyvä mikä jäi käteen oli se, että käsittääkseni hieman lyhyempi kierto on kuitenkin parempi kun se, että se venyis tosi pitkäks, niin kun täällä monella. Mutta välillä tntuu, että menkat just oli ja taas ne on...mut taas toisaalta, pääseepä nopeemmin aina seuraavalle kierrokselle. Ja toi tiputtelu tekee sen, että on vaikea ennustaa sitä oikeeta ovishetkee. No sen päätin, että yritän nyt itse vaan noita oviksia tikutella ja bongailla, mutta jos ei onnaa, niin otan sit suoraan yksityiselle yhteyttä, enkä enää mene tonne arvauskeskukseen.
titi
Peukutukset Ulriinalle, kumpa kaikki olis hyvin!!! Kiitos mukavista ajatuksista. Olis niin kivaa jo pikkuhiljaa päästä riman toisellekin puolelle. Saada siis se toinenkin viiva siihen testiin.
(.) Menkkojen loppua...Huominen vähän jännittää...aika terkkariin on klo 9.10. Toivottavasti saadaan se lähete. Tänään kp 3/27. Laskin just, et jos tästä kierrosta tärppäis, osuis tärppipäivät just loman loppuun viikonloppuun ja laskettu aika olis miehen synttärin tienoilla lokakuun lopussa...jotenkin sitä jaksaa pitää vielä toivoa yllä ja käydä kuukausi toisensa jälkeen vatvomassa " Odotus & synnytys" -osion laskureita.
Toivottavasti myös WBM:n peukutukset pysyy voimassa tän kierron loppuun...tai siis, et niiden teho jatkuu sinne asti. Toisaalta sulla taitaa alkaa olla raskaushormoonia jo sen verran, et niistä irtoaa säteet pidemmäksikin aikaa... :) Olen käynyt lukemassa kuulumisia Existä. Toivottavasti tuhrut pysyy poissa. Kyynel tuli silmään, kun luin. Itsellähän keskenmenosta oireena vaaleanpunainen vuoto, jonka aiheutti bakteerivaginoosi. Muistan kuinka vuoto silloin säikäytti. Ahdistuksen tunteen tuntee edelleen sisällään, kun sitä miettii.
Mellukin näyttää olevan jo tosi pitkällä ja Emmishän kävi jo pikkumiehen noutamassa. Näin se aika menee. No, mut huomenna toivottavasti päästään mekin askel lähemmäksi nyyttiä. Jos ei päästä, en tiedä, mitä enää teen. Sit kyllä menen lankoja pitkin vaikka suoraan synnytyssairaalaan asti. Saavatpahan sitten joskus kurkistella papereista merkintää " V-mäinen tapaus" . Hih :)
Nyt unille. Hyv' yöt rakkaat siskot!
Nonsense
Tosi isot peukutukset Ulriinalle, että selviäisit säikähdyksellä, tuohan kuulostaa tosi hyvältä että testitulos vaan vahvistuu ja vuoto oli ihan tilapäinen juttu. Sitä " ylimääräistä" limakalvoahan voi sieltä hiukkasen tulla, sen valemenkkojen verran, kun alkio porautuu limakalvoon.
Visakoivu, tervetuloa, ja tosi isot pahoittelut sulle, kamala vuosi takana! Toivotaan että tämä vuosi toisi teille ihanan nyytin eikä muita kuin onnenkyyneleitä.
Omaa napaa: Soitin tänään gynelleni, koska edelleen on pientä vuotelua ajoittain, siis lähinnä vessapaperiin jää veriviiruja tai tuhruja. Viikonloppuna mulla oli vasemmanpuoleista mahakipua, jonka tulkitsin oviskivuksi? Mulla on molempien lasten raskaudet alkaneet vasemmasta munasarjasta, molemmilla kerroilla oli kysta myös keltarauhasessa. Nyt keskenmenneessä ei ollu mitään puhetta, mutta en muista vastaavia kipuiluja olleen.
No gyne halusi että käyn antaan raskaustestin ja jos olis ollu plussa niin ultraan. No, se oli miinusta onneksi, eli ei pitäis olla mitään jääny. Meinasi että on erittäin epätodennäköistä ovuloida vielä, että hedelmällisyys palautuu kunnolla vasta n 3kk kuluttua, siis suurimmalla osalla. No, tiedämpähän ainakin että jos plussaan tästä eteenpäin, on se uutta eikä enää vanhaa plussaa.
Tänään tuli taas itku, jotenki tuli vaan ajatelleeksi että mitkä viikot olis ja että alkais pian tuntea liikkeitä yms... jos ja jos ja jos. Mutta pitää piristyä ja jatkaa eteenpäin. Parin viikon pästä on kolmikymppiset, silloin juhlin enkä pohdi mitään suruja, lupaan sen.
Maria-80: Yritin itsekin kysellä, että jos ne terot otettais jo nyt käyttöön niin lääkäri tykkäsi vaan että kierto olisi saman mittainen joko teroilla tai ilman eli siksi vasta ensi kiertoon. Tylsää, en nimittäin ole yhtään varma jääkö tämä kierto siihen 42 mihin viimeksi, kun ei ole minkään tyyppisiä tätioireita.
Rosmariinille jaksamisia lääkekuurien keskellä.
Enni-Maija: toivottavasti menkat alkaa ja et joudu odottamaan enää pitkään.
Ulriina: peukkuja, että pikkuinen pysyy mukana vahvan plussan myötä vuodosta huolimatta.
flofer: Mulla tuon kaltaisilla oireilla, eli mahakipuilulla vähän joka vaiheessa kiertoa sekä aina vain pidemmät ja pidemmät kierrot, löytyi ultrasta kystia. Endoa ei kuitenkaan ollut joten siitä en tiedä enempää. Toivottavasti sullakin tilanne selviää.
ON: ei tietoakaan menkoista, jään odottelemaan kierron päättymistä, nyt kp31/-42.
Flofer: Mulla on aivan samoja tuntemuksia! Tosin mulla on nyt menossa
vasta kp 32, mutta maitotippoja tulee, rinnoissa tuntuu välillä selvää
kiristyksen tunnetta, joka tuntuu täsmälleen samalta kuin maidonnousu rintoihin. Ja mä lopetin imetyksen toukokuussa 2005! Myös alavatsaa nippailee kuvailemallasi tavalla. Raskaustestin tein toissapäivänä ja se oli puhdas nega, eli valeraskaus taitaa olla kysymyksessä. Kerrothan mitä lääkäri sanoi näistä vaivoista? Hirveesti kiinnostais tietää mm. noista maitotipoista, että mistä ne vois johtua.
Pikkutiikeri76: Kun lääkärisi sanoi, että hedelmällisyys palautuu vasta n. 3kk kuluttua, niin lasketaanko se kolmekuukautta keskenmenovuodon alkamispäivästä/kaavinnasta? Laskeskelin
tässä juuri, että mulla on nyt just tasan 3 kk keskenmenovuodon alkamisesta, tosin mä vuosinkin 7 viikkoa putkeen... Onkohan sillä merkitystä?
Suuri v*tutus on päällä heti, kun mietiskelen näitä asioita. Nyt olis ollu jo rakenneultran aika jos.... Aina tuo iso JOS! Aivan käsittämätön pelko jyllää siitä, että jos joskus vielä onnistun tulemaan raskaaksi, niin sekin sitten menee kesken/on tuulimuna. Tuntuu, että ympäristö luo paineita mm. miehen mummmo möläytti tässä yhtenä päivänä, että " kyllä teidänkin pitäisi nyt alkaa tekemään jo sitä pikkusiskoa" .. Siinä oli kyllä NIIIIN lähellä etten sanonut pahasti takaisin. Totesin sitten vaan, että tehdään sitten kun huvittaa...
Poistun takavasemmalle nuolemaan haavojani... nyyh...
Pirpula
ULRIINALLE tuhannesti lähettelen vauvaliimaa ja tarrasukkia!! Ex-haahuissa on portti raoillaan... ;) Toivottavasti vuoto oli vain jotain harmitonta ja säikäytteli ihan turhaan!! Mä pitelen peukkuja!!
NONNALLE kiitos muistamisesta ja sinullekin lähettelen oikein paljon peukutuksia lääkärikäynnin onnistumisen suhteen!! Kyllä niiden on nyt jo pakko ottaa teidän asia vakavasti!! Käyn iltapäivällä lukemassa miten teillä meni!!
VISAKOIVU: Mulla on kanssa ollut kolme kaavintaa ja kohtutulehdus... Oliko sulla tuo kohtutulehdus nyt viime km:n jälkeen? Nimittäin ennen tota tulehdusta mä tulin kanssa raskaaksi aina eka kierrosta, mutta sen jälkeen menikin sitten 6kk tärpätessä ja uskon sillä tulehduksella ja antibiooteilla olleen vaikutusta sen kanssa!! Muahan ei sen kummemmin koskaan tutkittu, et mistä km:t johtuu (muutakun prolaktiini sun muut ihan yleiset, mut ei mitään hyytymistekijöitä sun muita) ja kun tärppäsin aloin oma-aloitteisesti syömään disperin 50mg ja lopetin sen nyt vasta rv29!! En tiedä oliko sillä vaikutusta, että näin pitkälle ollaan päästy vai olisiko tämä raskaus muutenkin onnistunut...
Tämä mamma se jäi eilen saikulle äippäloman alkuun asti, jonne on reilu kolme viikkoa aikaa... Mulla oli maanantain neuvolassa verenpaine huimat 140/94, joten niillä perustein!!
Koittakaahan kaikki haahu-ystäväiseni jaksaa vaikeinakin aikoina, koska lopussa se kiitos kuitenkin seisoo (toivottavasti)!! Kaikille tasapuolisesti tsemiä omassa tilanteessa!!
Ex-haahu Mellu ja pikku-ukko rv31+2
Piitkästä aikaa ilmottaudun! Huomasin, että teillä on täällä siivous menossa ja aloin vaan kirjoittamaan, että minutkin saa " siivota" listalta pois ;)
Vauvakuumerintamalla ei mitään uutta; kahden keskenmenon jälkeen on nyt vähän sellainen rauhallisempi vaihe. Ei kuitenkaan ole vauvahaavaita täysin haudattu, vaan yritystä jatketaan ihan hissukseen (nytkin kuitenkin menkat alkamassa). Olen myös mennyt piiitkän kotiäidin uran jälkeen töihin, joten nuo ajatukset ovat hieman taka-alalla tällä hetkellä, enkä taida keksiä tännekään mitään raportoitavaa.. Edes tuloksia verikokeista (tukostaipumus) en ole saanut aikaiseksi ruveta sairaalasta kyselemään (koe tehtiin siis noin 2kk sitten).
Palaan listoille joskus jos siltä tuntuu! Mieluummin tietysti suoraan tuonne odotuspuolelle... Jaksamista ja plussaonnea teille kaikille!
Kyllä oli viimmesen synnytyksen jälkeen kohtu tulehus,sinne oli joku tehnyt jonkun sortin reijän kohdun seinään,viimeksihän se jouduttiin kaapimaan kahdesti,heti synnytyksen jälkeen ja sitte muutaman päivän päästä ja siinä todettiin tulehus ja muuta.Olen aatellutkin että varmasti on noilla asioilla vaikutus raskautumiseen ja kipuiluihin ja erittäin kovaan valkovuotoon,jälkitarkastuksesta ei ole kun n.4kk ja sillon kaikki oli OK. Lääkäri anto luvan alkaa yrittämään,kaiken kaikkiaan vika synnytksestä on n.puoli vuotta,mulla muuten olisi ollut laskettuaika näinä päivinä.
Saa nähä kuis käy...toivon koko sydämmestä että ei tulis ens viikolla menkat,mutta sitte se vasta hermoilu alkais...
Pirpula; harmi, että testi näytti negaa. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuisi! bdbdbdbdbd
katri72; toivottavasti paussi tekee hyvää ja tuotte reissulta pikkuruisen tuliaisen tullessanne! ;)
rosmariini; onpa sulla ollut rankka kuukausi. Toivottavasti seuraava olisi jo parempi.
pipsa79; toivottavasti disperiini tuottaa toivotun tuloksen! bdbdbdbd
ulriina; hyvä, ettei vuotoa ole enää ilmennyt! Huomennako saat hcg-tulokset?
Enni-maija; Mitä enemmän sitä tätiä odottaa, sitä kauemmin se antaa itseään odotuttaa, näin ainakin minulla. Luomuplussastako ei ole toivoa? En nyt muista taustoistasi niin paljon. Pikaista plussausta sulle kuitenkin toivon kovasti! Jos ei nyt niin viimeistään ensi kierrosta!
Flofer; Toivottavasti testit muuttuisivat pian plussaksi tai sitten se täti ymmärtäisi vihdoin saapua, että pääsisitte uuteen kiertoon! Plussaonnea sulle kuitenkin tässä vaiheessa toivotan!!! bdbdbdbd
nonna-80; selvisikö lääkärissä " mitään uutta" ? Toivottavasti pyörät lähtisivät vihdoin rullaamaan, että saisitte teille sen nyytin!
ON; tänään oli siis se " odotettu" labra ja huomenna puoli kahden aikaan soittelen tuloksen. Mua jännitti ihan mielettömästi siellä odotussalissa. En sitten tiedä, että mitä jännitin enemmän; tulosta vai sitä " piikittämistä" , mutta taju meinasi lähteä... Nyt siis edessä piiitkä vuorokausi tulosta odotellessa. Jospa kohta menen ompelupuuhiin, että aika kuluisi nopeammin...
Ulriina: Vahva plussa kuulostaa kyllä todella hyvältä. Peukutuksia sinulle, että on myös kestävä sellainen!! bdbdbd
Pahoittelevat tervetulotoivotukset kaikille uusille haahuille. Toivottavasti vierailunne täällä jää lyhyeksi. ;)
Kaksonen: Tervetuloa takaisin! Kovinpa oli sinullakin kiireinen viikko.
ON: Tässä parhaillaan kärvistellään. Alavatsaa nippailee suht kiitettävästi. Laskin tuossa juuri, että oliskohan nämä jotain oviskipuja.... Ainakin on parisen viikkoa kulunut siitä tuhruilusta, jota tuli vain paperiin pyyhittäessä. Ja siitä tuhrusta pari viikkoa taaksepäin oli just samanlaista poltetta. Nyt on suurin piirtein tunnin verran poltellut, sais kyllä alkaa jo helpottaa. Eilen tuntui ihan siltä, kun olis lämmötkin ollu hieman kohollaan. Ainakin palelsi ja sitten otsakin hohkas aika lämmintä.
Jos nyt olis ovis, niin parin viikon päästä pitäis sitte menkkojen alkaa. Saa nähdä meneekö edelleen kuten viime vuoden puolella eli nämä seuraavatki olis tuhrua ja vasta sitä seuraavat normaalit. Tai kesto oli normaali, mutta vuoto normaalia runsaampaa.
Tässä nyt miehen kanssa puhuttiin, että taidetaan pitää vähän paussia tästä vauvan yrityksestä. Kuten olen aiemmin kertoillutkin, niin suunnitellaan Teneriffan matkaa syyskuussa. Joten yritykset jatkuu meillä tuon reissun jälkeen. No, ainakin sitten elimistö ehtii palautua kunnolla kahden noinkin lähekkäin olleen km:n jälkeen. Eihän sitä nyt tietenkään varma voi olla, olisko silloin raskaanakaan vaikka jatkettaiskin yrityksiä, mutta jos olisinkin, niin ei tulisi kovin hauska reissu, jos on kaiket päivää kuvotusta. Kivempi siis näin.
Muuten ei tässä mitään ihmeitä ole. Onneksi nuo pakkasetkin hellittivät. Oli meilläkin sisällä melkoisen kylmää ja vetoista. Koko ajan sai olla viltti päällä ja parit villasukat jalassa ja silti palelin. Tosin ei täällä nyt vielä niin kovin lämmintä ole. Edelleen on nuo sukat ja viltti, jotta tarkenee.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille haahuille!